... In deze zeer effectieve Agressietraining krijgt u voorafgaand voorbereidingsopdracht met een toelichting, waarin ze wordt gevraagd om hun eigen kracht, hun uitdaging en hun bedreiging te beschrijven. Dit zorgt er voor dat de deelnemers hebben ~voorbedacht~ over de training en hun persoonlijke doelstelling. De eerste dag wordt gewerkt aan bewustwording en zelfbeheersing op basis van technieken als visualiseren, doelen stellen, ene...285 /training_cursus/groepstraining-incompany/agressie-training.php
...g Als Instrument Uitgangspunten Van TeamcoachingRol En Houding Van De TeamcoachDISC ZelfanalyseGroep-dynamische ProcessenInzicht In OntwikkelingsfasenWerken Met SysteemtheorieOnderlinge Patronen Zichtbaar MakenTeambelangen BegeleidenCre?ren Van (gedeeld) LeiderschapOmgaanMet Conflicten En WeerstandPersoonlijke LeervragenCasessen Uitwerken Met OpddrachtenPersoonlijk Actieplan Resultaten Wanneer u deze cursus Team Coaching heeft gevolgd staat u steviger inuw schoenen en kunt u een afgewogen keuze maken. Teamcoaching is in veel situaties inzetbaar of het nu gaat om alle neuzen in dezelfde richting te krijgen. Het maakt niet uit om welke persoon het gaat: een leidinggevende, een "ondergeschikte" of een andere collega. Dat betekent niet, dat het nodig is bij ieder meningsverschil groter te maken, maar juiste de verschillende...287 /training_cursus/coaching-van-teams/training-coachen-van-teams.php
...team halen en ook als medewerker afzonderlijk? Dan komt deze training goed van pas voor u en uw team. Leer u en uw team elkaar beter kennen in een gemakkelijke sfeer. U leert welk persoonlijkheid type u en uw collega's zijn en hoe u het beste met elkaar kan omgaan. Vaak snappen mensen anderen hun reactie niet, en daarom kan de samenwerking soms stroef gaan. Door elkaar op deze manier beter te leren begrijpen zal het team gemakkelijker om hulp vragen wanneer ze vast zitten, en ook op een betere manier elkaar kunnen helpen/ondersteunen. Belangrijk om te weten is dat het DiSC model geen toetsing is voor een cijfer, er zijn namelijk geen foute profielen. Onderwerpen Voorgesprek DiSC Uw Doelstelling Omtrent Team En DiSCOnline DiSC AfnameIndividuele Uitslag BesprekingDisc En Het Bedrijf /team VerbeterenHet Oplossen Van Mogelijke...277 /training_cursus/disc-training-analische/teambuidling-disc-cursus.php
...er. Men weet niet hoe hij/zij kritiek moet leveren, en de ontvanger krijgt ineens opmerkingen naar zich toe waarvan ruzies kunnen ontstaan. Door deze training zal de samenwerking verbetert worden, en leren mensen hoe ze met verschillende soorten persoonlijkheden moeten omgaan. Onderwerpen Inzicht In Teamconflicten Inzicht In Stijlen Van ConflicthanteringSuccesvol Functioneren Als TeamHuidig Functioneren En GewenstFunctioneren Van Uw Eigen Team Resultaten Wanneer u deze cursus Teamconflicten Vermijden heeft gevolgd staat u steviger inuw schoenen en kunt u een afgewogen keuze maken. Conflicthantering is in veel situaties inzetbaar of het nu gaat om een opgelopen meningsverschil, een ruzie of een groter arbeidsconflict. Het maakt niet uit om welke persoon het gaat: een leidinggevende, een "ondergeschikte" of een andere colle...272 /training_cursus/team_conflict/conflict_vermijding.php
...ersverantwoordelijkenInbreuken Op De BeveiligingWat Te Doen Bij DatalekkenToepassingsgebied Van De AVGHoe Te Handelen Achter Uw BureauGegevensuitwisseling Met Derden Resultaten De training biedt diepgaand inzicht in AVG-compliance, met focus op de basisprincipes van de AVG, het correct omgaanmet persoonsgegevens, privacybescherming, en het omgaanmet datalekken. De cursus is praktisch ingesteld en aangepast aan de specifieke behoeften van de organisatie, gericht op administratieve en managementmedewerkers. Hierdoor kunnen organisaties hun AVG-naleving versterken en dataprotectie optimaliseren. Nadat iedereen de online training heeft afgerond dan krijgt uw organisatie het bedrijfscertificaat AVG gecertificeerd. Deze is twee jaar geldig. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leer...290 /training_cursus/gegevensbescherming/maken-avg-gdpr-document.php
...jke invloed en leert uw omgeving te inspireren en te motiveren. Onderwerpen Wat Is Beinvloeden; Zelfanalyse BeinvloedingsprofielDe Juiste InteractieVaststellen En Hanteren Van StrategieenWederzijdse Invloed Van PerceptieEffectieve CommunicatieMotiveren En InspirerenOmgaanMet Weerstanden En ConflictenSamen Succes CreerenPraktijksituaties En VoorbeeldenPersoonlijk Actieplan. Resultaten Na afloop van deze training: 1. Kunt u effectief invloed uitoefenen, 2. Bent u in staat om mensen mee te krijgen, 3. Bent u in staat om helder en overtuigend te argumenteren, 4. Heeft u zicht op uw eigen beinvloedingsstijl, 5. Weet u wat u belemmert om invloed te hebben, 6. Kunt u met minder inspanning meer bereiken, 7. Bent u zelf de succesbepalende factor. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde le...172 /training_cursus/effectief_beinvloeden/cursus_leidinggeven_beinvloeding.php
..., waardoor uw verkoopresultaten nog verder zullen verbeteren. Onderwerpen Organisatie Doelstelling; Wat Is VerkopenOpening Van Een GesprekLuistertechniekenWat Is Acquisitie En Wat Is VerkopenWat Is De Ideale Verkoop OpbouwBehoeften OnderzoekenOmgaanMet WeerstandAcquisitie FeedbackAfsluiten En OpvolgingPraktijk SituatiesPersoonlijke StijlenDe Tips En Tops. Resultaten U krijgt met deze acquisitie training inzicht in het verkoopproces en in de psychologie van het verkopen. Hoe zou u een pen verkopen? Vooraf aan de training zal dit anders gaan dan na de training, daarvan zijn wij overtuigd. U stemt uw gedrag af op de belangen en de behoeften van de klant. Binnen twee a drie zinnen hebt u de behoefte in kaart van uw klant. Zo bent u effectief en doeltreffend en verspilt u weinig van uw kostbare tijd. Verder bent u in staat uze...271 /training_cursus/cursus-verkoop-acquisitie-training/acquisitie-verkoop-training.php
...rdt volledig met u afgestemd. BV&T maakt van deze teamdag een succes waarin educatie en activiteiten goed samen gaan. Waarover uw medewerkers nog lang zullen naspreken. Onderwerpen Voorgesprek, Uw DoelstellingUw Team Als UitgangspuntTeamsamenstellingActiviteitenOnderwerp Naar KeuzeOmgaanMet ConflictenFeedback Hoe Ga Je Hiermee Om. Resultaten Deze training wordt verzorgd door een ervaren trainer. De doelstelling is het verbeteren van uw vaardigheden als team en een verbeterde inzet van uw medewerkers. U leert de kunst van uw onderwerp naar uw keuze. Daarbij krijgt u tevens inzicht in de verschillende groepsrollen en hoe die samen een gebalanceerde eenheid vormen. U leert vertrouwen en een goede basis op te bouwen. Dit geldt ook voor de ervaren teamleider. U leert de juiste puntjes weer op de i te zetten. Ook leert u versch...101 /training_cursus/teambuilding/teambuilding.php
...oordelenVerwachtingen Van U En Uw MedewerkersStructuur En Opbouw Van Het GesprekEffectieve Communicatie MetUw MedewerkersMotivatie Van Uw MedewerkersCompetenties Analyse Van Het FunctionerenMedewerkers Respectvol AansprekenCoachingsvaardighedenOmgaanMet Lastige Situaties En EmotiesGeven Van ComplimentenPraktijksituaties En CasussenPersoonlijk Actieplan. Resultaten Daarbij heeft u op een effectieve en professionele wijze de vaardigheden van een beoordelingsgesprek voeren geleerd. U heeft inzicht in het nut van de verschillende gespreksvormen. U leert zich goed voor te bereiden, de medewerker adequaat in te lichten en welke stappen u dient te zetten om te zorgen dat de gesprekken duidelijk effect sorteren en motiverend werken. Wij trainen u uitgebreid in vele gesprekstechnieken en juiste interacties waardoor het gesprek so...220 /training_cursus/cursus-beoordelingsgesprekken/training-beoordeling-gesprek-opleiding.php
...edure Van Prestatie-inkoopSignaleren Van Kansen En Hierop InspelenKlantbehoeften Achterhalen En LuistervaardighedenVertrouwen Creeren Bij Uw KlantOvertuigend En Creatief PresenterenAansluiten Bij De Koopmotieven Van De KlantOnderhandelen Volgens Het Win-win PrincipeOmgaanMet Tegenwerpingen En WeerstandDe Offerte Schrijven Volgens Prestatie-inkopenPersoonlijk Actieplan. Resultaten Daarbij krijgt u inuw commerciiele optreden het vertrouwen van de klant. U bent ook helemaal bij met de procedure van prestatie-inkoop. U maakt samen, op basis van betrokkenheid, de zaak rond. Uw kwaliteit van uw offerte zal stijgen. U vraagt niet om de deal, u krijgt hem. U zult de interesse van de klant kunnen wekken doordat u maximaal kunt inspelen in de vraag van uw klant. U kunt achterhalen wat waardevol en wat de juiste procedure is van de...206 /training_cursus/training-prestatie-verkoop/optimaal-verkopen-inkoopprestatie.php
... belangen en ideeen op een natuurlijke en conflictloze manier naar voren te brengen. Onderwerpen Inzicht Krijgen InUw Drijfveren, Assertief Optreden En CommunicerenHet Achterhalen GedragingenAssertief GedragBewuste Keuzes Helder CommunicerenOmgaanMet Verschillende Belangen. Resultaten De training start met bewustwording van uw eigen gedrag en houding. Vervolgens zullen onder begeleiding van een ervaren docent praktijksituaties worden ontleed en leert u beperkende overtuigingen om te buigen naar nieuwe inzichten. Na deze training bent u in staat om assertief gedrag te vertonen en zelfverzekerd te communiceren. U heeft geleerd om te gaan met weerstanden en u kunt op een bewuste en effectieve manier uw belangen vertegenwoordigen. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. ...145 /training_cursus/training-assertief-handelen/training-effectief-assertief-handelen.php
... doeltreffend de punten van verandermanagement moet aanpakken en daarin het team gaat meekrijgen. Onderwerpen Verandermanagement Waarom Wat Wie En HoeHet Doel Van De VeranderingAnalyse Van De OrganiserenAnalyse En Beinvloeding Van StakeholdersHet Creeren Van DraagvlakOmgaanMet Weerstand En SpanningVeranderstrategieHarde En Zachte InterventiesInterventieplanVeranderprocessenPraktijksituaties En OefeningenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten U bent op de hoogte van de belangrijkste principes van verandertrajecten en deze succesvol te managen en optimaal te begeleiden. Daarin neemt u alle medewerkers mee in de verandering en zorgt u voor een optimale sfeer binnen de organisatie. Daarbij heeft u inzichten verworven in de belangrijkste basiskrachten van het management die u goed kunt inzetten op verschillende vlakk...282 /training_cursus/verandermanagement/training-veranderen-in-de-organisatie.php
...pen Afgestemd Op Uw Organisatie Of Persoonlijke Doelstelling Effectief CommunicerenNon-verbale Communicatie En UitstralingHet Opbouwen Van Een VertrouwensrelatieFasen In Het Gesprek En TrajectContractering Gegevens Verzamelen En Diagnose StellenAdviesstijlen En Uw VoorkeursstijlOmgaanMet WeerstandPresentatie Van Het AdviesOntwikkeling En Toekomst Als Adviseur Resultaten Na deze cursus heeft u uw deskundigheid als adviseur naar een hoger niveau gebracht. U beheerst de verschillende fasen van een adviestraject. Daarnaast heeft u geleerd om effectieve adviesgesprekken te voeren. U weet hoe u vertrouwen en geloofwaardigheid als adviseur kan opbouwen. Daarnaast kunt u samenwerken metuw opdrachtgevers en gaat u effectiever om met weerstand en lastige situaties. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen...217 /training_cursus/training-advies-vaardigheden/cursus-adviseren.php
...ning aan de orde. U ontwikkelt uzelf naar een hoger niveau. Onderwerpen Wat Is Een Succesvol Verkoopgesprek; VerkooptechniekenEffectieve CommunicatieVraag- En Luister TechniekenProactief HandelenKlantgerichtheid Als AttitudePersoonlijke Uitstraling En EnthousiasmeOmgaanMet Klachten En Lastige SituatiesPersoonlijke EffectiviteitTime ManagementPlanning En Organisatie Van UwWerkzaamheden. Resultaten Na afloop van deze intensieve training verhoogt u uw verkoopresultaten aantoonbaar als gevolg van een aanscherping en verbetering van uw communicatieve en commerciele vaardigheden. U verbetert uw persoonlijke aanpak bij het voorbereiden en het voeren van gesprekken met (potentiele) klanten. U onderhandelt doelmatiger waardoor u sneller en effectiever de onderhandeling met goed resultaat afsluit. Bovendien weet u beter om te gaan...175 /training_cursus/commerciele-binnendienst/commerciele-binnendienst-training.php
...e vaardigheden en technieken gehanteerd, waarbij de vaardigheden worden geoefend. Zo leert u: Een opleidingsplan te ontwikkelen; Beoordeling en planmatige-aanpaken; De leerling/medewerker te beoordelen; De leerling/medewerker inzicht te geven; Effectief omgaanmet dilemma`s. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonlijke doelstellingen de verwachting in kaart. Op deze wijze weten wij goed hoe wij de kennis moeten overbrengen. Cursus Leermeester, bij deze cursus van BV&T beginnen wij met een inta...138 /training_cursus/training-leermeester-mentoren-training/training-leermeester-mentoren-training.php
Page generated in 0.0441 seconds.