088-7744333
220
Effectieve cursus Beoordeling Gesprek Opleiding
![]()
Door succesvol en doelgericht beoordelingsgesprekken te voeren verbetert u de prestaties van uw medewerkers. Hoe kunt u uw medewerkers op een respectvolle manier aanspreken met de juiste interactie? Hoe kunt u met deze gesprekken de motivatie en prestaties van uw medewerkers verhogen? Wilt u weten hoe u een gesprek op de juiste manier opbouwt? Dan is deze training uitstekend geschikt voor u. In deze training leert u effectief beoordelingsgesprekken te voeren met uw medewerkers, waardoor zowel hun prestaties als motivatie worden verhoogd.
Onderwerpen
- Optimale Afstemming Voor Dit Traject;
- Doel Van Het Beoordelen
- Verwachtingen Van U En Uw Medewerkers
- Structuur En Opbouw Van Het Gesprek
- Effectieve Communicatie Met Uw Medewerkers
- Motivatie Van Uw Medewerkers
- Competenties Analyse Van Het Functioneren
- Medewerkers Respectvol Aanspreken
- Coachingsvaardigheden
- Omgaan Met Lastige Situaties En Emoties
- Geven Van Complimenten
- Praktijksituaties En Casussen
- Persoonlijk Actieplan.
Resultaat
![]()
Daarbij heeft u op een effectieve en professionele wijze de vaardigheden van een beoordelingsgesprek voeren geleerd. U heeft inzicht in het nut van de verschillende gespreksvormen. U leert zich goed voor te bereiden, de medewerker adequaat in te lichten en welke stappen u dient te zetten om te zorgen dat de gesprekken duidelijk effect sorteren en motiverend werken. Wij trainen u uitgebreid in vele gesprekstechnieken en juiste interacties waardoor het gesprek soepel verloopt. Ook heeft u geleerd om om te gaan met negatieve beoordelingen en lastige (emotionele) situaties.
Altijd één vaste contactpersoon
BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Beoordeling Gesprek Opleiding. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.
Wat is IN-Company
Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Beoordeling Gesprek Opleiding aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.
Planning Beoordeling Gesprek Opleiding;
Aantal bijeenkomsten: 1
Het aantal uren 6 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..
Elke cursus moet goed aansluiten
De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Beoordeling Gesprek Opleiding. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..
Advies voor Beoordeling Gesprek Opleiding
Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..
Advies, ook voor u gevonden
training Situationeel Leidinggeven
cursus Coachend Leidinggeven
cursus Conflicthantering
training Effectief Coachen Leidinggeven
opleiding Optimaal Leidinggeven
training Leidinggeven, Leiden of Lijden
training People Management
cursus Projectmanagement
training Teambuilding inclusief DiSC
training Vergadertechnieken
training Functioneringsgesprekken
training Assertief Leidinggeven
training TeamBuilding
training Onderhandelingstechniek
training Beginnend Leidinggeven
training Feedback Geven en Ontvangen
training Effectief Leidinggeven
training Leiderschap vs Leidinggeven
training Feedback Middenkader
training Resultaat Effectief
training Verzuimgesprekken
training Beoordelingsgesprekken voeren
cursus Persoonlijk ontwikkelingsplan POP
training Instructievaardigheden
cursus Ziekteverzuim management
training Teambuilding met de juiste
training DiSC Training met ONLINE DiSC
training Verandermanagement
coaching Persoonlijke Effectiviteit
cursus Efficiënt en
training Voorkomen van een Burn-Out
Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company Quercus Technical Services 2 deelnemers 4 trajecten Albert Heijn Amsterdam 10 deelnemers AWL Techniek B.V. 6 deelnemers 2 trajecten Tosec 5 deelnemers Sign O` The Times B.V. 6 deelnemers Evonik Colortrend 8 deelnemers Woningstichting Eigen Haard 5 deelnemers Mazars Accountants 2 deelnemers Alliade 4 deelnemers SLS Lommel 5 deelnemers Ministerie Van Infrastructuur En Waterstaat 9 deelnemers Lubbers 5 deelnemers 3 trajecten Iron Mountain Nederland 9 deelnemers 5 trajecten DMO-JIVC-C4I-IB 1 deelnemers Het Waterlaboratorium N.v. 3 deelnemers Weegels Hoorbeleving Kerkrade 2 deelnemers De Huisartsenpost 8 deelnemers TUV Nederland QA B.V. 1 deelnemers Chiaradia Exhibitions 6 deelnemers 2 trajecten De Schans B.v. 1 deelnemers Visietech 3 deelnemers PTMD Collection 5 deelnemers 3 trajecten HALL BV 1 deelnemers Van Halteren Special Products 1 deelnemers 7 trajecten Nedinsco BV 8 deelnemers En nog veel meer..... BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer 088-7744333
Persoonlijke feedback via evaluaties:
K. Dopmeijer (Scania Zwolle)
Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Beoordelingsgesprekken voeren. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:
- Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
- De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
- De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
- Cijfer 8.9
- Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
- Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
- De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
- Cijfer 9.5
M. Klaassens (Pro Persona)
Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:
- Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
- De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
- Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
- Cijfer 8,8
- Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
- Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
- De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
- Cijfer 9.3
P. van Genderen (Bel Leerdammer)
De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:
- Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
- Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
- De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
- Cijfer 9
- Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
- Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
- Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
- Cijfer 8,5
Overige Informatie
Schrijf-Datum: 02-06-2025
iso 15224 voor zorg en welzijn is een kwaliteitsnorm voor zorg- en welzijnsinstellingen. voor veel organisaties biedt dit nieuwe kansen en daarbij ook betere documentatie!
het betekent namelijk dat er eindelijk een volgende stap gezet kan worden als het gaat om meer praktische vormen van kwaliteitszorg.
we mogen inmiddels concluderen dat hkz een aantal organisaties zeker geholpen heeft om kwaliteitsmanagement systematischer aan te pakken, maar helaas blijkt ook dat hkz inmiddels voor veel medewerkers en leidinggevenden synoniem is met 'regeltjes, regeltjes' en 'het moet nu eenmaal van de hkz'.
en dat is best jammer, want een goed kwaliteitsmanagement systeem draagt bij aan het centraal zetten van de cliënt en het op een gestructureerde manier leveren van goede zorg- en dienstverlening. Onderdeel van Beoordelingsgesprekken voeren
Ook voor Masterclass of Workshops.Zoekwoorden Via Searching
Training training beoordeling gesprek opleiding Groningen, Utrecht, Amsterdam Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass training beoordeling gesprek opleiding. MT Kader Trainingen: Beoordelingsgesprekken voeren. e-Learningsplatform, HACCP Trainingen: Beoordelingsgesprekken voeren. ZZP of Freelance Vacature voor: cursus beoordelingsgesprekken. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Groningen, Utrecht, Amsterdam IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: cursus beoordelingsgesprekken training beoordeling gesprek opleiding. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen cursus beoordelingsgesprekken training beoordeling gesprek opleiding. Groningen, Utrecht, AmsterdamBlog Nieuws:
een verkoper binnen- of buitendienst dient over veel praktische kennis en uitstekende commerciele, communicatieve vaardigheden te beschikken. tijdens deze zeer praktijkgerichte verkoopworkshop verwerft u de juiste kennis en de vereiste vaardigheden om op een inspirerende wijze uw product op de markt te zetten. kennis en vaardigheden worden in deze workshop op zeer uitdagende en inspirerende manier gecombineerd. het gaat erom uw product op de juiste manier aan de man te brengen.
BV&T traint voornamelijk in-company voor 1 persoon (individueel) tot 8 personen (per groep). Wanneer u de cursus wilt opstarten, maak gerust een afspraak: 088-7744333.
Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager
Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Beoordeling Gesprek Opleiding