088-7744333

Logo BVT opleiding advies
Searching Praktijksituaties En Oefeningen

Uw zoek resultaat voor: Praktijksituaties En Oefeningen

Cursus Voorkomen Van Een Burn-Out BVT :: In-Company Opleider

... Doel van de Burn-out Preventie Training. Tijdens de meerdere training sessies, welke met u wordt afgestemd met betrekking tot Burn-out (Overspannenheid). Gaan wij samen kijken naar de preventie dreiging en de dreiging bij uw medewerker. Deze punten moeten in kaart zijn, het herkennen en effectief te benoemen is ervoor om uitval te voorkomen. U leert welke signalen van medewerkers kunnen wijzen op een voorstadium van burn-out o...
288 training_cursus/stress-preventief-burnout/coaching-burn-out-training.php

Cursus Zakelijk Engels BVT :: In-Company Opleider

... In het bedrijfsleven zijn veelvuldig internationale (met name Engelse) contacten. Deze zijn niet meer weg te denken. Veel van deze contacten hebben regelmatig correspondentie tot gevolg. Zo zullen er altijd mensen nodig zijn, die feilloos schriftelijk Engels kunnen corresponderen of communiceren. Onze cursussen zijn geheel op maat en worden gegeven op de plaats en tijd van uw keuze, in-company of in de cursusruimte van BV&T. U...
297 training_cursus/cursus-zakelijk-engels/training-zakelijk-engels.php

BV&T, een erkend opleidingsbureau voor bedrijven

... Werkwijze van BV&T BV&T is een onderwijsbureau waar bedrijven, organisaties als ook ministeries hun personeel opleiden door middel van incompany trainingen en cursussen. BV&T traint dagelijks binnen zeer diverse bedrijven door heel Nederland. Voordat wij tot een opdracht komen plannen wij eerst een telefonische intake, waarna de offerte voor de uw aangevraagde training of cursus wordt opgemaakt. BV&T heeft scherpe prij...
wiezijnwij.php

Cursus Verzuimgesprekken BVT :: In-Company Opleider

... Elke organisatie heeft te maken met ziekteverzuim. Tegenwoordig ligt de verantwoordelijkheid voor re-integratie steeds vaker bij de werkgever en werknemer. Het accent ligt meer dan voorheen op mogelijkheden van uitgevallen werknemers. De houding van de leidinggevende is van groot belang bij een snelle terugkeer van de werknemer. Een heldere visie op verzuim, gecombineerd met goede gespreksvaardigheden, is dan ook belangrijk vo...
199 training_cursus/cursus-verzuim-management/training-verzuimgesprekken-voor-leidinggevenden.php

Cursus Effectief Foutloos Nederlands Schrijven BVT :: In-Company Opleider

... Moet u voor uw werk af en toe een Nederlandse brief of rapport schrijven, maar blijft u worstelen met de spelling of de zinsopbouw? Wilt u correct leren schrijven en zich meer verdiepen in de verschillende aspecten van de Nederlandse taal? Dan is onze cursus ?Foutloos Nederlands schrijven? iets voor u. Tijdens deze cursus krijgt u meer inzicht in waar u tijdens het schrijven tegenaan loopt, en leert u hiermee effectief om ...
107 training_cursus/cursus-correct-schrijven-nederlands/workshop-effectief-correct-schrijven.php

Cursus Klantgericht Denken En Handelen BVT :: In-Company Opleider

... U verkoopt hetzelfde product als uw concurrent? Hoe zorgt u er dan voor dat de klant juist naartoe komt? Door net dat beetje extra te bieden. Extra service te geven. U te verplaatsen in uw klant. Dit maakt het verschil. Tijdens deze training komen alle aspecten van klantgericht denken aan de orde. Niet alleen voor u geschikt als u in het bedrijfsleven werkt, maar zeker ook als u werkzaam bent in de non-profit sector. Met name ...
156 training_cursus/klantgerichtheid/klantgerichtdenken.php

Cursus Omgaan Met Agressie BVT :: In-Company Opleider

... In deze zeer effectieve Agressietraining krijgt u voorafgaand voorbereidingsopdracht met een toelichting, waarin ze wordt gevraagd om hun eigen kracht, hun uitdaging en hun bedreiging te beschrijven. Dit zorgt er voor dat de deelnemers hebben ~voorbedacht~ over de training en hun persoonlijke doelstelling. De eerste dag wordt gewerkt aan bewustwording en zelfbeheersing op basis van technieken als visualiseren, doelen stellen, ...
285 training_cursus/groepstraining-incompany/agressie-training.php

Cursus Correct Nederlands Schrijven BVT :: In-Company Opleider

... Tijdens de cursus correct Nederlands schrijven leert u spellen en schrijven zonder fouten. Want hoe zat het ook alweer met die d?s, t?s en dt's? Is het miniscuul of minuscuul? En wanneer wordt een woord aan elkaar of los geschreven? In deze effectieve training krijgt u een duidelijk overzicht van de belangrijkste spellingregels en grammaticaregels. U leert om foutloos Nederlands te schrijven in uw eigen brieven, e-mails en...
289 training_cursus/taalcursus-nederlands/training-correct-nederlands-incompany.php

Cursus Zakelijk Spaans BVT :: In-Company Opleider

... In het bedrijfsleven zijn veelvuldig internationale contacten niet meer weg te denken. Veel van deze contacten hebben regelmatig correspondentie tot gevolg. Hierdoor kan het zijn dat u op uw werk contact moet opnemen met Spaanse leveranciers, opdrachtgevers, vestigingen of klanten. Om optimaal te kunnen corresponderen is beheersing van de Spaanse taal dan ook zeer belangrijk. De cursus zakelijk Spaans is geschikt voor u wannee...
179 training_cursus/cursus-zakelijk-spaans/spaanse-cursus-zakelijk.php

Cursus Optimaal Leidinggeven BVT :: In-Company Opleider

...een goede invulling te geven aan uw rol als leidinggevende, komen aan de orde. In deze training maakt u voortdurend de koppeling van de relevante managementconcepten naar uw eigen praktijk. De bijeenkomsten zijn zeer afwisselend en uitdagend. U gaat concreet oefenen met praktijksituaties. Tussen de bijeenkomsten door werkt u aan praktijkgerichte opdrachten. Onderwerpen Effectief Leidinggeven (stijlen); Beginner Tot Professional Van Het LeidinggevenStimulerend En SituationeelDoelgerichte CommunicatieHet Motiveren Van Uw AfdelingEffectief TijdmanagementHet Toepassen Van Invloedsmodellen Voor De LeidinggevendeEffectief Delegeren Als LeidinggevendePersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten U bent op de hoogte van de belangrijkste principes over het blijvend aantrekken en behouden van talentvolle medewerkers. Daarbij h...
12 training_cursus/effectief_leidinggeven/professional_in_leidinggeven.php

Cursus Beginnend Leidinggeven BVT :: In-Company Opleider

...tiveren. Onderwerpen Wat Is Beinvloeden; Zelfanalyse BeinvloedingsprofielDe Juiste InteractieVaststellen En Hanteren Van StrategieenWederzijdse Invloed Van PerceptieEffectieve CommunicatieMotiveren En InspirerenOmgaan Met Weerstanden En ConflictenSamen Succes CreerenPraktijksituaties En VoorbeeldenPersoonlijk Actieplan. Resultaten Na afloop van deze training: 1. Kunt u effectief invloed uitoefenen, 2. Bent u in staat om mensen mee te krijgen, 3. Bent u in staat om helder en overtuigend te argumenteren, 4. Heeft u zicht op uw eigen beinvloedingsstijl, 5. Weet u wat u belemmert om invloed te hebben, 6. Kunt u met minder inspanning meer bereiken, 7. Bent u zelf de succesbepalende factor. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan o...
172 training_cursus/effectief_beinvloeden/cursus_leidinggeven_beinvloeding.php

Cursus Ziekteverzuim Management BVT :: In-Company Opleider

...ervatting Te BevorderenOmgaan Met Weerstand Van VerzuimersEffectieve GesprekstechniekenIngaan Op Telefonische ZiekmeldingenIngaan Op De Vervolgafspraken En ActiesHet Zeven-vragenplan Voor Het VerzuimgesprekHet Ontwikkelen Van Een Plan Van Aanpak Tot WerkhervattingPraktijksituaties En -voorbeeldenPersoonlijk Actieplan Resultaten U bent zich nog meer bewust van uw rol bij het voorkomen en terugdringen van het ziekteverzuim. U kunt een onderscheid maken tussen wit, grijs en zwart verzuim en bent in staat om vragend en met (zelf)vertrouwen de redenen van het (grijs)verzuim te achterhalen en op of aan te pakken. Tijdens deze cursus krijgt u ideeen mee om uw medewerkers zo snel mogelijk weer aan het werk te krijgen en de terugkeerdrempel te verlagen. Daarnaast heeft u ideeen gekregen hoe ziekteverzuim voorkomen kan worden. Te...
198 training_cursus/cursus-ziekte-verzuim/training-ziekteverzuim-management.php

Cursus Telefoon- En Receptiemedewerker BVT :: In-Company Opleider

...e Klant Altijd Aandacht GevenEffectief Luisteren En Feedback GevenInterviewtechnieken Als TelefonisteEffectief Onderhandelen En Vragen StellenAssertief Optreden En Overzicht HoudenConflicthantering En Lastige GesprekkenOmgaan Met Piekperiodes In Uw WerkPraktijksituaties En OefeningenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij heeft u na afloop gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U bent gesterkt in communicatie en slagvaardigheid. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefoneren en u heeft geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze training bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, uw benadering, uw rol en uw communicatie. Hierdoor weet u voortdurend op welke punten u uw aandacht...
6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php

Cursus MT Middenmanagement Intensief BVT :: In-Company Opleider

...werpen Organisatiekunde Doelstellingen Strategie En PlanningInterne Organisatie En BedrijfsprocessenHet Schrijven Van Een AdviesPersoneelsmanagementHet Nieuwe WerkenFinancieel Beheer En AnalyseMarketing ManagementLeiderschapsstijlen En -vaardighedenTimemanagementStressmanagementPraktijksituaties En -voorbeeldenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts Resultaten Na afloop van de cursus Middenmanagement heeft u meer inzicht in de verschillende onderdelen van management, zoals: leiderschap, kwaliteitsmanagement, financieel beheer en de werking van de organisatie als geheel. U leert uw personeel te managen en vergroot uw leiderschapsvaardigheden. Daarnaast bent u in staat om een concreet verbeterplan voor uw organisatie te schrijven. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. ...
100 training_cursus/middel-management/middel-management.php

Cursus Assertiviteit En Assertief Handelen BVT :: In-Company Opleider

...terhalen GedragingenAssertief GedragBewuste Keuzes Helder CommunicerenOmgaan Met Verschillende Belangen. Resultaten De training start met bewustwording van uw eigen gedrag en houding. Vervolgens zullen onder begeleiding van een ervaren docent praktijksituaties worden ontleed en leert u beperkende overtuigingen om te buigen naar nieuwe inzichten. Na deze training bent u in staat om assertief gedrag te vertonen en zelfverzekerd te communiceren. U heeft geleerd om te gaan met weerstanden en u kunt op een bewuste en effectieve manier uw belangen vertegenwoordigen. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het t...
145 training_cursus/training-assertief-handelen/training-effectief-assertief-handelen.php

Page generated in 0.1175 seconds.