... Wilt u zich verder ontwikkelen op het gebied van telefonische verkoop en acquisitie? Of wilt u klanten beter te woord staan die u benaderen? Dan is deze training interessant voor u. Om een succesvolle relatie op te bouwen, moet u initiatief nemen, afspraken maken, uw voordelen onder de aandacht brengenen (potentiele) klanten overtuigen. U verhoogt uw vaardigheden in deze waardevolle en praktische training. U leert hoe u op...176 /training_cursus/telefonische-verkoop-en-acquisitie/telefonische-verkopen-acquisitie.php
... Persoonlijke Effectiviteit in Onderhandelingen, is een intensief, praktijkgericht programma dat bestaat uit twee twee dagen. De training is bestemd voor personen die regelmatig zijn betrokken in onderhandelingssituaties. Van `zware` contractbesprekingen tot `simpele` inkoophandelingen. De menselijke, relationele en inhoudelijke factoren die een rol spelen bij elke onderhandeling, staan centraal in het programma Onderwerpen ...164 /training_cursus/training_onderhandeling_techniek/onderhandelingstechnieken.php
...chrijven verbetert u uw schrijfvaardighedenen leert u om overtuigende, professionele en interessante speeches te schrijven voor anderenen/of voor uzelf. Onderwerpen Afgestemd Op Uw Organisatie Of Persoonlijke Doelstelling CommunicatiePijlers Van Een Goede ToespraakStructuur Van Een SpeechDoelgroep En TaalgebruikDoserenEn ConcentrerenInteractie Met Het PubliekHet Gebruik Van HumorHet Gebruik Van CijfersClich?s En ValkuilenCasussenEn Praktijkvoorbeelden Resultaten Tijdens deze cursus leert u om een boeiende toespraak te schrijven. Na de cursus kunt u meer structuur brengen in uw geschreven speeches. Daarnaast weet u hoe u de luisteraars kunt fascineren. U maakt gebruik van beeldend taalgebruik, onverwachte wendingenen humor en weet dit gedoseerd toe te voegen. Daarnaast weer u aan welke voorwaarden een goede speec...219 /training_cursus/cursus-speechschrijven/training-speech-toespraken-schrijven.php
...lt binnen organisaties en tussen mensen onderling. Deze kennis doet u op met de cursus Middenmanagement. Een puur praktische en boeiende cursus, waarin alle zaken die in de dagelijkse praktijk een rol spelen uitgebreid aan bod komen. Onderwerpen Organisatiekunde DoelstellingenStrategieEn PlanningInterne Organisatie En BedrijfsprocessenHet Schrijven Van Een AdviesPersoneelsmanagementHet Nieuwe WerkenFinancieel Beheer En AnalyseMarketing ManagementLeiderschapsstijlenEn -vaardighedenTimemanagementStressmanagementPraktijksituaties En -voorbeeldenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts Resultaten Na afloop van de cursus Middenmanagement heeft u meer inzicht in de verschillende onderdelen van management, zoals: leiderschap, kwaliteitsmanagement, financieel beheer en de werking van de organisatie als geheel. U leert uw pers...100 /training_cursus/middel-management/middel-management.php
...In deze inspirerende training staat u als leidinggevende centraal. U vergroot uw persoonlijke invloed en leert uw omgeving te inspirerenen te motiveren. Onderwerpen Wat Is Beinvloeden; Zelfanalyse BeinvloedingsprofielDe Juiste InteractieVaststellenEn Hanteren Van StrategieenWederzijdse Invloed Van PerceptieEffectieve CommunicatieMotiverenEn InspirerenOmgaan Met WeerstandenEn ConflictenSamen Succes CreerenPraktijksituaties En VoorbeeldenPersoonlijk Actieplan. Resultaten Na afloop van deze training: 1. Kunt u effectief invloed uitoefenen, 2. Bent u in staat om mensen mee te krijgen, 3. Bent u in staat om helder en overtuigend te argumenteren, 4. Heeft u zicht op uw eigen beinvloedingsstijl, 5. Weet u wat u belemmert om invloed te hebben, 6. Kunt u met minder inspanning meer bereiken, 7. Bent u zelf de succesbepalen...172 /training_cursus/effectief_beinvloeden/cursus_leidinggeven_beinvloeding.php
... In de training Teamcoaching leert u als teamcoach effectief en resultaatgericht te werken. U ontwikkelt uw eigenstijl als coach van teams. U oefent met interventies en ervaart de effecten daarvan. Na het ontvangen van feedback experimenteert u met het gevenen ontvangen van andersoortige reacties. U analyseert en benoemt patronen. Onderwerpen Succesvol Functioneren Als Team; Huidig FunctionerenEn GewenstFunctioneren Van U...158 /training_cursus/teamcoaching/teamcoaching.php
... Wilt u leren om uw rapporten, beleidsnota?s en memo?s overtuigender of bondiger te schrijven? Of wilt u leren om meer structuur aan te brengen in uw rapporten? In deze praktijkgerichte cursus leert u allerlei technieken die u helpen bij het schrijven van heldere en beknopte verslagen. Daarnaast wordt er aandacht besteed aan interne en externe rapportages en wat er komt kijken bij mondelinge en schriftelijke rapportages. Er ...147 /training_cursus/cursus-rapporteren-training-rapporteren/cursus-rapporteren-workshop-rapporteren.php
...gement moet aanpakkenen daarin het team gaat meekrijgen. Onderwerpen Verandermanagement Waarom Wat Wie En HoeHet Doel Van De VeranderingAnalyse Van De OrganiserenAnalyse En Beinvloeding Van StakeholdersHet Creeren Van DraagvlakOmgaan Met Weerstand En SpanningVeranderstrategieHarde En Zachte InterventiesInterventieplanVeranderprocessenPraktijksituaties En OefeningenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten U bent op de hoogte van de belangrijkste principes van verandertrajectenen deze succesvol te managenen optimaal te begeleiden. Daarin neemt u alle medewerkers mee in de verandering en zorgt u voor een optimale sfeer binnen de organisatie. Daarbij heeft u inzichten verworven in de belangrijkste basiskrachten van het management die u goed kunt inzetten op verschillende vlakken. U bent in staat om uw medewerk...282 /training_cursus/verandermanagement/training-veranderen-in-de-organisatie.php
...centraal zetten van de cli?nt en het op een gestructureerde manier leveren van goede zorg- en dienstverlening. Onderwerpen Documentatie; Wet En RegelgevingContinu?teit Van De ZorgDoelmatigheidProcessenKwaliteitskenmerkenBetrokkenheid Van De ZorgontvangerOptimale StructuurPersoonlijk Actieplan T.o.v. Audits. Resultaten Door het kwaliteitsmanagement systeem in te richten aan de hand van relevante kwaliteitsprincipes bestaat er de mogelijkheid om (binnen wet- en regelgeving) onzinnige regeltjes af te schaffenen kwaliteit terug te geven aan de werkvloer dit is ons doel om met uw organisatie te behalen.Er is namelijk ??n ISO voor Zorg en Welzijn voor alle sectoren. Een overgang van verschillende HKZ-schema's naar ??n ISO voor Zorg en Welzijn leidt tot een gemakkelijker te beheersenen onderhouden managementsysteem en is ...291 /training_cursus/kwaliteit_15224/audit_omtrent_15224_zorg_en_welzijn.php
...gd, is verbaasd over zijn eigen kunnenen over de enorme stap die hij/zij gezet heeft in het verbeteren van het samenstellen van zakelijke brieven. Onderwerpen Vaardighedentoets; Organisatie DoelstellingZakelijke CorrespondentieOpbouw Van De BriefKlantgericht SchrijvenStructuurEn InhoudSpelling En Correct Nederlands. Resultaten Na deze training Zakelijke brieven schrijven, welke praktijkgericht wordt verzorgd, bent u in staat om snel en effectief een zakelijke brief te formuleren. U zult rekening houden met de stijlen opbouw van uw zakelijke brief. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepasse...137 /training_cursus/training-schrijven/zakelijke-brieven-schrijven.php
...k besproken. Bij het schrijven van een interview moet je veel keuzes maken. Kies je voor de vraag-antwoord vorm, of voor een verhaal met citaten? Hoe bouw je je verhaal op? Hoe maak je een spannend begin? Onderwerpen Interviewtechnieken, Behandeling Van InterviewcriteriaStrategieStructuurEnStijlFocus Op Het InterviewPraktijkoefening InterviewAandachtspuntenLastige Rollen (casus)Evaluatie, Persoonlijk Actieplan. Resultaten Goede vragen stellen, het aanscherpen van je intuitie bij het interviewenen je bewust worden van de kwaliteit van de taal: dat leer je in deze interviewcursus. De training biedt een goede basis voor personen die zich meer willen verdiepen in het interview. Heel leerzaam is dat we veel stilstaan bij het communicatieproces dat zich tussen interviewer en geinterviewde afspeelt, en bij de manier waa...170 /training_cursus/cursus-interviewtechnieken/cursus_interviewtechniek.php
...er gestructureerd rapport of een goed leesbaar verslag leidt de lezer als het ware vanzelf door de tekst. In deze cursus leert u op een praktijkgerichte manier hoe u zich voorbereidt op uw schrijftaak, hoofd- en bijzaken te onderscheidenen een heldere structuur in uw rapport of notulen aan te brengen. U analyseert uw schrijfstijlen krijgt tips aangereikt om bondiger en duidelijker te schrijven zodat u de aandacht van de lezer vasthoudt. Onderwerpen Ontwerpen Van Teksten Rubriceren; Analyseren Van Het SchrijfprocesTekstaspectenAlgemene GrammaticaHelder FormulerenStructuuraanwijzingenRichtlijnen Voor Helder TaalgebruikPersoonlijke Schrijfadviezen. Resultaten Voorafgaand aan de training vragen wij u om een korte vragenlijst in te vullen. In de training wordt zoveel mogelijk gewerkt met uw eigen situatie, zodat u het g...152 /training_cursus/workshop-cursus-notuleren-en-rapporteren/notuleren-en-rapporteren.php
...ng leert u effectief beoordelingsgesprekken te voeren met uw medewerkers, waardoor zowel hun prestaties als motivatie worden verhoogd. Onderwerpen Optimale Afstemming Voor Dit Traject; Doel Van Het BeoordelenVerwachtingen Van U En Uw MedewerkersStructuurEn Opbouw Van Het GesprekEffectieve Communicatie Met Uw MedewerkersMotivatie Van Uw MedewerkersCompetenties Analyse Van Het FunctionerenMedewerkers Respectvol AansprekenCoachingsvaardighedenOmgaan Met Lastige Situaties En EmotiesGeven Van ComplimentenPraktijksituaties En CasussenPersoonlijk Actieplan. Resultaten Daarbij heeft u op een effectieve en professionele wijze de vaardigheden van een beoordelingsgesprek voeren geleerd. U heeft inzicht in het nut van de verschillende gespreksvormen. U leert zich goed voor te bereiden, de medewerker adequaat in te lichtenen we...220 /training_cursus/cursus-beoordelingsgesprekken/training-beoordeling-gesprek-opleiding.php
... veranderen zijn twee kanten van dezelfde medaille. BV&T brengt deze beide aspecten in een aanpak. Herrie in de zaak; het idee naar herrie in het hotel. Onderwerpen Wat Is De Kwestie Tov Kwaliteitsbeleid; Begrijpen Wat Er Aan De Hand Is En Wat Er SpeeltOpstellen Van Een VeranderstrategieInterventieAfronding EffectenEn Voostellen Voor BorgingPersoonlijk Actieplan Do`s And Donts. Resultaten Organisaties starten vaak om een al langer lopend probleem met een interim manager? Het blijkt dan weldra, dat het om meer gaat dan het opvullen van een kwestie. BV&T advies gaat altijd over verandermanagement, waarbij de adviseur die naast zijn rol als meelopend manager passend in de rol van verandermanager inneemt. U adviseert en uw zaak of bedrijf pakkende en handige veranderingen aandracht. U zaak of bedrijf kan weer vol goede ...146 /training_cursus/Kwaliteitstrainingen/kwaliteitsbeleid.php
... Schrijven Voor De Communicatiemedewerker Schrijven Van Verschillende TekstsoortenEn GenresSchrijfdoelen BepalenPrincipes Van Effectief SchrijvenSchrijfproces In FasesSchrijven Met Eisen Aan TekstenEn TekstsoortenEffectieve Opbouw EnStructuur Van TekstenFormuleren Van Een BoodschapSchrijven Voor Een DoelgroepCursus Nederlands schrijven voor medewerkers, kosteninzage, kosten training vrijblijvende offerte. Inhouse incompany trainingen. Telefoonnummer 088-7744333 ...226 /training_cursus/cursus-schrijven-communicatie-medewerkers/cursus-nederlands-schrijven.php
Page generated in 0.028 seconds.