... Steeds meer bestuurders, managers en directeuren zien het belang van professioneel geschreven toespraken. Een sterke, originele en evenwichtige toespraak zorgt niet alleen voor heldere communicatie, maar brengt ook een sfeertje in de zaal. Daarentegen leidt een saaie, warrige of vage speech slechts tot kromme tenen of plaatsvervangende schaamte. Goud waard dus, een goede speech. Maar moeilijk te schrijven, want de schrijver ...219 training_cursus/cursus-speechschrijven/training-speech-toespraken-schrijven.php
...ervatting Te BevorderenOmgaan Met Weerstand Van VerzuimersEffectieve GesprekstechniekenIngaan Op Telefonische ZiekmeldingenIngaan Op De VervolgafsprakenEn ActiesHet Zeven-vragenplan Voor Het VerzuimgesprekHet Ontwikkelen Van Een Plan Van Aanpak Tot WerkhervattingPraktijksituatiesEn -voorbeeldenPersoonlijk Actieplan Resultaten U bent zich nog meer bewust van uw rol bij het voorkomenen terugdringen van het ziekteverzuim. U kunt een onderscheid maken tussen wit, grijs en zwart verzuim en bent in staat om vragend en met (zelf)vertrouwen de redenen van het (grijs)verzuim te achterhalenen op of aan te pakken. Tijdens deze cursus krijgt u ideeen mee om uw medewerkers zo snel mogelijk weer aan het werk te krijgenen de terugkeerdrempel te verlagen. Daarnaast heeft u ideeen gekregen hoe ziekteverzuim voorkomen kan worden. ...198 training_cursus/cursus-ziekte-verzuim/training-ziekteverzuim-management.php
...een goede invulling te geven aan uw rol als leidinggevende, komen aan de orde. In deze training maakt u voortdurend de koppeling van de relevante managementconcepten naar uw eigen praktijk. De bijeenkomsten zijn zeer afwisselend en uitdagend. U gaat concreet oefenen met praktijksituaties. Tussen de bijeenkomsten door werkt u aan praktijkgerichte opdrachten. Onderwerpen Effectief Leidinggeven (stijlen); Beginner Tot Professional Van Het LeidinggevenStimulerend En SituationeelDoelgerichte CommunicatieHet Motiveren Van Uw AfdelingEffectief TijdmanagementHet Toepassen Van Invloedsmodellen Voor De LeidinggevendeEffectief Delegeren Als LeidinggevendePersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten U bent op de hoogte van de belangrijkste principes over het blijvend aantrekkenen behouden van talentvolle medewerkers. Daarbij...12 training_cursus/effectief_leidinggeven/professional_in_leidinggeven.php
...tiveren. Onderwerpen Wat Is Beinvloeden; Zelfanalyse BeinvloedingsprofielDe Juiste InteractieVaststellenEn Hanteren Van StrategieenWederzijdse Invloed Van PerceptieEffectieve CommunicatieMotiverenEn InspirerenOmgaan Met WeerstandenEn ConflictenSamen Succes CreerenPraktijksituatiesEn VoorbeeldenPersoonlijk Actieplan. Resultaten Na afloop van deze training: 1. Kunt u effectief invloed uitoefenen, 2. Bent u in staat om mensen mee te krijgen, 3. Bent u in staat om helder en overtuigend te argumenteren, 4. Heeft u zicht op uw eigen beinvloedingsstijl, 5. Weet u wat u belemmert om invloed te hebben, 6. Kunt u met minder inspanning meer bereiken, 7. Bent u zelf de succesbepalende factor. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan...172 training_cursus/effectief_beinvloeden/cursus_leidinggeven_beinvloeding.php
...n Daadwerkelijk InHet Realiseren Van Uw Eigen DoelenEn Die Van De OrganisatieImpact Realiseren Door Uzelf Krachtig Neer Te ZettenHerkennen Van Weerstand En Deze Tactisch OmbuigenInzicht In Uw Eigen Visie En WaardenOmgaan Met Persoonlijke WeerstandenFlexibel En Creatief ReagerenPraktijksituatiesEn VoorbeeldenPersoonlijk Actieplan. Resultaten Na afloop van deze zeer praktijkgerichte training kunt u op een effectieve en natuurlijke wijze een mondelinge presentatie ontwikkelenen geven. Aan de hand van talrijke nuttige adviezen, tips en trucs kunt u uw presentatie ~geheel in overeenkomst met uw doelstelling~ afstemmen op uw luisteraars. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij ...54 training_cursus/presentatie_training/effectief_presenteren.php
...e Klant Altijd Aandacht GevenEffectief LuisterenEn Feedback GevenInterviewtechnieken Als TelefonisteEffectief OnderhandelenEn Vragen StellenAssertief OptredenEn Overzicht HoudenConflicthantering En Lastige GesprekkenOmgaan Met Piekperiodes In Uw WerkPraktijksituatiesEn OefeningenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij heeft u na afloop gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U bent gesterkt in communicatie en slagvaardigheid. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefonerenen u heeft geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze training bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, uw benadering, uw rol en uw communicatie. Hierdoor weet u voortdurend op welke punten u uw aandac...6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php
...werpen Organisatiekunde Doelstellingen Strategie En PlanningInterne Organisatie En BedrijfsprocessenHet Schrijven Van Een AdviesPersoneelsmanagementHet Nieuwe WerkenFinancieel Beheer En AnalyseMarketing ManagementLeiderschapsstijlenEn -vaardighedenTimemanagementStressmanagementPraktijksituatiesEn -voorbeeldenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts Resultaten Na afloop van de cursus Middenmanagement heeft u meer inzicht in de verschillende onderdelen van management, zoals: leiderschap, kwaliteitsmanagement, financieel beheer en de werking van de organisatie als geheel. U leert uw personeel te managenen vergroot uw leiderschapsvaardigheden. Daarnaast bent u in staat om een concreet verbeterplan voor uw organisatie te schrijven. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau...100 training_cursus/middel-management/middel-management.php
...terhalen GedragingenAssertief GedragBewuste Keuzes Helder CommunicerenOmgaan Met Verschillende Belangen. Resultaten De training start met bewustwording van uw eigen gedrag en houding. Vervolgens zullen onder begeleiding van een ervaren docent praktijksituaties worden ontleed en leert u beperkende overtuigingen om te buigen naar nieuwe inzichten. Na deze training bent u in staat om assertief gedrag te vertonenen zelfverzekerd te communiceren. U heeft geleerd om te gaan met weerstandenen u kunt op een bewuste en effectieve manier uw belangen vertegenwoordigen. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het...145 training_cursus/training-assertief-handelen/training-effectief-assertief-handelen.php
...n Verandermanagement Waarom Wat Wie En HoeHet Doel Van De VeranderingAnalyse Van De OrganiserenAnalyse En Beinvloeding Van StakeholdersHet Creeren Van DraagvlakOmgaan Met Weerstand En SpanningVeranderstrategieHarde En Zachte InterventiesInterventieplanVeranderprocessenPraktijksituatiesEn OefeningenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten U bent op de hoogte van de belangrijkste principes van verandertrajectenen deze succesvol te managenen optimaal te begeleiden. Daarin neemt u alle medewerkers mee in de verandering en zorgt u voor een optimale sfeer binnen de organisatie. Daarbij heeft u inzichten verworven in de belangrijkste basiskrachten van het management die u goed kunt inzetten op verschillende vlakken. U bent in staat om uw medewerkers beter te motiverenen te coachen. Daarnaast weet u binnen de orga...282 training_cursus/verandermanagement/training-veranderen-in-de-organisatie.php
...bouw Van Het GesprekEffectieve Communicatie Met Uw MedewerkersMotivatie Van Uw MedewerkersCompetenties Analyse Van Het FunctionerenMedewerkers Respectvol AansprekenCoachingsvaardighedenOmgaan Met Lastige Situaties En EmotiesGeven Van ComplimentenPraktijksituatiesEnCasussenPersoonlijk Actieplan. Resultaten Daarbij heeft u op een effectieve en professionele wijze de vaardigheden van een beoordelingsgesprek voeren geleerd. U heeft inzicht in het nut van de verschillende gespreksvormen. U leert zich goed voor te bereiden, de medewerker adequaat in te lichtenen welke stappen u dient te zetten om te zorgen dat de gesprekken duidelijk effect sorterenen motiverend werken. Wij trainen u uitgebreid in vele gesprekstechniekenen juiste interacties waardoor het gesprek soepel verloopt. Ook heeft u geleerd om om te gaan met ne...220 training_cursus/cursus-beoordelingsgesprekken/training-beoordeling-gesprek-opleiding.php
...orieUw DoelstellingOptimale Opbouw Van Uw CorrespondentieZakelijk Schrijven Hoe Bouw Je Dit OpPositief En Zakelijk SchrijvenOpeningszinnenOpbouw Van De InhoudSlotzinnenZelf Correctie Van Uw CorrespondentieHelderheid En Duidelijk SchrijvenHuisstijl MS-Word Tips PraktijksituatiesPersoonlijk Actiepunten Do's Don'ts Resultaten U kent na deze effectieve training de grammaticale bijzonderheden, optimaal toepassen in uw zakelijke correspondentie. Daarnaast kent u de zakelijke regels en schrijfstijl, zoals begin- en slotformuleringen. Na het volgen van deze training kunt u voortaan zonder moeite zakelijke e-mails of zakelijke brieven schrijven. Daarbij gaat het analyseren van teksten u gemakkelijk af en weet u wat de juiste `toon` van een zakelijke brief is. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen h...266 training_cursus/zakelijke-correspondentie/training-correspondentie-cursus.php
...baanbegeleidingHet Opstellen Van Een BegeleidingsplanDe Behoeften Van Uw Medewerkers In Kaart BrengenOverzicht Van Instrumenten Voor LoopbaanbegeleidingStappen In Het BegeleidingsprocesAnalyse Van KwaliteitenEn Beperkingen Van De MedewerkerPraktijksituatiesEn VoorbeeldenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts Resultaten Na afloop van deze training heeft u geleerd hoe u een loopbaanbegeleidingsplan opzet. U kunt de behoeften van uw medewerkers achterhalenen weet hoe u hen kan motiverenen begeleiden. Daarnaast hebt u inzicht in wat mogelijke beperkingen zijn waarmee zij te maken kunnen krijgen. U kunt uw medewerkers beter adviserenen begeleidenen weet uw taken als loopbaanadviseur beter uit te voeren. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers wete...52 training_cursus/training-persoonlijk-ontwikkelingsplan/persoonlijk-ontwikkelings-plan.php
...nterpreteren Van Een MarketingplanMarketing En Of Communicatie MedewerkerDe 4 Ps Van De MarketingmixMarketing VaardighedenOntwikkelen Van PersonasIPMSolution ToepassenMarketing Content SchrijvenOnline Marketing En ScorenContent MarketingPraktijksituatiesEn -voorbeeldenPersoonlijk Actieplan Resultaten Na deze doelgerichte training Effectieve Marketing kunt u de begrippen van de marketing(communicatie). Een plan opzetten omtrent meerdere maandenen/of jaren is onderdeel van het geheel (marketingplan). Ook kunt u de verschillende online technieken toepassen in de marketing, zowel voor online als hardcopy marketing. U gaat met veel meer creatieve wijze de processen aansturenen vormgeven. Na deze training kunt u de verschillende marketingteksten beter lezenen interpreteren. Een training die volledig aansluit bij uw wens...286 training_cursus/verkoop-marketing-praktisch-effectief/training-effectieve-marketing.php
Page generated in 0.0632 seconds.