088-7744333

Logo BVT opleiding advies
Searching Assertief Optreden

Uw zoek resultaat voor: Assertief Optreden

Cursus Assertief Leidinggeven BVT :: In-Company Opleider

... Wilt u steviger in uw schoenen staan als leidinggevende? En wilt u leidinggeven met meer zelfvertrouwen en overtuigingskracht? Wij verzorgen de training Assertief leidinggeven voor leidinggevenden die hun assertiviteit willen vergroten. Een assertieve leidinggevende komt zelfverzekerd en oprecht op voor zijn behoeften en standpunten en houdt hierbij rekening met zijn medewerkers. In deze training leert u medewerke...
144 training_cursus/training-assertief-leidinggeven/cursus-training-assertief-leidinggeven.php

Cursus Assertiviteit En Assertief Handelen BVT :: In-Company Opleider

... Denkt u wel eens na afloop van een gesprek of overleg: "Waarom heb ik niet dat ene belangrijke punt naar voren gebracht?" Voelt u zich soms enigszins onzeker om uw mening en ideeen naar voren te brengen? Herkent u het gevoel dat u dichtklapt tijdens een intense discussie of telefoongesprek? In deze training leert u, met respect voor anderen, uw belangen en ideeen op een natuurlijke en conflictloze manier naar vore...
145 training_cursus/training-assertief-handelen/training-effectief-assertief-handelen.php

Cursus Telefoon- En Receptiemedewerker BVT :: In-Company Opleider

...op de non-verbale signalen en minder op wat u zegt. Onderwerpen Uitstraling Van Balie- Of Receptiemedewerker; De Klant Altijd Aandacht GevenEffectief Luisteren En Feedback GevenInterviewtechnieken Als TelefonisteEffectief Onderhandelen En Vragen StellenAssertief Optreden En Overzicht HoudenConflicthantering En Lastige GesprekkenOmgaan Met Piekperiodes In Uw WerkPraktijksituaties En OefeningenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij heeft u na afloop gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U bent gesterkt in communicatie en slagvaardigheid. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefoneren en u heeft geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze training bent u zich blijve...
6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php

Cursus Persoonlijke Effectiviteit BVT :: In-Company Opleider

... is bedoeld voor eenieder die zijn of haar persoonlijke effectiviteit op het werk wil vergroten of ontwikkelen. Onderwerpen Intake En Doelstelling SMART Doelen FormulerenPlan Van Aanpak OpstellenDiSC Inzicht In Uzelf En AnderenKernkwaliteitenEffectief CommunicerenAssertief Optreden360 Graden FeedbackOmgaan Met Conflicten En BelangentegenstellingenTimemanagement Resultaten Tijdens deze praktijkgerichte en herkenbare training leert u op welke wijze uw doelstellingen op een slagvaardige wijze kunnen worden gerealiseerd. U krijgt meer inzicht in uzelf en anderen. Daarbij leert u effectief te communiceren en om te gaan met verschillende communicatiestijlen. Hierdoor kunt u de relaties met uw medewerkers gemakkelijker onderhouden. U krijgt inzicht in uw talenten en capaciteiten en uw sterke en zwakke punten. Daar...
50 training_cursus/persoonlijke-effectiviteit/persoonlijke-effectiviteit.php

Cursus Effectief Leidinggeven BVT :: In-Company Opleider

...erkzaam. U wilt uw (management)vaardigheden en uw kennis op het gebied van ondernemerschap/businessplanning verder vergroten en verder ontplooien. U beschikt over hbo- of academisch werk en denkniveau, aangevuld met ruime werkervaring. Onderwerpen Leidinggeven Managen, Doelgericht OptredenPlanning En KostenMotivatie CoachenControleren Sturen.Persoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten U signaleert de ontwikkelingen in de omgeving van de organisatie op een breed terrein. Deze beoordeelt u op het belang voor de organisatie. U zorgt voor een marketingconcept, dat past bij de omgeving en bij de organisatie. U kunt marktonderzoek initieren en de resultaten daarvan toepassen op het marketingbeleid. U onderscheidt kansen en bedreigingen van netwerkeconomie en allianties, en u zoekt voortdurend naar de optimal...
99 training_cursus/ondernemer/ondernemer-in-de-organisatie.php

Cursus Prestatieverkoop BVT :: In-Company Opleider

...gend En Creatief PresenterenAansluiten Bij De Koopmotieven Van De KlantOnderhandelen Volgens Het Win-win PrincipeOmgaan Met Tegenwerpingen En WeerstandDe Offerte Schrijven Volgens Prestatie-inkopenPersoonlijk Actieplan. Resultaten Daarbij krijgt u in uw commerciiele optreden het vertrouwen van de klant. U bent ook helemaal bij met de procedure van prestatie-inkoop. U maakt samen, op basis van betrokkenheid, de zaak rond. Uw kwaliteit van uw offerte zal stijgen. U vraagt niet om de deal, u krijgt hem. U zult de interesse van de klant kunnen wekken doordat u maximaal kunt inspelen in de vraag van uw klant. U kunt achterhalen wat waardevol en wat de juiste procedure is van de klant en u heeft geleerd om die waarde te kunnen koppelen aan uw product of dienst. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en...
206 training_cursus/training-prestatie-verkoop/optimaal-verkopen-inkoopprestatie.php

Cursus Soepel En Effectief Communiceren BVT :: In-Company Opleider

... je pas resultaat boeken. In deze training worden korte stukjes theorie afgewisseld met praktijkopdrachten. We werken met een groot aantal modellen, vaardigheden en technieken om doelstreffend te leren denken en handelen. Onderwerpen Onderhandelen; SamenwerkenAssertief OpstellenDoelgericht Vragen StellenEffectief Opkomen Voor JezelfFeedback Geven En VragenCommunicatieplan Voor Betere AfstemmingPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Deze training is voor iedereen die de eigen communicatieve vaardigheden wil verbeteren. Dit kan gebeuren aan de hand van duidelijke richtlijnen welke u krijgt van onze docent(en). U krijgt na de training een persoonlijk actieplan mee van onze docent/coach, deze geeft de richting aan waarin u in de praktijk mee verder kunt. De docent/coach stemt de inhoud van de training...
131 training_cursus/cursus-nederlands/soepel-en-effectief-communiceren.php

Cursus Basis Effectief Communicatie BVT :: In-Company Opleider

...ning. De thema`s die u wilt behandelen worden door BV&T in een tijdspad uitgewerkt; hierdoor wordt de ideale training voor u verzorgd. Onderwerpen Gespreksvaardigheden; SelectiegesprekkenInterviewtechniekenInvloed Uitoefenen Op GesprekkenEffectief OnderhandelenAssertief Zijn (eventueel Individueel)Feedback GevenPersoonlijk Actieplan En Do`s & Don`ts. Resultaten U heeft geleerd om op een juiste en duidelijke manier te communiceren. Er is ingegaan op beinvloedend gedrag en u weet hoe u zich voorbereidt op een goede interactie. Daarbij weet u hoe u een duidelijke opbouwende lijn hanteert tijdens een gesprek die inspeelt op de situatie. Na het volgen van deze boeiende training bent u beter voorbereid op onverwachte momenten. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leer...
21 training_cursus/cursus_communicatie_communiceren/training_communiceren.php

Page generated in 0.0507 seconds.