088-7744333

Logo BVT opleiding advies
Searching Conflicthantering En Lastige Gesprekken

Uw zoek resultaat voor: Conflicthantering En Lastige Gesprekken

Cursus Verzuimgesprekken BVT :: In-Company Opleider

... Elke organisatie heeft te maken met ziekteverzuim. Tegenwoordig ligt de verantwoordelijkheid voor re-integratie steeds vaker bij de werkgever en werknemer. Het accent ligt meer dan voorheen op mogelijkheden van uitgevallen werknemers. De houding van de leidinggevende is van groot belang bij een snelle terugkeer van de werknemer. Een heldere visie op verzuim, gecombineerd met goede gespreksvaardigheden, is dan ook belangrijk voor leidi...
199 /training_cursus/cursus-verzuim-management/training-verzuimgesprekken-voor-leidinggevenden.php

Cursus Beoordelingsgesprekken Voeren BVT :: In-Company Opleider

... Door succesvol en doelgericht beoordelingsgesprekken te voeren verbetert u de prestaties van uw medewerkers. Hoe kunt u uw medewerkers op een respectvolle manier aanspreken met de juiste interactie? Hoe kunt u met deze gesprekken de motivatie en prestaties van uw medewerkers verhogen? Wilt u weten hoe u een gesprek op de juiste manier opbouwt? Dan is deze training uitstekend geschikt voor u. In deze training leert u effectief beoordel...
220 /training_cursus/cursus-beoordelingsgesprekken/training-beoordeling-gesprek-opleiding.php

Cursus Zakelijk Engels BVT :: In-Company Opleider

... Tegenwoordig is de Engelse taal bijna niet meer weg te denken binnen het Nederlandse bedrijfsleven. Bedrijven hebben het nodig om te communiceren met hun leveranciers of internationale vestigingen. Of misschien zelfs om te kunnen communiceren met hun klanten of medewerkers. Het is daarom belangrijk om feilloos Engels te kunnen corresponderen.Vooraf aan de cursus zakelijk Engels vindt er een niveaubepaling plaats. Op deze manier kunnen...
140 /training_cursus/taaltraining/training-zakelijk-engels.php

Cursus Verkoop Binnendienst BVT :: In-Company Opleider

... U gaat of bent werkzaam als commercieel binnendienstmedewerker? U wilt een uitstekend contact met uw klanten opbouwen? U wilt beschikken over een proactieve en klantgerichte houding? En u wilt effectief samenwerken met de binnendienst of andere afdelingen? Dan is de training Commerciele Binnendienst zeer geschikt voor u. Alle vaardigheden om uitstekend als commercieel binnendienstmedewerker te kunnen functioneren, komen in deze veelzi...
175 /training_cursus/commerciele-binnendienst/commerciele-binnendienst-training.php

Cursus Interview Technieken BVT :: In-Company Opleider

... Iemand proberen te doorgronden en spannend portretteren. Beweegredenen boven tafel krijgen en treffend beschrijven. Daar gaat het om bij het journalistieke interview. Op het oog lijkt het makkelijk, in de praktijk blijkt het knap lastig. Het is meer dan een paar trucjes toepassen. In een journalistiek interview gaat het erom dat je goede vragen stelt en betrouwbare en relevante informatie krijgt. Maar het is ook belangrijk dat je inzi...
170 /training_cursus/cursus-interviewtechnieken/cursus_interviewtechniek.php

Cursus Competentiebegeleiding BVT :: In-Company Opleider

... Loopt u in uw werk tegen een aantal lastige situaties aan? Bent u uw draai aan het zoeken in een nieuwe functie? Ziet u uitdaging in het aanscherpen van uw competenties? Bij competentie coaching krijgt u intensieve begeleiding aangeboden bij uw functioneren. Op deze manier creeert u bewust reflectie momenten om vanuit een breder perspectief te leren en naar uw eigen situatie te kijken. Tevens werkt u praktisch en doelgericht aan het v...
160 /training_cursus/competentie_begeleiding/competentie_coaching.php

Cursus Adviesvaardigheden BVT :: In-Company Opleider

... Wanneer u effectief wil adviseren, heeft u overtuigingskracht, inlevingsvermogen en goede communicatieve vaardigheden nodig. De klant verwacht een deskundig advies, maar ook dat uw adviezen in overeenstemming zijn met de belangen van de belanghebbenden. Om succesvol te zijn als adviseur zult u vanaf het begin een goede samenwerkingsrelatie opbouwen. Hoe wint u het vertrouwen en hoe gaat u om met de verschillende belangen? Waar liggen ...
217 /training_cursus/training-advies-vaardigheden/cursus-adviseren.php

Cursus Frans Voor Gevorderden BVT :: In-Company Opleider

... De cursus Frans voor gevorderden is geschikt voor medewerkers die al de basis kennen van de Franse taal. In deze cursus leert u handige zinnen en uitdrukkingen die u kunt gebruiken om succesvol te communiceren in een zakelijke omgeving. Afhankelijk van uw doelstelling, wordt er gericht op spreekvaardigheid en/of schrijfvaardigheid. U kunt bijvoorbeeld leren om zakelijke gesprekken te voeren in het Frans, bezoek te ontvangen of te tele...
129 /training_cursus/cursus-frans-gevorderden/franse-cursus.php

Cursus Solliciteren UWV BVT :: In-Company Opleider

... Het doel van de sollicitatietraining is een persoon voor te bereiden op het solliciteren naar een nieuwe baan. Een sollicitatietraining kan plaatsvinden in het kader van het vervolg van de loopbaan, bijvoorbeeld als onderdeel van een loopbaan orientatie traject of bij een outplacement procedure. De persoon leert hoe hij zich het beste kan presenteren, zowel schriftelijk als in een gesprek met potentiele werkgevers. Onderwerpen Vacatur...
161 /training_cursus/training_solliciteren/sollicitatie_training.php

Cursus Klantgericht Denken En Handelen BVT :: In-Company Opleider

... U verkoopt hetzelfde product als uw concurrent? Hoe zorgt u er dan voor dat de klant juist naartoe komt? Door net dat beetje extra te bieden. Extra service te geven. U te verplaatsen in uw klant. Dit maakt het verschil. Tijdens deze training komen alle aspecten van klantgericht denken aan de orde. Niet alleen voor u geschikt als u in het bedrijfsleven werkt, maar zeker ook als u werkzaam bent in de non-profit sector. Met name in deze ...
156 /training_cursus/klantgerichtheid/klantgerichtdenken.php

Cursus Verkoop En Acquisitie BVT :: In-Company Opleider

... In de training verdiept / verbetert u uw commerciele en communicatieve vaardigheden. U leert hoe u een salesgesprek systematisch resultaatgericht aanpakt en hoe u volgens een professionele structuur kunt werken. U leert welke vaardigheden het verschil maken tussen een mislukt en een geslaagd verkoopgesprek. Onderwerpen Het Verkoopmodel En Gesprekstechnieken, Effectief KlantencontactVerkoopkansenWeerstandDemonstreren En PresenterenOmga...
162 /training_cursus/training_verkoopvaardigheden/commerciele_training.php

Cursus Effectieve Telefoon Verkoop BVT :: In-Company Opleider

... Wilt u zich verder ontwikkelen op het gebied van telefonische verkoop en acquisitie? Of wilt u klanten beter te woord staan die u benaderen? Dan is deze training interessant voor u. Om een succesvolle relatie op te bouwen, moet u initiatief nemen, afspraken maken, uw voordelen onder de aandacht brengen en (potentiele) klanten overtuigen. U verhoogt uw vaardigheden in deze waardevolle en praktische training. U leert hoe u op een effect...
176 /training_cursus/telefonische-verkoop-en-acquisitie/telefonische-verkopen-acquisitie.php

Cursus Zakelijk Nederlands Corresponderen BVT :: In-Company Opleider

... De cursus zakelijk Nederlands corresponderen helpt u om uw beheersing van de Nederlandse taal te optimaliseren. Ondanks dat er bij veel bedrijven spellingcontroles worden ingezet, komen fouten in zakelijke brieven nog vaak voor. Toch is het zeer belangrijk dat u op een nette manier overkomt en professioneel blijft wanneer u met anderen communiceert. Daarnaast dienen uw brieven en e-mails duidelijk te zijn tegenover de ander. Hoe schri...
141 /training_cursus/cursus-zakelijk-nederlands/cursus-zakelijk-nederlands.php

Cursus Zakelijk Japans BVT :: In-Company Opleider

... Spreken en verstaan. In deze cursus Japans leert u effectief en gedegen gesprekken te voeren over alledaagse en zakelijke onderwerpen. U leert onder andere inkopen doen, de weg te vragen, hoe u een hotel boekt, hoe u uw zaak kunt promoten en hoe u uw product neer kan zetten. Dit kan zowel telefonisch als zakelijk. Lezen en schrijven Het schrift dat u leert lezen en schrijven is het Kana. Het Kana is het meest gebruikte lettergrepensch...
166 /training_cursus/cursus-japans/japanse-cursus.php

Cursus Nederlands De Juiste Spelling BVT :: In-Company Opleider

... Tegenwoordig besteden steeds minder mensen tijd aan spelling. De spellingscontrole lost het wel op, toch? Dit is echter onjuist. Programma?s zoals Microsoft Word zien vaak niet alle woorden en hierdoor worden er nog steeds veel fouten gemaakt. Samengestelde woorden, zoals sollicitatiegesprek, kunnen volgens de spellingcontrole bijvoorbeeld los van elkaar geschreven worden omdat hij de woorden ?sollicitatie? en ?gesprek? kent...
118 /training_cursus/cursus-nederlands/training-de-juiste-spelling-cursus-nederlands.php

Page generated in 0.1462 seconds.