088-7744333
206
Effectieve cursus Vertrouwen Creeren Bij Uw Klant
![]()
Prestatieverkoop is de klant helpen de juiste procedure te volgen. De klant bepaalt namelijk welke leverancier het wordt naar aanleiding van een selectieprocedure. U kunt zich in de procedure van Best Value Procurement inleven en vervolgens daarop inspelen. Hoe beter dit contact, hoe beter u kunt bepalen wat de klant waardevol vindt. Een van de belangrijkste vaardigheden van een goede verkoper procedure is het stellen van de juiste vragen en antwoorden geven met de juiste timing. Door deze vragen te beantwoorden, formuleert de klant zelf zijn/haar behoefte of zijn/haar probleem. Dit kan op een integere en pragmatische manier.
Wilt u dat uw klanten u meer vertrouwen? Of wilt u leren om klantbehoeften te achterhalen en hierop in te spelen? Dan is deze training zeer geschikt voor u.
Onderwerpen
- Wat Prestatie Verkopen Is;
- Procedure Van Prestatie-inkoop
- Signaleren Van Kansen En Hierop Inspelen
- Klantbehoeften Achterhalen En Luistervaardigheden
- Vertrouwen Creeren Bij Uw Klant
- Overtuigend En Creatief Presenteren
- Aansluiten Bij De Koopmotieven Van De Klant
- Onderhandelen Volgens Het Win-win Principe
- Omgaan Met Tegenwerpingen En Weerstand
- De Offerte Schrijven Volgens Prestatie-inkopen
- Persoonlijk Actieplan.
Resultaat
![]()
Daarbij krijgt u in uw commerciiele optreden het vertrouwen van de klant. U bent ook helemaal bij met de procedure van prestatie-inkoop. U maakt samen, op basis van betrokkenheid, de zaak rond. Uw kwaliteit van uw offerte zal stijgen. U vraagt niet om de deal, u krijgt hem. U zult de interesse van de klant kunnen wekken doordat u maximaal kunt inspelen in de vraag van uw klant. U kunt achterhalen wat waardevol en wat de juiste procedure is van de klant en u heeft geleerd om die waarde te kunnen koppelen aan uw product of dienst.
Altijd één vaste contactpersoon
BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Vertrouwen Creeren Bij Uw Klant. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.
Wat is IN-Company
Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Vertrouwen Creeren Bij Uw Klant aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.
Planning Vertrouwen Creeren Bij Uw Klant;
Aantal bijeenkomsten: 1
Het aantal uren 6 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..
Elke cursus moet goed aansluiten
De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Vertrouwen Creeren Bij Uw Klant. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..
Advies voor Vertrouwen Creeren Bij Uw Klant
Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..
Advies, ook voor u gevonden
training Balie en Receptie Medewerker
training Teksten Redigeren
training Verkoop Binnendienst
training Verkoop en Acquisitie
training Prestatieverkoop
training Prestatie Inkoop
training Effectieve Telefoon Verkoop
training Verkoper Communicatie
training Telefoon- en Receptiemedewerker
training Klantgericht Denken en Handelen
training Succesvol Verkopen
training Professionele Inkoop Training
training Acquisitie Verkoop voor
training Effectief Telefoneren
training Effectieve Marketing
Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company Shunter B.V. 1 deelnemers Groninger Archieven 3 deelnemers 3 trajecten Heidelberg CementGroup 8 deelnemers 2 trajecten Haartransplant B.v. 4 deelnemers 3 trajecten HVC - Afvalenergiecentrale Alkmaar 1 deelnemers Squadrons AOCS NM | 16 deelnemers IJs-Garant 1 deelnemers Albert Heijn Online - Bleiswijk 8 deelnemers Denka International B.V. 10 deelnemers Lega Products 2 deelnemers De Groot & Visser BV 3 deelnemers Koninklijke Luchtmacht 7 deelnemers 13 trajecten PM Komponenten B.V. 7 deelnemers Nefit 1 deelnemers Stako 9 deelnemers 2 trajecten Actium 1 deelnemers 7 trajecten EBUSCO 5 deelnemers Traffic Service Nederland 1 deelnemers Heinz Kraft 1 deelnemers 2 trajecten Cap-devilbiss 1 deelnemers Landes Beheer B.V. 8 deelnemers Acto Informatisering 17 deelnemers SHL-Groep Stichting Huisartsen Laboratorium 5 deelnemers SHAERP B.V. 7 deelnemers HALL BV 1 deelnemers En nog veel meer..... BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer 088-7744333
Persoonlijke feedback via evaluaties:
K. Dopmeijer (Scania Zwolle)
Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Prestatieverkoop. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:
- Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
- De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
- De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
- Cijfer 8.9
- Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
- Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
- De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
- Cijfer 9.5
M. Klaassens (Pro Persona)
Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:
- Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
- De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
- Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
- Cijfer 8,8
- Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
- Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
- De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
- Cijfer 9.3
P. van Genderen (Bel Leerdammer)
De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:
- Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
- Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
- De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
- Cijfer 9
- Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
- Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
- Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
- Cijfer 8,5
Overige Informatie
Schrijf-Datum: 07-07-2025
de ondernemer of ondernemende leidinggevende, manager schenkt aandacht aan de veranderende omgeving. herkent belangrijke trends en anticipeert op veranderingen, die nodig zijn. hij/zij is daarbij bereid om initiatieven en risico`s te nemen. de ondernemer speelt een belangrijke rol op het gebied van markt- en productontwikkeling en formuleert het marketingconcept zodanig, dat het past bij de omgeving en bij de organisatie. ~ voor wie ~ u bent leidinggevende, lijnmanager of hoofd van een afdeling met ruime werkervaring. u bent op strategisch niveau werkzaam. u wilt uw (management)vaardigheden en uw kennis op het gebied van ondernemerschap/businessplanning verder vergroten en verder ontplooien. u beschikt over hbo- of academisch werk en denkniveau, aangevuld met ruime werkervaring. Onderdeel van Prestatieverkoop
Ook voor Masterclass of Workshops.Zoekwoorden Via Searching
Training Vertrouwen Creeren Bij Uw Klant Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass Vertrouwen Creeren Bij Uw Klant. MT Kader Trainingen: Prestatieverkoop. e-Learningsplatform, HACCP Trainingen: Prestatieverkoop. ZZP of Freelance Vacature voor: training prestatie verkoop. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: training prestatie verkoop Vertrouwen Creeren Bij Uw Klant. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen training prestatie verkoop Vertrouwen Creeren Bij Uw Klant. NederlandBlog Nieuws:
vraagt u zich telkens weer af hoe het ook alweer zit met de nederlandse spelling- en grammaticaregels? dan is deze workshop zeer geschikt voor u. de basisworkshop nederlands is bestemd voor mensen die de grondbeginselen van de nederlandse taal moeilijk vinden. de basiskennis van de nederlandse taal levert namelijk voor veel mensen in ons land nogal wat problemen op. toch is taal erg belangrijk, want taal is het visitekaartje van een organisatie. helder en foutloos schrijven is een hoog streven, maar dit is zeker haalbaar. in deze workshop leert u de nederlandse taal beter te beheersen. uw doelstelling bepaalt of de workshop zich meer richt op spreekvaardigheid of schrijfvaardigheid.
BV&T traint voornamelijk in-company voor 1 persoon (individueel) tot 8 personen (per groep). Wanneer u de cursus wilt opstarten, maak gerust een afspraak: 088-7744333.
Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager
Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Vertrouwen Creeren Bij Uw Klant