088-7744333

Logo BVT opleiding advies
Searching Zelfbewuster Optreden

Uw zoek resultaat voor: Zelfbewuster Optreden

Cursus Assertief Leidinggeven BVT :: In-Company Opleider

...rag en daarbij de conflicten niet uit de weg te gaan. Daarnaast leert u grenzen te stellen en assertiever op te treden waardoor u duidelijkheid en een sfeer van vertrouwen bij uw medewerkers kan scheppen. Onderwerpen Inzicht Krijgen In Uw Drijfveren; Zelfbewuster OptredenAssertief Optreden En CommunicerenHet Achterhalen Van GedragingenSub-assertief Agressief En Assertief GedragGrenzen Stellen En AangevenBewuste Keuzes Helder CommunicerenOmgaan Met Verschillende Belangen. Resultaten Als leidinggevende moet u voldoende tools in handen krijgen om op een natuurlijke manier te kunnen handelen. In onze perspectief betekent assertiviteit dat u op een acceptabele manier uw grenzen kenbaar maakt. Dit houdt in dat u rekening houdt met anderen en niemand over het hoofd ziet, en dus niet subassertief of agressief reageert...
144 training_cursus/training-assertief-leidinggeven/cursus-training-assertief-leidinggeven.php

Cursus Telefoon- En Receptiemedewerker BVT :: In-Company Opleider

... Deze pakkende training is bestemd voor baliemedewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht en klantvriendelijk optreden. Uw werk als baliemedewerker is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan uw houding, woordgebruik en toonhoogte. U presenteert niet alleen met woorden. Uw gezichtsuitdrukking, bewegingen en gebaren communiceren ook. Met lichaamstaal zet u een boodschap kracht bij of doet u er j...
6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php

Cursus Effectief Leidinggeven BVT :: In-Company Opleider

...erkzaam. U wilt uw (management)vaardigheden en uw kennis op het gebied van ondernemerschap/businessplanning verder vergroten en verder ontplooien. U beschikt over hbo- of academisch werk en denkniveau, aangevuld met ruime werkervaring. Onderwerpen Leidinggeven Managen, Doelgericht OptredenPlanning En KostenMotivatie CoachenControleren Sturen.Persoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten U signaleert de ontwikkelingen in de omgeving van de organisatie op een breed terrein. Deze beoordeelt u op het belang voor de organisatie. U zorgt voor een marketingconcept, dat past bij de omgeving en bij de organisatie. U kunt marktonderzoek initieren en de resultaten daarvan toepassen op het marketingbeleid. U onderscheidt kansen en bedreigingen van netwerkeconomie en allianties, en u zoekt voortdurend naar de optimale b...
99 training_cursus/ondernemer/ondernemer-in-de-organisatie.php

Cursus Persoonlijke Effectiviteit BVT :: In-Company Opleider

...d voor eenieder die zijn of haar persoonlijke effectiviteit op het werk wil vergroten of ontwikkelen. Onderwerpen Intake En Doelstelling SMART Doelen FormulerenPlan Van Aanpak OpstellenDiSC Inzicht In Uzelf En AnderenKernkwaliteitenEffectief CommunicerenAssertief Optreden360 Graden FeedbackOmgaan Met Conflicten En BelangentegenstellingenTimemanagement Resultaten Tijdens deze praktijkgerichte en herkenbare training leert u op welke wijze uw doelstellingen op een slagvaardige wijze kunnen worden gerealiseerd. U krijgt meer inzicht in uzelf en anderen. Daarbij leert u effectief te communiceren en om te gaan met verschillende communicatiestijlen. Hierdoor kunt u de relaties met uw medewerkers gemakkelijker onderhouden. U krijgt inzicht in uw talenten en capaciteiten en uw sterke en zwakke punten. Daarnaast krijgt ...
50 training_cursus/persoonlijke-effectiviteit/persoonlijke-effectiviteit.php

Cursus Assertiviteit En Assertief Handelen BVT :: In-Company Opleider

...jdens een intense discussie of telefoongesprek? In deze training leert u, met respect voor anderen, uw belangen en ideeen op een natuurlijke en conflictloze manier naar voren te brengen. Onderwerpen Inzicht Krijgen In Uw Drijfveren, Assertief Optreden En CommunicerenHet Achterhalen GedragingenAssertief GedragBewuste Keuzes Helder CommunicerenOmgaan Met Verschillende Belangen. Resultaten De training start met bewustwording van uw eigen gedrag en houding. Vervolgens zullen onder begeleiding van een ervaren docent praktijksituaties worden ontleed en leert u beperkende overtuigingen om te buigen naar nieuwe inzichten. Na deze training bent u in staat om assertief gedrag te vertonen en zelfverzekerd te communiceren. U heeft geleerd om te gaan met weerstanden en u kunt op een bewuste en effectieve manier uw belangen...
145 training_cursus/training-assertief-handelen/training-effectief-assertief-handelen.php

Cursus Effectief Telefoneren BVT :: In-Company Opleider

...ls DoorverbindenTelefonische KlachtenafhandelingWanneer Belscripts En HoeGesprekstechniekenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij heeft u gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U gaat zelfbewuster en slagvaardiger om met communicatie. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefoneren en u hebt geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze training bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, benadering, rol en communicatie. Hierdoor weet u voortdurend op welke punten u uw aandacht moet richten. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. ...
13 training_cursus/training/effectief_telefoneren.php

Cursus Prestatieverkoop BVT :: In-Company Opleider

...gend En Creatief PresenterenAansluiten Bij De Koopmotieven Van De KlantOnderhandelen Volgens Het Win-win PrincipeOmgaan Met Tegenwerpingen En WeerstandDe Offerte Schrijven Volgens Prestatie-inkopenPersoonlijk Actieplan. Resultaten Daarbij krijgt u in uw commerciiele optreden het vertrouwen van de klant. U bent ook helemaal bij met de procedure van prestatie-inkoop. U maakt samen, op basis van betrokkenheid, de zaak rond. Uw kwaliteit van uw offerte zal stijgen. U vraagt niet om de deal, u krijgt hem. U zult de interesse van de klant kunnen wekken doordat u maximaal kunt inspelen in de vraag van uw klant. U kunt achterhalen wat waardevol en wat de juiste procedure is van de klant en u heeft geleerd om die waarde te kunnen koppelen aan uw product of dienst. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en ni...
206 training_cursus/training-prestatie-verkoop/optimaal-verkopen-inkoopprestatie.php

Page generated in 0.0348 seconds.