... Wilt u steviger in uw schoenen staan als leidinggevende? En wilt u leidinggeven met meer zelfvertrouwenen overtuigingskracht? Wij verzorgen de training Assertief leidinggeven voor leidinggevenden die hun assertiviteit willen vergroten. Een assertieve leidinggevende komt zelfverzekerd en oprecht op voor zijn behoeftenen standpuntenen houdt hierbij rekening met zijn medewerkers. In deze training leert u medewerkers aan te spreken o...144 /training_cursus/training-assertief-leidinggeven/cursus-training-assertief-leidinggeven.php
... Feedback is een ruim begrip. Het wordt vaak verbonden met corrigeren of `kritiek geven`. Dit is echter niet waar. Feedback is namelijk een terugkoppeling op een handeling van iemand, en dit kan zowel positief als negatief zijn. Feedbackgevenen ontvangen is niet altijd even gemakkelijk. Sommige mensen zijn bang dat ze iemand kwetsenen durven geenfeedback te geven. Het komt namelijk vaak voor dat de persoon in kwestie zich van nik...180 /training_cursus/feedback-training/reflectie-training.php
... Hoe creeert u op een natuurlijke en prettige manier draagvlak voor uw ideeen? Hoe zorgt u voor een goede relatie in de samenwerking, zodat persoonlijke, afdelings- en organisatiedoelen worden gehaald? Aan uw gedrevenheid ligt het niet. U weet wat u wilt. Toch kan het soms lastig zijn mensen mee te krijgen. Hoe wordt ~ja~ zeggen nu ook daadwerkelijk ~ja~ doen? In deze inspirerende training staat u als leidinggevende centraal. U vergr...172 /training_cursus/effectief_beinvloeden/cursus_leidinggeven_beinvloeding.php
... Om ervoor te zorgen dat onze organisatie voldoet aan de basistraining Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG), nodigen we je uit voor een effectieve online training speciaal gericht op administratieve en management medewerkers. Deze training zal je uitrusten met de kennis over de recentste informatie over wat wel en niet mag in de omgang met persoonsgegevens van klanten, medewerkers en derden. Je leert de belangrijkste princi...290 /training_cursus/gegevensbescherming/maken-avg-gdpr-document.php
... In een leidinggevende rol wordt er veel van u als persoon gevraagd en verwacht. Om vanuit uw kracht te anticiperen op alles wat op u afkomt en van u verwacht wordt, is deze stap naar verdieping en bewustwording wat u verder zal helpen deze functie met passie uit te voeren. De filters waarmee we onze omgeving waarnemen worden op een deskundige wijze uiteengezet. Hierdoor krijgt u al gauw zicht op het ontstaan en het voorkomen van men...240 /training_cursus/persoonlijke_bewustwording/begeleiding_in_bewustzijn.php
... Een VCA-VOL certificaat geeft aan in hoeverre leidinggevende medewerkers en ZZP?ers weten hoe zij zelf en andere medewerkers op een veilige manier hun werkzaamheden dienen uit te voeren. Met een cursus VCA-VOL bij BV&T haalt u vertrouwd, snel en gemakkelijk uw VCA-VOL certificaat. BV&T komt naar uw organisatie of bedrijf toe om de cursus te verzorgen. De cursus wordt volledig afgestemd op de werksituatie en het niveau van uw medew...134 /training_cursus/in-company-vca-vol-cursus/cursus-vca-vol.php
... Hoe verbeter ik mijn persoonlijke effectiviteit? Contacten met anderen zoals medewerkers en leidinggevenden zijn essentieel voor een goede samenwerking en functioneren. Als de communicatie soepel en optimaal verloopt dan kun je pas resultaat boeken. In deze training worden korte stukjes theorie afgewisseld met praktijkopdrachten. We werken met een groot aantal modellen, vaardighedenen technieken om doelstreffend te leren denkenen ...131 /training_cursus/cursus-nederlands/soepel-en-effectief-communiceren.php
... Moet u voor uw werk af en toe een Nederlandse brief of rapport schrijven, maar blijft u worstelen met de spelling of de zinsopbouw? Wilt u correct leren schrijvenen zich meer verdiepen in de verschillende aspecten van de Nederlandse taal? Dan is onze cursus ?Foutloos Nederlands schrijven? iets voor u. Tijdens deze cursus krijgt u meer inzicht in waar u tijdens het schrijven tegenaan loopt, en leert u hiermee effectief om te gaa...107 /training_cursus/cursus-correct-schrijven-nederlands/workshop-effectief-correct-schrijven.php
... Denkt u wel eens na afloop van een gesprek of overleg: "Waarom heb ik niet dat ene belangrijke punt naar voren gebracht?" Voelt u zich soms enigszins onzeker om uw mening en ideeen naar voren te brengen? Herkent u het gevoel dat u dichtklapt tijdens een intense discussie of telefoongesprek? In deze training leert u, met respect voor anderen, uw belangenen ideeen op een natuurlijke en conflictloze manier naar voren te brengen. Onder...145 /training_cursus/training-assertief-handelen/training-effectief-assertief-handelen.php
... De techniek van effectief vergaderen staat centraal in deze cursus. De relatie tussen voorzitter en notulist, voorzitter en deelnemers wordt uitgebreid besprokenen toegelicht. Het belang van een goede voorbereiding en een efficiente wijze, waarop men dit kan doen, maakt deel uit van het aspect "efficient vergaderen". Door middel van nabootsen van allerlei typen vergaderingen, verfilming en evaluatie krijgt iedere cursist te zien, h...119 /training_cursus/effectief-vergaderen/optimaal-en-effectief-vergaderen.php
...ert hoe u een salesgesprek systematisch resultaatgericht aanpakt en hoe u volgens een professionele structuur kunt werken. U leert welke vaardigheden het verschil maken tussen een mislukt en een geslaagd verkoopgesprek. Onderwerpen Het Verkoopmodel En Gesprekstechnieken, Effectief KlantencontactVerkoopkansenWeerstandDemonstrerenEn PresenterenOmgaan Met BezwarenEn KlachtenEen Gesprek Afsluiten. Resultaten U heeft inzicht in het verkoopproces en in de psychologie van het verkopen. U stemt uw gedrag af op de belangenen de behoeften van de klant. U gaat met vertrouwenen plezier met klanten om en behaalt meer resultaten uit uw verkoopgesprekken. Verder bent u in staat uzelf, uw dienstenen uw organisatie goed onder de aandacht te brengen. En dat doet u met plezier. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iede...162 /training_cursus/training_verkoopvaardigheden/commerciele_training.php
... Met een AdWords-advertenties bereikt u zeer doelgericht en op korte termijn uw specifieke doelgroep. In deze training krijgt u alle facetten die nodig zijn om een effectieve campange op te zetten. De docent is een Google Veteraan en weet u in korte en effectieve tijd klaar te stomen. U zult de kosten laag houden omdat BV&T beschikt over geavanceerd software genaamd IPMsolution. Beheers optimaal de campange en bekijk via www.ipmsolut...260 /training_cursus/adwords_campange/effectief_training_adwords.php
...D En Resultaten. Resultaten Daarbij weet u wat Lean by Kaizen is en wat u als manager moet doen om uw organisatie succesvoller te maken. Een logisch vervolg is de cursus Lean by Kaizen procesverbetering waarin de technieken worden behandeld om deze filosofie efficient eneffectief toe te passen op de processen binnen uw organisatie. De praktijk wijst uit dat organisaties die hiermee aan de slag gaan binnen korte tijd hun bedrijfsresultaten vaak spectaculair zien verbeteren. Dit resultaat geldt niet alleen voor productiebedrijven, maar ook voor zorg- en dienstverlenende organisaties. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons ste...169 /training_cursus/LEAN_by_KaiZen/cursus-toc-lean-kaizen.php
... U gaat of bent werkzaam als commercieel binnendienstmedewerker? U wilt een uitstekend contact met uw klanten opbouwen? U wilt beschikken over een proactieve en klantgerichte houding? En u wilt effectief samenwerken met de binnendienst of andere afdelingen? Dan is de training Commerciele Binnendienst zeer geschikt voor u. Alle vaardigheden om uitstekend als commercieel binnendienstmedewerker te kunnen functioneren, komen in deze veel...175 /training_cursus/commerciele-binnendienst/commerciele-binnendienst-training.php
...ultaten kunt verbeteren. Onderwerpen Telefoneren Vanuit Persoonlijke Kracht; Openingen Van Een GesprekVraagtechniekenEn LuistervaardighedenHet Gebruik Van TelefoonscriptsUw OvertuigingenEn BelemmeringenBehoeften OnderzoekenOvertuigend PresenterenEffectief CommunicerenOmgaan Met Weerstand. Resultaten Na afloop van de cursus heeft u uw kwaliteiten op het gebied van telefonische verkoop verbeterd. U bent in staat om, in een eigen stijl, op efficiente en effectieve wijze telefonisch contact te leggenen om klantgerichte en overtuigende telefoongesprekken te voeren. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toep...176 /training_cursus/telefonische-verkoop-en-acquisitie/telefonische-verkopen-acquisitie.php
Page generated in 0.0775 seconds.