088-7744333

Logo BVT opleiding advies
Searching Doelgericht Vragen Stellen

Uw zoek resultaat voor: Doelgericht Vragen Stellen

Cursus Communicatievaardigheden BVT :: In-Company Opleider

...ignalen zenden we naar elkaar uit? Wat is belangrijk als ik luister? Hoe vat ik het beste samen? Welk vragen moet ik stellen? Hoe kan mijn gesprekspartner het beste met mijn feedback uit de voeten? En hoe ontvang ik zelf feedback, zonder me aangevallen te voelen? In deze doelgerichte training komen de zojuist genoemde vragen aan de orde. Onderwerpen Helder Een Boodschap Overbrengen; Actiever Luisteren Naar AnderenBewust Vragen StellenBeter Omgaan Met Uw Eigen EmotiesGestructureerd En Effectief Feedback GevenVerbaal En Non-verbaal GedragObserveren En InterpreterenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij bent u in staat om de verschillende communicatievormen te herkennen en toe te passen. U hebt inzicht gekregen in hoe u overkomt op anderen en hoe u de gedragsstijl van anderen kunt herkennen. U leert ...
20 training_cursus/training-communicatie/communicatie-vaardigheden.php

Cursus Soepel En Effectief Communiceren BVT :: In-Company Opleider

...oeken. In deze training worden korte stukjes theorie afgewisseld met praktijkopdrachten. We werken met een groot aantal modellen, vaardigheden en technieken om doelstreffend te leren denken en handelen. Onderwerpen Onderhandelen; SamenwerkenAssertief OpstellenDoelgericht Vragen StellenEffectief Opkomen Voor JezelfFeedback Geven En VragenCommunicatieplan Voor Betere AfstemmingPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Deze training is voor iedereen die de eigen communicatieve vaardigheden wil verbeteren. Dit kan gebeuren aan de hand van duidelijke richtlijnen welke u krijgt van onze docent(en). U krijgt na de training een persoonlijk actieplan mee van onze docent/coach, deze geeft de richting aan waarin u in de praktijk mee verder kunt. De docent/coach stemt de inhoud van de training volledig op uw programma a...
131 training_cursus/cursus-nederlands/soepel-en-effectief-communiceren.php

Cursus Adwords Effectief Leren In De Praktijk BVT :: In-Company Opleider

... Met een AdWords-advertenties bereikt u zeer doelgericht en op korte termijn uw specifieke doelgroep. In deze training krijgt u alle facetten die nodig zijn om een effectieve campange op te zetten. De docent is een Google Veteraan en weet u in korte en effectieve tijd klaar te stomen. U zult de kosten laag houden omdat BV&T beschikt over geavanceerd software genaamd IPMsolution. Beheers optimaal de campange en bekijk via w...
260 training_cursus/adwords_campange/effectief_training_adwords.php

Cursus Prestatieverkoop BVT :: In-Company Opleider

...t zich in de procedure van Best Value Procurement inleven en vervolgens daarop inspelen. Hoe beter dit contact, hoe beter u kunt bepalen wat de klant waardevol vindt. Een van de belangrijkste vaardigheden van een goede verkoper procedure is het stellen van de juiste vragen en antwoorden geven met de juiste timing. Door deze vragen te beantwoorden, formuleert de klant zelf zijn/haar behoefte of zijn/haar probleem. Dit kan op een integere en pragmatische manier. Wilt u dat uw klanten u meer vertrouwen? Of wilt u leren om klantbehoeften te achterhalen en hierop in te spelen? Dan is deze training zeer geschikt voor u. Onderwerpen Wat Prestatie Verkopen Is; Procedure Van Prestatie-inkoopSignaleren Van Kansen En Hierop InspelenKlantbehoeften Achterhalen En LuistervaardighedenVertrouwen Creeren Bij Uw KlantOvertuigend En ...
206 training_cursus/training-prestatie-verkoop/optimaal-verkopen-inkoopprestatie.php

BV&T Voorwaarden

...amp;T recht op compensatie in verband met aan te tonen bezettingsverlies. Artikel 8. Het betrekken / overnemen personeel of freelancers Het betrekken of inschakelen van derden bij de opdrachtuitvoering door de opdrachtgever of door BV&T geschiedt uitsluitend in onderling overleg. De opdrachtgever kan in geen enkel geval de medewerker of freelancer rechtstreeks vragen tot uitvoering van opdrachten. De opdrachtgever is immers een samenwerking aangegaan met BV&T. Hiermee wordt bedoeld het rechtstreeks vragen tot een opdracht of vervolg opdracht zolang de medewerker of freelancer een samenwerking heeft met BV&T. De boete clausule voor opdrachtgever wordt gerekend per overtreding ter waarde van de opdrachtwaarde, externe audit en proceskosten met een duur van twee jaar. Artikel 9. Voortgangsrapportage BV&T zal de op...
voorwaarden.php

Cursus Interview Technieken BVT :: In-Company Opleider

...en boven tafel krijgen en treffend beschrijven. Daar gaat het om bij het journalistieke interview. Op het oog lijkt het makkelijk, in de praktijk blijkt het knap lastig. Het is meer dan een paar trucjes toepassen. In een journalistiek interview gaat het erom dat je goede vragen stelt en betrouwbare en relevante informatie krijgt. Maar het is ook belangrijk dat je inzicht krijgt in het gedrag en de psyche van de geinterviewde en het gesprek weet te sturen. Van groot belang voor de kwaliteit van het interview is de manier waarop geinterviewden vertellen. Is dat saai of vaag, of juist levendig en boeiend? Gedurende de training werk je aan een persoonlijk interview dat je zowel uitvoert als uitschrijft. De uiteindelijke artikelen worden gezamenlijk besproken. Bij het schrijven van een interview moet je veel keuzes make...
170 training_cursus/cursus-interviewtechnieken/cursus_interviewtechniek.php

Cursus Mediatraining BVT :: In-Company Opleider

... Hoe gaat u professioneel om met de media en de pers? Wat zegt u tegen journalisten die om een deskundige uitleg vragen? Hoe brengt u uw boodschap doeltreffend over? Een journalist is vaak niet alleen op zoek naar een deskundige, maar ook naar iemand die het vlot kan uitleggen. Met andere woorden: expertise op zich volstaat niet. Een saaie spreker kan in de krant nog boeiend overkomen, maar op televisie lukt dit niet. Hoe ...
159 training_cursus/cursus-media-techniek/mediatraining.php

Cursus Persoonlijk Ontwikkelingsplan POP BVT :: In-Company Opleider

... hun loopbaan kunt begeleiden. BV&T verzorgt zowel coaching als trainingstrajecten waarbij u instrumenten leert kennen die u kunt inzetten tijdens de begeleiding van uw werknemers. Daarnaast leert u tijdens deze trajecten omgaan met loopbaanvragen en om een loopbaanbegeleidingsplan op te stellen. Onderwerpen De Rol Van De Loopbaanadviseur Taken En Verantwoordelijkheden In LoopbaanbegeleidingHet Opstellen Van Een BegeleidingsplanDe Behoeften Van Uw Medewerkers In Kaart BrengenOverzicht Van Instrumenten Voor LoopbaanbegeleidingStappen In Het BegeleidingsprocesAnalyse Van Kwaliteiten En Beperkingen Van De MedewerkerPraktijksituaties En VoorbeeldenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts Resultaten Na afloop van deze training heeft u geleerd hoe u een loopbaanbegeleidingsplan opzet. U kunt de behoeften van uw medewerkers a...
52 training_cursus/training-persoonlijk-ontwikkelingsplan/persoonlijk-ontwikkelings-plan.php

Cursus Persoonlijke Effectiviteit BVT :: In-Company Opleider

... Wilt u op uw werk graag doelgerichter en slagvaardiger te werk gaan? En wilt u meer aandacht krijgen voor de werkzaamheden binnen uw werk en uw persoonlijke effectiviteit vergroten? In deze zeer inspirerende training leert u beter naar uzelf te luisteren en constructief op te treden. U krijgt meer inzicht in uzelf en anderen. Daarnaast leert u uw werk te ordenen, prioriteiten te stellen en zo tot een beter resultaat te ko...
50 training_cursus/persoonlijke-effectiviteit/persoonlijke-effectiviteit.php

BV&T heeft maar liefst 75 vaste docenten en trainers

...erschap, Projectmanagement, Klantgerichtheid en Interculturele communicatie Als trainer en coach bij BV&T zet ik mijn enthousiasme in om mensen in beweging te krijgen. Mensen ondersteunen bij hun persoonlijke en professionele ontwikkeling, dat is waar al mijn trajecten op gericht zijn. Dit doe ik op een empathische en doelgerichte manier, waarbij het leerproces en plezier van de deelnemers altijd centraal staan. Trainer: Martina Lahola Brezinska Slowaaks Trainer: Suzanne Heitkamp NT2 Trainer: Lia Versteegh Duits, Engels en Nederlands Trainer: Anneke van Dijk Engels Trainer: Danielle Vogelsang-Bol Vergadertechnieken Trainer: Nicoletta Garberoglio Italiaans Trainer: Peter Kooijman Microsoft Office Trainer: Pieter Kromhout Trainer/Acteur Trainer: Maurice Buskens OR Medezeggenschap Trainer: Desiree Brink Duits Trainer:...
professionele_trainers.php

Cursus Feedback Middenkader BVT :: In-Company Opleider

...eiding te geven aan een team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen op doelmatige wijze en in goede harmonie met uw eigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze doelgerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw doelstellingen? Hoe stelt u het ideale team samen? Op welke wijze voert u functioneringsgesprekken die waardevol zijn voor uw medewerkers? Op welke wijze coacht u uw medewerkers? Uw leidinggevende rol staat centraal in deze boeiende training. De training bestaat uit verschillende pakkende en aansprekende modules. U bepaalt de keuze en volgorde waarin de modules worden opgebouwd. Onderwerpen Praktisch Communiceren; GespreksvaardighedenInterviewtechniekenInvloed Uit...
19 training_cursus/training-communicatie/communicatie-voor-leidinggeven.php

Cursus Notuleren En Rapporteren BVT :: In-Company Opleider

.... Onderwerpen Ontwerpen Van Teksten Rubriceren; Analyseren Van Het SchrijfprocesTekstaspectenAlgemene GrammaticaHelder FormulerenStructuuraanwijzingenRichtlijnen Voor Helder TaalgebruikPersoonlijke Schrijfadviezen. Resultaten Voorafgaand aan de training vragen wij u om een korte vragenlijst in te vullen. In de training wordt zoveel mogelijk gewerkt met uw eigen situatie, zodat u het geleerde direct in de praktijk kunt toepassen. Na de tweede trainingsdag (optioneel) e-mailen de deelnemers een nieuw geschreven rapport (maximaal 6 pagina`s) naar de trainer. U krijgt schriftelijk feedback op uw tekst aan de hand van aandachtspunten. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij we...
152 training_cursus/workshop-cursus-notuleren-en-rapporteren/notuleren-en-rapporteren.php

Cursus Timemanagement BVT :: In-Company Opleider

... En OrganiserenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Na deze effectieve training heeft u een helder inzicht in uw persoonlijke stijl van werken. U kunt na deze training beter prioriteiten stellen, waardoor uw effectiviteit wordt vergroot. U kunt uw werkzaamheden voortaan beter en doelgerichter invullen. U bent zich beter bewust van uw kostbare tijd. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonlijke doelstellingen de verwachting in kaart. Op deze wijze weten wij goed hoe wij de ke...
60 training_cursus/time-management/cursus_timemanagement.php

Cursus Verzuimgesprekken BVT :: In-Company Opleider

.... De deelnemers hebben beter een idee over hoe zij verzuim kunnen voorkomen. Want voorkomen is vaak beter dan genezen. Daarnaast kunnen de deelnemers op vier momenten hun invloed aanwenden om het verzuim terug te dringen. Zij zijn in staat om de juiste vragen te stellen, goed te luisteren en te achterhalen wat de redenen zijn voor het verzuim. Bovendien kunnen de deelnemers na afloop van deze training gestructureerd een verzuimgesprek voeren. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonlijk...
199 training_cursus/cursus-verzuim-management/training-verzuimgesprekken-voor-leidinggevenden.php

Cursus Telefoon- En Receptiemedewerker BVT :: In-Company Opleider

...rouwen mensen op de non-verbale signalen en minder op wat u zegt. Onderwerpen Uitstraling Van Balie- Of Receptiemedewerker; De Klant Altijd Aandacht GevenEffectief Luisteren En Feedback GevenInterviewtechnieken Als TelefonisteEffectief Onderhandelen En Vragen StellenAssertief Optreden En Overzicht HoudenConflicthantering En Lastige GesprekkenOmgaan Met Piekperiodes In Uw WerkPraktijksituaties En OefeningenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij heeft u na afloop gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U bent gesterkt in communicatie en slagvaardigheid. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefoneren en u heeft geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze training bent u zich ...
6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php

Page generated in 0.1071 seconds.