088-7744333

Logo BVT opleiding advies

training kwaliteit ISO 9001 KAM-INK

154

Kennis moet beklijven

Welke vraag u ook hebt, gericht op ontwikkeling van mensen, wij geven u net even deze effectievere stap naar een passende training. Of het nu één op één of een groepsverband is, de trainingen van BV&T worden aan de hand van uw dagelijkse werk met de grootste zorg samengesteld. U traint met de juiste begeleiding en tijdspad. Naast de training kunt u altijd voor vragen terecht bij uw trainer.



Algemene inhoud: training kwaliteit ISO 9001 KAM-INK


De training ~ISO (KAM)~ is bestemd voor iedereen, die belast is met het omzetten of opzetten van ISO 9001:2000 / 18001 en 14001 systeem, zoals kwaliteitsmanagers, kwaliteitscoordinatoren en afdelingshoofden. Na afloop van de training is de deelnemer in staat zelfstandig het ISO-handboek aan te passen of op te zetten naar de ISO 9001/18001 en 14001 norm. Dit pakket wordt ook afzonderlijk aangeboden.


Onderwerpen


Resultaten

De training is interactief van opzet. U wordt persoonlijk begeleid door een van onze senior kwaliteitmanagers. Na afloop van de training is de deelnemer in staat zelfstanding het ISO-handboek aan te passen of op te zetten naar de ISO of KAM norm (9001/14001/18001).


Aansluitend op alle niveaus

Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonlijke doelstellingen de verwachting in kaart. Op deze wijze weten wij goed hoe wij de kennis moeten overbrengen.


Effectieve kennisopname

Om voldoende individuele spreek en oefentijd t.o.v. de praktijk te hebben bestaan de trainingsgroepen bij voorkeur uit 2 - 10 deelnemers. Maar wij verzorgen ook 1 op 1 trajecten (coaching). BV&T streeft naar maximale kennisopname. Dit bereiken wij mede door onze bevoegde docenten die hun vak verstaan. Wenst u persoonlijk contact met betrekking tot uw aanvraag?



IN-Company / Planning / Investering

IN-Company: IN-Company of Inhouse betekent dat wij naar u toe komen.
Dit bespaard op tijd en reiskosten.
Tevens zitten wij met de training bij de praktijk!
 
Trainingsmomenten: 2 dagdelen
Uren per training: 6 uren per dagdeel
Prijs / Investering: Prijsopgave deze kunt u via Prijs INFO aanvragen.
Omdat geen IN-Company Training hetzelfde is.


Incompany startdatums

* Uw gewenst begindatum *
Augustus 2019
September 2019
Oktober 2019
November 2019
December 2019
Januari 2020
Februari 2020
Maart 2020
April 2020
Mei 2020


Locaties:

Waar wonen BV&T trainers. klik hier. BV&T werkt met 75 vaste trainers!


NL:: Wij zijn een in-company opleider, wij komen altijd naar uw organisatie. U bepaard op reistijd en dervingskosten van uw personeel, uw voordeel en ook nog eens duurzaam (modern woord, minder brandstof verbruik). BV&T is tevens de nummer 1 in-company opleider voor werkend Nederland al vanaf 2001. Wenst u een vrijblijvende offerte? Dan kunt u deze hier aanvragen Klik hier..


Een project of traject moet groeien.

BV&T kiest zorgvuldig het lesmateriaal welke nodig is voor een optimale praktijkgerichte training. Voor de juiste aansluiting en het beste resultaat hebben wij een optimaal doelstellingsformulier ontwikkeld. Afhankelijk van uw vraagstuk, werken wij nauw samen met u als opdrachtgever. Alleen zo kunnen wij tot het beste resultaat komen voor de training kwaliteit ISO 9001 KAM-INK. U heeft immers kennis van uw medewerkers en de organisatie, wij zijn de professionals in het ontwikkelen van de les en lesstof. (syllabi)


Hoe behalen wij uw einddoel

Onze trajecten passen we zoveel mogelijk aan op uw doelstelling. We nemen de tijd voor een gedegen voorbereiding (intake en bepaling van uw doelstelling) waarbij we altijd persoonlijk contact met u hebben. Vervolgens voeren we onze trajectopbouw volgens afspraak uit. Dit betekent dat het resultaat ons uitgangspunt wordt en dat aan al uw verwachtingen wordt voldaan. Daartoe gebruiken wij deugdelijke materialen en zetten wij goed getraind, herkenbaar personeel in. Onze docent of trainer ziet er tijdens uw traject op toe dat de kennis welke moet worden overgebracht (beklijven) in de praktijk zijn uitwerking gaat krijgen. Onze slogan: "effectief met perspectief"


Visie

Mensen op basis van eigen competenties in beweging te brengen door op maat gesneden ontwikkeltraject aan te bieden. Tevens forwarding op het functioneringsgesprek. Door een breed pakket van diensten en producten is BV&T in staat mensen te bewegen en ruime kansen te bieden.


Doelstelling

Uw doelstelling staat central in deze cursus kwaliteit ISO 9001 KAM-INK. Tijdens de intake (telefonisch of bezoek) worden uw leerdoelen besproken. Jullie inventariseren intensief wat het leerprogramma moet bevatten. In gemiddeld 2 bijeenkomsten gaat u op de werkplek concreet aan de slag met het bereiken van uw persoonlijke leerdoelen. U verbetert uw vaardigheden door veel te oefenen met cases en situaties uit uw eigen praktijk. De trainer begeleid en ondersteunt u hierbij en geeft gerichte feedback en praktische tips waar u echt iets aan hebt. Jullie stellen samen een persoonlijk leerplan op om ook na deze cursus uw doelen daadwerkelijk in de praktijk om te zetten. Maatwerk van BV&T of Verder Zoeken..


Alles voor een zichtbare verbeterde verandering

U wenst vooruit te gaan, met uw team, medewerkers en uw organisatie. Wij hebben de specialiteit in huis met onze professionals om deze slag te maken. Wij verdiepen ons in uw vraagstuk, kijken met u mee naar blinde vlekken en geven daarbij ons advies. Hiermee brengen wij teams en hele afdelingen naar een hoger plan.

Echter soms is er voor daadwerkelijke en blijvende verandering meer nodig. Dan kunnen wij spreken van coaching of begeleiding. Dit doen wij meestal op het niveau van managers en HR. Op die manier creëren wij samen de meest krachtige leeromgeving voor uw medewerkers en behalen wij samen het beste resultaat uit uw team, afdeling en organisatie.



  

Referenties kwaliteit ISO 9001 KAM-INK Aantal deelnemers In-Company
 
Mazars Accountants2 deelnemers 
Proxcys B.V.9 deelnemers 
Delta Wonen40 deelnemers 
Fast Forward Freight B.V.7 deelnemers 
Toekomssterk5 deelnemers 
Ballast Nedam Infra8 deelnemers 
Asav Hef- En Hijstechniek B.V.2 deelnemers 
De Vries WFM3 deelnemers 
Hollander Techniek1 deelnemers22 trajecten
Ministerie VWA1 deelnemers 
Indal Group4 deelnemers 
Ebusco B.V.5 deelnemers 
Zublin Nederland B.V.8 deelnemers 
VideoJet6 deelnemers 
Dyka BV72 deelnemers2 trajecten
Merieux Nutrisciences11 deelnemers2 trajecten
Kuitert1 deelnemers 
Urbain Trade Bv2 deelnemers 
Mapi Values Netherlands BV 1 deelnemers2 trajecten
CONO Kaasmakers8 deelnemers 
Stichting De Zijlen7 deelnemers 
SHL-Groep Stichting Huisartsen Laboratorium5 deelnemers 
Eurolouvre BV2 deelnemers 
Scania Production Zwolle BV2 deelnemers2 trajecten
UrbainTrade1 deelnemers 
Ferro Footwear BV1 deelnemers2 trajecten
Vink Tandtechniek8 deelnemers2 trajecten
M-Tech BV1 deelnemers 
Accres Apeldoorn B.V.1 deelnemers 
Efectis Nederland B.V.8 deelnemers6 trajecten
Royal Bel Leerdammer BV1 deelnemers 
DELTA N.V.6 deelnemers 
Renewi2 deelnemers 
Royal Bel Leerdammer7 deelnemers4 trajecten
Van Der Linden Beton B.V.5 deelnemers 
En nog veel meer.....    
     
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. 450 Referenties Contact
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de kwaliteit ISO 9001 KAM-INK. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Locaties: 637171 kwaliteit ISO 9001 KAM-INK Effectief en Praktijkgericht.


Blog Nieuws:

Schrijf-Datum: 08-07-2019
Een trainer balanceert op het scherpst van de snede. Er worden duidelijk spijkers met koppen geslagen! Van u wordt een deskundig advies verwacht richting de klant, maar ook dat uw adviezen in overeenstemming zijn met de belangen van belanghebbenden. Om succesvol te zijn als adviseur zult u vanaf het begin een goede samenwerkingsrelatie opbouwen. Hoe wint u het vertrouwen en hoe gaat u om met de verschillende belangen? Waar liggen de weerstanden en hoe doorbreekt u die? In deze waardevolle training leert u vaardigheden die naast uw vakkennis onontbeerlijk zijn voor iedere adviseur.

kwaliteit ISO 9001 KAM-INK Cursus
De training "ISO 9001:2015" is bestemd voor iedereen die belast is met het omzetten of opzetten van ISO 9000 naar het ISO 9001:2000 systeem, zoals kwaliteitsmanagers, kwaliteitscoördinatoren en afdelingshoofden.

INK-model inhoud lesboek syllabi

Onderstaand schema wordt zowel op Europees niveau, als op nationaal niveau gebruikt. In Nederland wordt dit het INK-model (Instituut voor Nederlandse Kwaliteit) genoemd.

Het model bestaat uit twee soorten aandachtsgebieden: de maakfactoren (de linker vijf) en de resultaten (de rechter vier). Zoals deze termen al aangeven zijn dat respectievelijk de gebieden waarop het management invloed kan uitoefenen en de gebieden waar de resultaten daarvan zichtbaar worden.

De resultaatgebieden
De resultaatgebieden vertegenwoordigen de verschillende groepen belanghebbenden:

Ondernemingsresultaten
Ondernemingsresultaten vertegenwoordigen de geldschieters. Belangrijke meetpunten hier zijn dan ook onder andere: rendement, winst (voor de korte termijn interessant), marktaandeel, groei (voor de lange termijn relevant). De 'ondernemingsresultaten' zijn het uiteindelijke gevolg van álle gebieden; het meest direct echter van de drie andere resultaatgebieden.

Klantentevredenheid
Klanttevredenheid vertegenwoordigt de klanten. Tevreden klanten zijn belangrijk: zij komen terug en maken reclame voor de organisatie. Ontevreden klanten maken negatieve reclame en maken het daardoor extra moeilijk om nieuwe klanten te vinden. Een hoge klantentevredenheid is pas mogelijk als de medewerkers tevreden zijn, en het imago van de onderneming goed is. Op zijn beurt leidt een hoge klantentevredenheid tot goede ondernemingsresultaten.
?
Medewerkers tevredenheid
Deze groep vertegenwoordigt uiteraard de medewerkers. Het is voor een organisatie van levensbelang dat de medewerkers met plezier naar hun werk gaan, en betrokken zijn bij het werk dat ze doen (bijvoorbeeld door verbeteringen aan te dragen). Medewerkers tevredenheid is van grote invloed op de klantentevredenheid en beïnvloedt dus zowel direct als indirect de ondernemingsresultaten.

Invloed op de samenleving
Hierin zitten alle niet directbetrokkenen, zoals: overheden, opleidingsinstituten, omwonenden en 'het publiek'. Het gaat hier om het imago dat een organisatie heeft. Een goed imago is belangrijk om bijvoorbeeld aan personeel te komen, klanten te vinden of negatieve publieksacties te voorkomen. Bovendien beïnvloedt dit gebied de klantentevredenheid en de ondernemingsresultaten.
1.10. Maakfactoren en resultaatgebieden
De maakfactoren, dus de gebieden waarop het management invloed heeft, vertonen ook een samenhang:

Leiderschap is de basisvoorwaarde voor TQM. Zoals in het begin al gezegd is TQM een filosofie. Dat betekent dat er in geloofd moet worden; met de directie voorop. Zonder betrokkenheid van, en het geven van het goede voorbeeld door, de hoogst leidinggevende(n) is het voor een organisatie niet mogelijk om een TQM-organisatie te worden.

Beleid en strategie geeft richting aan het geloof in TQM: welke doelen zijn belangrijk en hoe moeten die bereikt worden.

Personeelsmanagement en Middelen geven aan dat de juiste personen, de juiste machines, de juiste hulpmiddelen, de juiste opleiding, enzovoort moeten worden vastgesteld en ingezet. Bovendien moet dat zodanig gebeuren dat het past binnen het beleid en de strategie, zodat dit dus uiteindelijk zal bijdragen tot de gewenste resultaten.


BV&T opleiding & advies

Zoekwoorden Via Searching


Cursus iso certificering Groningen, Utrecht, Amsterdam Maatwerk en Praktijkgericht: Cursus iso certificering. MT Kader Trainingen: kwaliteit ISO 9001 KAM-INK. ZZP of Freelance Vacature voor: iso kwaliteit certificering. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Groningen, Utrecht, Amsterdam IN-Company Trainingsbureau: iso kwaliteit certificering iso certificering. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree of INFO: iso kwaliteit certificering iso certificering. Groningen, Utrecht, Amsterdam

Blog Nieuws:


Hoe verloopt communicatie precies? Welke wetmatigheden kunnen we daarin onderscheiden? Wat is non-verbale communicatie? Hoe belangrijk is het goed waarnemen? Moet ik vooral observeren of juist onmiddellijk interpreteren? Hoe ondersteun ik mijn boodschap non-verbaal? Welke signalen zenden we naar elkaar uit? Wat is belangrijk als ik luister? Hoe vat ik het beste samen? Welk vragen moet ik stellen? Hoe kan mijn gesprekspartner het beste met mijn feedback uit de voeten? En hoe ontvang ik zelf feedback, zonder me aangevallen te voelen? In deze doelgerichte training komen de zojuist genoemde vragen aan de orde.

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Ook voor u gevonden


cursus Auditvaardigheden ISO 9001:2015
cursus Kwaliteitsbewustzijn
cursus VCA voor leidinggevenden VCA-VOL
training ISO Kwaliteit ISO 9001:2015
cursus Interne auditor (internal audit)
training Intensief Kwaliteitsbeleid
cursus VCA Basis Veiligheid VCA-Basis
training kwaliteit ISO 9001 KAM-INK
training OHSAS 18001 Arbo
training CE Normering
training Quality Manager Kwaliteit QHSA
cursus Lean by Kaizen Procesverbetering
cursus Lean by Kaizen Verbetermanagement
training Lean 5S Kwaliteit
training Six Sigma Kwaliteit
training ISO 14001 Milieu Interne
Cursus Asset management ISO 55001:2014
cursus Kwaliteitsmanagement ISO
training ISO 27001 Informatiebeveiliging
training AS 9100 Luchtvracht REVC
training Verandermanagement
project AVG GDPR
training NEN 15224 Kwaliteitstraining


Spreuk:
Stoot je hoofd niet tegen de wolken.

Inspiratie Posters Bekijken?

450 Operationele Bedrijven, 75 trainers en 4 ontwikkelaars