088-7744333
176
Effectieve cursus Vraagtechnieken En Luistervaardigheden
![]()
Wilt u zich verder ontwikkelen op het gebied van telefonische verkoop en acquisitie? Of wilt u klanten beter te woord staan die u benaderen? Dan is deze training interessant voor u. Om een succesvolle relatie op te bouwen, moet u initiatief nemen, afspraken maken, uw voordelen onder de aandacht brengen en (potentiele) klanten overtuigen. U verhoogt uw vaardigheden in deze waardevolle en praktische training. U leert hoe u op een effectieve wijze klanten kunt benaderen en uw verkoopresultaten kunt verbeteren.
Onderwerpen
Resultaat
![]()
Na afloop van de cursus heeft u uw kwaliteiten op het gebied van telefonische verkoop verbeterd. U bent in staat om, in een eigen stijl, op efficiente en effectieve wijze telefonisch contact te leggen en om klantgerichte en overtuigende telefoongesprekken te voeren.
Altijd één vaste contactpersoon
BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Vraagtechnieken En Luistervaardigheden. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.
Wat is IN-Company
Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Vraagtechnieken En Luistervaardigheden aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.
Planning Vraagtechnieken En Luistervaardigheden;
Aantal bijeenkomsten: 1
Het aantal uren 6 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..
Elke cursus moet goed aansluiten
De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Vraagtechnieken En Luistervaardigheden. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..
Advies voor Vraagtechnieken En Luistervaardigheden
Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..
Advies, ook voor u gevonden
training Balie en Receptie Medewerker
training Teksten Redigeren
training Verkoop Binnendienst
training Verkoop en Acquisitie
training Prestatieverkoop
training Prestatie Inkoop
training Effectieve Telefoon Verkoop
training Verkoper Communicatie
training Telefoon- en Receptiemedewerker
training Klantgericht Denken en Handelen
training Succesvol Verkopen
training Professionele Inkoop Training
training Acquisitie Verkoop voor
training Effectief Telefoneren
training Effectieve Marketing
Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company Dyckerhoff Basal Nederland B.v. 20 deelnemers Shop Apotheke 12 deelnemers Stichting Pensioenfonds IBM Nederland 20 deelnemers Fabriek Van Palty Producten B.V. 1 deelnemers IJs-Garant 1 deelnemers Dun @ Bradstreet 8 deelnemers Nivo Noord B.V. 12 deelnemers 2 trajecten Numidia B.V. 8 deelnemers 11 trajecten Van Rooy Pastry 4 deelnemers Mammoet Noord B.V. 1 deelnemers 2 trajecten Gemeente Slochteren 1 deelnemers Truckservice Bergh 1 deelnemers Woningstichting De Wieren 1 deelnemers Mennega Cateringservice 1 deelnemers Van Delft Biscuits & Drinks BV 1 deelnemers Arion Operations B.V. 2 deelnemers Goossens Wonen & Slapen 12 deelnemers TU Delft 6 deelnemers 10 trajecten Euro-Mit Staal B.V. 5 deelnemers B.v. Bouwbedrijf OSDO 5 deelnemers Stichting Stelling Den Helder 7 deelnemers Woningstichting De Veste 5 deelnemers 11 trajecten Verian 10 deelnemers 2 trajecten BCT BV 2 deelnemers Hellema Hallum 8 deelnemers 2 trajecten En nog veel meer..... BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer 088-7744333
Persoonlijke feedback via evaluaties:
K. Dopmeijer (Scania Zwolle)
Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Effectieve Telefoon Verkoop. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:
- Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
- De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
- De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
- Cijfer 8.9
- Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
- Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
- De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
- Cijfer 9.5
M. Klaassens (Pro Persona)
Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:
- Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
- De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
- Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
- Cijfer 8,8
- Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
- Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
- De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
- Cijfer 9.3
P. van Genderen (Bel Leerdammer)
De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:
- Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
- Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
- De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
- Cijfer 9
- Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
- Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
- Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
- Cijfer 8,5
Overige Informatie
Schrijf-Datum: 04-08-2025
hoe creeert u op een natuurlijke en prettige manier draagvlak voor uw ideeen? hoe zorgt u voor een goede relatie in de samenwerking, zodat persoonlijke, afdelings- en organisatiedoelen worden gehaald? aan uw gedrevenheid ligt het niet. u weet wat u wilt. toch kan het soms lastig zijn mensen mee te krijgen. hoe wordt ~ja~ zeggen nu ook daadwerkelijk ~ja~ doen? in deze inspirerende workshop staat u als leidinggevende centraal. u vergroot uw persoonlijke invloed en leert uw omgeving te inspireren en te motiveren. Onderdeel van Effectieve Telefoon Verkoop
Ook voor Masterclass of Workshops.Zoekwoorden Via Searching
Training Vraagtechnieken En Luistervaardigheden Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass Vraagtechnieken En Luistervaardigheden. MT Kader Trainingen: Effectieve Telefoon Verkoop. e-Learningsplatform, HACCP Trainingen: Effectieve Telefoon Verkoop. ZZP of Freelance Vacature voor: telefonische verkoop en acquisitie. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: telefonische verkoop en acquisitie Vraagtechnieken En Luistervaardigheden. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen telefonische verkoop en acquisitie Vraagtechnieken En Luistervaardigheden. Nederland
Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_close() in /home/bvent/domains/bvent.nl/public_html/1-prijzen/urls.php:47 Stack trace: #0 {main} thrown in /home/bvent/domains/bvent.nl/public_html/1-prijzen/urls.php on line 47
Blog Nieuws:
informatie is waardevol. wanneer u informatie (beveiliging) op de juiste wijze waarborgt, kunt u vol vertrouwen zaken doen. iso 27001 of ook wel iso/iec, onderdeel van de iso 27000-serie, is de wereldwijde norm voor het information security management system (isms). met iso 27001 bent u toekomstgericht bezig en biedt het u de vrijheid om te groeien, te innoveren en om uw klantenbestand verder uit te breiden. aan de hand van iso/iec 27001-certificering door bvt kunt u aantonen dat uw isms voldoet aan alle normeisen op het gebied van informatiebeveiliging.
BV&T traint voornamelijk in-company voor 1 persoon (individueel) tot 8 personen (per groep). Wanneer u de cursus wilt opstarten, maak gerust een afspraak: 088-7744333.
Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager
Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Vraagtechnieken En Luistervaardigheden