... Hoe verloopt communicatie precies? Welke wetmatigheden kunnen we daarin onderscheiden? Wat is non-verbalecommunicatie? Hoe belangrijk is het goed waarnemen? Moet ik vooral observeren of juist onmiddellijk interpreteren? Hoe ondersteun ik mijn boodschap non-verbaal? Welke signalen zenden we naar elkaar uit? Wat is belangrijk als ik luister? Hoe vat ik het beste samen? Welk vragen moet ik stellen? Hoe kan mijn gesprekspartner het beste...20 training_cursus/training-communicatie/communicatie-vaardigheden.php
... Professionele communicatie is weten wat u vertelt. Levert het op wat u er van te voren van had verwacht? In deze boeiende training krijgt u tools aangereikt waarmee u direct aan de slag kunt. Tijdens deze zeer praktijkgerichte training verwerft u de juiste kennis en de vereiste vaardigheden die ieder commercieel medewerker nodig heeft. De kennis en vaardigheden worden in deze training op een zeer uitdagende en inspirerende manier geco...17 training_cursus/verkoop-communicatie/commercieel-communiceren.php
... Communicatiemedewerkers krijgen vaak te maken met het schrijven van verschillende tekstsoorten. Zij moeten daarbij opletten op hun doelgroep en de eisen die aan de teksten worden gesteld. Hierdoor zorgen zij ervoor dat hun verhaal of boodschap bij de doelgroep aankomt. Toch is het schrijven van teksten niet altijd even gemakkelijk. Hoe zorgt u voor een effectieve opbouw van uw tekst, waarbij de lezer ge?nteresseerd blijft? En hoe for...226 training_cursus/cursus-schrijven-communicatie-medewerkers/cursus-nederlands-schrijven.php
...dan moet u die aandacht ook verdienen. Presenteertechnieken kunt u leren. U presenteert niet alleen met woorden. Uw gezichtsuitdrukking, bewegingenen gebaren communiceren ook. Met lichaamstaal zet u een boodschap kracht bij of doet u er juist afbreuk aan. Mensen die verbaal ennon-verbaal verschillende boodschappen uitzenden, brengen anderen in verwarring over hun bedoelingen. Zijn uw woorden niet congruent met uw lichaamstaal, dan vertrouwen mensen op de non-verbale signalenen minder op wat u zegt. Onderwerpen Optimaal Presentatietechnieken, Opbouw Van Een PresentatiePresentatievaardighedenWat Houdt Presenteren Daadwerkelijk InHet Realiseren Van Uw Eigen DoelenEn Die Van De OrganisatieImpact Realiseren Door Uzelf Krachtig Neer Te ZettenHerkennen Van Weerstand En Deze Tactisch OmbuigenInzicht In Uw Eigen Visie En WaardenOmga...54 training_cursus/presentatie_training/effectief_presenteren.php
... Hoe verloopt communicatie nu precies? Welke wetmatigheden kunnen we daarin onderscheiden? Wat is non-verbalecommunicatie? Hoe belangrijk is goed waarnemen? Moet ik vooral observeren of juist onmiddellijk interpreteren? Hoe ondersteun ik mijn boodschap non-verbaal? In deze training worden de zojuist genoemde vragen beantwoord. Tijdens deze training worden er verschillende thema`s behandeld. U bepaalt zelf de inhoud van uw training. De...21 training_cursus/cursus_communicatie_communiceren/training_communiceren.php
...sen aan uw houding, woordgebruik en toonhoogte. U presenteert niet alleen met woorden. Uw gezichtsuitdrukking, bewegingenen gebaren communiceren ook. Met lichaamstaal zet u een boodschap kracht bij of doet u er juist afbreuk aan. Mensen die verbaal ennon-verbaal verschillende boodschappen uitzenden, brengen anderen in verwarring over hun bedoelingen. Zijn uw woorden niet congruent met uw lichaamstaal? Dan vertrouwen mensen op de non-verbale signalenen minder op wat u zegt. OnderwerpenUitstraling Van Balie- Of Receptiemedewerker; De Klant Altijd Aandacht GevenEffectief LuisterenEn Feedback GevenInterviewtechnieken Als TelefonisteEffectief OnderhandelenEn Vragen StellenAssertief OptredenEn Overzicht HoudenConflicthantering En Lastige GesprekkenOmgaan Met Piekperiodes In Uw WerkPraktijksituaties En OefeningenPersoonlijk Act...6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php
... voor u door BV&T ontwikkeld lesmateriaal. Tevens ontvangt u een cursus map waarin u overzichtelijk alle documenten, oefeningenen aantekeningen kunt bewaren. Onderwerpen Algemene Engelse Conversatie, LuistervaardigheidEngelse Cultuur KennisGrammatica In Woord En SchriftDe Juiste Communicatie In Het EngelsPraktijkgericht Afgestemd Op De Werkplek (Engelse Documenten)Engelse Correspondentie. Resultaten Het resultaat na deze Engelse cursus is het aanleren van vaardighedenen in de praktijk brengen, die nodig zijn om o.a. doelgericht te kunnen corresponderenen communiceren in de door uw gewenste taal: Engels. Omdat de training is verdeeld over meerdere weken zal de kennis ook beter beklijven. Je spreekt en correspondeert met meer zelfvertrouwen in het Engels. Je leert de taal vloeiender spreken als ook je woordenschat vergroten. J...297 training_cursus/cursus-zakelijk-engels/training-zakelijk-engels.php
... Welke vaardigheden heeft u nodig om op succesvolle wijze leiding te geven aan een team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen op doelmatige wijze en in goede harmonie met uw eigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze doelgerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw doelstellingen? Hoe st...19 training_cursus/training-communicatie/communicatie-voor-leidinggeven.php
...de centraal. U vergroot uw persoonlijke invloed en leert uw omgeving te inspirerenen te motiveren. Onderwerpen Wat Is Beinvloeden; Zelfanalyse BeinvloedingsprofielDe Juiste InteractieVaststellenEn Hanteren Van StrategieenWederzijdse Invloed Van PerceptieEffectieve CommunicatieMotiverenEn InspirerenOmgaan Met WeerstandenEn ConflictenSamen Succes CreerenPraktijksituaties En VoorbeeldenPersoonlijk Actieplan. Resultaten Na afloop van deze training: 1. Kunt u effectief invloed uitoefenen, 2. Bent u in staat om mensen mee te krijgen, 3. Bent u in staat om helder en overtuigend te argumenteren, 4. Heeft u zicht op uw eigen beinvloedingsstijl, 5. Weet u wat u belemmert om invloed te hebben, 6. Kunt u met minder inspanning meer bereiken, 7. Bent u zelf de succesbepalende factor. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en n...172 training_cursus/effectief_beinvloeden/cursus_leidinggeven_beinvloeding.php
...zijn als adviseur zult u vanaf het begin een goede samenwerkingsrelatie opbouwen. Hoe wint u het vertrouwenen hoe gaat u om met de verschillende belangen? Waar liggen de weerstandenen hoe doorbreekt u die? In deze waardevolle cursus leert u vaardigheden die naast uw vakkennis onontbeerlijk zijn voor iedere adviseur. Onderwerpen Afgestemd Op Uw Organisatie Of Persoonlijke Doelstelling Effectief CommunicerenNon-verbaleCommunicatieEnUitstralingHet Opbouwen Van Een VertrouwensrelatieFasen In Het Gesprek En TrajectContractering Gegevens VerzamelenEn Diagnose StellenAdviesstijlenEn Uw VoorkeursstijlOmgaan Met WeerstandPresentatie Van Het AdviesOntwikkeling En Toekomst Als Adviseur Resultaten Na deze cursus heeft u uw deskundigheid als adviseur naar een hoger niveau gebracht. U beheerst de verschillende fasen van een adviestraj...217 training_cursus/training-advies-vaardigheden/cursus-adviseren.php
... Dagelijks wordt u geconfronteerd met enorme hoeveelheden informatie. Op allerlei manieren bereiken u gegevens of moet u informatie verzamelen. Hoe houdt u hierbij het overzicht? Hoe selecteert u als informatiemanager wat belangrijk is en wat niet? Hoe stroomlijnt u de informatiestromenen hoe brengt u vraag en aanbod bij elkaar? Hoe zorgt u ervoor dat de juiste informatie op een veilige manier bij de ontvanger komt? Hoe houdt u uw doc...181 training_cursus/communicatie/informatie-stromen.php
...ert u om op een heldere manier uw kennis over te brengen. U leert didactische vaardigheden, instructievaardighedenen toetsvaardigheden. Daarnaast leert u om te gaan met verschillende soorten medewerkers en weerstand. Onderwerpen LerenEn Opleiden Binnen Uw Organisatie Didactische HulpmiddelenCommunicatiemethodesLeerlingbegeleidingEvaluatiegesprekkenOmgaan Met WeerstandIn Opbouwende Lijn Instructies GevenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts Resultaten Na het volgen van deze cursus is het geven van instructies en het omgaan met specifieke vragen u duidelijk geworden. U heeft ook de richtlijnen waarin mensen zich manifesteren geleerd. U kent het leerpatroon van uw medewerkers en weet hoe u op hen kunt aansluiten. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten...36 training_cursus/mentoren-training/mentor-training.php
... Steeds meer bestuurders, managers en directeuren zien het belang van professioneel geschreven toespraken. Een sterke, originele en evenwichtige toespraak zorgt niet alleen voor heldere communicatie, maar brengt ook een sfeertje in de zaal. Daarentegen leidt een saaie, warrige of vage speech slechts tot kromme tenen of plaatsvervangende schaamte. Goud waard dus, een goede speech. Maar moeilijk te schrijven, want de schrijver dient zich...219 training_cursus/cursus-speechschrijven/training-speech-toespraken-schrijven.php
...De aankomende coach heeft naar ons idee al veel kennis in eigen huis. Deze kennis gaan wij borgen. De andere tools kunnen hierin bijdragen, waardoor de effectiviteit gegarandeerd wordt. Onderwerpen LerenEn Opleiden In Uw Organisatie, Didactische HulpmiddelenCommunicatiemethodesNon-verbaal EnVerbale InformatieEvaluatiegesprekkenHoe Om Te Gaan Met WeerstandIn Opbouwende Lijn Instructies GevenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Na het volgen van deze training is het geven van instructies en het omgaan met de specifieke vragen u duidelijk geworden. U leert ook de richtlijnen kennen, waarin mensen zich manifesteren. U kent het leerpatroon van uw kandidaat of medewerkers. U leert vanuit een praktisch gerichte benadering. De begeleider geeft veel instructies en praktijkvoorbeelden. Aansluitend op alle niveaus Iedereen l...84 training_cursus/coachen/coachen-resultaatgericht.php
... De vraag naar kwaliteitsmanagers neemt snel toe. Dit komt omdat klantenen leveranciers steeds hogere eisen stellen aan de kwaliteit van producten. Om deze hoge kwaliteit te bereiken, zijn heldere processenen de certificering daarvan essentieel. In deze cursus wordt er ingegaan op verschillende kwaliteitsmanagementsystemen. In de cursus worden beknopt de principes, de werking en de voor- en nadelen van het werken met de verschillende...153 training_cursus/training-management-systeem/training-kwaliteit-managementsysteem.php
Page generated in 0.1683 seconds.