... Denkt u wel eens na afloop van een gesprek of overleg: "Waarom heb ik niet dat ene belangrijke punt naar voren gebracht?" Voelt u zich soms enigszins onzeker om uw mening en ideeen naar voren te brengen? Herkent u het gevoel dat u dichtklapt tijdens een intense discussie of telefoongesprek? In deze training leert u, met respect voor anderen, uw belangenen ideeen op een natuurlijke en conflictloze manier naar voren ...145 /training_cursus/training-assertief-handelen/training-effectief-assertief-handelen.php
...corresponderen of communiceren. Onze cursussen zijn geheel op maat en worden gegeven op de plaats en tijd van uw keuze, in-company of in de cursusruimte van BV&T. U krijgt individueel Engelse les of met een aantal collega's. Van tevoren bespreken we welke onderwerpen u wilt behandelen van het uitgebreide spectrum van zakelijk Engels. We bepalen uw niveau van beheersing van het Engels. BV&T zorgt vervolgens voor een lessenpakket met kwalitatief goed lesmateriaal passend bij uw niveau en wensen. We maken gebruik van lesmethodes van gerenommeerde uitgevers en speciaal voor u door BV&T ontwikkeld lesmateriaal. Tevens ontvangt u een cursus map waarin u overzichtelijk alle documenten, oefeningenen aantekeningen kunt bewaren. Onderwerpen Algemene Engelse Conversatie, LuistervaardigheidEngelse Cultuur KennisGrammati...297 /training_cursus/cursus-zakelijk-engels/training-zakelijk-engels.php
... U verkoopt hetzelfde product als uw concurrent? Hoe zorgt u er dan voor dat de klant juist naartoe komt? Door net dat beetje extra te bieden. Extra service te geven. U te verplaatsen in uw klant. Dit maakt het verschil. Tijdens deze training komen alle aspecten van klantgericht denken aan de orde. Niet alleen voor u geschikt als u in het bedrijfsleven werkt, maar zeker ook als u werkzaam bent in de non-profit sector...156 /training_cursus/klantgerichtheid/klantgerichtdenken.php
...unicatie soepel en optimaal verloopt dan kun je pas resultaat boeken. In deze training worden korte stukjes theorie afgewisseld met praktijkopdrachten. We werken met een groot aantal modellen, vaardighedenen technieken om doelstreffend te leren denkenen handelen. Onderwerpen Onderhandelen; SamenwerkenAssertief OpstellenDoelgericht Vragen StellenEffectief Opkomen Voor JezelfFeedback GevenEn VragenCommunicatieplan Voor Betere AfstemmingPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Deze training is voor iedereen die de eigen communicatieve vaardigheden wil verbeteren. Dit kan gebeuren aan de hand van duidelijke richtlijnen welke u krijgt van onze docent(en). U krijgt na de training een persoonlijk actieplan mee van onze docent/coach, deze geeft de richting aan waarin u in de praktijk mee verder kunt. De do...131 /training_cursus/cursus-nederlands/soepel-en-effectief-communiceren.php
...b-assertief Agressief En Assertief GedragGrenzen StellenEn AangevenBewuste Keuzes Helder CommunicerenOmgaan Met Verschillende Belangen. Resultaten Als leidinggevende moet u voldoende tools in handen krijgen om op een natuurlijke manier te kunnen handelen. In onze perspectief betekent assertiviteit dat u op een acceptabele manier uw grenzen kenbaar maakt. Dit houdt in dat u rekening houdt met anderenen niemand over het hoofd ziet, en dus niet subassertief of agressief reageert. Tijdens deze training leert u de belangrijkste assertiviteitsvaardigheden in de praktijk te brengen. Hierbij krijgt u van de trainer tips, voorbeeldenen persoonlijke do?s en don?ts. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervra...144 /training_cursus/training-assertief-leidinggeven/cursus-training-assertief-leidinggeven.php
...daarom belangrijk om feilloos Engels te kunnen corresponderen.Vooraf aan de cursus zakelijk Engels vindt er een niveaubepaling plaats. Op deze manier kunnen wij vervolgens een lessenpakket aanbieden dat aansluit op uw taalniveau. Daarnaast bespreken wij met u welke onderwerpen u wilt behandelen. Wilt u zich meer richten op spreekvaardigheid of schrijfvaardigheid? Afhankelijk van uw doelstelling, leert u om zakelijke gesprekken te voerenen/of brieven te schrijven in het Engels. U verbetert uw zakelijk Engels op een effectieve wijze. Onderwerpen Intaketoets Om Het Niveau Te Bepalen Woordenschat Afgestemd Op Uw OrganisatieZakelijke Gesprekken VoerenTelefoongesprekken VoerenLuistervaardigheidGrammaticaOpbouw Van EenEngelse Zakelijke BriefEngels CorresponderenEngelse Cultuur, Etiquette En Kennis Resultaten Na de...140 /training_cursus/taaltraining/training-zakelijk-engels.php
...concurrent en moeten wij onze prestaties verbeteren. Innovatie is daarvoor een vertrouwde oplossing maar vraagt enorme investeringen in tijd en geld. En wij hebben vaak alles, behalve tijd en geld! De huidige kredietcrisis is bij uitstek de tijd om u te richten op de voordelen van deze managementmethode. Lean by Kaizen is een filosofie die staat voor een werkwijze die al menige organisatie aan een vooraanstaande positie in zijn branche heeft geholpen. In deze cursus wordt uitgelegd wat zo kenmerkend is voor deze aanpak en hoe u dit zelf kunt toepassen. Lean by Kaizen verbetermanagement en Lean by Kaizen procesverbetering vormen samen de basis voor het succesvol verbeteren van uw organisatie. Aansluitend op deze cursussen is het mogelijk om onder leiding van onze ervaren expert door middel van workshops en sma...169 /training_cursus/LEAN_by_KaiZen/cursus-toc-lean-kaizen.php
...nendienstmedewerker te kunnen functioneren, komen in deze veelzijdige training aan de orde. U ontwikkelt uzelf naar een hoger niveau. Onderwerpen Wat Is Een Succesvol Verkoopgesprek; VerkooptechniekenEffectieve CommunicatieVraag- En Luister TechniekenProactief HandelenKlantgerichtheid Als AttitudePersoonlijke Uitstraling EnEnthousiasmeOmgaan Met KlachtenEn Lastige SituatiesPersoonlijke EffectiviteitTime ManagementPlanning En Organisatie Van Uw Werkzaamheden. Resultaten Na afloop van deze intensieve training verhoogt u uw verkoopresultaten aantoonbaar als gevolg van een aanscherping en verbetering van uw communicatieve en commerciele vaardigheden. U verbetert uw persoonlijke aanpak bij het voorbereidenen het voeren van gesprekken met (potentiele) klanten. U onderhandelt doelmatiger waardoor u sneller en eff...175 /training_cursus/commerciele-binnendienst/commerciele-binnendienst-training.php
...m deze hoge kwaliteit te bereiken, zijn heldere processenen de certificering daarvan essentieel. In deze cursus wordt er ingegaan op verschillende kwaliteitsmanagementsystemen. In de cursus worden beknopt de principes, de werking en de voor- en nadelen van het werken met de verschillende systemen behandeld. Onderwerpen Doelstelling Van Uw Organisatie KwaliteitsbeheerssystemenISO 90012015 EFQM En INKBalance Score CardInvoeren Van BeheersystemenProgrammeringBegeleiden Van VeranderprocessenSuccesfactoren Resultaten Na afloop van deze cursus hebben de deelnemers inzicht gekregen in de praktische toepassing van de behandelde managementbeheer- en kwaliteitssystemenen kunnen de deelnemers beoordelen welk systeem voor hun bedrijf het meest effectief is. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iede...153 /training_cursus/training-management-systeem/training-kwaliteit-managementsysteem.php
...evorm, combineer een juiste (werk)woordspelling met een fraaie maar efficiente schrijfstijl en de zakelijke boodschap komt feilloos over, zonder het gevaar voor misverstaan. Iedere zin die men zegt of schrijft heeft een bepaald doel. Meestal wil men een ander iets vertellen, mededelen of duidelijk maken. Het is dan van het grootste belang zinnen goed op te bouwen, juist te formuleren. De zinnen die men zegt of schrijft moeten goed `lopen`. Het onderdeel Taalbeheersing besteedt hier aandacht aan. Onderwerpen Uw Doelstelling, Spelling (uw Doelstelling)Uw Houding En Stijl Van CorrespondentieGrammaticaOpmaakPersoonlijk Actieplan Do`s And Don`ts. Resultaten Voor de training vult u een persoonlijk doelstelling in om uw leerdoelen te formulerenen stuurt u enkele brieven op die u zelf heeft geschreven. De trainer ge...149 /training_cursus/correspondentie-cursus/training-correspondentie.php
...kkelen op het gebied van telefonische verkoop en acquisitie? Of wilt u klanten beter te woord staan die u benaderen? Dan is deze training interessant voor u. Om een succesvolle relatie op te bouwen, moet u initiatief nemen, afspraken maken, uw voordelen onder de aandacht brengenen (potentiele) klanten overtuigen. U verhoogt uw vaardigheden in deze waardevolle en praktische training. U leert hoe u op een effectieve wijze klanten kunt benaderenen uw verkoopresultaten kunt verbeteren. Onderwerpen Telefoneren Vanuit Persoonlijke Kracht; Openingen Van Een GesprekVraagtechniekenEn LuistervaardighedenHet Gebruik Van TelefoonscriptsUw OvertuigingenEn BelemmeringenBehoeften OnderzoekenOvertuigend PresenterenEffectief CommunicerenOmgaan Met Weerstand. Resultaten Na afloop van de cursus heeft u uw kwaliteiten op het...176 /training_cursus/telefonische-verkoop-en-acquisitie/telefonische-verkopen-acquisitie.php
...houdelijke factoren die een rol spelen bij elke onderhandeling, staan centraal in het programma Onderwerpen Adviseren, OnderhandelingenOptimale Communicatie OpbouwBeinvloedenCommunicatieOvertuigenPersoonlijk Actieplan. Resultaten Na deze training voelt onderhandelen natuurlijk aan. U kent de verschillende onderhandelingsstijlenen kunt daar adequaat op reageren. Met de verkregen zelfkennis kunt u beter inschatten waar uw sterke puntenen valkuilen liggen. U bereikt betere resultaten uit onderhandelingen. Cursusmateriaal Bij deze training of workshop krijgt u een syllabi, zodat u ook na de bijeenkomsten nog eens rustig alle tips en adviezen kunt doornemen. Nazorg Ook na afloop van de training kunt u natuurlijk nog een beroep op ons doen. U kunt BV&T altijd benaderen met vragen. Aansluitend op alle niveaus Iede...164 /training_cursus/training_onderhandeling_techniek/onderhandelingstechnieken.php
...etten op zijn gebaseerd. Daarnaast is het van belang, dat zowel management als uitvoerenden, de logistieke processen binnen het bedrijf kennen, omdat deze als basis dienen voor de inrichting van het pakket en begrijpen wat het betekent om integraal te denkenen te handelen. Onderwerpen Module 1, Integrale Logistiek; Module 2 Logistieke ConceptenModule 3 GoederenstroombeheersingModule 4 CapaciteitsplanningModule 5, Bedrijfscasus ~ketenbenadering~. Resultaten U krijgt kennis en inzicht in logistieke concepten, zodat u het volledige potentieel van het logistieke pakket kunt gebruiken, toegesneden op uw bedrijfsspecifieke situatie. De ROI van de investering wordt hiermee verhoogd. U begrijpt wat de consequenties zijn van het gebruik van bovengenoemde software voor de wijze van werken, waarbij het integrale denken...132 /training_cursus/cursus-logistiek-management/training_logistiek.php
...n ter ondersteuning voor het uitvoeren van deze belangrijke taak. Onderwerpen Ontwerpen Van Leerdoelen, BegeleidingcyclusDidactische VaardighedenCoachingsvaardighedenLeermotivatie Van LeerlingenZelfstandig Leren Bij LeerlingenBeoordeling En Objectief Handelen. Resultaten In deze training worden verschillende vaardighedenen technieken gehanteerd, waarbij de vaardigheden worden geoefend. Zo leert u: Een opleidingsplan te ontwikkelen; Beoordeling en planmatige-aanpaken; De leerling/medewerker te beoordelen; De leerling/medewerker inzicht te geven; Effectief omgaan met dilemma`s. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig hee...138 /training_cursus/training-leermeester-mentoren-training/training-leermeester-mentoren-training.php
...en van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) wil weten. Onderwerpen Basisprincipes Van De AVG Hoe Om Te Gaan Met PersoonsgegevensActuele Privacy BeschermingVerwerkersverantwoordelijkenInbreuken Op De BeveiligingWat Te Doen Bij DatalekkenToepassingsgebied Van De AVGHoe Te Handelen Achter Uw BureauGegevensuitwisseling Met Derden Resultaten De training biedt diepgaand inzicht in AVG-compliance, met focus op de basisprincipes van de AVG, het correct omgaan met persoonsgegevens, privacybescherming, en het omgaan met datalekken. De cursus is praktisch ingesteld en aangepast aan de specifieke behoeften van de organisatie, gericht op administratieve en managementmedewerkers. Hierdoor kunnen organisaties hun AVG-naleving versterkenen dataprotectie optimaliseren. Nadat iedereen de online training heeft afg...290 /training_cursus/gegevensbescherming/maken-avg-gdpr-document.php
Page generated in 0.0283 seconds.