088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Tegen Welke Knelpunten In De Interne Communicatie Lopen Mijn Medewerkers Aan

163

Algemene cursus Tegen Welke Knelpunten In De Interne Communicatie Lopen Mijn Medewerkers Aan


Goed verlopende interne communicatie is de succesfactor van uw organisatie. Niet alleen om het bedrijfsgevoel te stimuleren en medewerkers te betrekken bij het functioneren van uw organisatie, maar ook voor een positieve uitstraling naar uw klanten en omgeving. Om communicatie goed te laten verlopen, is gedegen onderzoek nodig. Question Degree meet voor u de effectiviteit van de interne communicatie in uw organisatie.

BV&T onderzoekt door middel van communicatie onderzoek, welke mening uw medewerkers hebben over de interne communicatie. Wij garanderen de anonimiteit van uw medewerkers bij elk onderzoek die wij uitvoeren. Zo ontstaat er een realistisch beeld van de huidige interne communicatie en de gewenste situatie.


Onderwerpen



Resultaat


De resultaten van het onderzoek geven u een helder beeld van de waardering van de interne communicatie. Deze uitkomsten vertalen wij voor u in heldere en functionele adviezen. Nu kunnen wij samen met u de verbeterpunten concreet inzetten om de interne communicatie van uw organisatie te verbeteren.


Altijd één vaste contactpersoon


BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Tegen Welke Knelpunten In De Interne Communicatie Lopen Mijn Medewerkers Aan. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.


Wat is IN-Company


Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Tegen Welke Knelpunten In De Interne Communicatie Lopen Mijn Medewerkers Aan aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.


Planning Tegen Welke Knelpunten In De Interne Communicatie Lopen Mijn Medewerkers Aan;


Aantal bijeenkomsten: 2
Het aantal uren 6 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..


Elke cursus moet goed aansluiten

De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Tegen Welke Knelpunten In De Interne Communicatie Lopen Mijn Medewerkers Aan. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..



  

Advies voor Tegen Welke Knelpunten In De Interne Communicatie Lopen Mijn Medewerkers Aan


Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..


Advies, ook voor u gevonden


traject Optimale Bedrijfskunde
cursus Presentatie Technieken
cursus Efficiënt en
training People Management
cursus Projectmanagement
training Teambuilding inclusief DiSC
training ISO Kwaliteit ISO 9001:2015
cursus Timemanagement
training Mediatraining
cursus Lean by Kaizen Procesverbetering
training Interview Technieken
training Informatiestromen -
training Prestatie Inkoop
training Verzuimgesprekken
cursus MT Lid Management Communicatie
training Effectief Leidinggeven
training TeamBuilding
Training OR Ondernemingsraad
training Solliciteren UWV
training Prestatieverkoop
training Feedback Middenkader
training Functioneringsgesprekken
training Nieuwe Medewerker Inwerken
cursus Bedrijfs Onderzoek E-Learning
cursus Ziekteverzuim management
cursus Lean by Kaizen Verbetermanagement
cursus Notuleren
cursus Persoonlijk ontwikkelingsplan POP
Cursus MT Middenmanagement Intensief
training Competentiebegeleiding
training DiSC Training met ONLINE DiSC
training Rapporteren Notuleren
training Projectmanagement
training Verandermanagement
training Feedback Geven en Ontvangen
training Acquisitie Verkoop voor
training Professionele Inkoop Training
training Medezeggenschap OR
training ISO 9001:2015 Beknopt Opfris
cursus Omgaan met agressie
training Coaching - Coachen van uw Team
training Voorkomen van een Burn-Out
Cursus Asset management ISO 55001:2014
cursus Interne auditor
e-Learning AVG training
training Basic Chat GPT AI Training

Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company
 
DFA Service B.v.1 deelnemers 
Cellro | CNC Automation12 deelnemers 
Geen1 deelnemers12 trajecten
Woningstichting De Volmacht4 deelnemers 
Agraplan Farmaca B.V.4 deelnemers 
Bergfood BV5 deelnemers 
Geomaat1 deelnemers2 trajecten
Plus 100 B.V.2 deelnemers 
Cegelec B.V. 4 deelnemers 
Montapacking16 deelnemers 
Albert Heijn Online - Nieuwegein6 deelnemers 
Chevron Exploration And Production Netherlands1 deelnemers 
BitLibre1 deelnemers 
Scania Production Zwolle BV2 deelnemers2 trajecten
IDPlein1 deelnemers 
Alkor Draka2 deelnemers 
Trio-bedrijven8 deelnemers 
Dutch Nutrition Operations B.V. 1 deelnemers 
Zehnder Group Ned.1 deelnemers2 trajecten
Sunny Cars Nederland1 deelnemers 
Modiforce6 deelnemers 
Quality Wellnessresorts Holding B.V.1 deelnemers 
Dimass Group1 deelnemers 
Congregatie Van De Zusters Van Julie Postel1 deelnemers 
Heidelberg CementGroup8 deelnemers2 trajecten
 
En nog veel meer.....    
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Bedrijfs Onderzoek E-Learning. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Overige Informatie


Schrijf-Datum: 02-12-2024
bij deze praktijktrainigen werken we altijd vanuit een didactisch oogpunt als ook contextuele visie, waarbij de begeleider de leerling of medewerker benadert in zijn context zonder randvoorwaarden. de eigen persoonlijke ontwikkeling van de cursist in relatie met zijn professionele ontwikkeling is een belangrijk leerpunt. Onderdeel van Bedrijfs Onderzoek E-Learning



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training Tegen Welke Knelpunten In De Interne Communicatie Lopen Mijn Medewerkers Aan Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass Tegen Welke Knelpunten In De Interne Communicatie Lopen Mijn Medewerkers Aan. MT Kader Trainingen: Bedrijfs Onderzoek E-Learning. ZZP of Freelance Vacature voor: communicatie onderzoek. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: communicatie onderzoek Tegen Welke Knelpunten In De Interne Communicatie Lopen Mijn Medewerkers Aan. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen communicatie onderzoek Tegen Welke Knelpunten In De Interne Communicatie Lopen Mijn Medewerkers Aan. Nederland

Blog Nieuws:

de workshop vapro basisoperator (technisch vakkracht basis operator) biedt de deelnemer een brede basiskennis van het vak als operator, en geeft inzicht in de meest voorkomende basisprocessen en de bijbehorende procesbeheersing. de ondersteunende vakken onderbouwen de werkzaam in de mechanische of proces industrie zit in dit pakket.

een basisoperator bedient en onderhoudt de machines en installaties in een procestechnisch bedrijf. bijvoorbeeld een kunststoffenbedrijf, metaalproducent, aardewerkproducent, glaswerkproducent of papierproducent. als er een storing is dan wordt deze door de operator verholpen. tijdens workshop vapro basisoperator leert u alles over de apparaten waarmee u werkt en hoe u eventuele reparaties uitvoert. bij alles wat u doet staat veiligheid voorop.

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Spreuk:
Discussiëren is kennis uitwisselen,
ruziemaken is onwetendheid uitwisselen.

Inspiratie Spreuken Inzien?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Tegen Welke Knelpunten In De Interne Communicatie Lopen Mijn Medewerkers Aan