088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Analyse Van Conflictsituaties En Toepassen Van Effectieve Stijl

83

Algemene cursus Analyse Van Conflictsituaties En Toepassen Van Effectieve Stijl


Conflicten ontstaan in elke werkomgeving. Er kunnen verschillende belangen ontstaan. Men krijgt heftige kritiek. Er kunnen allerlei communicatiestoornissen ontstaan. Daar waar mensen met elkaar werken bestaan er verschillen. Conflictsituaties roepen vaak spanningen op en mensen ervaren een conflict vaak als destructief. Als er echter goed met conflicten wordt omgegaan zijn ze juist constructief. Conflicten lossen vaak iets op, werken verhelderend en brengen oplossingen met zich mee voor werkproblemen. De samenwerking wordt verbeterd. In de training conflicthantering krijgen deelnemers inzicht in hun manier van conflicthantering en in verschillende soorten conflicten. Op deze manier kan de deelnemer kennis nemen van zijn eigen voorkeursstijl van conflicthantering en wordt er geoefend met andere stijlen. De stijl, die op dat moment het meest effectief is.


Onderwerpen



Resultaat


Conflicthantering is in veel situaties inzetbaar of het nu gaat om een opgelopen meningsverschil, een ruzie of een groter arbeidsconflict. Het maakt niet uit om welke persoon het gaat: een leidinggevende, een "ondergeschikte" of een andere collega. Dat betekent niet, dat het nodig is bij ieder meningsverschil een beroep te doen op u als conflichtbeheerder. Deze training biedt vooral een oplossing in die situaties, waarin betrokkenen niet meer goed in staat zijn het probleem samen te bespreken (als de communicatie verstoord is).


Altijd één vaste contactpersoon


BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Analyse Van Conflictsituaties En Toepassen Van Effectieve Stijl. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.


Wat is IN-Company


Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Analyse Van Conflictsituaties En Toepassen Van Effectieve Stijl aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.


Planning Analyse Van Conflictsituaties En Toepassen Van Effectieve Stijl;


Aantal bijeenkomsten: 2
Het aantal uren 4 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..


Elke cursus moet goed aansluiten

De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Analyse Van Conflictsituaties En Toepassen Van Effectieve Stijl. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..



  

Advies voor Analyse Van Conflictsituaties En Toepassen Van Effectieve Stijl


Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..


Advies, ook voor u gevonden


training Situationeel Leidinggeven
cursus Coachend Leidinggeven
cursus Conflicthantering
training Effectief Coachen Leidinggeven
opleiding Optimaal Leidinggeven
training People Management
cursus Projectmanagement
training Teambuilding inclusief DiSC
training Vergadertechnieken
training Functioneringsgesprekken
training Assertief Leidinggeven
training TeamBuilding
training Onderhandelingstechniek
training Beginnend Leidinggeven
training Feedback Geven en Ontvangen
training Effectief Leidinggeven
training Leiderschap vs Leidinggeven
training DiSC Training met ONLINE DiSC
training Effectief Communicatie
training Medezeggenschap OR
cursus Omgaan met agressie

Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company
 
Marflex17 deelnemers 
Strocon BV3 deelnemers 
Centraalstaal International2 deelnemers 
Bruns En Broekhuis4 deelnemers2 trajecten
Natural Talent7 deelnemers 
Net Match7 deelnemers 
Hoogheemraadschap Hollands Noorderkwartier8 deelnemers 
Nederlandse Defensie Academie13 deelnemers6 trajecten
Nestle Waters Direct B.V.1 deelnemers2 trajecten
Woningstichting De Volmacht4 deelnemers 
Reynaertcollege4 deelnemers 
Stichting Geriant25 deelnemers 
Euroclip B.V.1 deelnemers 
JAKO Materieeldienst B.V.1 deelnemers 
Mercedes-Benz 1 deelnemers 
Saltro2 deelnemers3 trajecten
VDL Nedcar22 deelnemers 
Provincie Overijssel1 deelnemers 
AB Fryslan & Noord-Holland B.V.9 deelnemers 
Nuon8 deelnemers 
Accres Apeldoorn B.V.1 deelnemers 
Veiligheidsregio Kennemerland1 deelnemers 
Vastland Beheer B.V.6 deelnemers 
N.v.t1 deelnemers 
Kompas Groep Reintegratie1 deelnemers 
 
En nog veel meer.....    
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Conflicthantering. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Overige Informatie


Schrijf-Datum: 06-01-2020
in de basisworkshop e-learning leert u hoe effectief online e-learning kan worden ingezet. bv&t beschikt 100% over zijn eigen software genaamd question degree. u gaat in deze workshop aan de slag met de software. stap voor stap wordt u meegenomen in het volledige proces.

learning management system

het lms (learning management system) programma vormt een platform dat ondersteuning biedt bij het selecteren, volgen en geven van opleidingen. een lms kan gebruikt worden binnen een bedrijf om bij te houden welke werknemers welke scholing hebben gevolgd, volgen, of gaan volgen. bij question degree kunt u door middel van toetsing zien welke medewerkers bij u over welke vaardigheden beschikken. wanneer u een minimale standaard wilt aanleggen kunt u hiervoor een toets maken/laten maken. nadat uw medewerkers deze toets hebben ingevuld kunt u zien wie de minimale standaard behalen, en voor welke medewerkers het misschien handig zou zijn om een workshop te volgen. bij question degree ondersteunen wij verschillende leer mogelijkheden. bzl (begeleid zelfstandig leren) is een onderwijsvorm waar je als lerende alleen een richtlijn krijgt en zelfstandig bezig gaat met de het studeren van de stof. dit word vaak in samenwerking met e-learning en m-learning gedaan. dit komt omdat op deze manier het leren bijna plaats onafhankelijk word, en je overal zelfstandig bezig kan gaan. met de hulp van onze partners kunnen wij u een mix van deze leerwijzen geven samen met het traditionele leren, dit word ook wel blended learning genoemd.

blended learning

blended learning geeft door middel van zowel e-learning als c-learning (classroom learning) les. beide worden gebruikt naast elkaar met oog op een uitgebreide leerervaring te bieden. bijvoorbeeld, kan een trainer zijn leerlingen een lijst van online middelen die zij kunnen gebruiken om hun begrip van het onderwerp te verbreden. in het geval van blended learning, hoeft online materiaal niet de plaats van face-to-face instructie te nemen; in plaats daarvan vullen de twee elkaar aan. de blend in blended learning staat dan ook voor het mixen van digitaal en traditionele om een verrijkte online workshop omgeving voor de leerling te creŽren. Onderdeel van Conflicthantering



BV&T opleiding & advies

Zoekwoorden Via Searching


Cursus Analyse Van Conflictsituaties En Toepassen Van Effectieve Stijl Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Cursus Analyse Van Conflictsituaties En Toepassen Van Effectieve Stijl. MT Kader Trainingen: Conflicthantering. ZZP of Freelance Vacature voor: training conflicthantering. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingsbureau: training conflicthantering Analyse Van Conflictsituaties En Toepassen Van Effectieve Stijl. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree of INFO: training conflicthantering Analyse Van Conflictsituaties En Toepassen Van Effectieve Stijl. Nederland

Blog Nieuws:

vrijwel elke organisatie is voortdurend op zoek naar mogelijkheden om haar resultaten te verbeteren. iedereen wil graag een voorsprong op zijn concurrenten hebben en houden. om dat te kunnen moeten wij beter zijn dan onze concurrent en moeten wij onze prestaties verbeteren. innovatie is daarvoor een vertrouwde oplossing maar vraagt enorme investeringen in tijd en geld. en wij hebben vaak alles, behalve tijd en geld! de huidige kredietcrisis is bij uitstek de tijd om u te richten op de voordelen van deze managementmethode.

lean by kaizen is een filosofie die staat voor een werkwijze die al menige organisatie aan een vooraanstaande positie in zijn branche heeft geholpen. in deze workshop wordt uitgelegd wat zo kenmerkend is voor deze aanpak en hoe u dit zelf kunt toepassen.

lean by kaizen verbetermanagement en lean by kaizen procesverbetering vormen samen de basis voor het succesvol verbeteren van uw organisatie. aansluitend op deze workshop is het mogelijk om onder leiding van onze ervaren expert door middel van workshops en small group activities het geleerde direct in praktijk te brengen. de inhoud van deze workshops wordt altijd in overleg met u vastgesteld.

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Spreuk:
In te hoge verwachting schuilt de grootste teleurstelling.

Inspiratie Spreuken Inzien?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Analyse Van Conflictsituaties En Toepassen Van Effectieve Stijl