... Resultaten U bent op de hoogte van de belangrijkste principes van verandertrajectenen deze succesvol te managenen optimaal te begeleiden. Daarin neemt u alle medewerkers mee in de verandering en zorgt u voor een optimale sfeer binnen de organisatie. Daarbij heeft u inzichten verworvenin de belangrijkste basiskrachten van het management die u goed kunt inzetten op verschillende vlakken. U bent in staat om uw medewerkers beter te motiverenen te coachen. Daarnaast weet u binnen de organisatie de verandermodellenen -stratgieen maximaal te benutten. Het gaat bij verandermanagement om draagvlak, u weet deze als geen ander te creeren. Dit alles kunt u onderbouwenen eventueel omzettenin een gedegen veranderplan. U heeft geleerd hoe u verschillende types medewerkers binnen uw organisatie kunt onderscheiden. Tot slot weet u...282 training_cursus/verandermanagement/training-veranderen-in-de-organisatie.php
... Eeninburgeringscursus is geen gemakkelijke zaak. U dient als immigrant veel te weten over Nederland, waaronder de Nederlandse geschiedenis, cultuur en staatsinrichting. Daarnaast is het ook nog eens noodzakelijk om de Nederlandse taal redelijk te beheersen.Ons cursussysteemMet ons systeem duurt het ongeveer 30 uur om genoeg kennis te hebben voor het inburgeringsexamen. Daarbij hoeft u niet per se al over basiskennis van de Nede...171 training_cursus/inburgeringscursus/nieuwkomers-allochtonen.php
... Welke vaardigheden heeft u nodig om op succesvolle wijze leiding te geven aan een team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen op doelmatige wijze enin goede harmonie met uw eigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze doelgerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw doelstellingen? ...19 training_cursus/training-communicatie/communicatie-voor-leidinggeven.php
... Welke vaardigheden heeft u nodig om op succesvolle wijze praktisch leiding te geven aan uw team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn, zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen, op doelmatige wijze enin goede harmonie met uw eigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze praktisch gerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw...53 training_cursus/training_praktisch_leidinggeven/coachend_leiderschap.php
... U gaat of bent werkzaam als commercieel binnendienstmedewerker? U wilt een uitstekend contact met uw klanten opbouwen? U wilt beschikken over een proactieve en klantgerichte houding? En u wilt effectief samenwerken met de binnendienst of andere afdelingen? Dan is de training Commerciele Binnendienst zeer geschikt voor u. Alle vaardigheden om uitstekend als commercieel binnendienstmedewerker te kunnen functioneren, komenin deze ...175 training_cursus/commerciele-binnendienst/commerciele-binnendienst-training.php
...ewerkers aan te spreken op hun gedrag en daarbij de conflicten niet uit de weg te gaan. Daarnaast leert u grenzen te stellenen assertiever op te treden waardoor u duidelijkheid en een sfeer van vertrouwen bij uw medewerkers kan scheppen. OnderwerpenInzicht KrijgenIn Uw Drijfveren; Zelfbewuster OptredenAssertief OptredenEn CommunicerenHet Achterhalen Van GedragingenSub-assertief Agressief En Assertief GedragGrenzen StellenEn AangevenBewuste Keuzes Helder CommunicerenOmgaan Met Verschillende Belangen. Resultaten Als leidinggevende moet u voldoende tools in handen krijgen om op een natuurlijke manier te kunnen handelen. In onze perspectief betekent assertiviteit dat u op een acceptabele manier uw grenzen kenbaar maakt. Dit houdt in dat u rekening houdt met anderenen niemand over het hoofd ziet, en dus niet subassertief...144 training_cursus/training-assertief-leidinggeven/cursus-training-assertief-leidinggeven.php
...ptimaal Presentatietechnieken, Opbouw Van Een PresentatiePresentatievaardighedenWat Houdt Presenteren Daadwerkelijk InHet Realiseren Van Uw Eigen DoelenEn Die Van De OrganisatieImpact Realiseren Door Uzelf Krachtig Neer Te ZettenHerkennen Van Weerstand En Deze Tactisch OmbuigenInzichtIn Uw Eigen Visie En WaardenOmgaan Met Persoonlijke WeerstandenFlexibel En Creatief ReagerenPraktijksituaties En VoorbeeldenPersoonlijk Actieplan. Resultaten Na afloop van deze zeer praktijkgerichte training kunt u op een effectieve en natuurlijke wijze een mondelinge presentatie ontwikkelenen geven. Aan de hand van talrijke nuttige adviezen, tips en trucs kunt u uw presentatie ~geheel in overeenkomst met uw doelstelling~ afstemmen op uw luisteraars. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniv...54 training_cursus/presentatie_training/effectief_presenteren.php
...eden het verschil maken tussen een mislukt en een geslaagd verkoopgesprek. Onderwerpen Het Verkoopmodel En Gesprekstechnieken, Effectief KlantencontactVerkoopkansenWeerstandDemonstrerenEn PresenterenOmgaan Met BezwarenEn KlachtenEen Gesprek Afsluiten. Resultaten U heeft inzichtin het verkoopproces enin de psychologie van het verkopen. U stemt uw gedrag af op de belangenen de behoeften van de klant. U gaat met vertrouwenen plezier met klanten om en behaalt meer resultaten uit uw verkoopgesprekken. Verder bent u in staat uzelf, uw dienstenen uw organisatie goed onder de aandacht te brengen. En dat doet u met plezier. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch...162 training_cursus/training_verkoopvaardigheden/commerciele_training.php
...en? Herkent u het gevoel dat u dichtklapt tijdens eenintense discussie of telefoongesprek? In deze training leert u, met respect voor anderen, uw belangenen ideeen op een natuurlijke en conflictloze manier naar voren te brengen. OnderwerpenInzicht KrijgenIn Uw Drijfveren, Assertief OptredenEn CommunicerenHet Achterhalen GedragingenAssertief GedragBewuste Keuzes Helder CommunicerenOmgaan Met Verschillende Belangen. Resultaten De training start met bewustwording van uw eigen gedrag en houding. Vervolgens zullen onder begeleiding van een ervaren docent praktijksituaties worden ontleed en leert u beperkende overtuigingen om te buigen naar nieuwe inzichten. Na deze training bent u in staat om assertief gedrag te vertonenen zelfverzekerd te communiceren. U heeft geleerd om te gaan met weerstandenen u kunt op een bewuste ...145 training_cursus/training-assertief-handelen/training-effectief-assertief-handelen.php
... Deze pakkende training is bestemd voor baliemedewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht en klantvriendelijk optreden. Uw werk als baliemedewerker is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan uw houding, woordgebruik en toonhoogte. U presenteert niet alleen met woorden. Uw gezichtsuitdrukking, bewegingenen gebaren communiceren ook. Met lichaamstaal zet u een boodschap kracht bij of doet u er juist afbreuk...6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php
...een originele zienswijze op opleidenen leren. Hierdoor bent u in staat om trainenin een breder perspectief te plaatsen. U wilt immers dat het echte klantprobleem wordt opgelost en daar is vaak meer voor nodig dan alleen een training. Daarnaast krijgt u meer inzichtin uw eigen kracht als trainer. BV&T helpt u uw eigen identiteit als trainer te vindenen uw talenten op een krachtige manier te benutten. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonlijke doelstellingen de verwachting in kaart. Op de...184 training_cursus/didactische-vaardigheden/didactiek-didactische-vaardigheden.php
... Volgt u een cursus of opleiding en dreigt uw studietijd langer te worden dan verwacht? Of volgt u een opleiding en kost deze meer tijd dan was voorzien? Of ziet u er tegen op om weer te gaan leren? Dit kunnen voor u, en mogelijk ook voor uw leidinggevende, punten zijn van zorg. U bent gemotiveerd om een opleiding te (gaan) volgen, maar weet niet altijd goed hoe u dit aan gaat pakken. Met de juiste studievaardigheden leert u voor...222 training_cursus/cursus-studievaardigheden/studie-begeleiding.php
...Voorbereiding, Voorzitterschap SecretariaatSamenwerken Met Dagelijks BestuurFinancien AdministratiefArbobeleid Ziekteverzuim ConflicthanteringCoaching Van Dagelijks Bestuur Van MedezeggenschapsorganenDagdeel Cursus Over De WOR Voor OR, Resultaten Na deze boeiende en pakkende training heeft u inzicht verkregenin bedrijfsvoeringsaspectenen verbetermanagement, gezien vanuit het oogpunt WOR. Tevens heeft u inzicht verkregenin methodes, opzet, invoering eninstandhouding van het vertegenwoordigingsmodel. Het gevolg zal zijn een betere motivatie, waardoor het rendement in uw onderneming verhoogd zal wordenen uw positie binnen de OR zich zal verbeteren. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele dee...102 training_cursus/medezeggenschapsraad/OR-training.php
...aan Met Uw Eigen EmotiesGestructureerd En Effectief Feedback GevenVerbaal En Non-verbaal GedragObserverenEnInterpreterenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij bent u in staat om de verschillende communicatievormen te herkennenen toe te passen. U hebt inzicht gekregenin hoe u overkomt op anderenen hoe u de gedragsstijl van anderen kunt herkennen. U leert denkenen praten vanuit de ontvanger van de boodschap, weloverwogen uw standpunt te bepalen, structuur aan te brengenin de communicatie en de kwaliteit van de informatieoverdracht te verbeteren. Hierdoor bent u in staat om uw communicatie met anderen te verbeteren, zowel in persoonlijke als groepsgesprekken, e-mail-, schriftelijk en telefonisch verkeer. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV...20 training_cursus/training-communicatie/communicatie-vaardigheden.php
... Voor zowel de organisatie als voor de zaak, bedrijf of organisatie is het belangrijk dat er een duidelijke (verander)opdracht is. Welke effecten moeten worden nagestreefd en bovenal: op welke wijze? Een objectieve kijk is noodzakelijk. Dat laatste wordt vaak impliciet gelaten, maar vormt steeds meer de kern van de professionaliteit van onze aanpak. Welke interventies passen het beste bij de organisatie? Een kernvraag die BV&T al...146 training_cursus/Kwaliteitstrainingen/kwaliteitsbeleid.php
Page generated in 0.1607 seconds.