...van uw bedrijf naar een hoger niveau te brengen. Onderwerpen Effectieve Verzuimbegeleiding Vormen Van ZiekteverzuimBegeleidingsvormen Van VerzuimInterventies Om Werkhervatting Te BevorderenOmgaan Met Weerstand Van VerzuimersEffectieve GesprekstechniekenIngaan Op Telefonische ZiekmeldingenIngaan Op De Vervolgafspraken En ActiesHet Zeven-vragenplan Voor Het VerzuimgesprekHet Ontwikkelen Van Een Plan Van Aanpak Tot WerkhervattingPraktijksituaties En -voorbeeldenPersoonlijk Actieplan Resultaten U bent zich nog meer bewust van uw rol bij het voorkomen en terugdringen van het ziekteverzuim. U kunt een onderscheid maken tussen wit, grijs en zwart verzuim en bent in staat om vragend en met (zelf)vertrouwen de redenen van het (grijs)verzuim te achterhalen en op of aan te pakken. Tijdens deze cursus krijgt u ideeen mee om uw medewer...198 /training_cursus/cursus-ziekte-verzuim/training-ziekteverzuim-management.php
... Wilt u zich verder ontwikkelen op het gebied van telefonische verkoop en acquisitie? Of wilt u klanten beter te woord staan die u benaderen? Dan is deze training interessant voor u. Om een succesvolle relatie op te bouwen, moet u initiatief nemen, afspraken maken, uw voordelen onder de aandacht brengen en (potentiele) klanten overtuigen. U verhoogt uw vaardigheden in deze waardevolle en praktische training. U leert hoe u op een e...176 /training_cursus/telefonische-verkoop-en-acquisitie/telefonische-verkopen-acquisitie.php
...n om de lesstof meteen in hun praktijksituatie toe te passen. Onderwerpen Doelstelling Van Uw Organisatie Visie Van Uw Organisatie Op VerzuimVerschillende Soorten Verzuim Roze Grijs Zwart En WitHandvatten Voor De Verschillende Soorten VerzuimgesprekkenTelefonische ZiekmeldingTelefonischContactTijdensZiekteGesprek Tijdens HuisbezoekTerugkeergesprekGesprek Bij ProbleemverzuimGespreksvaardighedenOmgaan Met EmotiesOmgaan Met Lastige Situaties Resultaten Na deze training kunnen de deelnemers een onderscheid maken tussen wit, grijs en zwart verzuim. Daarnaast herkennen zij de signalen van roze verzuim. De deelnemers hebben beter een idee over hoe zij verzuim kunnen voorkomen. Want voorkomen is vaak beter dan genezen. Daarnaast kunnen de deelnemers op vier momenten hun invloed aanwenden om het verzuim terug te dringen. Zij zij...199 /training_cursus/cursus-verzuim-management/training-verzuimgesprekken-voor-leidinggevenden.php
... De cursus Frans voor beginners is geschikt voor eenieder die nauwelijks tot geen kennis heeft van de Franse taal. Tijdens deze cursus leert u de basis van de Franse taal. Er wordt aandacht besteed aan de grammaticaregels, de uitspraak van Franse woorden en het verbeteren van uw communicatieve vaardigheden in het Frans. U leert om telefoongesprekken te houden, zakelijke gesprekken te voeren en teksten te schrijven in het Frans. Da...128 /training_cursus/cursus-frans-voor-beginners/basiscursus-frans.php
...aandacht tijdens de cursus. In de cursus zakelijk Spaans worden er veel praktijkoefeningen gedaan. Er wordt onder andere aandacht besteed aan het ontvangen van bezoek, het presenteren van uzelf en de organisatie, en culturele verschillen. Daarnaast verbetert u uw schriftelijke en telefonische vaardigheden. Vooraf kunt u aangeven welke zaken u lastig vindt. Zo haalt u het meeste uit de cursus en kan de cursus op uw wensen en leerpunten aangepast worden. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonli...179 /training_cursus/cursus-zakelijk-spaans/spaanse-cursus-zakelijk.php
...antal taken hoog is en de functie van secretaresses steeds complexer wordt, is Outlook een prima tool om informatie en werkzaamheden beter te managen. Onderwerpen Outlook Aanpassen Mogelijkheden Van E-mailHandtekeningenMeerdere Accounts BeherenOpmaak Van E-mailAgendaContactpersonenWeergavenDelen En SamenwerkenFormulieren En Sjablonen Resultaten Neem contact met ons op voor uw wensen en wij vertellen u welke passende cursus wij u kunnen bieden of waar u het beste terecht kunt. We gaan een cursus op maat voor u samenstellen en op zoek naar cursisten met gelijkgestemde wensen. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke pu...269 /training_cursus/microsoft-outlook-training/outlook-email-gebruik-effectief.php
... In het bedrijfsleven zijn veelvuldig internationale (met name Engelse) contacten. Deze zijn niet meer weg te denken. Veel van deze contacten hebben regelmatig correspondentie tot gevolg. Zo zullen er altijd mensen nodig zijn, die feilloos schriftelijk Engels kunnen corresponderen of communiceren. Onze cursussen zijn geheel op maat en worden gegeven op de plaats en tijd van uw keuze, in-company of in de cursusruimte van BV&T. U kr...297 /training_cursus/cursus-zakelijk-engels/training-zakelijk-engels.php
... U gaat of bent werkzaam als commercieel binnendienstmedewerker? U wilt een uitstekend contact met uw klanten opbouwen? U wilt beschikken over een proactieve en klantgerichte houding? En u wilt effectief samenwerken met de binnendienst of andere afdelingen? Dan is de training Commerciele Binnendienst zeer geschikt voor u. Alle vaardigheden om uitstekend als commercieel binnendienstmedewerker te kunnen functioneren, komen in deze v...175 /training_cursus/commerciele-binnendienst/commerciele-binnendienst-training.php
...meekijken met uw eigen campagne. Onze docenten zijn Google AdWords-gecertificeerd. De training wordt verzorgd op uw locatie (organisatie) vanaf 1 tot met maximaal 8 deelnemers, waardoor u veel persoonlijke aandacht van uw trainer krijgt. Na de training houdt u contact met Gerdinand Boerman en kunt u altijd om zijn advies blijven vragen. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonlijke doelstellingen de verwachting in kaart. Op deze wijze weten wij goed hoe wij de kennis moeten overbrengen. Cursus ...260 /training_cursus/adwords_campange/effectief_training_adwords.php
... Spreken en verstaan. In deze cursus Japans leert u effectief en gedegen gesprekken te voeren over alledaagse en zakelijke onderwerpen. U leert onder andere inkopen doen, de weg te vragen, hoe u een hotel boekt, hoe u uw zaak kunt promoten en hoe u uw product neer kan zetten. Dit kan zowel telefonisch als zakelijk. Lezen en schrijven Het schrift dat u leert lezen en schrijven is het Kana. Het Kana is het meest gebruikte lettergrep...166 /training_cursus/cursus-japans/japanse-cursus.php
... U verkoopt hetzelfde product als uw concurrent? Hoe zorgt u er dan voor dat de klant juist naartoe komt? Door net dat beetje extra te bieden. Extra service te geven. U te verplaatsen in uw klant. Dit maakt het verschil. Tijdens deze training komen alle aspecten van klantgericht denken aan de orde. Niet alleen voor u geschikt als u in het bedrijfsleven werkt, maar zeker ook als u werkzaam bent in de non-profit sector. Met name in ...156 /training_cursus/klantgerichtheid/klantgerichtdenken.php
...tuatie Arbeidsomstandigheden- En MilieuwetgevingOntstaan Van OngevalBevorderen Veilig WerkenMotivatietechnieken Om Veilig Werken Te BevorderenOpstellen En Invoeren Van VeiligheidsproceduresTaak-risico-analyseBedrijfsnoodplanGevarenbronnenToxicologieErgonomie Resultaten Tijdens deze cursus leert u om het veiligheidsproces in uw organisatie of bedrijf beter te organiseren en beheersen. U wordt begeleid om succesvol het VCA-VOL examen af te leggen. Wanneer u het VCA-VOL examen heeft behaald, bent u bekend met de wet- en regelgeving, het herkennen van onveilige situaties op de werkvloer en het organiseren van toolboxmeetings voor uw medewerkers. Daarnaast weet u hoe u arbeidsongevallen kunt voorkomen. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in...134 /training_cursus/in-company-vca-vol-cursus/cursus-vca-vol.php
...ollenspelen. Coaching en feedback op de werkplek behoort tot de mogelijkheden. Afhankelijk van uw werkthema`s ontvangt u schriftelijk materiaal of krijgt u het verzoek een specifiek boek aan te schaffen. Er is uiteraard overleg en afstemming over de rol van uw leidinggevende tijdens het coachingtraject. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonlijke doelstellingen de verwachting in kaart. Op deze wijze weten wij goed hoe wij de kennis moeten overbrengen. Cursus Competentiebegeleiding, bij deze c...160 /training_cursus/competentie_begeleiding/competentie_coaching.php
...ar ook naar iemand die het vlot kan uitleggen. Met andere woorden: expertise op zich volstaat niet. Een saaie spreker kan in de krant nog boeiend overkomen, maar op televisie lukt dit niet. Hoe kunt u een boeiend interview geven, waar beide partijen een goed gevoel aan overhouden? U leert dit tijdens de mediatraining van BV&T. Onderwerpen Uw Organisatie Of Persoonlijke Doelstelling Wat Is Nieuws?Inzicht In De Journalist En Het MedialandschapNieuwswaarde En KernboodschapPresenteren En Profileren Voor De CameraAan De Slag Met De PersHet PersberichtHet Interview Reageren En Proactieve WoordvoeringCrises En Responsstrategie?nInteractieMedia En RechtPersoonlijk Actieplan: Do?s And Don?ts Resultaten Na deze mediatraining bent u in staat om goede interviews te geven of af te nemen, afhankelijk van uw doelstelling. U bent bet...159 /training_cursus/cursus-media-techniek/mediatraining.php
...tieverkoop is de klant helpen de juiste procedure te volgen. De klant bepaalt namelijk welke leverancier het wordt naar aanleiding van een selectieprocedure. U kunt zich in de procedure van Best Value Procurement inleven en vervolgens daarop inspelen. Hoe beter dit contact, hoe beter u kunt bepalen wat de klant waardevol vindt. Een van de belangrijkste vaardigheden van een goede verkoper procedure is het stellen van de juiste vragen en antwoorden geven met de juiste timing. Door deze vragen te beantwoorden, formuleert de klant zelf zijn/haar behoefte of zijn/haar probleem. Dit kan op een integere en pragmatische manier. Wilt u dat uw klanten u meer vertrouwen? Of wilt u leren om klantbehoeften te achterhalen en hierop in te spelen? Dan is deze training zeer geschikt voor u. Onderwerpen Wat Prestatie Verkopen Is; Procedure ...206 /training_cursus/training-prestatie-verkoop/optimaal-verkopen-inkoopprestatie.php
Page generated in 0.0412 seconds.