.... Deze workshop is een aanvulling op de cursus Engels voor gevorderden. Deze workshop is praktijkgericht, dynamisch, interactief; een garantie voor een hoog rendement en een grote klanttevredenheid. Onderwerpen Uw Gewenste Taal, In Het Openbaar Durven Te SprekenLichaamshoudingGebarenStemgebruik AdemhalingOverlevingstechniekenTot Zaken Komen De Juiste OpbouwVragen Stellen Feedback Ontvangen. Resultaten Een overtuigende presentatie in een vreemde taal? Spontaan en zelfverzekerd? In deze inspirerende workshop krijgt u de noodzakelijke technieken en praktische vaardigheden aangereikt. Bovendien heeft u tijdens de workshop de gelegenheid al het geleerde in de praktijk te oefenen. Kortom, deze workshop zorgt ervoor dat u snel en zelfverzekerd aan de slag kunt. Binnen Nederland. Buiten Nederland. Waar u maar wilt. Aan...143 training_cursus/workshop-presenteren/presentatie-training-engels-of-duits.php
...jn voor klantgericht en klantvriendelijk optreden. Uw werk als baliemedewerker is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan uw houding, woordgebruik en toonhoogte. U presenteert niet alleen met woorden. Uw gezichtsuitdrukking, bewegingen en gebaren communiceren ook. Met lichaamstaal zet u een boodschap kracht bij of doet u er juist afbreuk aan. Mensen die verbaal en non-verbaal verschillende boodschappen uitzenden, brengen anderen in verwarring over hun bedoelingen. Zijn uw woorden niet congruent met uw lichaamstaal? Dan vertrouwen mensen op de non-verbale signalen en minder op wat u zegt. Onderwerpen Uitstraling Van Balie- Of Receptiemedewerker; De Klant Altijd Aandacht GevenEffectief Luisteren En Feedback GevenInterviewtechnieken Als TelefonisteEffectief Onderhandelen En Vragen StellenAssertief Opt...6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php
...et een mooi verhaal bent u er nog niet. Wie een presentatie verzorgt, houdt in zekere zin een ~performance~. U vraagt aandacht, dan moet u die aandacht ook verdienen. Presenteertechnieken kunt u leren. U presenteert niet alleen met woorden. Uw gezichtsuitdrukking, bewegingen en gebaren communiceren ook. Met lichaamstaal zet u een boodschap kracht bij of doet u er juist afbreuk aan. Mensen die verbaal en non-verbaal verschillende boodschappen uitzenden, brengen anderen in verwarring over hun bedoelingen. Zijn uw woorden niet congruent met uw lichaamstaal, dan vertrouwen mensen op de non-verbale signalen en minder op wat u zegt. Onderwerpen Optimaal Presentatietechnieken, Opbouw Van Een PresentatiePresentatievaardighedenWat Houdt Presenteren Daadwerkelijk InHet Realiseren Van Uw Eigen Doelen En Die Van De Organisa...54 training_cursus/presentatie_training/effectief_presenteren.php
Page generated in 0.0216 seconds.