... Hoe creeert u op een natuurlijke en prettige manier draagvlak voor uw ideeen? Hoe zorgt u voor een goede relatie in de samenwerking, zodat persoonlijke, afdelings- en organisatiedoelen worden gehaald? Aan uw gedrevenheid ligt het niet. U weet wat u wilt. Toch kan het soms lastig zijn mensen mee te krijgen. Hoe wordt ~ja~ zeggen nu ook daadwerkelijk ~ja~ doen? In deze inspirerende training staat u als leidinggevende centraal....172 /training_cursus/effectief_beinvloeden/cursus_leidinggeven_beinvloeding.php
... Ziek zijn, iedereen kan het overkomen. In eerste instantie is dat natuurlijk vervelend voor de persoon zelf, maar als bedrijf merkt u ook de gevolgenvan ziekteverzuim. U merkt een verhoging vande werkdruk met als gevolg een hoge kostenpost. Hoe kunt u hier invloed op uitoefenen? En wat staat u te doen als het ziekteverzuim arbeidsverzuim blijkt te zijn? Heeft u ook dit soort vragen? Dan is deze cursus uitstekend geschikt v...198 /training_cursus/cursus-ziekte-verzuim/training-ziekteverzuim-management.php
... Vrijwel elke organisatie is voortdurend op zoek naar mogelijkheden om haar resultaten te verbeteren. Iedereen wil graag een voorsprong op zijn concurrenten hebbenen houden. Om dat te kunnen moeten wij beter zijn dan onze concurrent en moeten wij onze prestaties verbeteren. Innovatie is daarvoor een vertrouwde oplossing maar vraagt enorme investeringen in tijden geld. En wij hebben vaak alles, behalve tijden geld! De huidi...169 /training_cursus/LEAN_by_KaiZen/cursus-toc-lean-kaizen.php
... Elke organisatie heeft te maken met ziekteverzuim. Tegenwoordig ligt de verantwoordelijkheid voor re-integratie steeds vaker bij de werkgever en werknemer. Het accent ligt meer dan voorheen op mogelijkheden van uitgevallen werknemers. De houding vande leidinggevende is van groot belang bij een snelle terugkeer vande werknemer. Een heldere visie op verzuim, gecombineerd met goede gespreksvaardigheden, is dan ook belangrijk ...199 /training_cursus/cursus-verzuim-management/training-verzuimgesprekken-voor-leidinggevenden.php
... Binnen organisaties is altijd beweging. Stilstand is meestal ten opzicht van concurrenten achteruitgang. Grote veranderingen zijn meestal ingewikkeld. Om te komen tot een vergaande verandering is een stevige basis nodig. De vraag die wij stellen is meestal, wanneer is een verandering succesvol? Deze training bestaat uit verschillende fases. Intake (huidige status), wat wenst de organisatie endeelnemers. Voorbereiding naar d...282 /training_cursus/verandermanagement/training-veranderen-in-de-organisatie.php
... Medezeggenschap is het uitoefenenvaninvloed op de arbeidsrelatie, arbeidsomstandigheden ende organisatie door werknemers. Dit kan op twee niveaus plaatsvinden: Binnende onderneming. In dit geval is er sprake van medezeggenschap door een Ondernemingsraad (of eventueel een Personeelsvergadering). Ondernemingsoverschrijdend. In dit geval is er sprake van medezeggenschap door vakbonden. Goede communicatie met de bestuurder i...102 /training_cursus/medezeggenschapsraad/OR-training.php
... Elke organisaties kent zijn eigen productieprocessen. Voor bedrijven die tastbare goederen produceren is dit heel duidelijk zichtbaar, maar ook zorg- en dienstverlenende organisaties kennen processen. Hetzelfde geldt voor afdelingen die indirect betrokken zijn bij de productie, zorg of dienstverlening. Denk aan de schoonmaakdienst, de receptie, deengineering, het bedrijfsbureau, de inkoop of verkoop, de administratie enzovo...168 /training_cursus/LEAN_by_KaiZen/cursus-lean-by-kaizen.php
... Loopt u in uw werk tegen een aantal lastige situaties aan? Bent u uw draai aan het zoeken in een nieuwe functie? Ziet u uitdaging in het aanscherpenvan uw competenties? Bij competentie coaching krijgt u intensieve begeleiding aangeboden bij uw functioneren. Op deze manier creeert u bewust reflectie momenten om vanuit een breder perspectief te lerenen naar uw eigen situatie te kijken. Tevens werkt u praktisch en doelgericht...160 /training_cursus/competentie_begeleiding/competentie_coaching.php
... Doel vande Burn-out Preventie Training. Tijdens de meerdere training sessies, welke met u wordt afgestemd met betrekking tot Burn-out (Overspannenheid). Gaan wij samen kijken naar de preventie dreiging ende dreiging bij uw medewerker. Deze punten moeten in kaart zijn, het herkennenen effectief te benoemen is ervoor om uitval te voorkomen. U leert welke signalenvan medewerkers kunnen wijzen op een voorstadium van burn-out...288 /training_cursus/stress-preventief-burnout/coaching-burn-out-training.php
... U verkoopt hetzelfde product als uw concurrent? Hoe zorgt u er dan voor dat de klant juist naartoe komt? Door net dat beetje extra te bieden. Extra service te geven. U te verplaatsen in uw klant. Dit maakt het verschil. Tijdens deze training komen alle aspectenvan klantgericht denken aan de orde. Niet alleen voor u geschikt als u in het bedrijfsleven werkt, maar zeker ook als u werkzaam bent in de non-profit sector. Met nam...156 /training_cursus/klantgerichtheid/klantgerichtdenken.php
... Sprekenen verstaan. In deze cursus Japans leert u effectief en gedegen gesprekken te voeren over alledaagse en zakelijke onderwerpen. U leert onder andere inkopen doen, de weg te vragen, hoe u een hotel boekt, hoe u uw zaak kunt promotenen hoe u uw product neer kan zetten. Dit kan zowel telefonisch als zakelijk. Lezenen schrijven Het schrift dat u leert lezenen schrijven is het Kana. Het Kana is het meest gebruikte lette...166 /training_cursus/cursus-japans/japanse-cursus.php
... Een VCA-VOL certificaat geeft aan in hoeverre leidinggevende medewerkers en ZZP?ers weten hoe zij zelf en andere medewerkers op een veilige manier hun werkzaamheden dienen uit te voeren. Met een cursus VCA-VOL bij BV&T haalt u vertrouwd, snel en gemakkelijk uw VCA-VOL certificaat. BV&T komt naar uw organisatie of bedrijf toe om de cursus te verzorgen. De cursus wordt volledig afgestemd op de werksituatie en het niveau van ...134 /training_cursus/in-company-vca-vol-cursus/cursus-vca-vol.php
... Persoonlijke Effectiviteit in Onderhandelingen, is een intensief, praktijkgericht programma dat bestaat uit twee twee dagen. De training is bestemd voor personen die regelmatig zijn betrokken in onderhandelingssituaties. Van `zware` contractbesprekingen tot `simpele` inkoophandelingen. De menselijke, relationele en inhoudelijke factoren die een rol spelen bij elke onderhandeling, staan centraal in het programma Onderwerpen A...164 /training_cursus/training_onderhandeling_techniek/onderhandelingstechnieken.php
...od komen. Onderwerpen Organisatiekunde Doelstellingen Strategie En PlanningInterne Organisatie En BedrijfsprocessenHet SchrijvenVan Een AdviesPersoneelsmanagementHet Nieuwe WerkenFinancieel Beheer En AnalyseMarketing ManagementLeiderschapsstijlenEn -vaardighedenTimemanagementStressmanagementPraktijksituaties En -voorbeeldenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts Resultaten Na afloop vande cursus Middenmanagement heeft u meer inzicht in de verschillende onderdelenvan management, zoals: leiderschap, kwaliteitsmanagement, financieel beheer ende werking vande organisatie als geheel. U leert uw personeel te managenen vergroot uw leiderschapsvaardigheden. Daarnaast bent u in staat om een concreet verbeterplan voor uw organisatie te schrijven. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetze...100 /training_cursus/middel-management/middel-management.php
... In de training Teamcoaching leert u als teamcoach effectief en resultaatgericht te werken. U ontwikkelt uw eigen stijl als coach van teams. U oefent met interventies en ervaart de effecten daarvan. Na het ontvangenvan feedback experimenteert u met het gevenen ontvangenvan andersoortige reacties. U analyseert en benoemt patronen. Onderwerpen Succesvol Functioneren Als Team; Huidig FunctionerenEn GewenstFunctionerenVan Uw...158 /training_cursus/teamcoaching/teamcoaching.php
Page generated in 0.1589 seconds.