... Elke organisatie heeft te maken met ziekteverzuim. Tegenwoordig ligt de verantwoordelijkheid voor re-integratie steeds vaker bij de werkgever en werknemer. Het accent ligt meer dan voorheen op mogelijkhedenvan uitgevallen werknemers. De houding van de leidinggevende is van groot belang bij een snelle terugkeer van de werknemer. Een heldere visie op verzuim, gecombineerd met goede gespreksvaardigheden, is dan ook belangrijk voor l...199 /training_cursus/cursus-verzuim-management/training-verzuimgesprekken-voor-leidinggevenden.php
... Tegenwoordig is de Engelse taal bijna niet meer weg te denken binnenhet Nederlandse bedrijfsleven. Bedrijven hebbenhet nodig om te communiceren met hun leveranciers of internationale vestigingen. Of misschien zelfs om te kunnen communiceren met hun klanten of medewerkers. Het is daarom belangrijk om feilloos Engels te kunnen corresponderen.Vooraf aan de cursus zakelijk Engels vindt er een niveaubepaling plaats. Op deze manier ku...140 /training_cursus/taaltraining/training-zakelijk-engels.php
... Moet u voor uw werk af en toe een Nederlandse brief of rapport schrijven, maar blijft u worstelen met de spelling of de zinsopbouw? Wilt u correct leren schrijvenen zich meer verdiepen in de verschillende aspectenvan de Nederlandse taal? Dan is onze cursus ?Foutloos Nederlands schrijven? iets voor u. Tijdens deze cursus krijgt u meer inzicht in waar u tijdens het schrijven tegenaan loopt, en leert u hiermee effectief om te g...107 /training_cursus/cursus-correct-schrijven-nederlands/workshop-effectief-correct-schrijven.php
... U gaat of bent werkzaam als commercieel binnendienstmedewerker? U wilt een uitstekend contact met uw klantenopbouwen? U wilt beschikken over een proactieve en klantgerichte houding? En u wilt effectief samenwerken met de binnendienst of andere afdelingen? Dan is de training Commerciele Binnendienst zeer geschikt voor u. Alle vaardigheden om uitstekend als commercieel binnendienstmedewerker te kunnen functioneren, komen in deze ve...175 /training_cursus/commerciele-binnendienst/commerciele-binnendienst-training.php
...ng leert u effectief beoordelingsgesprekken te voeren met uw medewerkers, waardoor zowel hun prestaties als motivatie worden verhoogd. Onderwerpen Optimale Afstemming Voor Dit Traject; Doel VanHet BeoordelenVerwachtingenVan U En Uw MedewerkersStructuurEnOpbouwVanHetGesprekEffectieve Communicatie Met Uw MedewerkersMotivatie Van Uw MedewerkersCompetenties Analyse VanHet FunctionerenMedewerkers Respectvol AansprekenCoachingsvaardighedenOmgaan Met Lastige Situaties En EmotiesGevenVan ComplimentenPraktijksituaties En CasussenPersoonlijk Actieplan. Resultaten Daarbij heeft u op een effectieve en professionele wijze de vaardighedenvan een beoordelingsgesprek voeren geleerd. U heeft inzicht in het nut van de verschillende gespreksvormen. U leert zich goed voor te bereiden, de medewerker adequaat in te lichtenen welke sta...220 /training_cursus/cursus-beoordelingsgesprekken/training-beoordeling-gesprek-opleiding.php
... Het slagen of falenvan organisaties wordt vandaag steeds meer bepaald door de medewerkers en de manier waarop deze ingezet worden. Het lijnmanagement speelt hierin een steeds belangrijkere rol. Vandaar dat ~people management~ een belangrijke vaardigheid is, die managers vandaag moeten bezitten. Een goede basiskennis en nieuwe inzichten in thema`s betreffende personeel en organisatie zijn dan ook onmisbaar om als lijnmanager deze ...103 /training_cursus/peoplemanagement/peoplemanagement.php
... Deze workshop is speciaal ontwikkeld voor u, die de Engelse taal volledig wil beheersen. Binnen een kort tijdsbestek leert u om ook in een vreemde taal professioneel te functioneren. Deze workshop is een aanvulling op de cursus Engels voor gevorderden. Deze workshop is praktijkgericht, dynamisch, interactief; een garantie voor een hoog rendement en een grote klanttevredenheid. Onderwerpen Uw Gewenste Taal, In Het Openbaar Durven T...143 /training_cursus/workshop-presenteren/presentatie-training-engels-of-duits.php
... Correspondentie vormt het visitekaartje van uw bedrijf. Uw schrijf- of communicatievorm, combineer een juiste (werk)woordspelling met een fraaie maar efficiente schrijfstijl en de zakelijke boodschap komt feilloos over, zonder het gevaar voor misverstaan. Iedere zin die men zegt of schrijft heeft een bepaald doel. Meestal wil men een ander iets vertellen, mededelen of duidelijk maken. Het is dan vanhet grootste belang zinnen goed...149 /training_cursus/correspondentie-cursus/training-correspondentie.php
... De cursus zakelijk Nederlands corresponderen helpt u om uw beheersing van de Nederlandse taal te optimaliseren. Ondanks dat er bij veel bedrijven spellingcontroles worden ingezet, komen fouten in zakelijke brieven nog vaak voor. Toch is het zeer belangrijk dat u op een nette manier overkomt en professioneel blijft wanneer u met anderen communiceert. Daarnaast dienen uw brievenen e-mails duidelijk te zijn tegenover de ander. Hoe s...141 /training_cursus/cursus-zakelijk-nederlands/cursus-zakelijk-nederlands.php
... Persoonlijke Effectiviteit in Onderhandelingen, is een intensief, praktijkgericht programma dat bestaat uit twee twee dagen. De training is bestemd voor personen die regelmatig zijn betrokken in onderhandelingssituaties. Van `zware` contractbesprekingen tot `simpele` inkoophandelingen. De menselijke, relationele en inhoudelijke factoren die een rol spelen bij elke onderhandeling, staan centraal in het programma Onderwerpen Adviser...164 /training_cursus/training_onderhandeling_techniek/onderhandelingstechnieken.php
...chrijven verbetert u uw schrijfvaardighedenen leert u om overtuigende, professionele en interessante speeches te schrijven voor anderenen/of voor uzelf. Onderwerpen Afgestemd Op Uw Organisatie Of Persoonlijke Doelstelling CommunicatiePijlers Van Een Goede ToespraakStructuurVan Een SpeechDoelgroep En TaalgebruikDoserenEn ConcentrerenInteractie Met Het PubliekHet Gebruik Van HumorHet Gebruik Van CijfersClich?s En ValkuilenCasussenEn Praktijkvoorbeelden Resultaten Tijdens deze cursus leert u om een boeiende toespraak te schrijven. Na de cursus kunt u meer structuur brengen in uw geschreven speeches. Daarnaast weet u hoe u de luisteraars kunt fascineren. U maakt gebruik van beeldend taalgebruik, onverwachte wendingenen humor en weet dit gedoseerd toe te voegen. Daarnaast weer u aan welke voorwaarden een goede speech moet...219 /training_cursus/cursus-speechschrijven/training-speech-toespraken-schrijven.php
...gd, is verbaasd over zijn eigen kunnenen over de enorme stap die hij/zij gezet heeft in het verbeterenvanhet samenstellenvan zakelijke brieven. Onderwerpen Vaardighedentoets; Organisatie DoelstellingZakelijke CorrespondentieOpbouwVan De BriefKlantgericht SchrijvenStructuurEn InhoudSpelling En Correct Nederlands. Resultaten Na deze training Zakelijke brieven schrijven, welke praktijkgericht wordt verzorgd, bent u in staat om snel en effectief een zakelijke brief te formuleren. U zult rekening houden met de stijl enopbouwvan uw zakelijke brief. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassenvan d...137 /training_cursus/training-schrijven/zakelijke-brieven-schrijven.php
...ntraal zettenvan de cli?nt enhet op een gestructureerde manier leverenvan goede zorg- en dienstverlening. Onderwerpen Documentatie; Wet En RegelgevingContinu?teit Van De ZorgDoelmatigheidProcessenKwaliteitskenmerkenBetrokkenheid Van De ZorgontvangerOptimale StructuurPersoonlijk Actieplan T.o.v. Audits. Resultaten Door het kwaliteitsmanagement systeem in te richten aan de hand van relevante kwaliteitsprincipes bestaat er de mogelijkheid om (binnen wet- en regelgeving) onzinnige regeltjes af te schaffenen kwaliteit terug te geven aan de werkvloer dit is ons doel om met uw organisatie te behalen.Er is namelijk ??n ISO voor Zorg en Welzijn voor alle sectoren. Een overgang van verschillende HKZ-schema's naar ??n ISO voor Zorg en Welzijn leidt tot een gemakkelijker te beheersenen onderhouden managementsysteem en is vee...291 /training_cursus/kwaliteit_15224/audit_omtrent_15224_zorg_en_welzijn.php
...n. Bij het schrijvenvan een interview moet je veel keuzes maken. Kies je voor de vraag-antwoord vorm, of voor een verhaal met citaten? Hoe bouw je je verhaal op? Hoe maak je een spannend begin? Onderwerpen Interviewtechnieken, Behandeling Van InterviewcriteriaStrategie StructuurEn StijlFocus Op Het InterviewPraktijkoefening InterviewAandachtspuntenLastige Rollen (casus)Evaluatie, Persoonlijk Actieplan. Resultaten Goede vragen stellen, het aanscherpenvan je intuitie bij het interviewenen je bewust wordenvan de kwaliteit van de taal: dat leer je in deze interviewcursus. De training biedt een goede basis voor personen die zich meer willen verdiepen in het interview. Heel leerzaam is dat we veel stilstaan bij het communicatieproces dat zich tussen interviewer en geinterviewde afspeelt, en bij de manier waarop mensen spreke...170 /training_cursus/cursus-interviewtechnieken/cursus_interviewtechniek.php
... Wilt u leren om uw rapporten, beleidsnota?s en memo?s overtuigender of bondiger te schrijven? Of wilt u leren om meer structuur aan te brengen in uw rapporten? In deze praktijkgerichte cursus leert u allerlei technieken die u helpen bij het schrijvenvan heldere en beknopte verslagen. Daarnaast wordt er aandacht besteed aan interne en externe rapportages en wat er komt kijken bij mondelinge en schriftelijke rapportages. Er wor...147 /training_cursus/cursus-rapporteren-training-rapporteren/cursus-rapporteren-workshop-rapporteren.php
Page generated in 0.1109 seconds.