... Dagelijks wordt u geconfronteerd met enorme hoeveelheden informatie. Op allerlei manieren bereiken u gegevens of moet u informatie verzamelen. Hoe houdt u hierbij het overzicht? Hoe selecteert u als informatiemanager wat belangrijk is en wat niet? Hoe stroomlijnt u de informatiestromenen hoe brengt u vraag en aanbod bij elkaar? Hoe zorgt u ervoor dat de juiste informatie op een veilige manier bij de ontvanger komt? Hoe hou...181 /training_cursus/communicatie/informatie-stromen.php
... Communicatiemedewerkers krijgen vaak te maken met het schrijven van verschillende tekstsoorten. Zij moeten daarbij opletten op hun doelgroep en de eisen die aan de teksten worden gesteld. Hierdoor zorgen zij ervoor dat hun verhaal of boodschap bij de doelgroep aankomt. Toch is het schrijven van teksten niet altijd even gemakkelijk. Hoe zorgt u voor een effectieve opbouw van uw tekst, waarbij de lezer ge?nteresseerd blijft? ...226 /training_cursus/cursus-schrijven-communicatie-medewerkers/cursus-nederlands-schrijven.php
... De vraag naar kwaliteitsmanagers neemt snel toe. Dit komt omdat klantenen leveranciers steeds hogere eisen stellen aan de kwaliteit van producten. Om deze hoge kwaliteit te bereiken, zijn heldere processenen de certificering daarvan essentieel. In deze cursus wordt er ingegaan op verschillende kwaliteitsmanagementsystemen. In de cursus worden beknopt de principes, de werking en de voor- en nadelen van het werken met de ve...153 /training_cursus/training-management-systeem/training-kwaliteit-managementsysteem.php
... Het doel van de sollicitatietraining is een persoon voor te bereiden op het solliciteren naar een nieuwe baan. Een sollicitatietraining kan plaatsvinden in het kader van het vervolg van de loopbaan, bijvoorbeeld als onderdeel van een loopbaan orientatie traject of bij een outplacement procedure. De persoon leert hoe hij zich het beste kan presenteren, zowel schriftelijk als in een gesprek met potentiele werkgevers. Onderwer...161 /training_cursus/training_solliciteren/sollicitatie_training.php
... Goed verlopende interne communicatie is de succesfactor van uw organisatie. Niet alleen om het bedrijfsgevoel te stimulerenen medewerkers te betrekken bij het functioneren van uw organisatie, maar ook voor een positieve uitstraling naar uw klantenen omgeving. Om communicatie goed te laten verlopen, is gedegen onderzoek nodig. Question Degree meet voor u de effectiviteit van de interne communicatie in uw organisatie.BV&T o...163 /training_cursus/communicatie_onderzoek/medewerker_betrokkenheid_onderzoek.php
... In de training verdiept / verbetert u uw commerciele encommunicatieve vaardigheden. U leert hoe u een salesgesprek systematisch resultaatgericht aanpakt en hoe u volgens een professionele structuur kunt werken. U leert welke vaardigheden het verschil maken tussen een mislukt en een geslaagd verkoopgesprek. Onderwerpen Het Verkoopmodel En Gesprekstechnieken, Effectief KlantencontactVerkoopkansenWeerstandDemonstrerenEn Pres...162 /training_cursus/training_verkoopvaardigheden/commerciele_training.php
... Wilt u steviger in uw schoenen staan als leidinggevende? En wilt u leidinggeven met meer zelfvertrouwenen overtuigingskracht? Wij verzorgen de training Assertief leidinggeven voor leidinggevenden die hun assertiviteit willen vergroten. Een assertieve leidinggevende komt zelfverzekerd en oprecht op voor zijn behoeftenen standpuntenen houdt hierbij rekening met zijn medewerkers. In deze training leert u medewerkers aan te ...144 /training_cursus/training-assertief-leidinggeven/cursus-training-assertief-leidinggeven.php
... Hoe creeert u op een natuurlijke en prettige manier draagvlak voor uw ideeen? Hoe zorgt u voor een goede relatie in de samenwerking, zodat persoonlijke, afdelings- en organisatiedoelen worden gehaald? Aan uw gedrevenheid ligt het niet. U weet wat u wilt. Toch kan het soms lastig zijn mensen mee te krijgen. Hoe wordt ~ja~ zeggen nu ook daadwerkelijk ~ja~ doen? In deze inspirerende training staat u als leidinggevende centraal...172 /training_cursus/effectief_beinvloeden/cursus_leidinggeven_beinvloeding.php
... Elke organisatie heeft te maken met ziekteverzuim. Tegenwoordig ligt de verantwoordelijkheid voor re-integratie steeds vaker bij de werkgever en werknemer. Het accent ligt meer dan voorheen op mogelijkheden van uitgevallen werknemers. De houding van de leidinggevende is van groot belang bij een snelle terugkeer van de werknemer. Een heldere visie op verzuim, gecombineerd met goede gespreksvaardigheden, is dan ook belangrijk...199 /training_cursus/cursus-verzuim-management/training-verzuimgesprekken-voor-leidinggevenden.php
...ekteverzuim voorkomen kan worden. Tenslotte, voorkomen is beter dan genezen. Tevens bent u na afloop van deze cursus in staat om op een effectieve manier een telefonische ziekmelding te behandelenen een verzuimgesprek te voeren. Het doel van de cursus is dat de leidinggevenden zich volledig bewust zijn van hun belangrijke rol bij het voorkomenen terugdringen van het verzuim op hun afdeling en hoe zij aan deze rol vorm en inhoud kunnen geven. Om dit resultaat te behalen, wordt er vooraf aan de cursus een uitgebreid plan van aanpak gemaakt waarin de eindtermen worden opgenomen. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons...198 /training_cursus/cursus-ziekte-verzuim/training-ziekteverzuim-management.php
... als het gaat om meer praktische vormen van kwaliteitszorg.We mogen inmiddels concluderen dat HKZ een aantal organisaties zeker geholpen heeft om kwaliteitsmanagement systematischer aan te pakken, maar helaas blijkt ook dat HKZ inmiddels voor veel medewerkers enleidinggevenden synoniem is met 'regeltjes, regeltjes' en 'het moet nu eenmaal van de HKZ'.En dat is best jammer, want een goed kwaliteitsmanagement systeem draagt bij aan het centraal zetten van de cli?nt en het op een gestructureerde manier leveren van goede zorg- en dienstverlening. Onderwerpen Documentatie; Wet En RegelgevingContinu?teit Van De ZorgDoelmatigheidProcessenKwaliteitskenmerkenBetrokkenheid Van De ZorgontvangerOptimale StructuurPersoonlijk Actieplan T.o.v. Audits. Resultaten Door het kwaliteitsmanagement systeem in te richten aan de hand van r...291 /training_cursus/kwaliteit_15224/audit_omtrent_15224_zorg_en_welzijn.php
...opdrachtenen rollenspelen. Coaching en feedback op de werkplek behoort tot de mogelijkheden. Afhankelijk van uw werkthema`s ontvangt u schriftelijk materiaal of krijgt u het verzoek een specifiek boek aan te schaffen. Er is uiteraard overleg en afstemming over de rol van uw leidinggevende tijdens het coachingtraject. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonlijke doelstellingen de verwachting in kaart. Op deze wijze weten wij goed hoe wij de kennis moeten overbrengen. Cursus Competentiebe...160 /training_cursus/competentie_begeleiding/competentie_coaching.php
... deze cursus Team Coaching heeft gevolgd staat u steviger in uw schoenenen kunt u een afgewogen keuze maken. Teamcoaching is in veel situaties inzetbaar of het nu gaat om alle neuzen in dezelfde richting te krijgen. Het maakt niet uit om welke persoon het gaat: eenleidinggevende, een "ondergeschikte" of een andere collega. Dat betekent niet, dat het nodig is bij ieder meningsverschil groter te maken, maar juiste de verschillende aspecten toepast zoals verantwoordelijkheid, groepsdynamiek, teamniveau, individueel niveau. Deze training biedt vooral een oplossing in die situaties, waarin betrokkenen niet meer goed in staat zijn het probleem samen te bespreken (als de communicatie naar een hoger plan moet worden getild).BV&T biedt resultaatgerichte cursussen aan met als doel positieve verandering. We ondersteunen u met...287 /training_cursus/coaching-van-teams/training-coachen-van-teams.php
... Hoe verbeter ik mijn persoonlijke effectiviteit? Contacten met anderen zoals medewerkers enleidinggevenden zijn essentieel voor een goede samenwerking en functioneren. Als de communicatie soepel en optimaal verloopt dan kun je pas resultaat boeken. In deze training worden korte stukjes theorie afgewisseld met praktijkopdrachten. We werken met een groot aantal modellen, vaardighedenen technieken om doelstreffend te leren d...131 /training_cursus/cursus-nederlands/soepel-en-effectief-communiceren.php
... Volgt u een cursus of opleiding en dreigt uw studietijd langer te worden dan verwacht? Of volgt u een opleiding en kost deze meer tijd dan was voorzien? Of ziet u er tegen op om weer te gaan leren? Dit kunnen voor u, en mogelijk ook voor uw leidinggevende, punten zijn van zorg. U bent gemotiveerd om een opleiding te (gaan) volgen, maar weet niet altijd goed hoe u dit aan gaat pakken. Met de juiste studievaardigheden leert u...222 /training_cursus/cursus-studievaardigheden/studie-begeleiding.php
Page generated in 0.0264 seconds.