088-7744333

Logo BVT opleiding advies
Searching Prioriteiten Stellen

Uw zoek resultaat voor: Prioriteiten Stellen

Cursus Timemanagement BVT :: In-Company Opleider

... afkrijgen. Speelt dit binnen uw organisatie, dan hebben wij een doeltreffende training voor u. In de training wordt aandacht besteed aan een tweetal punten m.b.t. time management, t.w. effectiviteit en efficiency. Boeiend om te zien ~wat doe ik in mijn tijd~ hoe u omgaat met tijd en taken. Prioriteiten stellen vormt hierin een belangrijk onderdeel, waarbij aspecten als assertiviteit, onderhandelen, delegeren en helder communiceren zeer belangrijk zijn. Onderwerpen Uitgangspunten Van Time Management, Analyse TijdsindelingPrioriteiten StellenBewuste Keuzes MakenStructuur Aanbrengen In Taken En AgendaOptioneel(E-mail En Informatiestromen)Plannen En OrganiserenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Na deze effectieve training heeft u een helder inzicht in uw persoonlijke stijl van werken. U kunt na dez...
60 training_cursus/time-management/cursus_timemanagement.php

Cursus Persoonlijke Effectiviteit BVT :: In-Company Opleider

...oor de werkzaamheden binnen uw werk en uw persoonlijke effectiviteit vergroten? In deze zeer inspirerende training leert u beter naar uzelf te luisteren en constructief op te treden. U krijgt meer inzicht in uzelf en anderen. Daarnaast leert u uw werk te ordenen, prioriteiten te stellen en zo tot een beter resultaat te komen. De training Persoonlijke effectiviteit is bedoeld voor eenieder die zijn of haar persoonlijke effectiviteit op het werk wil vergroten of ontwikkelen. Onderwerpen Intake En Doelstelling SMART Doelen FormulerenPlan Van Aanpak OpstellenDiSC Inzicht In Uzelf En AnderenKernkwaliteitenEffectief CommunicerenAssertief Optreden360 Graden FeedbackOmgaan Met Conflicten En BelangentegenstellingenTimemanagement Resultaten Tijdens deze praktijkgerichte en herkenbare training leert u op welke wijze uw ...
50 training_cursus/persoonlijke-effectiviteit/persoonlijke-effectiviteit.php

Cursus Soepel En Effectief Communiceren BVT :: In-Company Opleider

...ltaat boeken. In deze training worden korte stukjes theorie afgewisseld met praktijkopdrachten. We werken met een groot aantal modellen, vaardigheden en technieken om doelstreffend te leren denken en handelen. Onderwerpen Onderhandelen; SamenwerkenAssertief OpstellenDoelgericht Vragen StellenEffectief Opkomen Voor JezelfFeedback Geven En VragenCommunicatieplan Voor Betere AfstemmingPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Deze training is voor iedereen die de eigen communicatieve vaardigheden wil verbeteren. Dit kan gebeuren aan de hand van duidelijke richtlijnen welke u krijgt van onze docent(en). U krijgt na de training een persoonlijk actieplan mee van onze docent/coach, deze geeft de richting aan waarin u in de praktijk mee verder kunt. De docent/coach stemt de inhoud van de training volledig op u...
131 training_cursus/cursus-nederlands/soepel-en-effectief-communiceren.php

Cursus OR Ondernemingsraad BVT :: In-Company Opleider

...aadProfessionele MedezeggenschapZicht Krijgen Op Je Positie Als Lid Van De ORVoorbereiden En Voeren Van Overleg (met De Bestuurder)Gespreksvaardigheden En -techniekenAspecten Van Het OR-werkDe Juiste InteractieWerkafspraken Interactie En Praktische ZakenVertaling Naar Eigen OR-situatiePrioriteiten StellenDe Dagelijkse PraktijkPersoonlijk Actieplan. Resultaten Daarbij heeft u geleerd om effectief te overleggen en goed samen te werken. Ook is de kwaliteit van de medezeggenschap in uw organisatie sterk verbeterd na het volgen van deze training. BV&T onderscheidt zich door op een creatieve manier mee te werken aan de ontwikkeling van uw organisatie. Wij onderzoeken welke vorm van medezeggenschap het beste bij uw organisatie past. Vanzelfsprekend geven wij ook juridische aanwijzingen en maken wij een stappenplan. ...
227 training_cursus/opleiding_ondernemingsraad/OR_Training.php

Cursus Adwords Effectief Leren In De Praktijk BVT :: In-Company Opleider

...en genereert u bijbehorende zoekwoorden. Wij laten u alles zien en dat in een volledige dag. Vraag nu nog een prijsopgave / offerte aan voor een mooie aanbieding. Onderwerpen Opzetten Van Campagnes AdvertentiegroepenInstellingenAdwords AdvertentiesZoekwoorden InstellenDoelgroepen InstellenAdvertentie-extensiesAutomatische TargetsControle Via IPMarketingKosten Verlagend WerkenWeet Wie Op Uw Advertentie Klikt Resultaten De training is zeer praktijkgericht omdat wij over uw schouder meekijken. U krijgt door middel van een efficient en aantrekkelijk programma actuele kennis aangereikt. U kunt deze kennis direct in de praktijk toepassen omdat wij tijdens de training direct meekijken met uw eigen campagne. Onze docenten zijn Google AdWords-gecertificeerd. De training wordt verzorgd op uw locatie (organisatie) vanaf...
260 training_cursus/adwords_campange/effectief_training_adwords.php

Cursus Intensief Kwaliteitsbeleid BVT :: In-Company Opleider

...gen aan klanten. Leren en veranderen zijn twee kanten van dezelfde medaille. BV&T brengt deze beide aspecten in een aanpak. Herrie in de zaak; het idee naar herrie in het hotel. Onderwerpen Wat Is De Kwestie Tov Kwaliteitsbeleid; Begrijpen Wat Er Aan De Hand Is En Wat Er SpeeltOpstellen Van Een VeranderstrategieInterventieAfronding Effecten En Voostellen Voor BorgingPersoonlijk Actieplan Do`s And Donts. Resultaten Organisaties starten vaak om een al langer lopend probleem met een interim manager? Het blijkt dan weldra, dat het om meer gaat dan het opvullen van een kwestie. BV&T advies gaat altijd over verandermanagement, waarbij de adviseur die naast zijn rol als meelopend manager passend in de rol van verandermanager inneemt. U adviseert en uw zaak of bedrijf pakkende en handige veranderingen aandracht. U za...
146 training_cursus/Kwaliteitstrainingen/kwaliteitsbeleid.php

Cursus Persoonlijk Ontwikkelingsplan POP BVT :: In-Company Opleider

...el coaching als trainingstrajecten waarbij u instrumenten leert kennen die u kunt inzetten tijdens de begeleiding van uw werknemers. Daarnaast leert u tijdens deze trajecten omgaan met loopbaanvragen en om een loopbaanbegeleidingsplan op te stellen. Onderwerpen De Rol Van De Loopbaanadviseur Taken En Verantwoordelijkheden In LoopbaanbegeleidingHet Opstellen Van Een BegeleidingsplanDe Behoeften Van Uw Medewerkers In Kaart BrengenOverzicht Van Instrumenten Voor LoopbaanbegeleidingStappen In Het BegeleidingsprocesAnalyse Van Kwaliteiten En Beperkingen Van De MedewerkerPraktijksituaties En VoorbeeldenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts Resultaten Na afloop van deze training heeft u geleerd hoe u een loopbaanbegeleidingsplan opzet. U kunt de behoeften van uw medewerkers achterhalen en weet hoe u hen kan motiveren...
52 training_cursus/training-persoonlijk-ontwikkelingsplan/persoonlijk-ontwikkelings-plan.php

Cursus Informatiestromen - Documentmanagement BVT :: In-Company Opleider

...kaar? Hoe zorgt u ervoor dat de juiste informatie op een veilige manier bij de ontvanger komt? Hoe houdt u uw documentmanagement up to date? Deze training geeft u de antwoorden. Onderwerpen Rol En Plaats Van De Informatiemanager; Mind-mappen En InformatieDocumenten OpzettenPrioriteiten Stellen Aan InformatieOmgaan Met Vertrouwelijke InformatieOpzetten Van Document ManagementE-mail-managementDoorgeven Van InformatieHoe Communiceren We MorgenPersoonlijk Actieplan. Resultaten Dagelijks wordt u geconfronteerd met enorme hoeveelheden informatie. Op allerlei manieren bereiken u gegevens of moet u informatie verzamelen. Hoe houdt u hierbij het overzicht? Hoe selecteert u als informatiemanager wat belangrijk is en wat niet? Hoe stroomlijnt u de informatiestromen en hoe brengt u vraag en aanbod bij elkaar? Hoe zorgt u...
181 training_cursus/communicatie/informatie-stromen.php

Cursus Communicatievaardigheden BVT :: In-Company Opleider

... Hoe belangrijk is het goed waarnemen? Moet ik vooral observeren of juist onmiddellijk interpreteren? Hoe ondersteun ik mijn boodschap non-verbaal? Welke signalen zenden we naar elkaar uit? Wat is belangrijk als ik luister? Hoe vat ik het beste samen? Welk vragen moet ik stellen? Hoe kan mijn gesprekspartner het beste met mijn feedback uit de voeten? En hoe ontvang ik zelf feedback, zonder me aangevallen te voelen? In deze doelgerichte training komen de zojuist genoemde vragen aan de orde. Onderwerpen Helder Een Boodschap Overbrengen; Actiever Luisteren Naar AnderenBewust Vragen StellenBeter Omgaan Met Uw Eigen EmotiesGestructureerd En Effectief Feedback GevenVerbaal En Non-verbaal GedragObserveren En InterpreterenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij bent u in staat om de verschillende com...
20 training_cursus/training-communicatie/communicatie-vaardigheden.php

Cursus Assertief Leidinggeven BVT :: In-Company Opleider

...erzekerd en oprecht op voor zijn behoeften en standpunten en houdt hierbij rekening met zijn medewerkers. In deze training leert u medewerkers aan te spreken op hun gedrag en daarbij de conflicten niet uit de weg te gaan. Daarnaast leert u grenzen te stellen en assertiever op te treden waardoor u duidelijkheid en een sfeer van vertrouwen bij uw medewerkers kan scheppen. Onderwerpen Inzicht Krijgen In Uw Drijfveren; Zelfbewuster OptredenAssertief Optreden En CommunicerenHet Achterhalen Van GedragingenSub-assertief Agressief En Assertief GedragGrenzen Stellen En AangevenBewuste Keuzes Helder CommunicerenOmgaan Met Verschillende Belangen. Resultaten Als leidinggevende moet u voldoende tools in handen krijgen om op een natuurlijke manier te kunnen handelen. In onze perspectief betekent assertiviteit dat u op een ...
144 training_cursus/training-assertief-leidinggeven/cursus-training-assertief-leidinggeven.php

Cursus Presentatie Voor Groepen BVT :: In-Company Opleider

... dynamisch, interactief; een garantie voor een hoog rendement en een grote klanttevredenheid. Onderwerpen Uw Gewenste Taal, In Het Openbaar Durven Te SprekenLichaamshouding GebarenStemgebruik AdemhalingOverlevingstechniekenTot Zaken Komen De Juiste OpbouwVragen Stellen Feedback Ontvangen. Resultaten Een overtuigende presentatie in een vreemde taal? Spontaan en zelfverzekerd? In deze inspirerende workshop krijgt u de noodzakelijke technieken en praktische vaardigheden aangereikt. Bovendien heeft u tijdens de workshop de gelegenheid al het geleerde in de praktijk te oefenen. Kortom, deze workshop zorgt ervoor dat u snel en zelfverzekerd aan de slag kunt. Binnen Nederland. Buiten Nederland. Waar u maar wilt. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T t...
143 training_cursus/workshop-presenteren/presentatie-training-engels-of-duits.php

Cursus ISO Kwaliteit ISO 9001:2015 Begeleiding BVT :: In-Company Opleider

...nteren Van Vernieuwde ProceduresBorgen En Vastleggen. Resultaten Het bedrijf krijgt meer inzicht in de in- en externe bedrijfsprocessen en worden taken, bevoegdheden en verantwoordelijkheden duidelijk vastgesteld. Ook zijn faalkosten eenvoudiger te achterhalen. Opstellen, begeleiden, optimaliseren en onderhouden van: ~ Kwaliteitsmanagement handboek. ~ Procedure handboek. ~ Formulieren handboek. ~ Managementmiddelen en -processen. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonlijke doels...
142 training_cursus/training-iso-begeleiding/iso-begeleiding.php

Cursus Zakelijke Brieven Schrijven BVT :: In-Company Opleider

...oudig. In deze training leert u vlotter en met volledige overtuiging een uitstekende zakelijke brief te schrijven. Iedereen die deze training heeft gevolgd, is verbaasd over zijn eigen kunnen en over de enorme stap die hij/zij gezet heeft in het verbeteren van het samenstellen van zakelijke brieven. Onderwerpen Vaardighedentoets; Organisatie DoelstellingZakelijke CorrespondentieOpbouw Van De BriefKlantgericht SchrijvenStructuur En InhoudSpelling En Correct Nederlands. Resultaten Na deze training Zakelijke brieven schrijven, welke praktijkgericht wordt verzorgd, bent u in staat om snel en effectief een zakelijke brief te formuleren. U zult rekening houden met de stijl en opbouw van uw zakelijke brief. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T traine...
137 training_cursus/training-schrijven/zakelijke-brieven-schrijven.php

Cursus Effici&235;nt En Resultaatgericht Vergaderen BVT :: In-Company Opleider

...lingPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts Resultaten Na afloop van deze vergadering weet u hoe u op een effici?nte manier kan vergaderen. U heeft inzicht gekregen in de verschillende rollen en wat hun taken zijn. U weet hoe u een agenda kan opstellen en hoe u de onderwerpen op een effectieve manier kan langsgaan. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonlijke doelstellingen de verwachting in kaart. Op deze wijze weten wij goed hoe wij de kennis moeten overbrengen. Cursus Effici...
78 training_cursus/training_vergadertechniek/effectief-vergaderen-techniek.php

Cursus Telefoon- En Receptiemedewerker BVT :: In-Company Opleider

...mensen op de non-verbale signalen en minder op wat u zegt. Onderwerpen Uitstraling Van Balie- Of Receptiemedewerker; De Klant Altijd Aandacht GevenEffectief Luisteren En Feedback GevenInterviewtechnieken Als TelefonisteEffectief Onderhandelen En Vragen StellenAssertief Optreden En Overzicht HoudenConflicthantering En Lastige GesprekkenOmgaan Met Piekperiodes In Uw WerkPraktijksituaties En OefeningenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij heeft u na afloop gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U bent gesterkt in communicatie en slagvaardigheid. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefoneren en u heeft geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze training bent u zich b...
6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php

Page generated in 0.0744 seconds.