088-7744333

Logo BVT opleiding advies
Searching Telefonische Klachtenafhandeling

Uw zoek resultaat voor: Telefonische Klachtenafhandeling

Cursus Effectieve Telefoon Verkoop BVT :: In-Company Opleider

... Wilt u zich verder ontwikkelen op het gebied van telefonische verkoop en acquisitie? Of wilt u klanten beter te woord staan die u benaderen? Dan is deze training interessant voor u. Om een succesvolle relatie op te bouwen, moet u initiatief nemen, afspraken maken, uw voordelen onder de aandacht brengen en (potentiele) klanten overtuigen. U verhoogt uw vaardigheden in deze waardevolle en praktische training. U leert hoe u op een...
176 training_cursus/telefonische-verkoop-en-acquisitie/telefonische-verkopen-acquisitie.php

Cursus Effectief Telefoneren BVT :: In-Company Opleider

...gebied van communicatie, commercie en interne daadkracht. U leert en oefent in deze training de do`s en don`ts van het telefoonverkeer en u leert de kracht en het belang van de verbale communicatie. Onderwerpen Dagelijkse Praktijk; Doorbreken Van PatronenTelefoonirritatieRegels DoorverbindenTelefonische KlachtenafhandelingWanneer Belscripts En HoeGesprekstechniekenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij heeft u gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U gaat zelfbewuster en slagvaardiger om met communicatie. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefoneren en u hebt geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze training bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, benadering, rol en com...
13 training_cursus/training/effectief_telefoneren.php

Cursus Ziekteverzuim Management BVT :: In-Company Opleider

... van uw bedrijf naar een hoger niveau te brengen. Onderwerpen Effectieve Verzuimbegeleiding Vormen Van ZiekteverzuimBegeleidingsvormen Van VerzuimInterventies Om Werkhervatting Te BevorderenOmgaan Met Weerstand Van VerzuimersEffectieve GesprekstechniekenIngaan Op Telefonische ZiekmeldingenIngaan Op De Vervolgafspraken En ActiesHet Zeven-vragenplan Voor Het VerzuimgesprekHet Ontwikkelen Van Een Plan Van Aanpak Tot WerkhervattingPraktijksituaties En -voorbeeldenPersoonlijk Actieplan Resultaten U bent zich nog meer bewust van uw rol bij het voorkomen en terugdringen van het ziekteverzuim. U kunt een onderscheid maken tussen wit, grijs en zwart verzuim en bent in staat om vragend en met (zelf)vertrouwen de redenen van het (grijs)verzuim te achterhalen en op of aan te pakken. Tijdens deze cursus krijgt u ideeen mee om uw mede...
198 training_cursus/cursus-ziekte-verzuim/training-ziekteverzuim-management.php

Cursus Klantgericht Denken En Handelen BVT :: In-Company Opleider

...e omgeving is het zeer van belang, dat de klant centraal komt te staan. Hoe u dit bereikt? Dat leert u tijdens deze training! Onderwerpen Wat Is Klantgerichtheid; Klantgericht CommunicerenUw Rol En VerantwoordelijkheidKlantgerichtheidInterne KlantgerichtheidLastige Klanten En KlachtenafhandelingKlantgerichtheid Versus Beleefdheid. Resultaten Het programma is bewust meer praktijkgericht dan theoretisch. Korte inleidingen wisselen we af met rollenspelen, oefeningen, discussies en groepsopdrachten. Voor de implementatie van de ideeen in uw praktijk maakt u een actieplan. We gebruiken herkenbare voorbeelden en cases, die aansluiten op de praktijk in uw organisatie. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de ind...
156 training_cursus/klantgerichtheid/klantgerichtdenken.php

Cursus Succesvol Verkopen BVT :: In-Company Opleider

...ennis en vaardigheden worden in deze training op zeer uitdagende en inspirerende manier gecombineerd. Het gaat erom uw product op de juiste manier aan de man te brengen. Onderwerpen Verkooptechnieken, Commerciele VaardighedenProductpresentatieEffectieve Mailings En BeheerTelefonische Communicatie En AcquisitieKwaliteitszorgPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Na afloop van deze training bent u een professionele verkoper. De tools, die u tijdens de training krijgt aangereikt, kunt u direct toepassen. De vertaalslag van theorie naar de werksituatie staat bij deze training hoog in het vaandel. Tijdens de training bent u veel met praktijkopdrachten en rollenspelen bezig, waardoor u slagvaardiger wordt. U boekt direct winst na het volgen van deze training!! Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet...
58 training_cursus/verkoop_training/succes-vol-verkopen-praktijk_gericht.php

Cursus Verzuimgesprekken BVT :: In-Company Opleider

...en om de lesstof meteen in hun praktijksituatie toe te passen. Onderwerpen Doelstelling Van Uw Organisatie Visie Van Uw Organisatie Op VerzuimVerschillende Soorten Verzuim Roze Grijs Zwart En WitHandvatten Voor De Verschillende Soorten VerzuimgesprekkenTelefonische ZiekmeldingTelefonisch Contact Tijdens ZiekteGesprek Tijdens HuisbezoekTerugkeergesprekGesprek Bij ProbleemverzuimGespreksvaardighedenOmgaan Met EmotiesOmgaan Met Lastige Situaties Resultaten Na deze training kunnen de deelnemers een onderscheid maken tussen wit, grijs en zwart verzuim. Daarnaast herkennen zij de signalen van roze verzuim. De deelnemers hebben beter een idee over hoe zij verzuim kunnen voorkomen. Want voorkomen is vaak beter dan genezen. Daarnaast kunnen de deelnemers op vier momenten hun invloed aanwenden om het verzuim terug te dringen. Zij ...
199 training_cursus/cursus-verzuim-management/training-verzuimgesprekken-voor-leidinggevenden.php

BV&T Voorwaarden

...bben. Artikel 12. Opdrachtevaluatie De uitvoering van de opdrachten met betrekking het traject/project is steekproefsgewijs onderworpen aan een opdrachtevaluatie door een onafhankelijk, extern instituut. Dit geschiedt dan door toezending van het opdracht evaluatieformulier met het verzoek dit ingevuld aan het controlerende instituut te retourneren, dan wel een telefonische enquête. Artikel 13. Honorering / Facturering / Aanbiedingen BV&T zal een honorarium in rekening brengen, dat in overeenstemming is met de verrichte diensten en de aanvaarde verantwoordelijkheden. De betalingstermijn is 30 dagen na levering. Indien de leverancier wenst te factureren dient de betaling binnen 30 dagen na factuurdatum te gebeuren. Het factuurbedrag wordt verhoogd met 2% krediet beperking toeslag. Bij betaling binnen 30 dagen mag...
voorwaarden.php

BV&T, een erkend opleidingsbureau voor bedrijven

... Werkwijze van BV&T BV&T is een onderwijsbureau waar bedrijven, organisaties als ook ministeries hun personeel opleiden door middel van incompany trainingen en cursussen. BV&T traint dagelijks binnen zeer diverse bedrijven door heel Nederland. Voordat wij tot een opdracht komen plannen wij eerst een telefonische intake, waarna de offerte voor de uw aangevraagde training of cursus wordt opgemaakt. BV&T heeft scherpe prijz...
wiezijnwij.php

Cursus Zakelijk Spaans BVT :: In-Company Opleider

... aandacht tijdens de cursus. In de cursus zakelijk Spaans worden er veel praktijkoefeningen gedaan. Er wordt onder andere aandacht besteed aan het ontvangen van bezoek, het presenteren van uzelf en de organisatie, en culturele verschillen. Daarnaast verbetert u uw schriftelijke en telefonische vaardigheden. Vooraf kunt u aangeven welke zaken u lastig vindt. Zo haalt u het meeste uit de cursus en kan de cursus op uw wensen en leerpunten aangepast worden. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoo...
179 training_cursus/cursus-zakelijk-spaans/spaanse-cursus-zakelijk.php

Page generated in 0.0365 seconds.