088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Zakelijk Nederlands

141

Algemene cursus Zakelijk Nederlands


De cursus zakelijk Nederlands corresponderen helpt u om uw beheersing van de Nederlandse taal te optimaliseren. Ondanks dat er bij veel bedrijven spellingcontroles worden ingezet, komen fouten in zakelijke brieven nog vaak voor. Toch is het zeer belangrijk dat u op een nette manier overkomt en professioneel blijft wanneer u met anderen communiceert. Daarnaast dienen uw brieven en e-mails duidelijk te zijn tegenover de ander. Hoe schrijft u een duidelijke zakelijke brief in het Nederlands zonder de ander de mogelijkheid te geven om een andere betekenis aan uw woorden toe te schrijven? In deze incompany cursus leert u duidelijk en foutloos zakelijk Nederlands te communiceren, zowel mondeling als schriftelijk.


Onderwerpen



Resultaat


Tijdens deze cursus wordt er ingegaan op formeel taalgebruik, het voeren van zakelijke gesprekken en het schrijven van zakelijke brieven. De taaltrainers van BV&T zijn niet alleen zeer ervaren en bewezen succesvol in taal, maar hebben ook een achtergrond in het bedrijfsleven. Hierdoor weten zij veel van specifieke vaktaal en kunnen ze u op een optimale manier helpen. Na de cursus zakelijk Nederlands kunt u op een formele en doelgerichte manier corresponderen. U kunt heldere zakelijke brieven, e-mails en rapporten schrijven met weinig tot geen spellingfouten. Daarnaast bent u zekerder over de professionaliteit van uw zakelijke communicatie.


Altijd één vaste contactpersoon


BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Zakelijk Nederlands. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.


Wat is IN-Company


Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Zakelijk Nederlands aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.


Planning Zakelijk Nederlands;


Aantal bijeenkomsten: 3
Het aantal uren 3 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..


Elke cursus moet goed aansluiten

De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Zakelijk Nederlands. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..



  

Advies voor Zakelijk Nederlands


Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..


Advies, ook voor u gevonden


training Correspondentie
training Zakelijke Brieven Schrijven
training Vergadertechnieken
training Teksten Redigeren
training Rapporteren Notuleren
cursus Correct Schrijven Zakelijk
cursus Speech schrijven
cursus Zakelijk Nederlands
cursus Notuleren
cursus Basiscursus Nederlands
cursus Effectief Foutloos Nederlands
training Mediatraining
cursus Rapporteren
training Notuleren en Rapporteren
training Zakelijke Correspondentie
training Nederlands De Juiste Spelling
cursus Nederlands voor Buitenlanders NT2
cursus Zakelijk Engels
training Correct Nederlands Schrijven

Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company
 
Alstom4 deelnemers 
Nvt.1 deelnemers 
Resato International B.V.8 deelnemers 
Advion BV8 deelnemers 
Kinwell1 deelnemers 
Politie HRM Teamchef HRO 39 deelnemers 
HR Business Partner ECommerce & Bloemencentrale 4 deelnemers 
Moonen Packaging1 deelnemers 
Shop Apotheke12 deelnemers 
Rinos B.V.1 deelnemers 
Asia Express3 deelnemers2 trajecten
Van Delft Biscuits & Drinks BV1 deelnemers 
Bodycote10 deelnemers 
MBI1 deelnemers 
Senzora14 deelnemers 
AVEBE1 deelnemers 
Stichting NOVIzorg6 deelnemers 
ENCI12 deelnemers6 trajecten
Intopack B.V.4 deelnemers 
Best Fresh Group B.V.12 deelnemers 
Siblu Camping Lauwersoog6 deelnemers 
Altimate Netherlands BV4 deelnemers 
Stedelijk Museum Amsterdam2 deelnemers2 trajecten
Globecomm Europe B.V.1 deelnemers 
Inter-Sprint Banden B.V.1 deelnemers10 trajecten
 
En nog veel meer.....    
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Zakelijk Nederlands corresponderen. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Overige Informatie


Schrijf-Datum: 08-04-2024
feedback is een ruim begrip. het wordt vaak verbonden met corrigeren of `kritiek geven`. dit is echter niet waar. feedback is namelijk een terugkoppeling op een handeling van iemand, en dit kan zowel positief als negatief zijn. feedback geven en ontvangen is niet altijd even gemakkelijk. sommige mensen zijn bang dat ze iemand kwetsen en durven geen feedback te geven. het komt namelijk vaak voor dat de persoon in kwestie zich van niks bewust is. daarnaast vinden veel mensen het ook niet fijn om feedback te ontvangen. zij weten niet hoe ze moeten reageren of trekken zich alles persoonlijk aan. toch is feedback geven en ontvangen erg belangrijk. door het geven van feedback kunnen medewerkers in hun gedrag en prestaties worden bijgestuurd of gestimuleerd. en zonder feedback weten we niet wat wat goed gaat of wat juist beter kan. in deze feedbackworkshop leert u feedback te geven en te ontvangen en concreet en helder te communiceren. daardoor kunt u beter samenwerken met uw medewerkers en kunnen jullie elkaar beter motiveren. deze workshop verhoogt het vertrouwen, de empathie en het respect binnen uw bedrijf. in deze feedbackworkshop besteden we ook aandacht aan het organiseren van uw eigen feedback. Onderdeel van Zakelijk Nederlands corresponderen



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training cursus zakelijk nederlands Groningen, Utrecht, Amsterdam Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass cursus zakelijk nederlands. MT Kader Trainingen: Zakelijk Nederlands corresponderen. ZZP of Freelance Vacature voor: cursus zakelijk nederlands. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Groningen, Utrecht, Amsterdam IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: cursus zakelijk nederlands cursus zakelijk nederlands. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen cursus zakelijk nederlands cursus zakelijk nederlands. Groningen, Utrecht, Amsterdam

Blog Nieuws:

u kent het wel, veel werk, hoge werkdruk, zaken niet afkrijgen. speelt dit binnen uw organisatie, dan hebben wij een doeltreffende workshop voor u. in de workshop wordt aandacht besteed aan een tweetal punten m.b.t. time management, t.w. effectiviteit en efficiency. boeiend om te zien ~wat doe ik in mijn tijd~ hoe u omgaat met tijd en taken. prioriteiten stellen vormt hierin een belangrijk onderdeel, waarbij aspecten als assertiviteit, onderhandelen, delegeren en helder communiceren zeer belangrijk zijn.

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Spreuk:
Wij trainen, coachen om uw performance te verbeteren

Inspiratie Spreuken Inzien?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Zakelijk Nederlands