088-7744333

Logo BVT opleiding advies
Searching Interviewtechnieken Als Telefoniste

Uw zoek resultaat voor: Interviewtechnieken Als Telefoniste

Cursus Interview Technieken BVT :: In-Company Opleider

... Iemand proberen te doorgronden en spannend portretteren. Beweegredenen boven tafel krijgen en treffend beschrijven. Daar gaat het om bij het journalistieke interview. Op het oog lijkt het makkelijk, in de praktijk blijkt het knap lastig. Het is meer dan een paar trucjes toepassen. In een journalistiek interview gaat het erom dat je goede vragen stelt en betrouwbare en relevante informatie krijgt. Maar het is ook belangrijk dat je ...
170 /training_cursus/cursus-interviewtechnieken/cursus_interviewtechniek.php

Cursus Verkoop Binnendienst BVT :: In-Company Opleider

... U gaat of bent werkzaam als commercieel binnendienstmedewerker? U wilt een uitstekend contact met uw klanten opbouwen? U wilt beschikken over een proactieve en klantgerichte houding? En u wilt effectief samenwerken met de binnendienst of andere afdelingen? Dan is de training Commerciele Binnendienst zeer geschikt voor u. Alle vaardigheden om uitstekend als commercieel binnendienstmedewerker te kunnen functioneren, komen in deze ve...
175 /training_cursus/commerciele-binnendienst/commerciele-binnendienst-training.php

Cursus TeamBuilding BVT :: In-Company Opleider

... In de training Teamcoaching leert u als teamcoach effectief en resultaatgericht te werken. U ontwikkelt uw eigen stijl als coach van teams. U oefent met interventies en ervaart de effecten daarvan. Na het ontvangen van feedback experimenteert u met het geven en ontvangen van andersoortige reacties. U analyseert en benoemt patronen. Onderwerpen Succesvol Functioneren Als Team; Huidig Functioneren En GewenstFunctioneren Van Uw Eigen...
158 /training_cursus/teamcoaching/teamcoaching.php

Cursus Klantgericht Denken En Handelen BVT :: In-Company Opleider

... U verkoopt hetzelfde product als uw concurrent? Hoe zorgt u er dan voor dat de klant juist naartoe komt? Door net dat beetje extra te bieden. Extra service te geven. U te verplaatsen in uw klant. Dit maakt het verschil. Tijdens deze training komen alle aspecten van klantgericht denken aan de orde. Niet alleen voor u geschikt als u in het bedrijfsleven werkt, maar zeker ook als u werkzaam bent in de non-profit sector. Met name in d...
156 /training_cursus/klantgerichtheid/klantgerichtdenken.php

Cursus Creatief Denken Brainstormen BVT :: In-Company Opleider

...ieve InspiratieCreatieve DenktankIdeeen Festival; Resultaten In de training "brainstormen" maken deelnemers kennis met verschillende vormen van creatieve denktechnieken. Ze worden uitgedaagd om patroondoorbrekend te denken door steeds weer nieuwe invalshoeken op te sporen. In een training creatief denken leren de deelnemers verschillende technieken om ideeen te genereren met als doel zich actief te gaan inzetten bij het genereren van nieuwe ideeen voor het bedrijf. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel v...
165 /training_cursus/creatief-denken-brainstormen/brainstorm-creatief-denken-training.php

Cursus Intensief Kwaliteitsbeleid BVT :: In-Company Opleider

... Voor zowel de organisatie als voor de zaak, bedrijf of organisatie is het belangrijk dat er een duidelijke (verander)opdracht is. Welke effecten moeten worden nagestreefd en bovenal: op welke wijze? Een objectieve kijk is noodzakelijk. Dat laatste wordt vaak impliciet gelaten, maar vormt steeds meer de kern van de professionaliteit van onze aanpak. Welke interventies passen het beste bij de organisatie? Een kernvraag die BV&T als ...
146 /training_cursus/Kwaliteitstrainingen/kwaliteitsbeleid.php

Cursus ISO 14001 Milieu Interne Auditor BVT :: In-Company Opleider

...edaan bij het succesvol invoeren van milieumanagementsystemen (ISO 14001) bij diverse organisaties, zowel in het bedrijfsleven als bij dienstverlenende instellingen of overheidsorganisaties. Onderwerpen ISO 14001 En De Grondbeginselen; Het Milieu-14001 AuditprocesInterviewtechniekenHet Management SysteemMilieukundig- En Wettelijk KaderVoorbereiding Van De AuditWaarnemen En Beoordelen Van De MilieuaspectenRapporteren En Verslaglegging. Resultaten Daarbij kunt u zelfstandig een audit voorbereiden en uitvoeren, waarbij de interne auditor kan beoordelen of (delen van) het geintegreerde managementsysteem voldoet aan de ISO 14001:2004 normen. U bent een (aanstaande) interne auditor. Een goede audit staat met goede vragen en een juiste voorbereiding. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfd...
245 /training_cursus/training_iso_14001_management/cursus_iso_14001.php

Cursus Solliciteren UWV BVT :: In-Company Opleider

... Het doel van de sollicitatietraining is een persoon voor te bereiden op het solliciteren naar een nieuwe baan. Een sollicitatietraining kan plaatsvinden in het kader van het vervolg van de loopbaan, bijvoorbeeld als onderdeel van een loopbaan orientatie traject of bij een outplacement procedure. De persoon leert hoe hij zich het beste kan presenteren, zowel schriftelijk als in een gesprek met potentiele werkgevers. Onderwerpen Vac...
161 /training_cursus/training_solliciteren/sollicitatie_training.php

Cursus NT2 Nederlands Leren BVT :: In-Company Opleider

... Een inburgeringscursus is geen gemakkelijke zaak. U dient als immigrant veel te weten over Nederland, waaronder de Nederlandse geschiedenis, cultuur en staatsinrichting. Daarnaast is het ook nog eens noodzakelijk om de Nederlandse taal redelijk te beheersen.Ons cursussysteemMet ons systeem duurt het ongeveer 30 uur om genoeg kennis te hebben voor het inburgeringsexamen. Daarbij hoeft u niet per se al over basiskennis van de Nederl...
171 /training_cursus/inburgeringscursus/nieuwkomers-allochtonen.php

Cursus Quality Manager Kwaliteit QHSA BVT :: In-Company Opleider

..., Arbo- en/of Milieubeleid. Naast een aantal wettelijke verplichtingen komt dit voort uit verzoeken van opdrachtgevers of vanuit beleidsoogpunt. De functie van Kwaliteit coordinator is geen eenvoudige. De functionaris wordt veelal belast met complexe taken zoals het opzetten en/of onderhouden van een zorgsysteem en het uitvoeren van het beleid. De materie is complex, er zijn talloze valkuilen, de organisatie moet er nog aanwennen, de functionaris heeft ernaast nog een taak, etc. Kortom reden temeer om de betreffende functionaris praktische hulp te geven bij het uitoefenen van zijn/haar taak. Onderwerpen Managementsysteem, Kwaliteitsbeleid UiteengezetHoe Organiseer Je De Uitvoering Van De SysteemprocessenInterpretatie Van De Norm Naar PraktijkOmgaan Met Knelpunten In De SamenwerkingOptimale Rapportage Voor AuditorsPersoonlij...
167 /training_cursus/cursus-kwaliteit-coordinator/De-kwaliteitscoordinator.php

Cursus Zakelijk Japans BVT :: In-Company Opleider

...eken en verstaan. In deze cursus Japans leert u effectief en gedegen gesprekken te voeren over alledaagse en zakelijke onderwerpen. U leert onder andere inkopen doen, de weg te vragen, hoe u een hotel boekt, hoe u uw zaak kunt promoten en hoe u uw product neer kan zetten. Dit kan zowel telefonisch als zakelijk. Lezen en schrijven Het schrift dat u leert lezen en schrijven is het Kana. Het Kana is het meest gebruikte lettergrepenschrift van japan. Met het cursusboek en de persoonlijke begeleiding van ons doet u de basiskennis van de Japanse taal op. Daarnaast krijgt u tijdens de cursus een uitgebreide serie dialogen compleet met Engelse vertaling. Deze dialogen zijn ook door `native speakers` ingesproken op cd. Een Japanse krant of tijdschrift lezen, de grote lijnen van een artikel begrijpen of een Japanse brief schrijven zi...
166 /training_cursus/cursus-japans/japanse-cursus.php

Cursus Competentiebegeleiding BVT :: In-Company Opleider

...coachingdoelen (gekoppeld aan de werkpraktijk) vormen de leidraad van het coachingtraject. De werkwijze is gebaseerd op de principes van bewustwording, ervarend leren en empowerment en integratie in de praktijk. Hierbij maakt de coach gebruik van uiteenlopende methodieken, zoals NLP, RET , feedback, kernkwadranten, praktijkopdrachten en rollenspelen. Coaching en feedback op de werkplek behoort tot de mogelijkheden. Afhankelijk van uw werkthema`s ontvangt u schriftelijk materiaal of krijgt u het verzoek een specifiek boek aan te schaffen. Er is uiteraard overleg en afstemming over de rol van uw leidinggevende tijdens het coachingtraject. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij wete...
160 /training_cursus/competentie_begeleiding/competentie_coaching.php

Cursus Prestatie Inkoop BVT :: In-Company Opleider

...uimte krijgen om zich van elkaar te onderscheiden. Hierdoor kan uw inkooporganisatie met weinig energie de beste aanbieder identificeren. Het resultaat is een keten die betere resultaten levert. Hoe dat precies werkt, leert u tijdens deze training. Onderwerpen Waarom Prestatieinkoop; InterviewtechniekenEfficienter InkopenInkoop OptimaliserenGebruik Maken Van De Kennis (opdrachtnemers)Risico`s MinimaliserenWaarom Stellen Opdrachtnemers Ons Zo Vaak TeleurObjectief Offertes BeoordelenHoe Vindt U De Beste Leveranciers. Resultaten Na de training bent u effectief en doeltreffend in: 1. Uw zienswijze is verbreed 2. Inzicht in (verbetermogelijkheden van) uw eigen activiteiten 3. Geleerd van praktijkervaringen en oefeningen 4. Concrete en direct toepasbare tips en suggesties gekregen Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders...
205 /training_cursus/training-prestatie-inkoop/prestatieinkoop.php

Cursus Kwaliteit ISO 9001 KAM-INK BVT :: In-Company Opleider

... De training ~ISO (KAM)~ is bestemd voor iedereen, die belast is met het omzetten of opzetten van ISO 9001:2000 / 18001 en 14001 systeem, zoals kwaliteitsmanagers, kwaliteitscoordinatoren en afdelingshoofden. Na afloop van de training is de deelnemer in staat zelfstandig het ISO-handboek aan te passen of op te zetten naar de ISO 9001/18001 en 14001 norm. Dit pakket wordt ook afzonderlijk aangeboden. Onderwerpen Wat Is `t Management...
154 /training_cursus/iso-kwaliteit-certificering/iso-certificering.php

Cursus Balie En Receptie Medewerker BVT :: In-Company Opleider

...eder bedrijf en meer... Een receptioniste wordt wel het visitekaartje van een bedrijf genoemd. Dat is een aardige vergelijking, maar bij een goede receptioniste komt nog veel meer kijken. U moet niet alleen een goede (eerste) indruk geven bij bezoekers, maar vaak bent u als receptioniste ook de spil binnen het bedrijf. Uw verantwoordelijkheden reiken veel verder dan de ontvangstbalie alleen. Onderwerpen Bedrijfsuitstraling, Nederlandse Taal En CorrespondentieSecretariaatspraktijkCommunicatietechniekenPresentatie En RepresentatieTelefoontechniekenPersoonlijk Actieplan Do`s And Don`ts. Resultaten Na afloop bent u een zelfverzekerd receptioniste en hebt u gewonnen aan zelfbewustzijn en zelfkennis. U bent zich bewust van de belangrijke rol, die u binnen uw organisatie vervult. U beheerst de centrale thema`s en u hebt geleerd va...
148 /training_cursus/cursus-receptioniste/training-receptioniste.php

Page generated in 0.0432 seconds.