... Door succesvol en doelgericht beoordelingsgesprekken te voeren verbetert u de prestaties van uw medewerkers. Hoe kunt u uw medewerkers op een respectvolle manier aanspreken met de juiste interactie? Hoe kunt u met deze gesprekken de motivatie en prestaties van uw medewerkers verhogen? Wilt u weten hoe u een gesprek op de juiste manier opbouwt? Dan is deze training uitstekend geschikt voor u. In deze training leert u eff...220 training_cursus/cursus-beoordelingsgesprekken/training-beoordeling-gesprek-opleiding.php
... Een functioneringsgesprek is een belangrijk instrument voor de groei van uw onderneming. Wanneer een medewerker zijn/haar wensen kan aangeven zal hij/zij meer presteren. Een medewerker, die goed in zijn vel zit, zal dit in alle activiteiten laten zien. Toch vindt een leidinggevende, alsook de medewerker, het vaak moeilijk om al hun wensen op tafel te leggen. Dit is zonde want functioneringsgesprekken bieden veel mogelij...22 training_cursus/opleiding-functioneringsgesprekken/beoordelingsgesprek-cursus.php
... Het coachenen begeleiden van medewerkers binnen uw organisatie vraagt aandacht. De vergrijzing slaat toe, werk daarom preventief. Hiervoor dient u binnen uw organisatie een functionaris te hebben die bevoegd is voor de begeleiding van nieuwkomers. Het is bepalend voor uw organisatie. Zijn inzet is bepalend voor de ontwikkeling en kwaliteit van de nieuwe medewerker of leerling. U leert in deze training niet alleen vakte...138 training_cursus/training-leermeester-mentoren-training/training-leermeester-mentoren-training.php
... Kwaliteitsmanagement is meer dan het implementeren van een model alleen. Want hoe houdt u zicht op kwaliteit in een organisatie, die steeds verandert? In deze opleiding ontwikkelt u kennisvaardigheden, zodat u met uw bedrijf kunt meegroeien. U leert om zaken in het juiste perspectief te plaatsen. U krijgt praktische richtlijnen aangereikt om uw organisatie duurzaam te kunnen verbeteren. Onderwerpen Ontwikkeling In De Kw...28 training_cursus/iso_normering_cursus/iso_normen_certificering.php
...s over te brengen. U leert didactische vaardigheden, instructievaardighedenen toetsvaardigheden. Daarnaast leert u om te gaan met verschillende soorten medewerkers en weerstand. Onderwerpen LerenEn Opleiden Binnen Uw Organisatie Didactische HulpmiddelenCommunicatiemethodesLeerlingbegeleidingEvaluatiegesprekkenOmgaan Met WeerstandIn Opbouwende Lijn Instructies GevenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts Resultaten Na het volgen van deze cursus is het geven van instructies en het omgaan met specifieke vragen u duidelijk geworden. U heeft ook de richtlijnen waarin mensen zich manifesteren geleerd. U kent het leerpatroon van uw medewerkers en weet hoe u op hen kunt aansluiten. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de ...36 training_cursus/mentoren-training/mentor-training.php
...worden zorggedragen dat deze niet tot de bron is te herleiden. Gegevens die in de vertrouwelijke sfeer zijn ingewonnen bij medewerkers van de cliënt, zullen slechts aan anderen worden doorgegeven, als het gebruik daarvan tijdig is kenbaar gemaakt aan de informatieverschaffer en deze blijk heeft gegeven daartegen geen bezwaar te hebben. Artikel 12. Opdrachtevaluatie De uitvoering van de opdrachten met betrekking het traject/project is steekproefsgewijs onderworpen aan een opdrachtevaluatie door een onafhankelijk, extern instituut. Dit geschiedt dan door toezending van het opdracht evaluatieformulier met het verzoek dit ingevuld aan het controlerende instituut te retourneren, dan wel een telefonische enquête. Artikel 13. Honorering / Facturering / Aanbiedingen BV&T zal een honorarium in rekening bren... voorwaarden.php
...s idee al veel kennis in eigen huis. Deze kennis gaan wij borgen. De andere tools kunnen hierin bijdragen, waardoor de effectiviteit gegarandeerd wordt. Onderwerpen LerenEn Opleiden In Uw Organisatie, Didactische HulpmiddelenCommunicatiemethodesNon-verbaal En Verbale InformatieEvaluatiegesprekkenHoe Om Te Gaan Met WeerstandIn Opbouwende Lijn Instructies GevenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Na het volgen van deze training is het geven van instructies en het omgaan met de specifieke vragen u duidelijk geworden. U leert ook de richtlijnen kennen, waarin mensen zich manifesteren. U kent het leerpatroon van uw kandidaat of medewerkers. U leert vanuit een praktisch gerichte benadering. De begeleider geeft veel instructies en praktijkvoorbeelden. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en nie...84 training_cursus/coachen/coachen-resultaatgericht.php
... Dit traject is bedoeld voor alle medewerkers, die binnen het bedrijf belast zijn met het opzetten van de normering en deze gaan uitvoeren (bijvoorbeeld voor ISO, OHSAS). Dit traject kan al dan niet gecombineerd worden met een nulpuntmeting van het managementsysteem. Wij verzorgenen begeleiden uw bedrijf naar deze nieuwe norm. Ook passen wij uw oude norm aan de nieuwe regels. Dit kunnen wij verzorgen als coordinator van...142 training_cursus/training-iso-begeleiding/iso-begeleiding.php
... of voor een verhaal met citaten? Hoe bouw je je verhaal op? Hoe maak je een spannend begin? Onderwerpen Interviewtechnieken, Behandeling Van InterviewcriteriaStrategie Structuur En StijlFocus Op Het InterviewPraktijkoefening InterviewAandachtspuntenLastige Rollen (casus)Evaluatie, Persoonlijk Actieplan. Resultaten Goede vragen stellen, het aanscherpen van je intuitie bij het interviewenen je bewust worden van de kwaliteit van de taal: dat leer je in deze interviewcursus. De training biedt een goede basis voor personen die zich meer willen verdiepen in het interview. Heel leerzaam is dat we veel stilstaan bij het communicatieproces dat zich tussen interviewer en geinterviewde afspeelt, en bij de manier waarop mensen sprekenen vertellen. Inzicht daarin verhoogt je capaciteit om goed te interviewen. Aansluitend o...170 training_cursus/cursus-interviewtechnieken/cursus_interviewtechniek.php
...n deelnemers wordt uitgebreid besprokenen toegelicht. Het belang van een goede voorbereiding en een efficiente wijze, waarop men dit kan doen, maakt deel uit van het aspect "efficient vergaderen". Door middel van nabootsen van allerlei typen vergaderingen, verfilming enevaluatie krijgt iedere cursist te zien, hoe hij/zij deelneemt aan zo`n vergadering. Om beurten wordt de rol van voorzitter, notulist en deelnemer gespeeld. Na afloop van de cursus kan iedere cursist efficient vergaderenen beheerst hij/zij de achterliggende techniek. Onderwerpen De Voorbereiding, De Start Van De VergaderingDe AgenderingDe Status Van Elk Te Bespreken OnderwerpDe Start Van Een AgendapuntDe RondvraagDe TijdsindelingPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Rommelig, geen touw aan vast te knopen, wat er besloten is weet niema...119 training_cursus/effectief-vergaderen/optimaal-en-effectief-vergaderen.php
...ar ons idee al veel in eigen huis en wij gaan deze kennis borgen. De andere tools kunnen hierin bijdragen waardoor de effectiviteit gegarandeerd wordt. Onderwerpen LerenEn Opleiden In Uw Organisatie; Didactische HulpmiddelenCommunicatiemethodesNon-verbaal En Verbale InformatieEvaluatiegesprekkenHoe Om Te Gaan Met WeerstandIn Opbouwende Lijn Instructies GevenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij is het u duidelijk geworden hoe u om moet gaan met specifieke vragenen het geven van instructies. U heeft ook de richtlijnen geleerd waarin mensen zich manifesteren. Daarnaast kent u het leerpatroon van uw kandidaten of medewerkers. De begeleider van deze training geeft u veel instructies en praktijkvoorbeelden. Op deze manier kunt u de geleerde vaardigheden direct toepassen in de dagelijkse praktijk. ...18 training_cursus/effectief-coachen/effectief-coachen.php
...rsoonlijke ontwikkeling van de cursist in relatie met zijn professionele ontwikkeling is een belangrijk leerpunt. Onderwerpen Gedrag En Houdingsaspecten CommunicatiestijlenFeedbackReferentiekader En AannamesGesprekstechniekenCoachingsvaardighedenLeertheorie En LeerstijlenEvaluatieEnBeoordelingPersoonlijke Doelen Tips En Trucks Resultaten Deze training stelt de ervaren leer-werkbegeleider in staat om nieuwe leerlingen of medewerker optimaal te begeleiden in hun werk. Met de bestaande soms jarenlange praktijkervaring als onderlegger biedt deze training mogelijkheden om de bestaande competenties te onderhouden of uit te breiden. Op die manier wordt het mogelijk het begeleidingsproces van de medewerker optimaal vorm te geven. Het interactieve karakter van de training geeft volop ruimte voor het uitwisselen van erva...265 training_cursus/mentoren-training/training-instructievaardigheden.php
...uitgebreid besprokenen toegelicht. Het belang van een goede voorbereiding en een effici?nte wijze waarop men dit kan doen, maakt deel uit van "effici?nt vergaderen". Door middel van nabootsen van allerlei typen vergaderingen, verfilming enevaluatie krijgt iedere cursist te zien, hoe hij/zij deelneemt aan zo`n vergadering. Om beurten wordt de rol van voorzitter, notulist en deelnemer gespeeld. Na afloop van de cursus kan iedere cursist effici?nt vergaderenen beheerst hij/zij de achterliggende techniek. Onderwerpen Voorbereiden Op Een Vergadering De Start Van De VergaderingDe AgenderingEffectief VergaderenDe Status Van Elk Te Bespreken OnderwerpDe Start Van VergaderpuntenDe RondvraagDe TijdsindelingPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts Resultaten Na afloop van deze vergadering weet u hoe u op een effici?nte m...78 training_cursus/training_vergadertechniek/effectief-vergaderen-techniek.php
... CE-markering voor machines. In deze training ligt het accent vooral op het gebied van CE markering van machines, apparatuur en installaties. Naast de Machinerichtlijn komt ook de EMC- en de Laagspanningsrichtlijn aan de orde. ~ Werkwijze: De training behandelt de praktische uitwerking van de Machine-, de EMC en de Laagspanningsrichtlijn. In de cursus komt zowel de theoretische achtergrond, als de praktische invulling na...105 training_cursus/ce-normering/ce-normering.php
...het ontwikkelenen aanscherpen van uw vaardigheden in coachend leiding geven. Onderwerpen Wat Betekent Coachend Begeleiden; De Fasen Van De CoachingscyclusMenselijke Kant Van OrganisatieveranderingBegeleiden Van CompetentieontwikkelingDe Eigen Competentie Van Leider Als CoachVoeren Van Het Evaluatiegesprek. Resultaten De cursus is opgezet voor managers, die hun kennis en vaardigheden met betrekking tot coachen alsook management-stijl willen vergroten. Dit kan zijn vanuit benieuwdheid naar het onderwerp of omdat in uw organisatie veranderingen in deze richting gaande zijn of op termijn ingezet worden. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat el...157 training_cursus/organisatie_leermeester/mentoren_training.php
Page generated in 0.0645 seconds.