088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Telefonische Verkopen Acquisitie

176

Effectieve cursus Telefonische Verkopen Acquisitie


Wilt u zich verder ontwikkelen op het gebied van telefonische verkoop en acquisitie? Of wilt u klanten beter te woord staan die u benaderen? Dan is deze training interessant voor u. Om een succesvolle relatie op te bouwen, moet u initiatief nemen, afspraken maken, uw voordelen onder de aandacht brengen en (potentiele) klanten overtuigen. U verhoogt uw vaardigheden in deze waardevolle en praktische training. U leert hoe u op een effectieve wijze klanten kunt benaderen en uw verkoopresultaten kunt verbeteren.


Onderwerpen



Resultaat


Na afloop van de cursus heeft u uw kwaliteiten op het gebied van telefonische verkoop verbeterd. U bent in staat om, in een eigen stijl, op efficiente en effectieve wijze telefonisch contact te leggen en om klantgerichte en overtuigende telefoongesprekken te voeren.


Altijd één vaste contactpersoon


BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Telefonische Verkopen Acquisitie. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.


Wat is IN-Company


Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Telefonische Verkopen Acquisitie aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.


Planning Telefonische Verkopen Acquisitie;


Aantal bijeenkomsten: 1
Het aantal uren 6 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..


Elke cursus moet goed aansluiten

De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Telefonische Verkopen Acquisitie. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..



  

Advies voor Telefonische Verkopen Acquisitie


Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..


Advies, ook voor u gevonden


training Balie en Receptie Medewerker
training Teksten Redigeren
training Verkoop Binnendienst
training Verkoop en Acquisitie
training Prestatieverkoop
training Prestatie Inkoop
training Effectieve Telefoon Verkoop
training Verkoper Communicatie
training Telefoon- en Receptiemedewerker
training Klantgericht Denken en Handelen
training Succesvol Verkopen
training Professionele Inkoop Training
training Acquisitie Verkoop voor
training Effectief Telefoneren
training Effectieve Marketing

Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company
 
Ugoo Holding B.V. 25 deelnemers 
Gemalto3 deelnemers 
Ausnutria B.V.18 deelnemers 
Honeywell BV10 deelnemers 
Europlanit4 deelnemers4 trajecten
Plus 100 BV4 deelnemers 
RPXhxJMBwgyAkpTL1 deelnemers 
Kadaster8 deelnemers 
Koopman Installatie Raalte Bv1 deelnemers 
Cap-devilbiss1 deelnemers 
Fryling BV5 deelnemers3 trajecten
Kverneland Group5 deelnemers 
EMEA Distribution Hub18 deelnemers2 trajecten
Hovenierderij Sandee BV.13 deelnemers 
M-Tech BV1 deelnemers 
RBO1 deelnemers2 trajecten
Advion BV8 deelnemers 
B&S Revalidatie-Techniek B.V.9 deelnemers 
Rockwool B.V.3 deelnemers4 trajecten
Albert Heijn Online Almere12 deelnemers3 trajecten
Heinz Kraft1 deelnemers2 trajecten
Eppendorf Nederland B.V.3 deelnemers2 trajecten
Carpenter B.V.4 deelnemers 
Barkmeijer Stroobos BV4 deelnemers3 trajecten
Hoefnagels Branddeuren BV9 deelnemers 
 
En nog veel meer.....    
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Effectieve Telefoon Verkoop. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Overige Informatie


Schrijf-Datum: 02-06-2025
moet u voor uw werk af en toe een nederlandse brief of rapport schrijven, maar blijft u worstelen met de spelling of de zinsopbouw? wilt u correct leren schrijven en zich meer verdiepen in de verschillende aspecten van de nederlandse taal? dan is onze workshop ‘foutloos nederlands schrijven’ iets voor u. tijdens deze workshop krijgt u meer inzicht in waar u tijdens het schrijven tegenaan loopt, en leert u hiermee effectief om te gaan.

er worden regelmatig fouten gemaakt tijdens het schrijven van nederlandse teksten. hierbij kunt u denken aan dt-fouten. of schrijft men nu ‘hun beide’, ‘hun beide’ of ‘hen beiden’? en hoe zat het ook alweer met ’t kofschip of ’t sexy fokschaap? bv&t heeft een pakkende workshop voor u ontwikkeld waarin u antwoord krijgt op deze vragen. Onderdeel van Effectieve Telefoon Verkoop



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training telefonische verkopen acquisitie Groningen, Utrecht, Amsterdam Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass telefonische verkopen acquisitie. MT Kader Trainingen: Effectieve Telefoon Verkoop. e-Learningsplatform, HACCP Trainingen: Effectieve Telefoon Verkoop. ZZP of Freelance Vacature voor: telefonische verkoop en acquisitie. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Groningen, Utrecht, Amsterdam IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: telefonische verkoop en acquisitie telefonische verkopen acquisitie. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen telefonische verkoop en acquisitie telefonische verkopen acquisitie. Groningen, Utrecht, Amsterdam

Blog Nieuws:

heeft u in uw werk te maken met duitse contacten? dan is het onmisbaar om de duitse taal te beheersen. ondanks dat veel duitse bedrijven tegenwoordig ook engels spreken, blijft het belangrijk om duits te kunnen spreken wanneer u zaken doet met duitse bedrijven. wanneer u een duitse brief kunt schrijven zonder taalfouten en/of een gesprek kunt voeren in het duits met uw zakelijke relaties, kunt u de professionaliteit van uw organisatie waarborgen. daarnaast kunt u op die manier uw internationale concurrenten voor zijn.

de duitse taal beheersen is echter makkelijker gezegd dan gedaan. zo worden de naamvallen in de duitse grammatica erg lastig gevonden. tevens wordt de duitse manier van zaken doen vaak als formeler ervaren vergeleken nederland. wilt u leren om zakelijke gesprekken te voeren of om zakelijke brieven te schrijven in het duits? of richt u zich liever op andere onderwerpen met betrekking tot de workshop zakelijk duits? bij bv&t kunt u terecht voor een workshop zakelijk duits op maat.

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Spreuk:
Processen zijn niet van papier.

Inspiratie Spreuken Inzien?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Telefonische Verkopen Acquisitie