... In de training Teamcoaching leert u als teamcoach effectief en resultaatgericht te werken. U ontwikkelt uw eigen stijl als coach van teams. U oefent met interventies en ervaart de effecten daarvan. Na het ontvangen van feedback experimenteert u met het gevenen ontvangen van andersoortige reacties. U analyseert en benoemt patronen. Onderwerpen Succesvol Functioneren Als Team; Huidig FunctionerenEn GewenstFunctioneren Va...158 /training_cursus/teamcoaching/teamcoaching.php
...n opleidingen. Een LMS kan gebruikt worden binnen een bedrijf om bij te houden welke werknemers welke scholing hebben gevolgd, volgen, of gaan volgen. Bij Question Degree kunt u door middel van toetsing zien welke medewerkers bij u over welke vaardigheden beschikken. Wanneer u een minimale standaard wilt aanleggen kunt u hiervoor een toets maken/laten maken. Nadat uw medewerkers deze toets hebben ingevuld kunt u zien wie de minimale standaard behalen, en voor welke medewerkers het misschien handig zou zijn om een cursus te volgen. Bij Question Degree ondersteunen wij verschillende leer mogelijkheden. BZL (Begeleid Zelfstandig Leren) is een onderwijsvorm waar je als lerende alleen een richtlijn krijgt en zelfstandig bezig gaat met de het studeren van de stof. Dit word vaak in samenwerking met e-learning en m-learni...264 /training_cursus/online-survey-onderzoek/survey-programmeren.php
...k een sfeertje in de zaal. Daarentegen leidt een saaie, warrige of vage speech slechts tot kromme tenen of plaatsvervangende schaamte. Goud waard dus, een goede speech. Maar moeilijk te schrijven, want de schrijver dient zich niet alleen in het publiek te verdiepen. Wanneer hij de speech voor iemand schrijft, moet hij ook in de huid van de spreker kunnen kruipen. Als speechschrijver moet u de ander goed kennen om ervoor te zorgen dat de spreker bij zichzelf kan blijven. Wanneer hij te ver van zijn eigen persoonlijkheid wordt afgedreven, gaat dit namelijk ten koste van de spreker en de speech is immers een visitekaartje. Tijdens de cursus Speech schrijven verbetert u uw schrijfvaardighedenen leert u om overtuigende, professionele en interessante speeches te schrijven voor anderenen/of voor uzelf. Onderwerpen Afge...219 /training_cursus/cursus-speechschrijven/training-speech-toespraken-schrijven.php
...egeleiding Resultaten Afhankelijk van uw instapniveau, kunt u na afloop van deze cursus een beperkt aantal vertrouwde woordenen basiszinnen begrijpen die betrekking hebben op de persoonlijke levenssfeer en de allereerste levensbehoeften. U begrijpt mensen die Nederlands sprekenwanneer zij langzaam en duidelijk praten. Daarnaast heeft u uw kennis over de Nederlandse cultuur en geschiedenis vergroot. Hierdoor kunt u het inburgeringsexamen gemakkelijker halen. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door midd...171 /training_cursus/inburgeringscursus/nieuwkomers-allochtonen.php
...icht In OntwikkelingsfasenWerken Met SysteemtheorieOnderlinge Patronen Zichtbaar MakenTeambelangen BegeleidenCre?ren Van (gedeeld) LeiderschapOmgaan Met ConflictenEn WeerstandPersoonlijke LeervragenCasessen Uitwerken Met OpddrachtenPersoonlijk Actieplan ResultatenWanneer u deze cursus Team Coaching heeft gevolgd staat u steviger in uw schoenenen kunt u een afgewogen keuze maken. Teamcoaching is in veel situaties inzetbaar of het nu gaat om alle neuzen in dezelfde richting te krijgen. Het maakt niet uit om welke persoon het gaat: een leidinggevende, een "ondergeschikte" of een andere collega. Dat betekent niet, dat het nodig is bij ieder meningsverschil groter te maken, maar juiste de verschillende aspecten toepast zoals verantwoordelijkheid, groepsdynamiek, teamniveau, individueel niveau. Deze training biedt v...287 /training_cursus/coaching-van-teams/training-coachen-van-teams.php
... Wanneer u op uw werk een vergadering heeft, is het belangrijk dat de besproken onderwerpen worden vastgelegd. Het vastleggen van deze besproken onderwerpen wordt ook wel ?notuleren? genoemd. Wanneer u notuleert moet u goed kunnen luisterenen opschrijven wat voor alle deelnemers aan de vergadering het belangrijkste is om te weten. Daarnaast moet u dit bondig formuleren zodat voor iedereen duidelijk is wat is afgespro...139 /training_cursus/cursus-notuleren-cursus-rapporteren/cursus-notuleren-cursus-rapporteren.php
...s Nederlands schrijven? wordt er ingegaan op de spelling- en grammaticaregels. U leert op een effectieve manier brieven, e-mails en notulen te schrijven. Na afloop van deze cursus maakt u minder tot geen dt-fouten meer en weet u wanneer u ?ei? of ?ij? gebruikt. U kunt op een succesvolle manier een Nederlandse brief of e-mail schrijven. In een korte tijd bent u helemaal up-to-date met de regels van de Nederlandse taal en heeft u de puntenen de komma`s op de juiste plek! Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, ...107 /training_cursus/cursus-correct-schrijven-nederlands/workshop-effectief-correct-schrijven.php
...formatie die de OR krijgt voldoende en is dit de OR ook voldoende duidelijk? Wordt de OR tijdig bij de besluitvorming betrokken? Hoe ga je eigenlijk om met formeel en informeel overleg? Hoe bereidt de OR de overlegvergadering (strategisch) voor? Op welke manier geeft de OR zijn advies vorm? Wanneer is het indienen van een initiatiefvoorstel zinvol? Enhoe informeert de OR zijn achterban over het overleg met de bestuurder en de behaalde resultaten? Dit zijn vragen, die u bezig kunnen houden. BV&T verzorgt praktische trainingen. U kiest voor ons als u de OR wilt professionaliseren. Medezeggenschap, dat doe je samen beter. Onderwerpen Voorbereiding, Voorzitterschap SecretariaatSamenwerken Met Dagelijks BestuurFinancien AdministratiefArbobeleid Ziekteverzuim ConflicthanteringCoaching Van Dagelijks Bestuur Van Medezegg...102 /training_cursus/medezeggenschapsraad/OR-training.php
... Wanneer u effectief wil adviseren, heeft u overtuigingskracht, inlevingsvermogenen goede communicatieve vaardigheden nodig. De klant verwacht een deskundig advies, maar ook dat uw adviezen in overeenstemming zijn met de belangen van de belanghebbenden. Om succesvol te zijn als adviseur zult u vanaf het begin een goede samenwerkingsrelatie opbouwen. Hoe wint u het vertrouwenenhoe gaat u om met de verschillende belangen...217 /training_cursus/training-advies-vaardigheden/cursus-adviseren.php
... Wanneer u een brief of email schrijft wilt u graag weten welke eisen er worden gesteld aan verzorgde correspondentie? Bent u meer opzoek naar houvast om in een zakelijke, klantvriendelijke en e-mails te schrijven? Of wilt u minder tijd kwijt zijn aan uw correspondentie? Dan is deze training zakelijke correspondentie uitstekend geschikt voor u. Onze docent van BVT leert u hoe u uw zakelijke correspondentie beter en in min...266 /training_cursus/zakelijke-correspondentie/training-correspondentie-cursus.php
... Binnen organisaties is altijd beweging. Stilstand is meestal ten opzicht van concurrenten achteruitgang. Grote veranderingen zijn meestal ingewikkeld. Om te komen tot een vergaande verandering is een stevige basis nodig. De vraag die wij stellen is meestal, wanneer is een verandering succesvol? Deze training bestaat uit verschillende fases. Intake (huidige status), wat wenst de organisatie en deelnemers. Voorbereiding na...282 /training_cursus/verandermanagement/training-veranderen-in-de-organisatie.php
...heersing van de Nederlandse taal te optimaliseren. Ondanks dat er bij veel bedrijven spellingcontroles worden ingezet, komen fouten in zakelijke brieven nog vaak voor. Toch is het zeer belangrijk dat u op een nette manier overkomt en professioneel blijft wanneer u met anderen communiceert. Daarnaast dienen uw brievenen e-mails duidelijk te zijn tegenover de ander. Hoe schrijft u een duidelijke zakelijke brief in het Nederlands zonder de ander de mogelijkheid te geven om een andere betekenis aan uw woorden toe te schrijven? In deze incompany cursus leert u duidelijk en foutloos zakelijk Nederlands te communiceren, zowel mondeling als schriftelijk. Onderwerpen Intake En Uw Doelstelling Wat Is Zakelijke Communicatie?Duidelijke En Formele E-mails SchrijvenBrievenEn Rapporten SchrijvenAlgemene Conversaties In Woord E...141 /training_cursus/cursus-zakelijk-nederlands/cursus-zakelijk-nederlands.php
...roceduresTaak-risico-analyseBedrijfsnoodplanGevarenbronnenToxicologieErgonomie Resultaten Tijdens deze cursus leert u om het veiligheidsproces in uw organisatie of bedrijf beter te organiserenen beheersen. U wordt begeleid om succesvol het VCA-VOL examen af te leggen. Wanneer u het VCA-VOL examen heeft behaald, bent u bekend met de wet- en regelgeving, het herkennen van onveilige situaties op de werkvloer en het organiseren van toolboxmeetings voor uw medewerkers. Daarnaast weet u hoe u arbeidsongevallen kunt voorkomen. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en...134 /training_cursus/in-company-vca-vol-cursus/cursus-vca-vol.php
... Een training gericht op teamontwikkeling bij nieuwe/ineffectieve teams en teamconflicten. Er kunnen bij de kleinste misverstanden al conflicten ontstaan. Wanneer deze conflicten niet op de juiste manier worden opgelost kan dit problemen opleven op de werkvloer. Men weet niet hoe hij/zij kritiek moet leveren, en de ontvanger krijgt ineens opmerkingen naar zich toe waarvan ruzies kunnen ontstaan. Door deze training zal de ...272 /training_cursus/team_conflict/conflict_vermijding.php
...itie gesprek ingaan met uw (nieuwe) klanten? U wilt wetenhoe u de klant in enkele zinnen het pijn punt van de organisatie weet te benoemen. Dit is cruciaal voor elk verkoop acquisitie gesprek. En wilt u op een oprechte manier klanten werven? Wanneer de telefoon voor u manier is om klantrelaties op te bouwenen zaken te doen, dan is deze training echt iets voor u. U leert initiatief te nemenen de voordelen van uw product overtuigend overbrengen. Tijdens deze waardevolle en praktische training verhoogt u uw commerci?le vaardigheden in telefoongesprekken met (potenti?le) klanten, waardoor uw verkoopresultaten nog verder zullen verbeteren. Onderwerpen Organisatie Doelstelling; Wat Is VerkopenOpening Van Een GesprekLuistertechniekenWat Is Acquisitie En Wat Is VerkopenWat Is De Ideale Verkoop OpbouwBehoeften Onderzo...271 /training_cursus/cursus-verkoop-acquisitie-training/acquisitie-verkoop-training.php
Page generated in 0.0541 seconds.