... De vraag naar kwaliteitsmanagers neemt snel toe. Dit komt omdat klanten en leveranciers steeds hogere eisen stellen aan de kwaliteit van producten. Om deze hoge kwaliteit te bereiken, zijn heldere processen en de certificering daarvan essentieel. In deze cursus wordt er ingegaan op verschillende kwaliteitsmanagementsystemen. In de cursus worden beknopt de principes, de werking en de voor- en nadelen vanhet werken met de verschillende...153 /training_cursus/training-management-systeem/training-kwaliteit-managementsysteem.php
...inator vanhetmanagementsysteem als ook begeleiding van uw medewerker(s), die belast is (zijn) met het opzetten of beheren vanhetmanagementsysteem. Onderwerpen Doel Van Een Managementsysteem; InventarisatieBeoordeling Van De ProceduresPlan Van Aanpak SchrijvenOpbouwVanHetTotaleManagementsysteemHerschrijven VanHet KSM HandboekImplementeren Van Vernieuwde ProceduresBorgen En Vastleggen. Resultaten Het bedrijf krijgt meer inzicht in de in- en externe bedrijfsprocessen en worden taken, bevoegdheden en verantwoordelijkheden duidelijk vastgesteld. Ook zijn faalkosten eenvoudiger te achterhalen. Opstellen, begeleiden, optimaliseren en onderhouden van: ~ Kwaliteitsmanagement handboek. ~ Procedure handboek. ~ Formulieren handboek. ~ Managementmiddelen en -processen. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet ieder...142 /training_cursus/training-iso-begeleiding/iso-begeleiding.php
... uw medewerkers. Hoe kunt u uw medewerkers op een respectvolle manier aanspreken met de juiste interactie? Hoe kunt u met deze gesprekken de motivatie en prestaties van uw medewerkers verhogen? Wilt u weten hoe u een gesprek op de juiste manier opbouwt? Dan is deze training uitstekend geschikt voor u. In deze training leert u effectief beoordelingsgesprekken te voeren met uw medewerkers, waardoor zowel hun prestaties als motivatie worden verhoogd. Onderwerpen Optimale Afstemming Voor Dit Traject; Doel VanHet BeoordelenVerwachtingen Van U En Uw MedewerkersStructuur En OpbouwVanHet GesprekEffectieve Communicatie Met Uw MedewerkersMotivatie Van Uw MedewerkersCompetenties Analyse VanHet FunctionerenMedewerkers Respectvol AansprekenCoachingsvaardighedenOmgaan Met Lastige Situaties En EmotiesGeven Van ComplimentenPraktijksituatie...220 /training_cursus/cursus-beoordelingsgesprekken/training-beoordeling-gesprek-opleiding.php
...le facetten aan de orde om deze norm aan uw levering te verbinden. Zie programma welke onderdelen wij met u gaan behandelen. Het is tevens mogelijk dat onze docent u door het hele proces heen loods. Onderwerpen Uw Doelstelling; AS 9100 In Uw KwaliteitsmanagementNormeringenOpbouwVan AS 9100 REVCImplementeren Van AS 9100Certificering Volgens AS 9100Het Onderhouden Van De NormeringOrganisatie RapportenOpname In ISO 90012015Persoonlijke Do's En Dont's Resultaten De docent van BVT zal u met verschillende leertechnieken ervoor zorg dragen dat u na afloop alle AS 9100-eisen volledig kent, begrijpt en kunt toepassen in uw eigen organisatie. De trainingen kunnen als open rooster en in-company training worden gevolgd. AS 9100 is het startpunt voor luchtvaartcertificering, bij BVT kunt u ook denken aan begeleiden van bijbehorende normen,...267 /training_cursus/AS-9100-REVC-Training/AS9100-Cursus-Checklist.php
...n BVT leert u hoe u uw zakelijke correspondentie beter en in minder tijd kunt verzorgen. Na deze drie trainingssessies schrijft u vol plezier en zelfvertrouwen uw brieven. Onderwerpen Inleiding In Zakelijk Schrijven; CommunicatietheorieUw DoelstellingOptimale OpbouwVan Uw CorrespondentieZakelijk Schrijven Hoe Bouw Je Dit OpPositief En Zakelijk SchrijvenOpeningszinnenOpbouwVan De InhoudSlotzinnenZelf Correctie Van Uw CorrespondentieHelderheid En Duidelijk SchrijvenHuisstijl MS-Word Tips PraktijksituatiesPersoonlijk Actiepunten Do's Don'ts Resultaten U kent na deze effectieve training de grammaticale bijzonderheden, optimaal toepassen in uw zakelijke correspondentie. Daarnaast kent u de zakelijke regels en schrijfstijl, zoals begin- en slotformuleringen. Na het volgen van deze training kunt u voortaan zonder moeite zakelijke e-...266 /training_cursus/zakelijke-correspondentie/training-correspondentie-cursus.php
...inlevingsvermogen en goede communicatieve vaardigheden nodig. De klant verwacht een deskundig advies, maar ook dat uw adviezen in overeenstemming zijn met de belangen van de belanghebbenden. Om succesvol te zijn als adviseur zult u vanaf het begin een goede samenwerkingsrelatie opbouwen. Hoe wint u het vertrouwen en hoe gaat u om met de verschillende belangen? Waar liggen de weerstanden en hoe doorbreekt u die? In deze waardevolle cursus leert u vaardigheden die naast uw vakkennis onontbeerlijk zijn voor iedere adviseur. Onderwerpen Afgestemd Op Uw Organisatie Of Persoonlijke Doelstelling Effectief CommunicerenNon-verbale Communicatie En UitstralingHetOpbouwen Van Een VertrouwensrelatieFasen In Het Gesprek En TrajectContractering Gegevens Verzamelen En Diagnose StellenAdviesstijlen En Uw VoorkeursstijlOmgaan Met WeerstandPrese...217 /training_cursus/training-advies-vaardigheden/cursus-adviseren.php
...en met (potenti?le) klanten, waardoor uw verkoopresultaten nog verder zullen verbeteren. Onderwerpen Organisatie Doelstelling; Wat Is VerkopenOpening Van Een GesprekLuistertechniekenWat Is Acquisitie En Wat Is VerkopenWat Is De Ideale Verkoop OpbouwBehoeften OnderzoekenOmgaan Met WeerstandAcquisitie FeedbackAfsluiten En OpvolgingPraktijk SituatiesPersoonlijke StijlenDe Tips En Tops. Resultaten U krijgt met deze acquisitie training inzicht in het verkoopproces en in de psychologie vanhet verkopen. Hoe zou u een pen verkopen? Vooraf aan de training zal dit anders gaan dan na de training, daarvan zijn wij overtuigd. U stemt uw gedrag af op de belangen en de behoeften van de klant. Binnen twee a drie zinnen hebt u de behoefte in kaart van uw klant. Zo bent u effectief en doeltreffend en verspilt u weinig van uw kostbare tijd. Verd...271 /training_cursus/cursus-verkoop-acquisitie-training/acquisitie-verkoop-training.php
...et verder ontwikkelen van uw persoonlijke people management vaardigheden en biedt u voldoende inspiratie om de trefzekerheid van uw managementstijl nog te verhogen. Onderwerpen Persoonlijke Hulpmiddelen; Uw Werkwijze SpiegelenCommunicatiemethodesConflicthanteringCoaching In De OrganisatieIn Opbouwende Lijn Instructies GevenMotivatietechniekenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten U bent op de hoogte van de belangrijkste principes over het blijvend aantrekken en behouden van talentvolle medewerkers. U heeft inzichten verworven in de belangrijkste basiskrachten vanhet management. U bent in staat uw medewerkers beter te motiveren en te coachen. U weet wat de kracht van leiderschap is en hoe u dit verder kunt ontwikkelen en vormgeven. U weet hoe u verschillende types medewerkers binnen uw organisatie kunt onderscheiden. ...103 /training_cursus/peoplemanagement/peoplemanagement.php
...ommuniceren, zowel mondeling als schriftelijk. Onderwerpen Intake En Uw Doelstelling Wat Is Zakelijke Communicatie?Duidelijke En Formele E-mails SchrijvenBrieven En Rapporten SchrijvenAlgemene Conversaties In Woord En SchriftDe Juiste Schrijfstijl En ZinsopbouwSpelling En Grammatica Resultaten Tijdens deze cursus wordt er ingegaan op formeel taalgebruik, het voeren van zakelijke gesprekken en het schrijven van zakelijke brieven. De taaltrainers van BV&T zijn niet alleen zeer ervaren en bewezen succesvol in taal, maar hebben ook een achtergrond in het bedrijfsleven. Hierdoor weten zij veel van specifieke vaktaal en kunnen ze u op een optimale manier helpen. Na de cursus zakelijk Nederlands kunt u op een formele en doelgerichte manier corresponderen. U kunt heldere zakelijke brieven, e-mails en rapporten schrijven met weinig tot ...141 /training_cursus/cursus-zakelijk-nederlands/cursus-zakelijk-nederlands.php
...n. Iedereen die deze training heeft gevolgd, is verbaasd over zijn eigen kunnen en over de enorme stap die hij/zij gezet heeft in het verbeteren vanhet samenstellen van zakelijke brieven. Onderwerpen Vaardighedentoets; Organisatie DoelstellingZakelijke CorrespondentieOpbouwVan De BriefKlantgericht SchrijvenStructuur En InhoudSpelling En Correct Nederlands. Resultaten Na deze training Zakelijke brieven schrijven, welke praktijkgericht wordt verzorgd, bent u in staat om snel en effectief een zakelijke brief te formuleren. U zult rekening houden met de stijl en opbouwvan uw zakelijke brief. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. O...137 /training_cursus/training-schrijven/zakelijke-brieven-schrijven.php
...en op die u zelf heeft geschreven. De trainer gebruikt ze om het programma nog beter hierop af te stemmen. Tijdens de training wisselen theorie en praktijk elkaar af. U beoordeelt brieven onder meer op zinsniveau, geeft een oordeel over de alinea-indeling en discussieert over de opbouw. U schrijft brieven op basis van verschillende situaties. De andere deelnemers en de trainer geven u feedback. De trainer brengt u op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in zakelijke correspondentie. Voortaan schrijft u verzorgde zakelijke brieven. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en ...149 /training_cursus/correspondentie-cursus/training-correspondentie.php
...e gesprekken te voeren en/of brieven te schrijven in het Engels. U verbetert uw zakelijk Engels op een effectieve wijze. Onderwerpen Intaketoets Om Het Niveau Te Bepalen Woordenschat Afgestemd Op Uw OrganisatieZakelijke Gesprekken VoerenTelefoongesprekken VoerenLuistervaardigheidGrammaticaOpbouwVan Een Engelse Zakelijke BriefEngels CorresponderenEngelse Cultuur, Etiquette En Kennis Resultaten Na de cursus zakelijk Engels heeft u uw vaardigheden verbeterd die nodig zijn om doelgericht te kunnen corresponderen en communiceren in het Engels in een zakelijke omgeving. U heeft uw woordenschat vergroot en kunt gesprekken beter volgen. Daarnaast kunt u met meer zelfvertrouwen een zakelijke brief schrijven in het Engels. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers we...140 /training_cursus/taaltraining/training-zakelijk-engels.php
... Moet u voor uw werk af en toe een Nederlandse brief of rapport schrijven, maar blijft u worstelen met de spelling of de zinsopbouw? Wilt u correct leren schrijven en zich meer verdiepen in de verschillende aspecten van de Nederlandse taal? Dan is onze cursus ?Foutloos Nederlands schrijven? iets voor u. Tijdens deze cursus krijgt u meer inzicht in waar u tijdens het schrijven tegenaan loopt, en leert u hiermee effectief om te gaan.Er w...107 /training_cursus/cursus-correct-schrijven-nederlands/workshop-effectief-correct-schrijven.php
... doelgroep en de eisen die aan de teksten worden gesteld. Hierdoor zorgen zij ervoor dat hun verhaal of boodschap bij de doelgroep aankomt. Toch is het schrijven van teksten niet altijd even gemakkelijk. Hoe zorgt u voor een effectieve opbouwvan uw tekst, waarbij de lezer ge?nteresseerd blijft? En hoe formuleert u een boodschap? Daarnaast kan u te maken krijgen met een writer?s block. Hoe gaat u hiermee om? In deze training krijgt u antwoord op deze vragen. U verbetert uw schrijfvaardigheden en technieken en leert om betere teksten te schrijven. Onderwerpen Schrijven Voor De Communicatiemedewerker Schrijven Van Verschillende Tekstsoorten En GenresSchrijfdoelen BepalenPrincipes Van Effectief SchrijvenSchrijfproces In FasesSchrijven Met Eisen Aan Teksten En TekstsoortenEffectieve Opbouw En Structuur Van TekstenFormuleren Van Een...226 /training_cursus/cursus-schrijven-communicatie-medewerkers/cursus-nederlands-schrijven.php
...terie is complex, er zijn talloze valkuilen, de organisatie moet er nog aanwennen, de functionaris heeft ernaast nog een taak, etc. Kortom reden temeer om de betreffende functionaris praktische hulp te geven bij het uitoefenen van zijn/haar taak. Onderwerpen Managementsysteem, Kwaliteitsbeleid UiteengezetHoe Organiseer Je De Uitvoering Van De SysteemprocessenInterpretatie Van De Norm Naar PraktijkOmgaan Met Knelpunten In De SamenwerkingOptimale Rapportage Voor AuditorsPersoonlijk Actieplan. Resultaten Effectief vorm en inhoud kunnen geven aan `kwaliteitsdenken` in de eigen organisatie is de hoofdbekommernis van deze training. We willen u inzicht geven in kwaliteitsconcepten maar bovendien de nodige hulpmiddelen en vaardigheden aanreiken om als kwaliteitscoordinator professioneem aan de slag te kunnen. Om dit te realiseren verta...167 /training_cursus/cursus-kwaliteit-coordinator/De-kwaliteitscoordinator.php
Page generated in 0.0237 seconds.