088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Kwaliteit In De Dienstverlenende Organisatie

28

Effectieve cursus Kwaliteit In De Dienstverlenende Organisatie


Kwaliteitsmanagement is meer dan het implementeren van een model alleen. Want hoe houdt u zicht op kwaliteit in een organisatie, die steeds verandert? In deze opleiding ontwikkelt u kennisvaardigheden, zodat u met uw bedrijf kunt meegroeien. U leert om zaken in het juiste perspectief te plaatsen. U krijgt praktische richtlijnen aangereikt om uw organisatie duurzaam te kunnen verbeteren.


Onderwerpen



Resultaat


De opleiding Kwaliteitsmanagement is een volwaardige opleiding. U verkrijgt deskundigheid in duurzame verbetering van uw organisatie. U maakt kennis met de verschillende kwaliteitsprocedures, hierbij stelt u centraal: beheersing, borging en verbetering van kwaliteit. Tijdens het traject krijgt u vergaande kennis en wordt er voortdurend gekeken naar de vaardigheden op de huidige werkplek.


Altijd één vaste contactpersoon


BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Kwaliteit In De Dienstverlenende Organisatie. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.


Wat is IN-Company


Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Kwaliteit In De Dienstverlenende Organisatie aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.


Planning Kwaliteit In De Dienstverlenende Organisatie;


Aantal bijeenkomsten: 1
Het aantal uren 4 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..


Elke cursus moet goed aansluiten

De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Kwaliteit In De Dienstverlenende Organisatie. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..



  

Advies voor Kwaliteit In De Dienstverlenende Organisatie


Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..


Advies, ook voor u gevonden


traject Optimale Bedrijfskunde
cursus Presentatie Technieken
cursus Efficiënt en
training People Management
cursus Projectmanagement
training Teambuilding inclusief DiSC
training ISO Kwaliteit ISO 9001:2015
cursus Timemanagement
training Mediatraining
cursus Lean by Kaizen Procesverbetering
training Interview Technieken
training Informatiestromen -
training Prestatie Inkoop
training Verzuimgesprekken
cursus MT Lid Management Communicatie
training Effectief Leidinggeven
training TeamBuilding
Training OR Ondernemingsraad
training Solliciteren UWV
training Prestatieverkoop
training Feedback Middenkader
training Functioneringsgesprekken
training Nieuwe Medewerker Inwerken
cursus Bedrijfs Onderzoek E-Learning
cursus Ziekteverzuim management
cursus Lean by Kaizen Verbetermanagement
cursus Notuleren
cursus Persoonlijk ontwikkelingsplan POP
Cursus MT Middenmanagement Intensief
training Competentiebegeleiding
training DiSC Training met ONLINE DiSC
training Rapporteren Notuleren
training Projectmanagement
training Verandermanagement
training Feedback Geven en Ontvangen
training Acquisitie Verkoop voor
training Professionele Inkoop Training
training Medezeggenschap OR
training ISO 9001:2015 Beknopt Opfris
cursus Omgaan met agressie
training Coaching - Coachen van uw Team
training Voorkomen van een Burn-Out
Cursus Asset management ISO 55001:2014
cursus Interne auditor
e-Learning AVG training
training Basic Chat GPT AI Training

Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company
 
Global Processing Foods1 deelnemers 
Delta Wonen40 deelnemers 
AWL Techniek8 deelnemers11 trajecten
Smurfit Westrock RapidCorr2 deelnemers 
Sven Gossen1 deelnemers 
Hethon Nederland BV3 deelnemers2 trajecten
KS Profiel B.V.7 deelnemers 
Repair Care International B.V.21 deelnemers2 trajecten
Bonarius Bedrijven20 deelnemers 
Nijenkamp Bv7 deelnemers 
Nienhuis Montessori1 deelnemers2 trajecten
Groningen Museum8 deelnemers 
Rc Panels BV9 deelnemers 
Rijksakademie Van Beeldende Kunsten deelnemers 
APS Group8 deelnemers3 trajecten
Ceres Paragon Terminals BV8 deelnemers 
Nedinsco BV8 deelnemers 
Zuiderhuis Isidorus Mengvoeders8 deelnemers 
CCI B.V.5 deelnemers2 trajecten
HTM Wagenparkservice1 deelnemers 
NAK9 deelnemers10 trajecten
Transport Groep Nederland BV1 deelnemers 
Provincie Overijssel1 deelnemers2 trajecten
Ministerie Van Infrastructuur En Waterstaat9 deelnemers 
Vitens10 deelnemers 
 
En nog veel meer.....    
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de ISO 9001:2015 Beknopt Opfris Cursus. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Overige Informatie


Schrijf-Datum: 02-06-2025
iemand proberen te doorgronden en spannend portretteren. beweegredenen boven tafel krijgen en treffend beschrijven. daar gaat het om bij het journalistieke interview. op het oog lijkt het makkelijk, in de praktijk blijkt het knap lastig. het is meer dan een paar trucjes toepassen.

in een journalistiek interview gaat het erom dat je goede vragen stelt en betrouwbare en relevante informatie krijgt. maar het is ook belangrijk dat je inzicht krijgt in het gedrag en de psyche van de geinterviewde en het gesprek weet te sturen. van groot belang voor de kwaliteit van het interview is de manier waarop geinterviewden vertellen. is dat saai of vaag, of juist levendig en boeiend?
gedurende de workshop werk je aan een persoonlijk interview dat je zowel uitvoert als uitschrijft. de uiteindelijke artikelen worden gezamenlijk besproken. bij het schrijven van een interview moet je veel keuzes maken. kies je voor de vraag-antwoord vorm, of voor een verhaal met citaten? hoe bouw je je verhaal op? hoe maak je een spannend begin?
Onderdeel van ISO 9001:2015 Beknopt Opfris Cursus



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training Kwaliteit In De Dienstverlenende Organisatie Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass Kwaliteit In De Dienstverlenende Organisatie. MT Kader Trainingen: ISO 9001:2015 Beknopt Opfris Cursus. e-Learningsplatform, HACCP Trainingen: ISO 9001:2015 Beknopt Opfris Cursus. ZZP of Freelance Vacature voor: iso normering cursus. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: iso normering cursus Kwaliteit In De Dienstverlenende Organisatie. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen iso normering cursus Kwaliteit In De Dienstverlenende Organisatie. Nederland

Blog Nieuws:

spreken en verstaan. in deze workshop japans leert u effectief en gedegen gesprekken te voeren over alledaagse en zakelijke onderwerpen. u leert onder andere inkopen doen, de weg te vragen, hoe u een hotel boekt, hoe u uw zaak kunt promoten en hoe u uw product neer kan zetten. dit kan zowel telefonisch als zakelijk. lezen en schrijven het schrift dat u leert lezen en schrijven is het kana. het kana is het meest gebruikte lettergrepenschrift van japan. met het workshopboek en de persoonlijke begeleiding van ons doet u de basiskennis van de japanse taal op. daarnaast krijgt u tijdens de workshop een uitgebreide serie dialogen compleet met engelse vertaling. deze dialogen zijn ook door `native speakers` ingesproken op cd. een japanse krant of tijdschrift lezen, de grote lijnen van een artikel begrijpen of een japanse brief schrijven zijn nar het volgen van deze workshop geen probleem meer voor u!

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Spreuk:
Echt respect moet je verdienen.

Inspiratie Spreuken Inzien?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Kwaliteit In De Dienstverlenende Organisatie