088-7744333
181
Algemene cursus Hoe Communiceren We Morgen
Dagelijks wordt u geconfronteerd met enorme hoeveelheden informatie. Op allerlei manieren bereiken u gegevens of moet u informatie verzamelen. Hoe houdt u hierbij het overzicht? Hoe selecteert u als informatiemanager wat belangrijk is en wat niet? Hoe stroomlijnt u de informatiestromen en hoe brengt u vraag en aanbod bij elkaar? Hoe zorgt u ervoor dat de juiste informatie op een veilige manier bij de ontvanger komt? Hoe houdt u uw documentmanagement up to date? Deze training geeft u de antwoorden.
Onderwerpen
Resultaat
Dagelijks wordt u geconfronteerd met enorme hoeveelheden informatie. Op allerlei manieren bereiken u gegevens of moet u informatie verzamelen. Hoe houdt u hierbij het overzicht? Hoe selecteert u als informatiemanager wat belangrijk is en wat niet? Hoe stroomlijnt u de informatiestromen en hoe brengt u vraag en aanbod bij elkaar? Hoe zorgt u ervoor dat de juiste informatie op een veilige manier bij de ontvanger komt? Hoe houdt u uw documentmanagement up to date? Deze training geeft u de antwoorden.
Altijd één vaste contactpersoon
BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Hoe Communiceren We Morgen. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.
Wat is IN-Company
Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Hoe Communiceren We Morgen aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.
Planning Hoe Communiceren We Morgen;
Aantal bijeenkomsten: 1
Het aantal uren 6 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..
Elke cursus moet goed aansluiten
De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Hoe Communiceren We Morgen. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..
Advies voor Hoe Communiceren We Morgen
Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..
Advies, ook voor u gevonden
training Klantgericht Denken en Handelen
cursus Presentatie Technieken
training Verkoper Communicatie
training Zakelijke Brieven Schrijven
training Interview Technieken
training Communicatievaardigheden
training Basis Effectief Communicatie
cursus Conflicthantering
training Presentatie voor Groepen
training Assertiviteit en Assertief
training Balie en Receptie Medewerker
training Vergadertechnieken
training Soepel en effectief
Training Nederlands schrijven voor
Training OR Ondernemingsraad
training Creatief Denken Brainstormen
training Onderhandelingstechniek
training Informatiestromen -
training Feedback Geven en Ontvangen
training Effectieve Telefoon Verkoop
training Telefoon- en Receptiemedewerker
training Nieuwe Medewerker Inwerken
training Verzuimgesprekken
Cursus Adviesvaardigheden
training DiSC Training met ONLINE DiSC
training Teambuilding met de juiste
training Feedback Middenkader
Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company IT Creation B.v. 1 deelnemers Incoming Touroperator 8 deelnemers PTMD Collection 5 deelnemers 3 trajecten Sportvisserij Nederland 2 deelnemers Wellantcollege Dordrecht 20 deelnemers Albert Heijn Online De Meern 5 deelnemers 3 trajecten Ventura Systems CV 24 deelnemers 2 trajecten Holland Casino 6 deelnemers 6 trajecten Koninklijke Bibliotheek 2 deelnemers Van Rooy Pastry 4 deelnemers Schavemaker Transport BV 9 deelnemers Eskadee 1 deelnemers Jorissen Simonetti Architecten 1 deelnemers Krohne Oil And Gas BV 6 deelnemers 2 trajecten Axxion Industries BV 8 deelnemers 14 trajecten NCOI Opleidingen 1 deelnemers 5 trajecten Gasunie 8 deelnemers 3 trajecten Koninklijke Bammens B.V. 12 deelnemers Marflex 17 deelnemers JAKO Materieeldienst B.V. 1 deelnemers Kenniscentrum Veilig Thuis Groningen 3 deelnemers Mammoet Noord B.V. 1 deelnemers 2 trajecten GGD Flevoland 11 deelnemers Thermobile Industries Holding B.V. 3 deelnemers UVW Particulier 1 deelnemers En nog veel meer..... BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer 088-7744333
Persoonlijke feedback via evaluaties:
K. Dopmeijer (Scania Zwolle)
Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Informatiestromen - documentmanagement. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:
- Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
- De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
- De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
- Cijfer 8.9
- Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
- Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
- De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
- Cijfer 9.5
M. Klaassens (Pro Persona)
Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:
- Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
- De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
- Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
- Cijfer 8,8
- Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
- Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
- De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
- Cijfer 9.3
P. van Genderen (Bel Leerdammer)
De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:
- Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
- Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
- De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
- Cijfer 9
- Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
- Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
- Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
- Cijfer 8,5
Overige Informatie
Schrijf-Datum: 02-12-2024
wanneer u op uw werk een vergadering heeft, is het belangrijk dat de besproken onderwerpen worden vastgelegd. het vastleggen van deze besproken onderwerpen wordt ook wel ‘notuleren’ genoemd. wanneer u notuleert moet u goed kunnen luisteren en opschrijven wat voor alle deelnemers aan de vergadering het belangrijkste is om te weten. daarnaast moet u dit bondig formuleren zodat voor iedereen duidelijk is wat is afgesproken. tijdens de workshop notuleren versterkt u uw vaardigheden als notulist. Onderdeel van Informatiestromen - documentmanagement
Ook voor Masterclass of Workshops.Zoekwoorden Via Searching
Training Hoe Communiceren We Morgen Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass Hoe Communiceren We Morgen. MT Kader Trainingen: Informatiestromen - documentmanagement. ZZP of Freelance Vacature voor: communicatie. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: communicatie Hoe Communiceren We Morgen. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen communicatie Hoe Communiceren We Morgen. NederlandBlog Nieuws:
vraagt u zich telkens weer af hoe het ook alweer zit met de nederlandse spelling- en grammaticaregels? dan is deze workshop zeer geschikt voor u. de basisworkshop nederlands is bestemd voor mensen die de grondbeginselen van de nederlandse taal moeilijk vinden. de basiskennis van de nederlandse taal levert namelijk voor veel mensen in ons land nogal wat problemen op. toch is taal erg belangrijk, want taal is het visitekaartje van een organisatie. helder en foutloos schrijven is een hoog streven, maar dit is zeker haalbaar. in deze workshop leert u de nederlandse taal beter te beheersen. uw doelstelling bepaalt of de workshop zich meer richt op spreekvaardigheid of schrijfvaardigheid.
BV&T traint voornamelijk in-company voor 1 persoon (individueel) tot 8 personen (per groep). Wanneer u de cursus wilt opstarten, maak gerust een afspraak: 088-7744333.
Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager
Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Hoe Communiceren We Morgen