088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Beoordeling Gesprek Opleiding

220

Algemene cursus Beoordeling Gesprek Opleiding


Door succesvol en doelgericht beoordelingsgesprekken te voeren verbetert u de prestaties van uw medewerkers. Hoe kunt u uw medewerkers op een respectvolle manier aanspreken met de juiste interactie? Hoe kunt u met deze gesprekken de motivatie en prestaties van uw medewerkers verhogen? Wilt u weten hoe u een gesprek op de juiste manier opbouwt? Dan is deze training uitstekend geschikt voor u. In deze training leert u effectief beoordelingsgesprekken te voeren met uw medewerkers, waardoor zowel hun prestaties als motivatie worden verhoogd.


Onderwerpen



Resultaat


Daarbij heeft u op een effectieve en professionele wijze de vaardigheden van een beoordelingsgesprek voeren geleerd. U heeft inzicht in het nut van de verschillende gespreksvormen. U leert zich goed voor te bereiden, de medewerker adequaat in te lichten en welke stappen u dient te zetten om te zorgen dat de gesprekken duidelijk effect sorteren en motiverend werken. Wij trainen u uitgebreid in vele gesprekstechnieken en juiste interacties waardoor het gesprek soepel verloopt. Ook heeft u geleerd om om te gaan met negatieve beoordelingen en lastige (emotionele) situaties.


Altijd één vaste contactpersoon


BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Beoordeling Gesprek Opleiding. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.


Wat is IN-Company


Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Beoordeling Gesprek Opleiding aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.


Planning Beoordeling Gesprek Opleiding;


Aantal bijeenkomsten: 1
Het aantal uren 6 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..


Elke cursus moet goed aansluiten

De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Beoordeling Gesprek Opleiding. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..



  

Advies voor Beoordeling Gesprek Opleiding


Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..


Advies, ook voor u gevonden


training Situationeel Leidinggeven
cursus Coachend Leidinggeven
cursus Conflicthantering
training Effectief Coachen Leidinggeven
opleiding Optimaal Leidinggeven
training Leidinggeven, Leiden of Lijden
training People Management
cursus Projectmanagement
training Teambuilding inclusief DiSC
training Vergadertechnieken
training Functioneringsgesprekken
training Assertief Leidinggeven
training TeamBuilding
training Onderhandelingstechniek
training Beginnend Leidinggeven
training Feedback Geven en Ontvangen
training Effectief Leidinggeven
training Leiderschap vs Leidinggeven
training Feedback Middenkader
training Resultaat Effectief
training Verzuimgesprekken
training Beoordelingsgesprekken voeren
cursus Persoonlijk ontwikkelingsplan POP
training Instructievaardigheden
cursus Ziekteverzuim management
training Teambuilding met de juiste
training DiSC Training met ONLINE DiSC
training Verandermanagement
coaching Persoonlijke Effectiviteit
cursus Efficiënt en
training Voorkomen van een Burn-Out

Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company
 
Cashmaster B.V. Enschede1 deelnemers 
Van Delft Biscuits & Drinks BV1 deelnemers 
Bakkersland Hoogeveen2 deelnemers 
Openinschrijving BV&T7 deelnemers 
OFICHEM1 deelnemers2 trajecten
Bel-Leerdammer8 deelnemers6 trajecten
Spill1 deelnemers 
Essity Netherlands B.V.6 deelnemers 
Stichting Geriant25 deelnemers 
UVW Scholingsbureau1 deelnemers 
Scania Production Zwolle B.V.10 deelnemers4 trajecten
Pieralisi Benelux BV1 deelnemers 
Sidcon Milieutechniek B.V.1 deelnemers2 trajecten
Levanto9 deelnemers 
YAYA1 deelnemers 
Van Wijnen Noord7 deelnemers 
Scheepswerf Slob B.V.1 deelnemers 
Neways Advanced Applications B.V. 12 deelnemers 
Curamare2 deelnemers 
Knoop College2 deelnemers 
Vion Boxtel B.V. deelnemers4 trajecten
IXON Cloud11 deelnemers 
Bel Leerdammer11 deelnemers19 trajecten
Gerritsen On- & Offshore Services1 deelnemers 
Securo Beveiliging11 deelnemers2 trajecten
 
En nog veel meer.....    
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Beoordelingsgesprekken voeren. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Overige Informatie


Schrijf-Datum: 06-05-2024
een inburgeringsworkshop is geen gemakkelijke zaak. u dient als immigrant veel te weten over nederland, waaronder de nederlandse geschiedenis, cultuur en staatsinrichting. daarnaast is het ook nog eens noodzakelijk om de nederlandse taal redelijk te beheersen.

ons workshopsysteem


met ons systeem duurt het ongeveer 30 uur om genoeg kennis te hebben voor het inburgeringsexamen. daarbij hoeft u niet per se al over basiskennis van de nederlandse taal te beschikken. onze inburgeringsworkshop maakt het gemakkelijker om het inburgeringsexamen af te leggen. daarnaast maakt een inburgeringsworkshop uw verblijf in nederland aangenamer. u leert hiermee de nederlandse taal, maar ook hoe onze samenleving in elkaar zit.

wij verzorgen deze workshop uitsluitend voor gemeenten! daarbij bieden wij deze workshop aan in verschillende talen. voor meer informatie hierover kunt u contact met ons opnemen. in overleg met u maken wij een programma voor de inhoud van de workshop.

het is voor gemeenten ook mogelijk om groepsworkshop bij ons aan te vragen. het maximale cursisten voor een groepsworkshop is 10 deelnemers. door deze kleinschalige aanpak garanderen wij effectieve en persoonlijke begeleiding. Onderdeel van Beoordelingsgesprekken voeren



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training training beoordeling gesprek opleiding Groningen, Utrecht, Amsterdam Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass training beoordeling gesprek opleiding. MT Kader Trainingen: Beoordelingsgesprekken voeren. ZZP of Freelance Vacature voor: cursus beoordelingsgesprekken. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Groningen, Utrecht, Amsterdam IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: cursus beoordelingsgesprekken training beoordeling gesprek opleiding. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen cursus beoordelingsgesprekken training beoordeling gesprek opleiding. Groningen, Utrecht, Amsterdam

Blog Nieuws:

het gezicht van ieder bedrijf en meer... een receptioniste wordt wel het visitekaartje van een bedrijf genoemd. dat is een aardige vergelijking, maar bij een goede receptioniste komt nog veel meer kijken. u moet niet alleen een goede (eerste) indruk geven bij bezoekers, maar vaak bent u als receptioniste ook de spil binnen het bedrijf. uw verantwoordelijkheden reiken veel verder dan de ontvangstbalie alleen.

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Spreuk:
Kennis kun je niet eisen of afdwingen.

Inspiratie Spreuken Inzien?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Beoordeling Gesprek Opleiding