088-7744333

Logo BVT opleiding advies
Searching Lastige Spellingkwesties

Uw zoek resultaat voor: Lastige Spellingkwesties

Cursus Nederlands De Juiste Spelling BVT :: In-Company Opleider

...ling. U leert om weer volgens de juiste regels te corresponderen. Onderwerpen Vaardighedentoets Uw DoelstellingGrammaticaWerkwoordenHoofdletters Of Kleine LettersTussenlettersLos Aaneen Of Met Een Koppelteken?MeervoudsvormenVerkleinwoordenInterpunctieLastige SpellingkwestiesZakelijke Teksten Schrijven Resultaten Uw kennis van de Nederlandse spelling en grammatica wordt opgefrist. U leert foutloos te spellen en bent op de hoogte van de nieuwste Nederlandse spellingregels. Daarnaast maakt u minder dt-fouten. Hierdoor kunt u weer zonder zorgen teksten schrijven. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is...
118 training_cursus/cursus-nederlands/training-de-juiste-spelling-cursus-nederlands.php

Cursus Beoordelingsgesprekken Voeren BVT :: In-Company Opleider

...rwachtingen Van U En Uw MedewerkersStructuur En Opbouw Van Het GesprekEffectieve Communicatie Met Uw MedewerkersMotivatie Van Uw MedewerkersCompetenties Analyse Van Het FunctionerenMedewerkers Respectvol AansprekenCoachingsvaardighedenOmgaan Met Lastige Situaties En EmotiesGeven Van ComplimentenPraktijksituaties En CasussenPersoonlijk Actieplan. Resultaten Daarbij heeft u op een effectieve en professionele wijze de vaardigheden van een beoordelingsgesprek voeren geleerd. U heeft inzicht in het nut van de verschillende gespreksvormen. U leert zich goed voor te bereiden, de medewerker adequaat in te lichten en welke stappen u dient te zetten om te zorgen dat de gesprekken duidelijk effect sorteren en motiverend werken. Wij trainen u uitgebreid in vele gesprekstechnieken en juiste interacties waardoor het gesprek so...
220 training_cursus/cursus-beoordelingsgesprekken/training-beoordeling-gesprek-opleiding.php

Cursus Klantgericht Denken En Handelen BVT :: In-Company Opleider

...or. Met name in deze omgeving is het zeer van belang, dat de klant centraal komt te staan. Hoe u dit bereikt? Dat leert u tijdens deze training! Onderwerpen Wat Is Klantgerichtheid; Klantgericht CommunicerenUw Rol En VerantwoordelijkheidKlantgerichtheidInterne KlantgerichtheidLastige Klanten En KlachtenafhandelingKlantgerichtheid Versus Beleefdheid. Resultaten Het programma is bewust meer praktijkgericht dan theoretisch. Korte inleidingen wisselen we af met rollenspelen, oefeningen, discussies en groepsopdrachten. Voor de implementatie van de ideeen in uw praktijk maakt u een actieplan. We gebruiken herkenbare voorbeelden en cases, die aansluiten op de praktijk in uw organisatie. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan...
156 training_cursus/klantgerichtheid/klantgerichtdenken.php

Cursus Telefoon- En Receptiemedewerker BVT :: In-Company Opleider

...rpen Uitstraling Van Balie- Of Receptiemedewerker; De Klant Altijd Aandacht GevenEffectief Luisteren En Feedback GevenInterviewtechnieken Als TelefonisteEffectief Onderhandelen En Vragen StellenAssertief Optreden En Overzicht HoudenConflicthantering En Lastige GesprekkenOmgaan Met Piekperiodes In Uw WerkPraktijksituaties En OefeningenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij heeft u na afloop gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U bent gesterkt in communicatie en slagvaardigheid. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefoneren en u heeft geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze training bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, uw benadering, uw rol en uw communicatie...
6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php

Cursus Competentiebegeleiding BVT :: In-Company Opleider

... Loopt u in uw werk tegen een aantal lastige situaties aan? Bent u uw draai aan het zoeken in een nieuwe functie? Ziet u uitdaging in het aanscherpen van uw competenties? Bij competentie coaching krijgt u intensieve begeleiding aangeboden bij uw functioneren. Op deze manier creeert u bewust reflectie momenten om vanuit een breder perspectief te leren en naar uw eigen situatie te kijken. Tevens werkt u praktisch en doelge...
160 training_cursus/competentie_begeleiding/competentie_coaching.php

Cursus Leidinggeven, Leiden Of Lijden BVT :: In-Company Opleider

...sgesprekken, die waardevol zijn voor uw medewerkers? Uw leidinggevende rol staat centraal in deze boeiende training. Onderwerpen Resultaatgericht Communiceren, GespreksvaardighedenPersoneel Motiveren / ConflicthanteringPresentatietechniekenLastige GesprekkenFeedback GevenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Na afloop van deze praktische training bent u volledig op de hoogte van de verschillende vormen van leidinggeven. U krijgt duidelijk inzicht, welke stijl van leidinggeven het meest bij u aansluit. U staat steviger in uw schoenen als leidinggevende, wanneer u kennis van typeringen, u eigen hebt gemaakt. Interventievaardigheid is het juiste woord. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van...
87 training_cursus/training-leidinggeven-cursus-leidinggeven/cursus-of-training-leidinggeven.php

Cursus Mediatraining BVT :: In-Company Opleider

... Do?s And Don?ts Resultaten Na deze mediatraining bent u in staat om goede interviews te geven of af te nemen, afhankelijk van uw doelstelling. U bent beter in staat om adequaat om te gaan met onverwachte en/of ongeplande interviews en mediavragen. Daarnaast leert u met kritische vragen en lastige situaties om te gaan, proactief te reageren en uw houding aan te passen. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonlijke doelstellingen de verwachting in kaart. Op deze wijze weten wij goe...
159 training_cursus/cursus-media-techniek/mediatraining.php

Cursus Adviesvaardigheden BVT :: In-Company Opleider

... de verschillende fasen van een adviestraject. Daarnaast heeft u geleerd om effectieve adviesgesprekken te voeren. U weet hoe u vertrouwen en geloofwaardigheid als adviseur kan opbouwen. Daarnaast kunt u samenwerken met uw opdrachtgevers en gaat u effectiever om met weerstand en lastige situaties. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonlijke doelstellingen de verwachting in kaart. Op deze wijze weten wij goed hoe wij de kennis moeten overbrengen. Cursus Adviesvaardigheden, bij deze c...
217 training_cursus/training-advies-vaardigheden/cursus-adviseren.php

Cursus Verzuimgesprekken BVT :: In-Company Opleider

... Grijs Zwart En WitHandvatten Voor De Verschillende Soorten VerzuimgesprekkenTelefonische ZiekmeldingTelefonisch Contact Tijdens ZiekteGesprek Tijdens HuisbezoekTerugkeergesprekGesprek Bij ProbleemverzuimGespreksvaardighedenOmgaan Met EmotiesOmgaan Met Lastige Situaties Resultaten Na deze training kunnen de deelnemers een onderscheid maken tussen wit, grijs en zwart verzuim. Daarnaast herkennen zij de signalen van roze verzuim. De deelnemers hebben beter een idee over hoe zij verzuim kunnen voorkomen. Want voorkomen is vaak beter dan genezen. Daarnaast kunnen de deelnemers op vier momenten hun invloed aanwenden om het verzuim terug te dringen. Zij zijn in staat om de juiste vragen te stellen, goed te luisteren en te achterhalen wat de redenen zijn voor het verzuim. Bovendien kunnen de deelnemers na afloop van dez...
199 training_cursus/cursus-verzuim-management/training-verzuimgesprekken-voor-leidinggevenden.php

Cursus Verkoop Binnendienst BVT :: In-Company Opleider

...twikkelt uzelf naar een hoger niveau. Onderwerpen Wat Is Een Succesvol Verkoopgesprek; VerkooptechniekenEffectieve CommunicatieVraag- En Luister TechniekenProactief HandelenKlantgerichtheid Als AttitudePersoonlijke Uitstraling En EnthousiasmeOmgaan Met Klachten En Lastige SituatiesPersoonlijke EffectiviteitTime ManagementPlanning En Organisatie Van Uw Werkzaamheden. Resultaten Na afloop van deze intensieve training verhoogt u uw verkoopresultaten aantoonbaar als gevolg van een aanscherping en verbetering van uw communicatieve en commerciele vaardigheden. U verbetert uw persoonlijke aanpak bij het voorbereiden en het voeren van gesprekken met (potentiele) klanten. U onderhandelt doelmatiger waardoor u sneller en effectiever de onderhandeling met goed resultaat afsluit. Bovendien weet u beter om te gaan met stress ...
175 training_cursus/commerciele-binnendienst/commerciele-binnendienst-training.php

Cursus Interview Technieken BVT :: In-Company Opleider

...e vraag-antwoord vorm, of voor een verhaal met citaten? Hoe bouw je je verhaal op? Hoe maak je een spannend begin? Onderwerpen Interviewtechnieken, Behandeling Van InterviewcriteriaStrategie Structuur En StijlFocus Op Het InterviewPraktijkoefening InterviewAandachtspuntenLastige Rollen (casus)Evaluatie, Persoonlijk Actieplan. Resultaten Goede vragen stellen, het aanscherpen van je intuitie bij het interviewen en je bewust worden van de kwaliteit van de taal: dat leer je in deze interviewcursus. De training biedt een goede basis voor personen die zich meer willen verdiepen in het interview. Heel leerzaam is dat we veel stilstaan bij het communicatieproces dat zich tussen interviewer en geinterviewde afspeelt, en bij de manier waarop mensen spreken en vertellen. Inzicht daarin verhoogt je capaciteit om goed te inte...
170 training_cursus/cursus-interviewtechnieken/cursus_interviewtechniek.php

Page generated in 0.0366 seconds.