... Communicatiemedewerkers krijgen vaak te maken met het schrijvenvan verschillende tekstsoorten. Zij moeten daarbij opletten op hun doelgroep ende eisen die aan de teksten worden gesteld. Hierdoor zorgen zij ervoor dat hun verhaal of boodschap bij de doelgroep aankomt. Toch is het schrijvenvan teksten niet altijd even gemakkelijk. Hoe zorgt u voor een effectieve opbouw van uw tekst, waarbij de lezer ge?nteresseerd blijft? En hoe formuleert u een boo...226 /training_cursus/cursus-schrijven-communicatie-medewerkers/cursus-nederlands-schrijven.php
... Loopt u in uw werk tegen een aantal lastige situaties aan? Bent u uw draai aan het zoeken in een nieuwe functie? Ziet u uitdaging in het aanscherpenvan uw competenties? Bij competentie coaching krijgt u intensieve begeleiding aangeboden bij uw functioneren. Op deze manier creeert u bewust reflectie momenten om vanuit een breder perspectief te lerenen naar uw eigen situatie te kijken. Tevens werkt u praktisch en doelgericht aan het verbeterenvan uw ...160 /training_cursus/competentie_begeleiding/competentie_coaching.php
... Goed verlopende interne communicatie is de succesfactor van uw organisatie. Niet alleen om het bedrijfsgevoel te stimulerenenmedewerkers te betrekken bij het functionerenvan uw organisatie, maar ook voor een positieve uitstraling naar uw klantenen omgeving. Om communicatie goed te laten verlopen, is gedegen onderzoek nodig. Question Degree meet voor u de effectiviteit vande interne communicatie in uw organisatie.BV&T onderzoekt door middel van co...163 /training_cursus/communicatie_onderzoek/medewerker_betrokkenheid_onderzoek.php
... Het gezicht van ieder bedrijf en meer... Een receptioniste wordt wel het visitekaartje van een bedrijf genoemd. Dat is een aardige vergelijking, maar bij een goede receptioniste komt nog veel meer kijken. U moet niet alleen een goede (eerste) indruk geven bij bezoekers, maar vaak bent u als receptioniste ook de spil binnen het bedrijf. Uw verantwoordelijkheden reiken veel verder dan de ontvangstbalie alleen. Onderwerpen Bedrijfsuitstraling, Nederlands...148 /training_cursus/cursus-receptioniste/training-receptioniste.php
...ef leerdoelen, kennis moet beklijven. Na afloop vande training weet je hoe je extresiek en doeltreffend de puntenvan verandermanagement moet aanpakkenen daarin het team gaat meekrijgen. Onderwerpen Verandermanagement Waarom Wat Wie En HoeHet Doel VanDe VeranderingAnalyseVanDe OrganiserenAnalyseEn Beinvloeding Van StakeholdersHet CreerenVan DraagvlakOmgaan Met Weerstand En SpanningVeranderstrategieHardeEn Zachte InterventiesInterventieplanVeranderprocessenPraktijksituaties En OefeningenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten U bent op de hoogte vande belangrijkste principes van verandertrajectenendeze succesvol te managenen optimaal te begeleiden. Daarin neemt u alle medewerkers mee in de verandering en zorgt u voor een optimale sfeer binnende organisatie. Daarbij heeft u inzichten verworven in de belangrijkste basiskracht...282 /training_cursus/verandermanagement/training-veranderen-in-de-organisatie.php
...worden verhoogd. Onderwerpen Optimale Afstemming Voor Dit Traject; Doel Van Het BeoordelenVerwachtingenVan U En Uw MedewerkersStructuur En Opbouw Van Het GesprekEffectieve Communicatie Met Uw MedewerkersMotivatie Van Uw MedewerkersCompetenties AnalyseVan Het FunctionerenMedewerkers Respectvol AansprekenCoachingsvaardighedenOmgaan Met Lastige Situaties En EmotiesGevenVan ComplimentenPraktijksituaties En CasussenPersoonlijk Actieplan. Resultaten Daarbij heeft u op een effectieve en professionele wijze de vaardigheden van een beoordelingsgesprek voeren geleerd. U heeft inzicht in het nut vande verschillende gespreksvormen. U leert zich goed voor te bereiden, demedewerker adequaat in te lichtenen welke stappen u dient te zetten om te zorgen dat de gesprekken duidelijk effect sorterenen motiverend werken. Wij trainen u uitgebreid in vele gesp...220 /training_cursus/cursus-beoordelingsgesprekken/training-beoordeling-gesprek-opleiding.php
...arin alle zaken die in de dagelijkse praktijk een rol spelen uitgebreid aan bod komen. Onderwerpen Organisatiekunde Doelstellingen Strategie En PlanningInterne Organisatie En BedrijfsprocessenHet SchrijvenVan Een AdviesPersoneelsmanagementHet Nieuwe WerkenFinancieel Beheer EnAnalyseMarketing ManagementLeiderschapsstijlenEn -vaardighedenTimemanagementStressmanagementPraktijksituaties En -voorbeeldenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts Resultaten Na afloop vande cursus Middenmanagement heeft u meer inzicht in de verschillende onderdelenvan management, zoals: leiderschap, kwaliteitsmanagement, financieel beheer ende werking vande organisatie als geheel. U leert uw personeel te managenen vergroot uw leiderschapsvaardigheden. Daarnaast bent u in staat om een concreet verbeterplan voor uw organisatie te schrijven. Aansluitend op alle niveaus ...100 /training_cursus/middel-management/middel-management.php
...ensen mee te krijgen. Hoe wordt ~ja~ zeggen nu ook daadwerkelijk ~ja~ doen? In deze inspirerende training staat u als leidinggevende centraal. U vergroot uw persoonlijke invloed en leert uw omgeving te inspirerenen te motiveren. Onderwerpen Wat Is Beinvloeden; Zelfanalyse BeinvloedingsprofielDe Juiste InteractieVaststellenEn HanterenVan StrategieenWederzijdse Invloed Van PerceptieEffectieve CommunicatieMotiverenEn InspirerenOmgaan Met Weerstanden En ConflictenSamen Succes CreerenPraktijksituaties En VoorbeeldenPersoonlijk Actieplan. Resultaten Na afloop vandeze training: 1. Kunt u effectief invloed uitoefenen, 2. Bent u in staat om mensen mee te krijgen, 3. Bent u in staat om helder en overtuigend te argumenteren, 4. Heeft u zicht op uw eigen beinvloedingsstijl, 5. Weet u wat u belemmert om invloed te hebben, 6. Kunt u met minder inspannin...172 /training_cursus/effectief_beinvloeden/cursus_leidinggeven_beinvloeding.php
...g leidt de lezer als het ware vanzelf door de tekst. In deze cursus leert u op een praktijkgerichte manier hoe u zich voorbereidt op uw schrijftaak, hoofd- en bijzaken te onderscheiden en een heldere structuur in uw rapport of notulen aan te brengen. U analyseert uw schrijfstijl en krijgt tips aangereikt om bondiger en duidelijker te schrijven zodat u de aandacht vande lezer vasthoudt. Onderwerpen OntwerpenVan Teksten Rubriceren; AnalyserenVan Het SchrijfprocesTekstaspectenAlgemene GrammaticaHelder FormulerenStructuuraanwijzingenRichtlijnen Voor Helder TaalgebruikPersoonlijke Schrijfadviezen. Resultaten Voorafgaand aan de training vragen wij u om een korte vragenlijst in te vullen. In de training wordt zoveel mogelijk gewerkt met uw eigen situatie, zodat u het geleerde direct in de praktijk kunt toepassen. Na de tweede trainingsdag (optionee...152 /training_cursus/workshop-cursus-notuleren-en-rapporteren/notuleren-en-rapporteren.php
...oepassen in uw zakelijke correspondentie. Daarnaast kent u de zakelijke regels en schrijfstijl, zoals begin- en slotformuleringen. Na het volgenvandeze training kunt u voortaan zonder moeite zakelijke e-mails of zakelijke brieven schrijven. Daarbij gaat het analyserenvan teksten u gemakkelijk af en weet u wat de juiste `toon` van een zakelijke brief is. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag vande individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassenvande Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonlijke doelstellingende verwachting in kaart. Op deze wijze weten wij goed hoe wij de kennis moeten overbrengen. Cursus Za...266 /training_cursus/zakelijke-correspondentie/training-correspondentie-cursus.php
...om meer uit het team als geheel en uit het individu te halen. Met deze waardevolle training brengt u uw kwaliteiten als professional naar een hoger niveau. Onderwerpen Teamcoaching Als Instrument UitgangspuntenVan TeamcoachingRol En Houding VanDe TeamcoachDISC ZelfanalyseGroep-dynamische ProcessenInzicht In OntwikkelingsfasenWerken Met SysteemtheorieOnderlinge Patronen Zichtbaar MakenTeambelangen BegeleidenCre?renVan (gedeeld) LeiderschapOmgaan Met ConflictenEn WeerstandPersoonlijke LeervragenCasessen Uitwerken Met OpddrachtenPersoonlijk Actieplan Resultaten Wanneer u deze cursus Team Coaching heeft gevolgd staat u steviger in uw schoenenen kunt u een afgewogen keuze maken. Teamcoaching is in veel situaties inzetbaar of het nu gaat om alle neuzen in dezelfde richting te krijgen. Het maakt niet uit om welke persoon het gaat: een leidinggev...287 /training_cursus/coaching-van-teams/training-coachen-van-teams.php
... Een GesprekVraagtechniekenEn LuistervaardighedenHet Gebruik Van TelefoonscriptsUw OvertuigingenEn BelemmeringenBehoeften OnderzoekenOvertuigend PresenterenEffectief CommunicerenOmgaan Met Weerstand. Resultaten Na afloop vande cursus heeft u uw kwaliteiten op het gebied van telefonische verkoop verbeterd. U bent in staat om, in een eigen stijl, op efficiente en effectieve wijze telefonisch contact te leggenen om klantgerichte en overtuigende telefoongesprekken te voeren. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag vande individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassenvande Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonl...176 /training_cursus/telefonische-verkoop-en-acquisitie/telefonische-verkopen-acquisitie.php
...ndse taal. U leert een zakelijke schrijfstijl te hanteren. U weet wat u in de aanhef van een zakelijke brief moet zettenen hoe u een brief afsluit. Daarnaast kunt u na het volgenvandeze cursus met minder moeite e-mails of brieven schrijven. Het analyserenvan teksten gaat u gemakkelijk af en weet u wat de juiste 'toon' van een zakelijke brief is. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag vande individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassenvande Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonlijke doelstellingende verwachting in kaart. Op deze wijze weten wij goed hoe wij de kennis moeten overbrengen. Cursus Correct S...177 /training_cursus/zakelijk-nederlands/training-workshop-zakelijk-nederlands.php
... er een proefexamen worden gedaan. Onderwerpen Afgestemd Op Uw Werksituatie Arbeidsomstandigheden- En MilieuwetgevingOntstaan Van OngevalBevorderen Veilig WerkenMotivatietechnieken Om Veilig Werken Te BevorderenOpstellenEn InvoerenVan VeiligheidsproceduresTaak-risico-analyseBedrijfsnoodplanGevarenbronnenToxicologieErgonomie Resultaten Tijdens deze cursus leert u om het veiligheidsproces in uw organisatie of bedrijf beter te organiserenen beheersen. U wordt begeleid om succesvol het VCA-VOL examen af te leggen. Wanneer u het VCA-VOL examen heeft behaald, bent u bekend met de wet- en regelgeving, het herkennenvan onveilige situaties op de werkvloer en het organiserenvan toolboxmeetings voor uw medewerkers. Daarnaast weet u hoe u arbeidsongevallen kunt voorkomen. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelf...134 /training_cursus/in-company-vca-vol-cursus/cursus-vca-vol.php
... In de training Teamcoaching leert u als teamcoach effectief en resultaatgericht te werken. U ontwikkelt uw eigen stijl als coach van teams. U oefent met interventies en ervaart de effecten daarvan. Na het ontvangenvan feedback experimenteert u met het gevenen ontvangenvan andersoortige reacties. U analyseert en benoemt patronen. Onderwerpen Succesvol Functioneren Als Team; Huidig FunctionerenEn GewenstFunctionerenVan Uw Eigen TeamKwaliteitenanaly...158 /training_cursus/teamcoaching/teamcoaching.php
Page generated in 0.0759 seconds.