088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Conflicthantering

83

Algemene cursus Conflicthantering


Conflicten ontstaan in elke werkomgeving. Er kunnen verschillende belangen ontstaan. Men krijgt heftige kritiek. Er kunnen allerlei verstoringen in de communicatie ontstaan. Daar waar mensen met elkaar werken bestaan verschillen. Conflictsituaties roepen vaak spanningen op en mensen ervaren een conflict vaak als destructief. Als er echter goed met conflicten wordt omgegaan zijn ze juist constructief. Conflicten lossen vaak iets op, werken verhelderend en brengen oplossingen met zich mee voor werkproblemen. De samenwerking wordt verbeterd. In de training Conflicthantering krijgen deelnemers inzicht in hun manier van conflicthantering en in verschillende soorten conflicten. Op deze manier kunnen zij kennisnemen van zijn eigen voorkeursstijl van conflicthantering en wordt er geoefend met andere stijlen, namelijk de stijl die op dat moment het meest effectief is.


Onderwerpen



Resultaat


Of het nu gaat om een opgelopen meningsverschil, een ruzie of een groter arbeidsconflict, conflicthantering is in veel situaties inzetbaar. Een leidinggevende, opdrachtgever of collega, het maakt niet uit om welk persoon het gaat. Door middel van deze training vergroot u uw inzicht in conflicten. U weet hoe conflicten ontstaan en op welke manieren u kunt reageren in een conflict. Daarnaast weet u welke conflictstijl het meest effectief is in welke situatie.


Altijd één vaste contactpersoon


BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Conflicthantering . Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.


Wat is IN-Company


Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Conflicthantering aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.


Planning Conflicthantering ;


Aantal bijeenkomsten: 2
Het aantal uren 4 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..


Elke cursus moet goed aansluiten

De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Conflicthantering . Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..



  

Advies voor Conflicthantering


Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..


Advies, ook voor u gevonden


training Situationeel Leidinggeven
cursus Coachend Leidinggeven
cursus Conflicthantering
training Effectief Coachen Leidinggeven
opleiding Optimaal Leidinggeven
training People Management
cursus Projectmanagement
training Teambuilding inclusief DiSC
training Vergadertechnieken
training Functioneringsgesprekken
training Assertief Leidinggeven
training TeamBuilding
training Onderhandelingstechniek
training Beginnend Leidinggeven
training Feedback Geven en Ontvangen
training Effectief Leidinggeven
training Leiderschap vs Leidinggeven
training DiSC Training met ONLINE DiSC
training Basis Effectief Communicatie
training Medezeggenschap OR
cursus Omgaan met agressie

Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company
 
DSD Europe B.V.1 deelnemers 
DSD Stalinrichting BV8 deelnemers 
Brink Climate Systems B.V.59 deelnemers 
Centrale Huisartsen Dienst Drenthe8 deelnemers 
Fast Forward Freight B.V.7 deelnemers 
HFCM Fullservice Communicatiebureau1 deelnemers 
Mudropak B.V.1 deelnemers 
HB Leisure 1 deelnemers 
OVH BV1 deelnemers 
Dimension Data1 deelnemers 
Lineage Logistics Bergen Op Zoom8 deelnemers 
Zuiderhuis Isidorus1 deelnemers 
Tollenaar Machinebouw & Engineering BV3 deelnemers 
Ceres Paragon Terminals BV8 deelnemers 
Leeuwarden Bauconflex1 deelnemers 
Gemeente Friesland8 deelnemers 
Synspec B.V.4 deelnemers 
Houdijk Holland4 deelnemers 
Fers15 deelnemers 
Nedac Sorbo BV8 deelnemers 
Provincie Overijssel1 deelnemers2 trajecten
Kenniscentrum Veilig Thuis Groningen3 deelnemers 
Lubbers Logistics B.V.1 deelnemers 
PTMD Collection5 deelnemers3 trajecten
Merieux Nutrisciences11 deelnemers2 trajecten
 
En nog veel meer.....    
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Conflicthantering. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Overige Informatie


Schrijf-Datum: 06-05-2024
de workshop zakelijk nederlands corresponderen helpt u om uw beheersing van de nederlandse taal te optimaliseren. ondanks dat er bij veel bedrijven spellingcontroles worden ingezet, komen fouten in zakelijke brieven nog vaak voor. toch is het zeer belangrijk dat u op een nette manier overkomt en professioneel blijft wanneer u met anderen communiceert. daarnaast dienen uw brieven en e-mails duidelijk te zijn tegenover de ander. hoe schrijft u een duidelijke zakelijke brief in het nederlands zonder de ander de mogelijkheid te geven om een andere betekenis aan uw woorden toe te schrijven? in deze incompany workshop leert u duidelijk en foutloos zakelijk nederlands te communiceren, zowel mondeling als schriftelijk. Onderdeel van Conflicthantering



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training conflicthantering training Groningen, Utrecht, Amsterdam Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass conflicthantering training. MT Kader Trainingen: Conflicthantering. ZZP of Freelance Vacature voor: training conflicthantering. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Groningen, Utrecht, Amsterdam IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: training conflicthantering conflicthantering training. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen training conflicthantering conflicthantering training. Groningen, Utrecht, Amsterdam

Blog Nieuws:

spreken en verstaan. in deze workshop japans leert u effectief en gedegen gesprekken te voeren over alledaagse en zakelijke onderwerpen. u leert onder andere inkopen doen, de weg te vragen, hoe u een hotel boekt, hoe u uw zaak kunt promoten en hoe u uw product neer kan zetten. dit kan zowel telefonisch als zakelijk. lezen en schrijven het schrift dat u leert lezen en schrijven is het kana. het kana is het meest gebruikte lettergrepenschrift van japan. met het workshopboek en de persoonlijke begeleiding van ons doet u de basiskennis van de japanse taal op. daarnaast krijgt u tijdens de workshop een uitgebreide serie dialogen compleet met engelse vertaling. deze dialogen zijn ook door `native speakers` ingesproken op cd. een japanse krant of tijdschrift lezen, de grote lijnen van een artikel begrijpen of een japanse brief schrijven zijn nar het volgen van deze workshop geen probleem meer voor u!

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Spreuk:
Het voorbeeld is de grootste van alle theorieën.

Inspiratie Spreuken Inzien?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Conflicthantering