... In de basistraining E-Learning leert u hoe effectief online e-learning kan worden ingezet. BV&T beschikt 100% over zijn eigen software genaamd Question Degree. U gaat in deze training aan de slag met de software. Stap voor stap wordt u meegenomen in het volledige proces.Learning Management SystemHet LMS (Learning Management System) programma vormt een platform dat ondersteuning biedt bij het selecteren, volgenen...264 /training_cursus/online-survey-onderzoek/survey-programmeren.php
... Bent u trainer of wilt u trainer worden? Gaat u voor uw eigen organisatie of misschien voor andere organisaties trainingen verzorgen, maar heeft u het gevoel nog kennis en vaardigheden tekort te komen? Tijdens de training Didactische vaardigheden leert u hoe u ervoor kunt zorgen dat u de stof helder overbrengt bij uw cursisten. U leert hoe u kunt omgaan met cursistenen hoe u hen kunt helpen om hun leerdoelen te ...184 /training_cursus/didactische-vaardigheden/didactiek-didactische-vaardigheden.php
... In middenkaderfuncties draait het eigenlijk om twee zaken: het ontwikkelen van een nieuw beleid en het aansturen van een groep medewerkers. Het hebben van een eigen visie is daarvoor noodzakelijk, maar zo'n visie ontwikkelt u pas als u weet wat er speelt binnen organisaties en tussen mensen onderling. Deze kennis doet u op met de cursus Middenmanagement. Een puur praktische en boeiende cursus, waarin alle zaken d...100 /training_cursus/middel-management/middel-management.php
... Iemand proberen te doorgrondenen spannend portretteren. Beweegredenen boven tafel krijgenen treffend beschrijven. Daar gaat het om bij het journalistieke interview. Op het oog lijkt het makkelijk, in de praktijk blijkt het knap lastig. Het is meer dan een paar trucjes toepassen. In een journalistiek interview gaat het erom dat je goede vragen stelt en betrouwbare en relevante informatie krijgt. Maar het is ook ...170 /training_cursus/cursus-interviewtechnieken/cursus_interviewtechniek.php
... De cursus Word voor gevorderden is gemaakt voor medewerkers die redelijk tot goed met Microsoft Word kunnen werken, en meer van de geavanceerde functies van Word willen weten; zoals het maken van formuliervelden, sjablonen, autotekstfragmenten, tabellen, secties en kolommen. Aan het einde van deze cursus beheerst u een groot gedeelte van de geavanceerde functies van Word, en kunt allerlei documenten maken, vormge...249 /training_cursus/microsoft-office/word-gevorderd.php
... Hoe creeert u op een natuurlijke en prettige manier draagvlak voor uw ideeen? Hoe zorgt u voor een goede relatie in de samenwerking, zodat persoonlijke, afdelings- en organisatiedoelen worden gehaald? Aan uw gedrevenheid ligt het niet. U weet wat u wilt. Toch kan het soms lastig zijn mensen mee te krijgen. Hoe wordt ~ja~ zeggen nu ook daadwerkelijk ~ja~ doen? In deze inspirerende training staat u als leidinggeven...172 /training_cursus/effectief_beinvloeden/cursus_leidinggeven_beinvloeding.php
... Het slagen of falen van organisaties wordt vandaag steeds meer bepaald door de medewerkers en de manier waarop deze ingezet worden. Het lijnmanagement speelt hierin een steeds belangrijkere rol. Vandaar dat ~people management~ een belangrijke vaardigheid is, die managers vandaag moeten bezitten. Een goede basiskennis en nieuwe inzichten in thema`s betreffende personeel en organisatie zijn dan ook onmisbaar om als...103 /training_cursus/peoplemanagement/peoplemanagement.php
... Wanneer u effectief wil adviseren, heeft u overtuigingskracht, inlevingsvermogenen goede communicatieve vaardigheden nodig. De klant verwacht een deskundig advies, maar ook dat uw adviezen in overeenstemming zijn met de belangen van de belanghebbenden. Om succesvol te zijn als adviseur zult u vanaf het begin een goede samenwerkingsrelatie opbouwen. Hoe wint u het vertrouwenen hoe gaat u om met de verschillende ...217 /training_cursus/training-advies-vaardigheden/cursus-adviseren.php
... Wanneer u een brief of email schrijft wilt u graag weten welke eisen er worden gesteld aan verzorgde correspondentie? Bent u meer opzoek naar houvast om in een zakelijke, klantvriendelijke en e-mails te schrijven? Of wilt u minder tijd kwijt zijn aan uw correspondentie? Dan is deze training zakelijke correspondentie uitstekend geschikt voor u. Onze docent van BVT leert u hoe u uw zakelijke correspondentie beter e...266 /training_cursus/zakelijke-correspondentie/training-correspondentie-cursus.php
... Een helder gestructureerd rapport of een goed leesbaar verslag leidt de lezer als het ware vanzelf door de tekst. In deze cursus leert u op een praktijkgerichte manier hoe u zich voorbereidt op uw schrijftaak, hoofd- en bijzaken te onderscheidenen een heldere structuur in uw rapport of notulen aan te brengen. U analyseert uw schrijfstijlen krijgt tips aangereikt om bondiger en duidelijker te schrijven zodat u d...152 /training_cursus/workshop-cursus-notuleren-en-rapporteren/notuleren-en-rapporteren.php
... Wilt u zich verder ontwikkelen op het gebied van telefonische verkoop en acquisitie? Of wilt u klanten beter te woord staan die u benaderen? Dan is deze training interessant voor u. Om een succesvolle relatie op te bouwen, moet u initiatief nemen, afspraken maken, uw voordelen onder de aandacht brengenen (potentiele) klanten overtuigen. U verhoogt uw vaardigheden in deze waardevolle en praktische training. U lee...176 /training_cursus/telefonische-verkoop-en-acquisitie/telefonische-verkopen-acquisitie.php
... Bij deze praktijktrainigen werken we altijd vanuit een didactisch oogpunt als ook contextuele visie, waarbij de begeleider de leerling of medewerker benadert in zijn context zonder randvoorwaarden. De eigen persoonlijke ontwikkeling van de cursist in relatie met zijn professionele ontwikkeling is een belangrijk leerpunt. Onderwerpen Gedrag En Houdingsaspecten CommunicatiestijlenFeedbackReferentiekader En Aannames...265 /training_cursus/mentoren-training/training-instructievaardigheden.php
... Kwaliteitseisen, resultaten halen, klantgericht werken - deze en andere ontwikkelingen vragen van u als manager wellicht andere kennis en vaardigheden dan die waaraan u tot nu toe gewend bent. Over coachend leiding geven, zelfsturende teams en resultaatgerichte afspraken maken hoort en leest u tegenwoordig steeds vaker; hoe uw eigen aanpak hiermee vorm krijgt, is nog niet zo duidelijk omlijnd. In de cursus werkt ...157 /training_cursus/organisatie_leermeester/mentoren_training.php
... Persoonlijke Effectiviteit in Onderhandelingen, is een intensief, praktijkgericht programma dat bestaat uit twee twee dagen. De training is bestemd voor personen die regelmatig zijn betrokken in onderhandelingssituaties. Van `zware` contractbesprekingen tot `simpele` inkoophandelingen. De menselijke, relationele en inhoudelijke factoren die een rol spelen bij elke onderhandeling, staan centraal in het programma O...164 /training_cursus/training_onderhandeling_techniek/onderhandelingstechnieken.php
... Een training gericht op teamontwikkeling bij nieuwe/ineffectieve teams en teamconflicten. Er kunnen bij de kleinste misverstanden al conflicten ontstaan. Wanneer deze conflicten niet op de juiste manier worden opgelost kan dit problemen opleven op de werkvloer. Men weet niet hoe hij/zij kritiek moet leveren, en de ontvanger krijgt ineens opmerkingen naar zich toe waarvan ruzies kunnen ontstaan. Door deze training...272 /training_cursus/team_conflict/conflict_vermijding.php
Page generated in 0.155 seconds.