088-7744333
272
Algemene cursus Inzicht In Stijlen Van Conflicthantering
Een training gericht op teamontwikkeling bij nieuwe/ineffectieve teams en teamconflicten. Er kunnen bij de kleinste misverstanden al conflicten ontstaan. Wanneer deze conflicten niet op de juiste manier worden opgelost kan dit problemen opleven op de werkvloer. Men weet niet hoe hij/zij kritiek moet leveren, en de ontvanger krijgt ineens opmerkingen naar zich toe waarvan ruzies kunnen ontstaan. Door deze training zal de samenwerking verbetert worden, en leren mensen hoe ze met verschillende soorten persoonlijkheden moeten omgaan.
Onderwerpen
Resultaat
Wanneer u deze cursus Teamconflicten Vermijden heeft gevolgd staat u steviger in uw schoenen en kunt u een afgewogen keuze maken. Conflicthantering is in veel situaties inzetbaar of het nu gaat om een opgelopen meningsverschil, een ruzie of een groter arbeidsconflict. Het maakt niet uit om welke persoon het gaat: een leidinggevende, een "ondergeschikte" of een andere collega. Dat betekent niet, dat het nodig is bij ieder meningsverschil een beroep te doen op u als conflictbeheerder. Deze training biedt vooral een oplossing in die situaties, waarin betrokkenen niet meer goed in staat zijn het probleem samen te bespreken (als de communicatie verstoord is). BV&T biedt resultaatgerichte cursussen aan met als doel positieve verandering. We ondersteunen u met de juiste afstemming van deze cursus Conflicthantering. Door tijdens de cursus de deelnemers voortdurend te spiegelen, te observeren en gevraagd van feedback te voorzien. Hierbij krijgen de deelnemers meer inzicht in hun eigen gedrag.
Altijd één vaste contactpersoon
BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Inzicht In Stijlen Van Conflicthantering. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.
Wat is IN-Company
Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Inzicht In Stijlen Van Conflicthantering aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.
Planning Inzicht In Stijlen Van Conflicthantering;
Aantal bijeenkomsten: 1
Het aantal uren 6 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..
Elke cursus moet goed aansluiten
De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Inzicht In Stijlen Van Conflicthantering. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..
Advies voor Inzicht In Stijlen Van Conflicthantering
Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..
Advies, ook voor u gevonden
training Klantgericht Denken en Handelen
cursus Presentatie Technieken
training Verkoper Communicatie
training Zakelijke Brieven Schrijven
training Interview Technieken
training Communicatievaardigheden
training Basis Effectief Communicatie
cursus Conflicthantering
training Presentatie voor Groepen
training Assertiviteit en Assertief
training Balie en Receptie Medewerker
training Vergadertechnieken
training Soepel en effectief
Training Nederlands schrijven voor
Training OR Ondernemingsraad
training Creatief Denken Brainstormen
training Onderhandelingstechniek
training Informatiestromen -
training Feedback Geven en Ontvangen
training Effectieve Telefoon Verkoop
training Telefoon- en Receptiemedewerker
training Nieuwe Medewerker Inwerken
training Verzuimgesprekken
Cursus Adviesvaardigheden
training DiSC Training met ONLINE DiSC
training Teambuilding met de juiste
training Feedback Middenkader
Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company Zehnder Groep Ned. 1 deelnemers 2 trajecten Politie IJsselland 8 deelnemers Stichting Geriant 25 deelnemers Vion Boxtel B.V. deelnemers 4 trajecten IHC Handling Systems 4 deelnemers PWN Waterleidingsbedrijf 10 deelnemers Gemeente Drechterland 4 deelnemers 3 trajecten Ballast Nedam Infra 8 deelnemers Scheepswerf Slob B.V. 1 deelnemers Arets&Boelens 1 deelnemers Eleq BV. 10 deelnemers Synspec 1 deelnemers 7 trajecten Verzinkerij Van Aert BV 8 deelnemers 3 trajecten PM Komponenten B.V. 7 deelnemers AB Fryslan & Noord-Holland B.V. 9 deelnemers Gasunie 8 deelnemers 3 trajecten Thales Group 4 deelnemers 4 trajecten Homij Technische Installaties BV 4 deelnemers Min.v.Defensie Dosco 5 deelnemers 4 trajecten Wecovi BV 2 deelnemers 5 trajecten Krohne Oil And Gas BV 6 deelnemers 2 trajecten Gemeente Leidschendam- Voorburg 2 deelnemers Communicatiewinkel 8 deelnemers AWA BV 6 deelnemers Worth Internet Systems 10 deelnemers En nog veel meer..... BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer 088-7744333
Persoonlijke feedback via evaluaties:
K. Dopmeijer (Scania Zwolle)
Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Teambuilding met de juiste communicatie. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:
- Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
- De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
- De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
- Cijfer 8.9
- Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
- Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
- De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
- Cijfer 9.5
M. Klaassens (Pro Persona)
Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:
- Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
- De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
- Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
- Cijfer 8,8
- Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
- Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
- De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
- Cijfer 9.3
P. van Genderen (Bel Leerdammer)
De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:
- Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
- Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
- De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
- Cijfer 9
- Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
- Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
- Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
- Cijfer 8,5
Overige Informatie
Schrijf-Datum: 02-12-2024
de workshop frans voor gevorderden is geschikt voor medewerkers die al de basis kennen van de franse taal. in deze workshop leert u handige zinnen en uitdrukkingen die u kunt gebruiken om succesvol te communiceren in een zakelijke omgeving. afhankelijk van uw doelstelling, wordt er gericht op spreekvaardigheid en/of schrijfvaardigheid. u kunt bijvoorbeeld leren om zakelijke gesprekken te voeren in het frans, bezoek te ontvangen of te telefoneren. of misschien wilt u zich richten op het schrijven van zakelijke brieven in het frans? in deze praktijkgerichte workshop verbetert u uw zakelijk frans op een zeer effectieve wijze. u leert de taal snel en efficiënt en zult met meer vertrouwen frans communiceren in uw zakelijke omgeving. Onderdeel van Teambuilding met de juiste communicatie
Ook voor Masterclass of Workshops.Zoekwoorden Via Searching
Training Inzicht In Stijlen Van Conflicthantering Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass Inzicht In Stijlen Van Conflicthantering. MT Kader Trainingen: Teambuilding met de juiste communicatie. ZZP of Freelance Vacature voor: team conflict. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: team conflict Inzicht In Stijlen Van Conflicthantering. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen team conflict Inzicht In Stijlen Van Conflicthantering. NederlandBlog Nieuws:
een van de aspecten van een goede bedrijfsvoering is kwaliteitsmanagement. als hulpmiddel daarvoor zijn de normen van nen-en-iso 9001 van toepassing. daarin zijn internationaal erkende regels voor kwaliteitssystemen opgenomen. bedrijven die willen voldoen aan deze normen, bijvoorbeeld omdat zij gecertificeerd willen worden, dienen de strekking en inhoud daarvan te kunnen vertalen naar hun bedrijfssituatie. deze workshop leert u de essentie van kwaliteitsmanagement op basis van de bovengenoemde norm. de interpretatie van de iso 9001 naar uw bedrijfssituatie en de wijze waarop u efficiënt een kwaliteitsmanagementsysteem opzet en invoert staan daarbij centraal. iso 9001 is eind 2008 gewijzigd. de nieuwe eisen zijn in de workshop verwerkt waardoor u volledig en up-to-date geïnformeerd wordt.
BV&T traint voornamelijk in-company voor 1 persoon (individueel) tot 8 personen (per groep). Wanneer u de cursus wilt opstarten, maak gerust een afspraak: 088-7744333.
Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager
Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Inzicht In Stijlen Van Conflicthantering