088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Aansluiten Bij De Koopmotieven Van De Klant

206

Effectieve cursus Aansluiten Bij De Koopmotieven Van De Klant


Prestatieverkoop is de klant helpen de juiste procedure te volgen. De klant bepaalt namelijk welke leverancier het wordt naar aanleiding van een selectieprocedure. U kunt zich in de procedure van Best Value Procurement inleven en vervolgens daarop inspelen. Hoe beter dit contact, hoe beter u kunt bepalen wat de klant waardevol vindt. Een van de belangrijkste vaardigheden van een goede verkoper procedure is het stellen van de juiste vragen en antwoorden geven met de juiste timing. Door deze vragen te beantwoorden, formuleert de klant zelf zijn/haar behoefte of zijn/haar probleem. Dit kan op een integere en pragmatische manier.

Wilt u dat uw klanten u meer vertrouwen? Of wilt u leren om klantbehoeften te achterhalen en hierop in te spelen? Dan is deze training zeer geschikt voor u.


Onderwerpen



Resultaat


Daarbij krijgt u in uw commerciiele optreden het vertrouwen van de klant. U bent ook helemaal bij met de procedure van prestatie-inkoop. U maakt samen, op basis van betrokkenheid, de zaak rond. Uw kwaliteit van uw offerte zal stijgen. U vraagt niet om de deal, u krijgt hem. U zult de interesse van de klant kunnen wekken doordat u maximaal kunt inspelen in de vraag van uw klant. U kunt achterhalen wat waardevol en wat de juiste procedure is van de klant en u heeft geleerd om die waarde te kunnen koppelen aan uw product of dienst.


Altijd één vaste contactpersoon


BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Aansluiten Bij De Koopmotieven Van De Klant. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.


Wat is IN-Company


Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Aansluiten Bij De Koopmotieven Van De Klant aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.


Planning Aansluiten Bij De Koopmotieven Van De Klant;


Aantal bijeenkomsten: 1
Het aantal uren 6 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..


Elke cursus moet goed aansluiten

De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Aansluiten Bij De Koopmotieven Van De Klant. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..



  

Advies voor Aansluiten Bij De Koopmotieven Van De Klant


Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..


Advies, ook voor u gevonden


training Balie en Receptie Medewerker
training Teksten Redigeren
training Verkoop Binnendienst
training Verkoop en Acquisitie
training Prestatieverkoop
training Prestatie Inkoop
training Effectieve Telefoon Verkoop
training Verkoper Communicatie
training Telefoon- en Receptiemedewerker
training Klantgericht Denken en Handelen
training Succesvol Verkopen
training Professionele Inkoop Training
training Acquisitie Verkoop voor
training Effectief Telefoneren
training Effectieve Marketing

Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company
 
Sugar Production Union - Eemshaven1 deelnemers 
NVLT10 deelnemers2 trajecten
Fsfdsf1 deelnemers 
Saltro2 deelnemers3 trajecten
Holland Zonne Energie1 deelnemers 
Dutch Nutrition Operations B.V. 1 deelnemers 
Experis Ciber1 deelnemers 
Tollenaar Machinebouw & Engineering BV3 deelnemers 
Vion N.V.8 deelnemers11 trajecten
Global Processing Foods1 deelnemers 
Javo BV11 deelnemers 
Art Hotel Spaander8 deelnemers 
SW Bv.1 deelnemers 
EMEA Distribution Hub18 deelnemers2 trajecten
Rechtbank Gelderland1 deelnemers 
Alliade4 deelnemers 
Arvato Benelux B.V.1 deelnemers6 trajecten
GVR Works Bv1 deelnemers 
Ferro Footwear BV1 deelnemers2 trajecten
Sealane Coldstorage BV5 deelnemers 
Albert Heijn Online - Nieuwegein6 deelnemers 
Qexpertise9 deelnemers2 trajecten
ITS4 deelnemers 
Europlanit4 deelnemers4 trajecten
DNS Infratechniek B.V.2 deelnemers 
 
En nog veel meer.....    
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Prestatieverkoop. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Overige Informatie


Schrijf-Datum: 08-12-2025
conflicten ontstaan in elke werkomgeving. er kunnen verschillende belangen ontstaan. men krijgt heftige kritiek. er kunnen allerlei verstoringen in de communicatie ontstaan. daar waar mensen met elkaar werken bestaan verschillen. conflictsituaties roepen vaak spanningen op en mensen ervaren een conflict vaak als destructief. als er echter goed met conflicten wordt omgegaan zijn ze juist constructief. conflicten lossen vaak iets op, werken verhelderend en brengen oplossingen met zich mee voor werkproblemen. de samenwerking wordt verbeterd. in de workshop conflicthantering krijgen deelnemers inzicht in hun manier van conflicthantering en in verschillende soorten conflicten. op deze manier kunnen zij kennisnemen van zijn eigen voorkeursstijl van conflicthantering en wordt er geoefend met andere stijlen, namelijk de stijl die op dat moment het meest effectief is. Onderdeel van Prestatieverkoop



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training Aansluiten Bij De Koopmotieven Van De Klant Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass Aansluiten Bij De Koopmotieven Van De Klant. MT Kader Trainingen: Prestatieverkoop. e-Learningsplatform, HACCP Trainingen: Prestatieverkoop. ZZP of Freelance Vacature voor: training prestatie verkoop. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: training prestatie verkoop Aansluiten Bij De Koopmotieven Van De Klant. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen training prestatie verkoop Aansluiten Bij De Koopmotieven Van De Klant. Nederland

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_close() in /home/bvent/domains/bvent.nl/public_html/1-prijzen/urls.php:47 Stack trace: #0 {main} thrown in /home/bvent/domains/bvent.nl/public_html/1-prijzen/urls.php on line 47

Blog Nieuws:

een bedrijfsteam is tot veel in staat, maar dat gaat niet vanzelf. het resultaat is sterk afhankelijk van de onderlinge dynamiek, zowel de zichtbare als de onzichtbare. voorbeeld: op een race zeilboot moet de hele bemanning op scherp staan, luisteren naar de stuurman en exact doen wat je moet doen. dat is de enige manier om te kunnen winnen.

wilt u de gezamenlijke doelstelling in de organisatie omzetten in daadkracht, verbeteren en kunnen inspelen op de aanwezige teamdynamiek? dan is deze praktijkgerichte workshop uitstekend voor uw team. u leert alle instrumenten, technieken en vaardigheden op het gebied van teamcoaching. u ontdekt hoe u een team kunt begeleiden, om meer uit het team als geheel en uit het individu te halen. met deze waardevolle workshop brengt u uw kwaliteiten als professional naar een hoger niveau.

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Spreuk:
U kiest BVenT als u scherp wilt trainen

Inspiratie Spreuken Inzien?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Aansluiten Bij De Koopmotieven Van De Klant