088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Wat Is De Ideale Verkoop Opbouw

271

Algemene cursus Wat Is De Ideale Verkoop Opbouw


Deze training is gratis bij een jaar abonnement van IP Marketing! Uniek aanbod.

Zie ook: de website van IPM!

Met IPM ziet u exact wie uw online bezoekers zijn! Naam, adres, telefoon en interesse! 'waar rook is, is vuur' Maar hoe pakt u dit aan? Daarom deze gratis training in samenwerking met BV&T.

Gratis verkoop training, vraag naar de voorwaarden. B2B



Wilt u op een doeltreffende manier effectief verkopen of juiste optimaal een acquisitie gesprek ingaan met uw (nieuwe) klanten? U wilt weten hoe u de klant in enkele zinnen het pijn punt van de organisatie weet te benoemen. Dit is cruciaal voor elk verkoop acquisitie gesprek. En wilt u op een oprechte manier klanten werven? Wanneer de telefoon voor u manier is om klantrelaties op te bouwen en zaken te doen, dan is deze training echt iets voor u. U leert initiatief te nemen en de voordelen van uw product overtuigend overbrengen. Tijdens deze waardevolle en praktische training verhoogt u uw commerciële vaardigheden in telefoongesprekken met (potentiële) klanten, waardoor uw verkoopresultaten nog verder zullen verbeteren.


Onderwerpen



Resultaat


U krijgt met deze acquisitie training inzicht in het verkoopproces en in de psychologie van het verkopen. Hoe zou u een pen verkopen? Vooraf aan de training zal dit anders gaan dan na de training, daarvan zijn wij overtuigd. U stemt uw gedrag af op de belangen en de behoeften van de klant. Binnen twee a drie zinnen hebt u de behoefte in kaart van uw klant. Zo bent u effectief en doeltreffend en verspilt u weinig van uw kostbare tijd. Verder bent u in staat uzelf, uw diensten en uw organisatie goed onder de aandacht te brengen. En dat doet u met plezier.


Altijd één vaste contactpersoon


BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Wat Is De Ideale Verkoop Opbouw. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.


Wat is IN-Company


Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Wat Is De Ideale Verkoop Opbouw aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.


Planning Wat Is De Ideale Verkoop Opbouw;


Aantal bijeenkomsten: 1
Het aantal uren 6 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..


Elke cursus moet goed aansluiten

De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Wat Is De Ideale Verkoop Opbouw. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..



  

Advies voor Wat Is De Ideale Verkoop Opbouw


Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..


Advies, ook voor u gevonden


training Balie en Receptie Medewerker
training Teksten Redigeren
training Verkoop Binnendienst
training Verkoop en Acquisitie
training Prestatieverkoop
training Prestatie Inkoop
training Effectieve Telefoon Verkoop
training Verkoper Communicatie
training Telefoon- en Receptiemedewerker
training Klantgericht Denken en Handelen
training Succesvol Verkopen
training Professionele Inkoop Training
training Acquisitie Verkoop voor
training Effectief Telefoneren
training Effectieve Marketing

Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company
 
UVW Particulier1 deelnemers 
Europe Top Security BV3 deelnemers 
SHPP BV11 deelnemers2 trajecten
NCOI Opleidingen1 deelnemers5 trajecten
Fabriek Van Palty Producten B.V.1 deelnemers 
Binnenlandse Zaken En Koninkrijksrelaties1 deelnemers 
Alpro-Soya Landgraaf2 deelnemers 
Nederlandse Defensie Academie13 deelnemers6 trajecten
DSD Profyto8 deelnemers 
Kuncai Europe B.V.2 deelnemers2 trajecten
Gemeente Lelystad16 deelnemers 
Eskadee1 deelnemers 
Levanto9 deelnemers 
Bruns En Broekhuis4 deelnemers2 trajecten
Medcor Pharmaceuticals B.V.3 deelnemers2 trajecten
Van Der Lans International BV1 deelnemers 
Hydro8 deelnemers2 trajecten
Nivo Noord B.V.12 deelnemers2 trajecten
Albert Heijn Online Amsterdam11 deelnemers7 trajecten
CIG Centraalstaal3 deelnemers 
Waterschap Limburg1 deelnemers 
Pmf Delfzijl Bv1 deelnemers 
InnoCore Technologies BV4 deelnemers 
Mapi Values Netherlands BV 1 deelnemers2 trajecten
Universiteit Leiden 10 deelnemers2 trajecten
 
En nog veel meer.....    
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Acquisitie Verkoop voor Top-verkopers. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Overige Informatie


Schrijf-Datum: 08-04-2024
in sommige gevallen kan het interessant zijn om zelf uw tekst in het engels te schrijven en deze daarna te laten corrigeren of redigeren. bijvoorbeeld als de tekst over onderwerpen gaat waarin u zelf goed in thuis bent. nadat u zich hebt gebogen over wat u wilt zeggen, kunnen wij vervolgens de taalkundige kant van de tekst voor onze rekening nemen. u bent de vakspecialist, wij zijn de taalspecialist. u weet wat u wilt overbrengen. Onderdeel van Acquisitie Verkoop voor Top-verkopers



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training Wat Is De Ideale Verkoop Opbouw Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass Wat Is De Ideale Verkoop Opbouw. MT Kader Trainingen: Acquisitie Verkoop voor Top-verkopers. ZZP of Freelance Vacature voor: cursus verkoop acquisitie training. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: cursus verkoop acquisitie training Wat Is De Ideale Verkoop Opbouw. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen cursus verkoop acquisitie training Wat Is De Ideale Verkoop Opbouw. Nederland

Blog Nieuws:

wilt u leren om uw rapporten, beleidsnota’s en memo’s overtuigender of bondiger te schrijven? of wilt u leren om meer structuur aan te brengen in uw rapporten? in deze praktijkgerichte workshop leert u allerlei technieken die u helpen bij het schrijven van heldere en beknopte verslagen. daarnaast wordt er aandacht besteed aan interne en externe rapportages en wat er komt kijken bij mondelinge en schriftelijke rapportages. er wordt ingegaan op de verschillende doelen waarvoor een rapport geschreven kan worden en hoe u hierop aansluit qua structuur, toon en schrijfstijl. hierbij onderscheiden we: inventariseren, voorlichten, overtuigen en verslaggeven. tijdens de workshop rapporteren leert u stap voor stap wat er bij het schrijven van een goed rapport komt kijken.

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Spreuk:
Kennis kun je niet eisen of afdwingen.

Inspiratie Spreuken Inzien?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Wat Is De Ideale Verkoop Opbouw