088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Conflict Vermijding

272

Algemene cursus Conflict Vermijding


Een training gericht op teamontwikkeling bij nieuwe/ineffectieve teams en teamconflicten. Er kunnen bij de kleinste misverstanden al conflicten ontstaan. Wanneer deze conflicten niet op de juiste manier worden opgelost kan dit problemen opleven op de werkvloer. Men weet niet hoe hij/zij kritiek moet leveren, en de ontvanger krijgt ineens opmerkingen naar zich toe waarvan ruzies kunnen ontstaan. Door deze training zal de samenwerking verbetert worden, en leren mensen hoe ze met verschillende soorten persoonlijkheden moeten omgaan.


Onderwerpen



Resultaat


Wanneer u deze cursus Teamconflicten Vermijden heeft gevolgd staat u steviger in uw schoenen en kunt u een afgewogen keuze maken. Conflicthantering is in veel situaties inzetbaar of het nu gaat om een opgelopen meningsverschil, een ruzie of een groter arbeidsconflict. Het maakt niet uit om welke persoon het gaat: een leidinggevende, een "ondergeschikte" of een andere collega. Dat betekent niet, dat het nodig is bij ieder meningsverschil een beroep te doen op u als conflictbeheerder. Deze training biedt vooral een oplossing in die situaties, waarin betrokkenen niet meer goed in staat zijn het probleem samen te bespreken (als de communicatie verstoord is). BV&T biedt resultaatgerichte cursussen aan met als doel positieve verandering. We ondersteunen u met de juiste afstemming van deze cursus Conflicthantering. Door tijdens de cursus de deelnemers voortdurend te spiegelen, te observeren en gevraagd van feedback te voorzien. Hierbij krijgen de deelnemers meer inzicht in hun eigen gedrag.


Altijd één vaste contactpersoon


BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Conflict Vermijding. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.


Wat is IN-Company


Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Conflict Vermijding aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.


Planning Conflict Vermijding;


Aantal bijeenkomsten: 1
Het aantal uren 6 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..


Elke cursus moet goed aansluiten

De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Conflict Vermijding. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..



  

Advies voor Conflict Vermijding


Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..


Advies, ook voor u gevonden


training Klantgericht Denken en Handelen
cursus Presentatie Technieken
training Verkoper Communicatie
training Zakelijke Brieven Schrijven
training Interview Technieken
training Communicatievaardigheden
training Basis Effectief Communicatie
cursus Conflicthantering
training Presentatie voor Groepen
training Assertiviteit en Assertief
training Balie en Receptie Medewerker
training Vergadertechnieken
training Soepel en effectief
Training Nederlands schrijven voor
Training OR Ondernemingsraad
training Creatief Denken Brainstormen
training Onderhandelingstechniek
training Informatiestromen -
training Feedback Geven en Ontvangen
training Effectieve Telefoon Verkoop
training Telefoon- en Receptiemedewerker
training Nieuwe Medewerker Inwerken
training Verzuimgesprekken
Cursus Adviesvaardigheden
training DiSC Training met ONLINE DiSC
training Teambuilding met de juiste
training Feedback Middenkader

Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company
 
Dematic5 deelnemers 
Janus Vaten1 deelnemers 
Lega Products2 deelnemers 
The Body Shop Benelux BV5 deelnemers 
Hydro Extrusion Hoogezand BV16 deelnemers2 trajecten
Westhaghe Training & Advies35 deelnemers 
Woningstichting De Volmacht4 deelnemers 
Globecomm Europe3 deelnemers 
Gemeente Lochem13 deelnemers 
Alstom4 deelnemers 
Advion BV8 deelnemers 
IXON Cloud11 deelnemers 
FBP Holding BV.12 deelnemers 
Meybo Distribution2 deelnemers 
Van Halteren Naval Technologie B.V.5 deelnemers2 trajecten
Fryling BV5 deelnemers3 trajecten
Truckservice Bergh1 deelnemers 
Axxion Industries BV8 deelnemers14 trajecten
Stedelijk Museum Amsterdam2 deelnemers2 trajecten
Denka International5 deelnemers 
Albert Heijn Online Nieuwegein11 deelnemers5 trajecten
AwerC3 deelnemers 
Bonarius Bedrijven20 deelnemers 
Efectis Nederland B.V.8 deelnemers6 trajecten
Sunrise Medical HCM B.V.8 deelnemers 
 
En nog veel meer.....    
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Teambuilding met de juiste communicatie. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Overige Informatie


Schrijf-Datum: 06-05-2024
chatgpt is een krachtig taalmodel dat is ontwikkeld door openai, een toonaangevend onderzoeks- en ontwikkelingsbedrijf op het gebied van kunstmatige intelligentie. het model is getraind op enorme hoeveelheden geschreven teksten, waardoor het in staat is om menselijke taal te begrijpen en erop te reageren op een zeer geavanceerde manier.

met chatgpt kunnen gebruikers allerlei soorten taken uitvoeren, zoals het genereren van teksten, het beantwoorden van vragen, het vertalen van talen, en nog veel meer. het model is in staat om complexe taalstructuren te begrijpen en kan zelfs creatieve en originele antwoorden genereren.

het model biedt een scala aan voordelen, zoals efficiëntie, nauwkeurigheid, en automatisering van taken. het kan ook helpen bij het ontwikkelen van nieuwe producten en diensten en het verbeteren van de besluitvorming.

iedereen die meer dan een uur per dag achter een toetsenbord zit, moet leren werken met dit soort taal-algoritmes. want een ai zal jou niet gaan vervangen, maar een concurrent die ai inzet wel. Onderdeel van Teambuilding met de juiste communicatie



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training conflict vermijding Groningen, Utrecht, Amsterdam Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass conflict vermijding. MT Kader Trainingen: Teambuilding met de juiste communicatie. ZZP of Freelance Vacature voor: team conflict. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Groningen, Utrecht, Amsterdam IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: team conflict conflict vermijding. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen team conflict conflict vermijding. Groningen, Utrecht, Amsterdam

Blog Nieuws:

deze workshop is gratis bij een jaar abonnement van ip marketing! uniek aanbod.

zie ook: de website van ipm!

met ipm ziet u exact wie uw online bezoekers zijn! naam, adres, telefoon en interesse! 'waar rook is, is vuur' maar hoe pakt u dit aan? daarom deze gratis workshop in samenwerking met bv&t.

gratis verkoop workshop, vraag naar de voorwaarden. b2b



wilt u op een doeltreffende manier effectief verkopen of juiste optimaal een acquisitie gesprek ingaan met uw (nieuwe) klanten? u wilt weten hoe u de klant in enkele zinnen het pijn punt van de organisatie weet te benoemen. dit is cruciaal voor elk verkoop acquisitie gesprek. en wilt u op een oprechte manier klanten werven? wanneer de telefoon voor u manier is om klantrelaties op te bouwen en zaken te doen, dan is deze workshop echt iets voor u. u leert initiatief te nemen en de voordelen van uw product overtuigend overbrengen. tijdens deze waardevolle en praktische workshop verhoogt u uw commerciële vaardigheden in telefoongesprekken met (potentiële) klanten, waardoor uw verkoopresultaten nog verder zullen verbeteren.

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Spreuk:
Een slecht werkman geeft zijn gereedschap de schuld.

Inspiratie Spreuken Inzien?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Conflict Vermijding