... Goed verlopende interne communicatie is de succesfactor van uw organisatie. Niet alleen om het bedrijfsgevoel te stimuleren en medewerkers te betrekken bij het functioneren van uw organisatie, maar ook voor een positieve uitstraling naar uw klanten en omgeving. Om communicatie goed te laten verlopen, is gedegen onderzoek nodig. Question Degree meet voor u de effectiviteit van de interne communicatie in uw organisatie.BV&T onderzoek...163 /training_cursus/communicatie_onderzoek/medewerker_betrokkenheid_onderzoek.php
... In de basistraining E-Learning leert u hoe effectief online e-learning kan worden ingezet. BV&T beschikt 100% over zijn eigen software genaamd Question Degree. U gaat in deze training aan de slag met de software. Stap voor stap wordt u meegenomen in het volledige proces.Learning Management SystemHet LMS (Learning Management System) programma vormt een platform dat ondersteuning biedt bij het selecteren, volgen en geven van opleidin...264 /training_cursus/online-survey-onderzoek/survey-programmeren.php
... Veel bedrijven maken gebruik of overwegen het aanschaffen van (kostbare) logistieke bedrijfsbrede (integrale) software zoals SAP, BaaN, Exact of Navison. Helaas blijkt dat het rendement van dergelijke pakketten achter blijven bij de verwachting. Gebruikers van het systeem zijn ontevreden en het management haalt onvoldoende stuurinformatie uit het systeem. De kernoorzaak is dat er onvoldoende kennis aanwezig is van de logistieke con...132 /training_cursus/cursus-logistiek-management/training_logistiek.php
...rling. Deze kennis doet u op met de cursus Middenmanagement. Een puur praktische en boeiende cursus, waarin alle zaken die in de dagelijkse praktijk een rol spelen uitgebreid aan bod komen. Onderwerpen Organisatiekunde Doelstellingen Strategie En PlanningInterne Organisatie En BedrijfsprocessenHet Schrijven Van Een AdviesPersoneelsmanagementHet Nieuwe WerkenFinancieel Beheer En AnalyseMarketing ManagementLeiderschapsstijlen En -vaardighedenTimemanagementStressmanagementPraktijksituaties En -voorbeeldenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts Resultaten Na afloop van de cursus Middenmanagement heeft u meer inzicht in de verschillende onderdelen van management, zoals: leiderschap, kwaliteitsmanagement, financieel beheer en de werking van de organisatie als geheel. U leert uw personeel te managen en vergroot uw leiderschapsvaardigh...100 /training_cursus/middel-management/middel-management.php
...oduceren is dit heel duidelijk zichtbaar, maar ook zorg- en dienstverlenende organisaties kennen processen. Hetzelfde geldt voor afdelingen die indirect betrokken zijn bij de productie, zorg of dienstverlening. Denk aan de schoonmaakdienst, de receptie, de engineering, het bedrijfsbureau, de inkoop of verkoop, de administratie enzovoort. Binnen elk van die afdelingen en hun eigen processen vindt verspilling plaats. Soms zijn wij ons hiervan bewust maar vaak ook helemaal niet. Die verspilling kan een organisatie zodanig in de weg zitten dat er als het ware verlamming optreedt waardoor de gestelde doelen niet bereikt worden. Deze cursus geeft inzicht in die verspillingen en bespreekt de technieken die je kunt toepassen om deze verspilling te vermijden. Lean by Kaizen (procesverbetering) is het vervolg op de cursus Lean by Kaiz...168 /training_cursus/LEAN_by_KaiZen/cursus-lean-by-kaizen.php
... deze cursus wordt er ingegaan op formeel taalgebruik, het voeren van zakelijke gesprekken en het schrijven van zakelijke brieven. De taaltrainers van BV&T zijn niet alleen zeer ervaren en bewezen succesvol in taal, maar hebben ook een achtergrond in het bedrijfsleven. Hierdoor weten zij veel van specifieke vaktaal en kunnen ze u op een optimale manier helpen. Na de cursus zakelijk Nederlands kunt u op een formele en doelgerichte manier corresponderen. U kunt heldere zakelijke brieven, e-mails en rapporten schrijven met weinig tot geen spellingfouten. Daarnaast bent u zekerder over de professionaliteit van uw zakelijke communicatie. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten ped...141 /training_cursus/cursus-zakelijk-nederlands/cursus-zakelijk-nederlands.php
... In het bedrijfsleven zijn veelvuldig internationale (met name Engelse) contacten. Deze zijn niet meer weg te denken. Veel van deze contacten hebben regelmatig correspondentie tot gevolg. Zo zullen er altijd mensen nodig zijn, die feilloos schriftelijk Engels kunnen corresponderen of communiceren. Onze cursussen zijn geheel op maat en worden gegeven op de plaats en tijd van uw keuze, in-company of in de cursusruimte van BV&T. U krij...297 /training_cursus/cursus-zakelijk-engels/training-zakelijk-engels.php
...d van informatiebeveiliging. Onderwerpen Introductie ISO/IEC Informatiebeveiliging, Aan De Slag Met ISO 27001Managementsysteem En ISO 27001Implementatie Van DocumentenCertificering Van Documenten Volgens ISOOnderhouden Van DocumentenAuditing Van DocumentenBedrijfsspecifieke VraagstukkenPersoonlijke Do's En Don'ts Resultaten Na de training kunt u zelfstandig documenten beheren, bijhouden en opvolgen. Of u nu voor het eerst kennismaakt met ISO 27001 of dat u uw expertise wilt uitbreiden, BVT biedt de juiste training aan. We bieden pakketten aan die kunnen worden aangepast aan uw bedrijfsbehoefte, zodat u aan de slag kunt met het beheer van informatiebeveiliging. Uw ISO 27001-pakket kan zo worden opgemaakt en worden samengesteld dat het realiseren van uw doelen eenvoudiger wordt, ongeacht uw startpositie. Aansluitend op alle ni...262 /training_cursus/kwaliteit-iso-27001/iec-iso-27001-informatiebeveiliging.php
...terschap SecretariaatSamenwerken Met Dagelijks BestuurFinancien AdministratiefArbobeleid Ziekteverzuim ConflicthanteringCoaching Van Dagelijks Bestuur Van MedezeggenschapsorganenDagdeel Cursus Over De WOR Voor OR, Resultaten Na deze boeiende en pakkende training heeft u inzicht verkregen in bedrijfsvoeringsaspecten en verbetermanagement, gezien vanuit het oogpunt WOR. Tevens heeft u inzicht verkregen in methodes, opzet, invoering en instandhouding van het vertegenwoordigingsmodel. Het gevolg zal zijn een betere motivatie, waardoor het rendement in uw onderneming verhoogd zal worden en uw positie binnen de OR zich zal verbeteren. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagog...102 /training_cursus/medezeggenschapsraad/OR-training.php
.... Resultaten Een lezing of training over ChatGPT en andere AI-tools kan van onschatbare waarde zijn voor professionals die effici?nter willen werken. Het is van cruciaal belang om te begrijpen wat de technologie is, wat het kan en hoe het kan worden toegepast in verschillende bedrijfscontexten. Door een beter begrip van de technologie en de mogelijkheden die het biedt, kunnen professionals hun werkprocessen verbeteren en hun productiviteit verhogen. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonlijke ...301 /training_cursus/training-chat-gpt/training-ai-gpt-chat.php
... Tegenwoordig is de Engelse taal bijna niet meer weg te denken binnen het Nederlandse bedrijfsleven. Bedrijven hebben het nodig om te communiceren met hun leveranciers of internationale vestigingen. Of misschien zelfs om te kunnen communiceren met hun klanten of medewerkers. Het is daarom belangrijk om feilloos Engels te kunnen corresponderen.Vooraf aan de cursus zakelijk Engels vindt er een niveaubepaling plaats. Op deze manier kun...140 /training_cursus/taaltraining/training-zakelijk-engels.php
...olg is de cursus Lean by Kaizen procesverbetering waarin de technieken worden behandeld om deze filosofie efficient en effectief toe te passen op de processen binnen uw organisatie. De praktijk wijst uit dat organisaties die hiermee aan de slag gaan binnen korte tijd hun bedrijfsresultaten vaak spectaculair zien verbeteren. Dit resultaat geldt niet alleen voor productiebedrijven, maar ook voor zorg- en dienstverlenende organisaties. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonlijke doelstellingen de ...169 /training_cursus/LEAN_by_KaiZen/cursus-toc-lean-kaizen.php
... proefexamen worden gedaan. Onderwerpen Afgestemd Op Uw Werksituatie Arbeidsomstandigheden- En MilieuwetgevingOntstaan Van OngevalBevorderen Veilig WerkenMotivatietechnieken Om Veilig Werken Te BevorderenOpstellen En Invoeren Van VeiligheidsproceduresTaak-risico-analyseBedrijfsnoodplanGevarenbronnenToxicologieErgonomie Resultaten Tijdens deze cursus leert u om het veiligheidsproces in uw organisatie of bedrijf beter te organiseren en beheersen. U wordt begeleid om succesvol het VCA-VOL examen af te leggen. Wanneer u het VCA-VOL examen heeft behaald, bent u bekend met de wet- en regelgeving, het herkennen van onveilige situaties op de werkvloer en het organiseren van toolboxmeetings voor uw medewerkers. Daarnaast weet u hoe u arbeidsongevallen kunt voorkomen. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen ...134 /training_cursus/in-company-vca-vol-cursus/cursus-vca-vol.php
... een goede receptioniste komt nog veel meer kijken. U moet niet alleen een goede (eerste) indruk geven bij bezoekers, maar vaak bent u als receptioniste ook de spil binnen het bedrijf. Uw verantwoordelijkheden reiken veel verder dan de ontvangstbalie alleen. Onderwerpen Bedrijfsuitstraling, Nederlandse Taal En CorrespondentieSecretariaatspraktijkCommunicatietechniekenPresentatie En RepresentatieTelefoontechniekenPersoonlijk Actieplan Do`s And Don`ts. Resultaten Na afloop bent u een zelfverzekerd receptioniste en hebt u gewonnen aan zelfbewustzijn en zelfkennis. U bent zich bewust van de belangrijke rol, die u binnen uw organisatie vervult. U beheerst de centrale thema`s en u hebt geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze cursus bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, uw benadering, uw rol en uw ...148 /training_cursus/cursus-receptioniste/training-receptioniste.php
...an voor dat de klant juist naartoe komt? Door net dat beetje extra te bieden. Extra service te geven. U te verplaatsen in uw klant. Dit maakt het verschil. Tijdens deze training komen alle aspecten van klantgericht denken aan de orde. Niet alleen voor u geschikt als u in het bedrijfsleven werkt, maar zeker ook als u werkzaam bent in de non-profit sector. Met name in deze omgeving is het zeer van belang, dat de klant centraal komt te staan. Hoe u dit bereikt? Dat leert u tijdens deze training! Onderwerpen Wat Is Klantgerichtheid; Klantgericht CommunicerenUw Rol En VerantwoordelijkheidKlantgerichtheidInterne KlantgerichtheidLastige Klanten En KlachtenafhandelingKlantgerichtheid Versus Beleefdheid. Resultaten Het programma is bewust meer praktijkgericht dan theoretisch. Korte inleidingen wisselen we af met rollenspelen, oefenin...156 /training_cursus/klantgerichtheid/klantgerichtdenken.php
Page generated in 0.0444 seconds.