088-7744333

Logo BVT opleiding advies
Searching training redigeren verkoop reclame

Uw zoek resultaat voor: training redigeren verkoop reclame

Cursus Teksten Redigeren BVT :: In-Company Opleider

... In sommige gevallen kan het interessant zijn om zelf uw tekst in het Engels te schrijven en deze daarna te laten corrigeren of redigeren. Bijvoorbeeld als de tekst over onderwerpen gaat waarin u zelf goed in thuis bent. Nadat u zich hebt gebogen over wat u wilt zeggen, kunnen wij vervolgens de taalkundige kant van de tekst voor onze rekening nemen. U bent de vakspecialist, wij zijn de taalspecialist. U weet wat u wilt overbrengen...
133 training_cursus/redigeren-taal-cursus/redigeer-cursus-reclame.php

Cursus Acquisitie Verkoop Voor Top-verkopers BVT :: In-Company Opleider

... Deze training is gratis bij een jaar abonnement van IP Marketing! Uniek aanbod. Zie ook: de website van IPM! Met IPM ziet u exact wie uw online bezoekers zijn! Naam, adres, telefoon en interesse! 'waar rook is, is vuur' Maar hoe pakt u dit aan? Daarom deze gratis training in samenwerking met BV&T.Gratis verkoop training, vraag naar de voorwaarden. B2BWilt u op een doeltreffende manier effectief verkopen of juiste optimaal een acq...
271 training_cursus/cursus-verkoop-acquisitie-training/acquisitie-verkoop-training.php

Cursus Verkoop En Acquisitie BVT :: In-Company Opleider

... In de training verdiept / verbetert u uw commerciele en communicatieve vaardigheden. U leert hoe u een salesgesprek systematisch resultaatgericht aanpakt en hoe u volgens een professionele structuur kunt werken. U leert welke vaardigheden het verschil maken tussen een mislukt en een geslaagd verkoopgesprek. Onderwerpen Het Verkoopmodel En Gesprekstechnieken, Effectief KlantencontactVerkoopkansenWeerstandDemonstreren En Presentere...
162 training_cursus/training_verkoopvaardigheden/commerciele_training.php

Cursus Effectieve Telefoon Verkoop BVT :: In-Company Opleider

... Wilt u zich verder ontwikkelen op het gebied van telefonische verkoop en acquisitie? Of wilt u klanten beter te woord staan die u benaderen? Dan is deze training interessant voor u. Om een succesvolle relatie op te bouwen, moet u initiatief nemen, afspraken maken, uw voordelen onder de aandacht brengen en (potentiele) klanten overtuigen. U verhoogt uw vaardigheden in deze waardevolle en praktische training. U leert hoe u op een e...
176 training_cursus/telefonische-verkoop-en-acquisitie/telefonische-verkopen-acquisitie.php

Cursus Prestatieverkoop BVT :: In-Company Opleider

... Prestatieverkoop is de klant helpen de juiste procedure te volgen. De klant bepaalt namelijk welke leverancier het wordt naar aanleiding van een selectieprocedure. U kunt zich in de procedure van Best Value Procurement inleven en vervolgens daarop inspelen. Hoe beter dit contact, hoe beter u kunt bepalen wat de klant waardevol vindt. Een van de belangrijkste vaardigheden van een goede verkoper procedure is het stellen van de juis...
206 training_cursus/training-prestatie-verkoop/optimaal-verkopen-inkoopprestatie.php

Cursus Succesvol Verkopen BVT :: In-Company Opleider

... Een verkoper binnen- of buitendienst dient over veel praktische kennis en uitstekende commerciele, communicatieve vaardigheden te beschikken. Tijdens deze zeer praktijkgerichte verkooptraining verwerft u de juiste kennis en de vereiste vaardigheden om op een inspirerende wijze uw product op de markt te zetten. Kennis en vaardigheden worden in deze training op zeer uitdagende en inspirerende manier gecombineerd. Het gaat erom uw p...
58 training_cursus/verkoop_training/succes-vol-verkopen-praktijk_gericht.php

Cursus Verkoper Communicatie Gesprekstechnieken BVT :: In-Company Opleider

... Professionele communicatie is weten wat u vertelt. Levert het op wat u er van te voren van had verwacht? In deze boeiende training krijgt u tools aangereikt waarmee u direct aan de slag kunt. Tijdens deze zeer praktijkgerichte training verwerft u de juiste kennis en de vereiste vaardigheden die ieder commercieel medewerker nodig heeft. De kennis en vaardigheden worden in deze training op een zeer uitdagende en inspirerende manier...
17 training_cursus/verkoop-communicatie/commercieel-communiceren.php

Cursus Effectieve Marketing (Praktijk-gericht) BVT :: In-Company Opleider

... Bent u werkzaam (Toekomstig) op de afdeling Marketing of Communicatie die op een effectieve wijze u en uw collega`s naar een hoger plan willen trekken en hun kennis en vaardigheden in dit vakgebied verder willen ontplooien. Vooraf aan de training zal een persoonlijk intake of doelstelling worden gevraagd.In deze training leert u met concrete tools en voorbeelden om op een effectieve wijze met marketing en (marketing)communicatie ...
286 training_cursus/verkoop-marketing-praktisch-effectief/training-effectieve-marketing.php

Cursus Verkoop Binnendienst BVT :: In-Company Opleider

... U gaat of bent werkzaam als commercieel binnendienstmedewerker? U wilt een uitstekend contact met uw klanten opbouwen? U wilt beschikken over een proactieve en klantgerichte houding? En u wilt effectief samenwerken met de binnendienst of andere afdelingen? Dan is de training Commerciele Binnendienst zeer geschikt voor u. Alle vaardigheden om uitstekend als commercieel binnendienstmedewerker te kunnen functioneren, komen in deze v...
175 training_cursus/commerciele-binnendienst/commerciele-binnendienst-training.php

BV&T heeft maar liefst 75 vaste docenten en trainers

...ngels Trainer: Ariane Vermeijden NT2 Trainer: Mireille van Groeningen NT2 Trainer: Angelique Klep Nederlands en NT2 Trainer: Henri?tte Plomp Frans, Nederlands en NT2 Henri?tte kenmerkt zich als spontaan communicatief- en organisatorisch vaardig. Trainer: Monika van Beek-Borawitz Duits Trainer: Maaike Trimbach Duits, Redigeren en Schrijven Trainer: Amrei Volkmann Duits Trainer: Karine Koops Janin Frans Trainer: Wil Hillen NT2 Trainer: Isabel Boetzelaer Duits Trainer: Mirjam Hausmann Duits, Nederlands en Engels Trainer: Karin Grijff-Lutgendorff Verkooptechnieken en Communicatie Trainer: Alexandra Koch Duits Trainer: Germaine Anema Nederlands en NT2 Trainer: Mike Renzing Duits Trainer: Ber Heuberger Nederlands Docent Nederlands Trainer: Hans van Sermondt Engels en NT2 Trainer: Vincent Huiting NT2 en Frans Trainer: Anita Pep...
professionele_trainers.php

Training Referenties Gemeente Ministerie Organisatie Bedrijven Advisering

...ner: Ariane Vermeijden NT2 Trainer: Mireille van Groeningen NT2 Trainer: Angelique Klep Nederlands en NT2 Trainer: Henri?tte Plomp Frans, Nederlands en NT2 Henri?tte kenmerkt zich als spontaan communicatief- en organisatorisch vaardig. Trainer: Monika van Beek-Borawitz Duits Trainer: Maaike Trimbach Duits, Redigeren en Schrijven Trainer: Amrei Volkmann Duits Trainer: Karine Koops Janin Frans Trainer: Wil Hillen NT2 Trainer: Isabel Boetzelaer Duits Trainer: Mirjam Hausmann Duits, Nederlands en Engels Trainer: Karin Grijff-Lutgendorff Verkooptechnieken en Communicatie Trainer: Alexandra Koch Duits Trainer: Germaine Anema Nederlands en NT2 Trainer: Mike Renzing Duits Trainer: Ber Heuberger Nederlands Docent Nederlands Trainer: Hans van Sermondt Engels en NT2 Trainer: Vincent Huiting NT2 en Frans Trainer: Anita Pepping Media...
referenties.php

Cursus Klantgericht Denken En Handelen BVT :: In-Company Opleider

... U verkoopt hetzelfde product als uw concurrent? Hoe zorgt u er dan voor dat de klant juist naartoe komt? Door net dat beetje extra te bieden. Extra service te geven. U te verplaatsen in uw klant. Dit maakt het verschil. Tijdens deze training komen alle aspecten van klantgericht denken aan de orde. Niet alleen voor u geschikt als u in het bedrijfsleven werkt, maar zeker ook als u werkzaam bent in de non-profit sector. Met name in ...
156 training_cursus/klantgerichtheid/klantgerichtdenken.php

Cursus Lean By Kaizen Procesverbetering BVT :: In-Company Opleider

...jk zichtbaar, maar ook zorg- en dienstverlenende organisaties kennen processen. Hetzelfde geldt voor afdelingen die indirect betrokken zijn bij de productie, zorg of dienstverlening. Denk aan de schoonmaakdienst, de receptie, de engineering, het bedrijfsbureau, de inkoop of verkoop, de administratie enzovoort. Binnen elk van die afdelingen en hun eigen processen vindt verspilling plaats. Soms zijn wij ons hiervan bewust maar vaak ook helemaal niet. Die verspilling kan een organisatie zodanig in de weg zitten dat er als het ware verlamming optreedt waardoor de gestelde doelen niet bereikt worden. Deze cursus geeft inzicht in die verspillingen en bespreekt de technieken die je kunt toepassen om deze verspilling te vermijden. Lean by Kaizen (procesverbetering) is het vervolg op de cursus Lean by Kaizen (verbetermanagement). S...
168 training_cursus/LEAN_by_KaiZen/cursus-lean-by-kaizen.php

Page generated in 0.0701 seconds.