... Doel van de Burn-out Preventie Training. Tijdens de meerdere training sessies, welke met u wordt afgestemd met betrekking tot Burn-out (Overspannenheid). Gaan wij samen kijken naar de preventie dreiging en de dreiging bij uw medewerker. Deze punten moeten in kaart zijn, het herkennenen effectief te benoemen is ervoor om uitval te voorkomen. U leert welke signalen van medewerkers kunnen wijzen op een voorstadium van burn-out o...288 training_cursus/stress-preventief-burnout/coaching-burn-out-training.php
... In het bedrijfsleven zijn veelvuldig internationale (met name Engelse) contacten. Deze zijn niet meer weg te denken. Veel van deze contacten hebben regelmatig correspondentie tot gevolg. Zo zullen er altijd mensen nodig zijn, die feilloos schriftelijk Engels kunnen corresponderen of communiceren. Onze cursussen zijn geheel op maat en worden gegeven op de plaats en tijd van uw keuze, in-company of in de cursusruimte van BV&T. U...297 training_cursus/cursus-zakelijk-engels/training-zakelijk-engels.php
... Werkwijze van BV&T BV&T is een onderwijsbureau waar bedrijven, organisaties als ook ministeries hun personeel opleiden door middel van incompany trainingenen cursussen. BV&T traint dagelijks binnen zeer diverse bedrijven door heel Nederland. Voordat wij tot een opdracht komen plannen wij eerst een telefonische intake, waarna de offerte voor de uw aangevraagde training of cursus wordt opgemaakt. BV&T heeft scherpe prij... wiezijnwij.php
... Elke organisatie heeft te maken met ziekteverzuim. Tegenwoordig ligt de verantwoordelijkheid voor re-integratie steeds vaker bij de werkgever en werknemer. Het accent ligt meer dan voorheen op mogelijkheden van uitgevallen werknemers. De houding van de leidinggevende is van groot belang bij een snelle terugkeer van de werknemer. Een heldere visie op verzuim, gecombineerd met goede gespreksvaardigheden, is dan ook belangrijk vo...199 training_cursus/cursus-verzuim-management/training-verzuimgesprekken-voor-leidinggevenden.php
... Moet u voor uw werk af en toe een Nederlandse brief of rapport schrijven, maar blijft u worstelen met de spelling of de zinsopbouw? Wilt u correct leren schrijvenen zich meer verdiepen in de verschillende aspecten van de Nederlandse taal? Dan is onze cursus ?Foutloos Nederlands schrijven? iets voor u. Tijdens deze cursus krijgt u meer inzicht in waar u tijdens het schrijven tegenaan loopt, en leert u hiermee effectief om ...107 training_cursus/cursus-correct-schrijven-nederlands/workshop-effectief-correct-schrijven.php
... U verkoopt hetzelfde product als uw concurrent? Hoe zorgt u er dan voor dat de klant juist naartoe komt? Door net dat beetje extra te bieden. Extra service te geven. U te verplaatsen in uw klant. Dit maakt het verschil. Tijdens deze training komen alle aspecten van klantgericht denken aan de orde. Niet alleen voor u geschikt als u in het bedrijfsleven werkt, maar zeker ook als u werkzaam bent in de non-profit sector. Met name ...156 training_cursus/klantgerichtheid/klantgerichtdenken.php
... In deze zeer effectieve Agressietraining krijgt u voorafgaand voorbereidingsopdracht met een toelichting, waarin ze wordt gevraagd om hun eigen kracht, hun uitdaging en hun bedreiging te beschrijven. Dit zorgt er voor dat de deelnemers hebben ~voorbedacht~ over de training en hun persoonlijke doelstelling. De eerste dag wordt gewerkt aan bewustwording en zelfbeheersing op basis van technieken als visualiseren, doelen stellen, ...285 training_cursus/groepstraining-incompany/agressie-training.php
... Tijdens de cursus correct Nederlands schrijven leert u spellenen schrijven zonder fouten. Want hoe zat het ook alweer met die d?s, t?s en dt's? Is het miniscuul of minuscuul? En wanneer wordt een woord aan elkaar of los geschreven? In deze effectieve training krijgt u een duidelijk overzicht van de belangrijkste spellingregels en grammaticaregels. U leert om foutloos Nederlands te schrijven in uw eigen brieven, e-mails en...289 training_cursus/taalcursus-nederlands/training-correct-nederlands-incompany.php
... In het bedrijfsleven zijn veelvuldig internationale contacten niet meer weg te denken. Veel van deze contacten hebben regelmatig correspondentie tot gevolg. Hierdoor kan het zijn dat u op uw werk contact moet opnemen met Spaanse leveranciers, opdrachtgevers, vestigingen of klanten. Om optimaal te kunnen corresponderen is beheersing van de Spaanse taal dan ook zeer belangrijk. De cursus zakelijk Spaans is geschikt voor u wannee...179 training_cursus/cursus-zakelijk-spaans/spaanse-cursus-zakelijk.php
...een goede invulling te geven aan uw rol als leidinggevende, komen aan de orde. In deze training maakt u voortdurend de koppeling van de relevante managementconcepten naar uw eigen praktijk. De bijeenkomsten zijn zeer afwisselend en uitdagend. U gaat concreet oefenen met praktijksituaties. Tussen de bijeenkomsten door werkt u aan praktijkgerichte opdrachten. Onderwerpen Effectief Leidinggeven (stijlen); Beginner Tot Professional Van Het LeidinggevenStimulerend En SituationeelDoelgerichte CommunicatieHet Motiveren Van Uw AfdelingEffectief TijdmanagementHet Toepassen Van Invloedsmodellen Voor De LeidinggevendeEffectief Delegeren Als LeidinggevendePersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten U bent op de hoogte van de belangrijkste principes over het blijvend aantrekkenen behouden van talentvolle medewerkers. Daarbij h...12 training_cursus/effectief_leidinggeven/professional_in_leidinggeven.php
...tiveren. Onderwerpen Wat Is Beinvloeden; Zelfanalyse BeinvloedingsprofielDe Juiste InteractieVaststellenEn Hanteren Van StrategieenWederzijdse Invloed Van PerceptieEffectieve CommunicatieMotiverenEn InspirerenOmgaan Met WeerstandenEn ConflictenSamen Succes CreerenPraktijksituatiesEn VoorbeeldenPersoonlijk Actieplan. Resultaten Na afloop van deze training: 1. Kunt u effectief invloed uitoefenen, 2. Bent u in staat om mensen mee te krijgen, 3. Bent u in staat om helder en overtuigend te argumenteren, 4. Heeft u zicht op uw eigen beinvloedingsstijl, 5. Weet u wat u belemmert om invloed te hebben, 6. Kunt u met minder inspanning meer bereiken, 7. Bent u zelf de succesbepalende factor. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan o...172 training_cursus/effectief_beinvloeden/cursus_leidinggeven_beinvloeding.php
...ervatting Te BevorderenOmgaan Met Weerstand Van VerzuimersEffectieve GesprekstechniekenIngaan Op Telefonische ZiekmeldingenIngaan Op De VervolgafsprakenEn ActiesHet Zeven-vragenplan Voor Het VerzuimgesprekHet Ontwikkelen Van Een Plan Van Aanpak Tot WerkhervattingPraktijksituatiesEn -voorbeeldenPersoonlijk Actieplan Resultaten U bent zich nog meer bewust van uw rol bij het voorkomenen terugdringen van het ziekteverzuim. U kunt een onderscheid maken tussen wit, grijs en zwart verzuim en bent in staat om vragend en met (zelf)vertrouwen de redenen van het (grijs)verzuim te achterhalenen op of aan te pakken. Tijdens deze cursus krijgt u ideeen mee om uw medewerkers zo snel mogelijk weer aan het werk te krijgenen de terugkeerdrempel te verlagen. Daarnaast heeft u ideeen gekregen hoe ziekteverzuim voorkomen kan worden. Te...198 training_cursus/cursus-ziekte-verzuim/training-ziekteverzuim-management.php
...e Klant Altijd Aandacht GevenEffectief LuisterenEn Feedback GevenInterviewtechnieken Als TelefonisteEffectief OnderhandelenEn Vragen StellenAssertief OptredenEn Overzicht HoudenConflicthantering En Lastige GesprekkenOmgaan Met Piekperiodes In Uw WerkPraktijksituatiesEnOefeningenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij heeft u na afloop gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U bent gesterkt in communicatie en slagvaardigheid. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefonerenen u heeft geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze training bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, uw benadering, uw rol en uw communicatie. Hierdoor weet u voortdurend op welke punten u uw aandacht...6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php
...werpen Organisatiekunde Doelstellingen Strategie En PlanningInterne Organisatie En BedrijfsprocessenHet Schrijven Van Een AdviesPersoneelsmanagementHet Nieuwe WerkenFinancieel Beheer En AnalyseMarketing ManagementLeiderschapsstijlenEn -vaardighedenTimemanagementStressmanagementPraktijksituatiesEn -voorbeeldenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts Resultaten Na afloop van de cursus Middenmanagement heeft u meer inzicht in de verschillende onderdelen van management, zoals: leiderschap, kwaliteitsmanagement, financieel beheer en de werking van de organisatie als geheel. U leert uw personeel te managenen vergroot uw leiderschapsvaardigheden. Daarnaast bent u in staat om een concreet verbeterplan voor uw organisatie te schrijven. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. ...100 training_cursus/middel-management/middel-management.php
...terhalen GedragingenAssertief GedragBewuste Keuzes Helder CommunicerenOmgaan Met Verschillende Belangen. Resultaten De training start met bewustwording van uw eigen gedrag en houding. Vervolgens zullen onder begeleiding van een ervaren docent praktijksituaties worden ontleed en leert u beperkende overtuigingen om te buigen naar nieuwe inzichten. Na deze training bent u in staat om assertief gedrag te vertonenen zelfverzekerd te communiceren. U heeft geleerd om te gaan met weerstandenen u kunt op een bewuste en effectieve manier uw belangen vertegenwoordigen. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het t...145 training_cursus/training-assertief-handelen/training-effectief-assertief-handelen.php
Page generated in 0.1175 seconds.