088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Telefonische Verkopen Acquisitie

176

Algemene cursus Telefonische Verkopen Acquisitie


Wilt u zich verder ontwikkelen op het gebied van telefonische verkoop en acquisitie? Of wilt u klanten beter te woord staan die u benaderen? Dan is deze training interessant voor u. Om een succesvolle relatie op te bouwen, moet u initiatief nemen, afspraken maken, uw voordelen onder de aandacht brengen en (potentiele) klanten overtuigen. U verhoogt uw vaardigheden in deze waardevolle en praktische training. U leert hoe u op een effectieve wijze klanten kunt benaderen en uw verkoopresultaten kunt verbeteren.


Onderwerpen



Resultaat


Na afloop van de cursus heeft u uw kwaliteiten op het gebied van telefonische verkoop verbeterd. U bent in staat om, in een eigen stijl, op efficiente en effectieve wijze telefonisch contact te leggen en om klantgerichte en overtuigende telefoongesprekken te voeren.


Altijd één vaste contactpersoon


BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Telefonische Verkopen Acquisitie. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.


Wat is IN-Company


Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Telefonische Verkopen Acquisitie aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.


Planning Telefonische Verkopen Acquisitie;


Aantal bijeenkomsten: 1
Het aantal uren 6 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..


Elke cursus moet goed aansluiten

De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Telefonische Verkopen Acquisitie. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..



  

Advies voor Telefonische Verkopen Acquisitie


Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..


Advies, ook voor u gevonden


training Balie en Receptie Medewerker
training Teksten Redigeren
training Verkoop Binnendienst
training Verkoop en Acquisitie
training Prestatieverkoop
training Prestatie Inkoop
training Effectieve Telefoon Verkoop
training Verkoper Communicatie
training Telefoon- en Receptiemedewerker
training Klantgericht Denken en Handelen
training Succesvol Verkopen
training Professionele Inkoop Training
training Acquisitie Verkoop voor
training Effectief Telefoneren
training Effectieve Marketing

Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company
 
Van Hoorne Entertainment B.V.1 deelnemers 
ContourdeTwern1 deelnemers 
Alliade4 deelnemers 
Vink Tandtechniek8 deelnemers2 trajecten
Janssen De Jong Infra Bv3 deelnemers4 trajecten
Vion Boxtel B.V. deelnemers4 trajecten
Denka International5 deelnemers 
Gemeente Eindhoven7 deelnemers 
IDPlein1 deelnemers 
Fusion Electronics BV7 deelnemers 
Gynetics Medical Products 1 deelnemers2 trajecten
Agraplan Farmaca B.V.4 deelnemers 
Lubbers BV3 deelnemers 
Van Delft Biscuits & Drinks BV1 deelnemers 
Jan Opreij B.V. 8 deelnemers 
NN1 deelnemers 
Esdec7 deelnemers7 trajecten
DuSart Pharma B.V.6 deelnemers 
Shunter B.V.1 deelnemers 
Zuiderhuis Isidorus1 deelnemers 
Saltro2 deelnemers3 trajecten
Flexbouw Bedrijfsunits BV1 deelnemers 
The Lycra Company 11 deelnemers 
Teleplan Communications BV1 deelnemers 
De Meeuw10 deelnemers 
 
En nog veel meer.....    
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Effectieve Telefoon Verkoop. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Overige Informatie


Schrijf-Datum: 08-04-2024
het uitvoeren van interne audits vraagt om specifieke kennis en vaardigheden. een audit kan alleen effectief zijn als deze wordt uitgevoerd door mensen die auditing beheersen en zodoende hiermee resultaat boeken. deze workshop leidt potentiële auditoren op. dit kunnen bijvoorbeeld door het management aangewezen functionarissen zijn, maar ook kwaliteits- en/of milieucoördinatoren. na voltooiing van deze workshop is de deelnemer in staat om op een praktische manier interne kwaliteitsaudits uit te voeren. naast theoretische achtergronden en normen worden er ook praktische vaardigheden bijgebracht die nodig zijn bij het uitvoeren van een interne audit.

in deze zeer praktische workshop verwerft u in korte tijd de essentiële vaardigheden van iso 19011. dit zijn de belangrijkste kennisvaardigheden op het gebied van een interne auditor. er wordt ingegaan op diverse aspecten van de huidige kwaliteitsnormen. ook wordt deze workshop verzorgd voor het kam-systeem (qhse). de vaardigheden, waarover een auditor moet beschikken, worden uitvoerig besproken en geoefend. we noemen als voorbeeld de speciale manier van communiceren tijdens een audit. hoe gaat u om met geconstateerde afwijkingen en verbeterpunten? u mag hierbij veel feedback verwachten. hoe gaat u daar goed mee om? Onderdeel van Effectieve Telefoon Verkoop



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training telefonische verkopen acquisitie Groningen, Utrecht, Amsterdam Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass telefonische verkopen acquisitie. MT Kader Trainingen: Effectieve Telefoon Verkoop. ZZP of Freelance Vacature voor: telefonische verkoop en acquisitie. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Groningen, Utrecht, Amsterdam IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: telefonische verkoop en acquisitie telefonische verkopen acquisitie. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen telefonische verkoop en acquisitie telefonische verkopen acquisitie. Groningen, Utrecht, Amsterdam

Blog Nieuws:

een belangrijke voorwaarde voor de effectiviteit van een kam-systeem (kwaliteit, arbo, milieu) is dat organisaties procesgerichte interne audits uitvoeren, waarmee de kam-elementen interne auditor onderzocht kunnen worden op de juiste werking ervan. deze audits beïnvloeden het draagvlak en de effectiviteit van het kam-systeem en vragen daarom de inzet van geschoolde mensen voor het uitvoeren van interne audits.

auditeren is een vak en zoals bij ieder vak is ook bij auditeren actuele vakkennis noodzakelijk. de workshop interne auditor is een van die trajecten, die noodzakelijk zijn binnen de organisatie. in diverse normen (iso 9001, haccp, iso 18001, iso 14001 en/of as 9100) wordt de term ‘interne audits’ genoemd. in de workshop interne auditor worden de basisprincipes behandeld, zodat u volgens deze normen een interne audits kunt uitvoeren.

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Spreuk:
Wij kennen de weg.

Inspiratie Spreuken Inzien?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Telefonische Verkopen Acquisitie