... Bent u werkzaam (Toekomstig) op de afdeling Marketing of Communicatie die op een effectieve wijze u en uw collega`s naar een hoger plan willen trekken en hun kennis en vaardigheden in dit vakgebied verder willen ontplooien. Vooraf aan de training zal een persoonlijk intake of doelstelling worden gevraagd.In deze training leert u met concrete tools en voorbeelden om op een effectieve wijze met marketing en (marketing)communicatie binnen uw o...286 /training_cursus/verkoop-marketing-praktisch-effectief/training-effectieve-marketing.php
...or De Ondernemingsraad; Wet En De OndernemingsraadProfessionele MedezeggenschapZicht Krijgen Op Je Positie Als Lid Van De ORVoorbereiden En Voeren Van Overleg (met De Bestuurder)Gespreksvaardigheden En -techniekenAspecten Van Het OR-werkDe Juiste InteractieWerkafspraken Interactie En Praktische ZakenVertaling Naar Eigen OR-situatiePrioriteiten StellenDe Dagelijkse PraktijkPersoonlijk Actieplan. Resultaten Daarbij heeft u geleerd om effectief te overleggen en goed samen te werken. Ook is de kwaliteit van de medezeggenschap in uw organisatie sterk verbeterd na het volgen van deze training. BV&T onderscheidt zich door op een creatieve manier mee te werken aan de ontwikkeling van uw organisatie. Wij onderzoeken welke vorm van medezeggenschap het beste bij uw organisatie past. Vanzelfsprekend geven wij ook juridische aanwijzingen en maken...227 /training_cursus/opleiding_ondernemingsraad/OR_Training.php
... Organisatie KwaliteitsbeheerssystemenISO 90012015 EFQM En INKBalance Score CardInvoeren Van BeheersystemenProgrammeringBegeleiden Van VeranderprocessenSuccesfactoren Resultaten Na afloop van deze cursus hebben de deelnemers inzicht gekregen in de praktische toepassing van de behandelde managementbeheer- en kwaliteitssystemen en kunnen de deelnemers beoordelen welk systeem voor hun bedrijf het meest effectief is. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassenvan de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonlijke doelstellingen de verwachting in kaart. Op deze...153 /training_cursus/training-management-systeem/training-kwaliteit-managementsysteem.php
... beleid en het aansturen van een groep medewerkers. Het hebben van een eigen visie is daarvoor noodzakelijk, maar zo'n visie ontwikkelt u pas als u weet wat er speelt binnen organisaties en tussen mensen onderling. Deze kennis doet u op met de cursus Middenmanagement. Een puur praktische en boeiende cursus, waarin alle zaken die in de dagelijkse praktijk een rol spelen uitgebreid aan bod komen. Onderwerpen Organisatiekunde Doelstellingen Strategie En PlanningInterne Organisatie En BedrijfsprocessenHet Schrijven Van Een AdviesPersoneelsmanagementHet Nieuwe WerkenFinancieel Beheer En AnalyseMarketing ManagementLeiderschapsstijlen En -vaardighedenTimemanagementStressmanagementPraktijksituaties En -voorbeeldenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts Resultaten Na afloop van de cursus Middenmanagement heeft u meer inzicht in de verschillende ...100 /training_cursus/middel-management/middel-management.php
...sprek met potentiele werkgevers. Onderwerpen Vacatures Zoeken, Hoe Doe Ik Dat, Hoe Schrijf Ik Een Juiste SollicitatiebriefDe Juiste CV Welke Leesbaar IsDe Eerste IndrukPersoonlijke AandachtPresentatietechniekenDe Juiste VoorbereidingOptimale Communicatie. Resultaten Aan de hand vanpraktische opdrachten wordt gewerkt aan alle stappen in het sollicitatieproces vanaf inzicht verkrijgen in het eigen `product`, de koopmotieven van de werkgever, de presentatie van uzelf, het schrijven van uw brief, het maken van een curriculum vitae, het telefoneren, netwerken en het oefenen van het gesprek. Hierbij wordt gebruik gemaakt van rollenspel en videoregistratie. Na de training heeft u concrete vaardigheden om zelfstandig te kunnen solliciteren. U heeft inzicht in uw zwakke en uw sterke kanten. U heeft meer zelfvertrouwen. U weet hoe u een brief...161 /training_cursus/training_solliciteren/sollicitatie_training.php
...jgt u inzicht in uw struikelblokken en leert u deze te vermijden. Daarnaast leert u foutloos te spellen. Na afloop van deze cursus heeft u een duidelijk overzicht van veelgemaakte fouten en heeft u uw kennis van de taal- en spellingregels op een leuke en praktische manier opgefrist. Door onze praktijkgerichte oefeningen leert u deze kennis direct toe te passen in uw praktijksituatie. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassenvan de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonlijke doelstellingen de verwachting in kaart. Op deze wijze weten wij goed hoe wij ...289 /training_cursus/taalcursus-nederlands/training-correct-nederlands-incompany.php
...or stap wat er bij het schrijven van een goed rapport komt kijken. Onderwerpen Soorten Rapportages Externe Rapportage SchrijvenStructuur Van Een RapportArgumenterenSchrijfstijlRapporteren Via De LaptopGrammatica En SpellingAfwerking Resultaten Na deze praktische cursus schrijft u met minder moeite duidelijk geformuleerde rapporten in de door uw gewenste stijl. U kunt uw rapport beter structureren en bent in staat om professionele rapporten te schrijven. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassenvan de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonlijke doelst...147 /training_cursus/cursus-rapporteren-training-rapporteren/cursus-rapporteren-workshop-rapporteren.php
...en/of onderhouden van een zorgsysteem en het uitvoeren van het beleid. De materie is complex, er zijn talloze valkuilen, de organisatie moet er nog aanwennen, de functionaris heeft ernaast nog een taak, etc. Kortom reden temeer om de betreffende functionaris praktische hulp te geven bij het uitoefenen van zijn/haar taak. Onderwerpen Managementsysteem, Kwaliteitsbeleid UiteengezetHoe Organiseer Je De Uitvoering Van De SysteemprocessenInterpretatie Van De Norm Naar PraktijkOmgaan Met Knelpunten In De SamenwerkingOptimale Rapportage Voor AuditorsPersoonlijk Actieplan. Resultaten Effectief vorm en inhoud kunnen geven aan `kwaliteitsdenken` in de eigen organisatie is de hoofdbekommernis van deze training. We willen u inzicht geven in kwaliteitsconcepten maar bovendien de nodige hulpmiddelen en vaardigheden aanreiken om als kwaliteitscoord...167 /training_cursus/cursus-kwaliteit-coordinator/De-kwaliteitscoordinator.php
...ie snel de Nederlandse taal willen leren. De nadruk bij deze cursus ligt op het Nederlands communiceren en spreken op de werkvloer. Dit wordt gedaan vanuit een effectieve methode waarbij de nadruk niet ligt op grammatica, maar op actief en praktisch taalgebruik. Hierdoor gaat het leren om Nederlands te spreken nog sneller en gemakkelijker. Het voordeel is dat het resultaat al snel zichtbaar is. Uw medewerkers leren de taal stap voor stap. Voordat de cursus begint zal er een intaketoets worden afgenomen om het instapniveau van de deelnemers te bepalen. Onderwerpen Intaketoets Om Het Niveau Te Bepalen Woordenlijsten Afgestemd Op De Functie En Het Niveau Van De DeelnemerNederlandse Uitdrukkingen En BegrippenBasisgrammaticaWoorden Leren Gekoppeld Aan Nieuwe Woorden Uit De TekstHet Voeren Van Eenvoudige GesprekkenPersoonlijk Actieplan Res...108 /training_cursus/cursus-nederlands-anderstalig-nt1-nt2/cursus-nederlands-vreemde-talen.php
... CE-markering voor machines. In deze training ligt het accent vooral op het gebied van CE markering van machines, apparatuur en installaties. Naast de Machinerichtlijn komt ook de EMC- en de Laagspanningsrichtlijn aan de orde. ~ Werkwijze: De training behandelt de praktische uitwerking van de Machine-, de EMC en de Laagspanningsrichtlijn. In de cursus komt zowel de theoretische achtergrond, als de praktische invulling naar voren. De theoreti...105 /training_cursus/ce-normering/ce-normering.php
...erven? Wanneer de telefoon voor u manier is om klantrelaties op te bouwen en zaken te doen, dan is deze training echt iets voor u. U leert initiatief te nemen en de voordelen van uw product overtuigend overbrengen. Tijdens deze waardevolle en praktische training verhoogt u uw commerci?le vaardigheden in telefoongesprekken met (potenti?le) klanten, waardoor uw verkoopresultaten nog verder zullen verbeteren. Onderwerpen Organisatie Doelstelling; Wat Is VerkopenOpening Van Een GesprekLuistertechniekenWat Is Acquisitie En Wat Is VerkopenWat Is De Ideale Verkoop OpbouwBehoeften OnderzoekenOmgaan Met WeerstandAcquisitie FeedbackAfsluiten En OpvolgingPraktijk SituatiesPersoonlijke StijlenDe Tips En Tops. Resultaten U krijgt met deze acquisitie training inzicht in het verkoopproces en in de psychologie van het verkopen. Hoe zou u een pen v...271 /training_cursus/cursus-verkoop-acquisitie-training/acquisitie-verkoop-training.php
...grijk in het bedrijfsleven. Het maakt hierbij niet uit of u een e-mail, brief of notitie schrijft. De lezer vormt zich op basis van uw schrijven een indruk van u of uw bedrijf. Veel taal- of spelfouten kan daarom onprofessioneel overkomen. In deze praktische cursus komen de grammatica- en spellingsregels aan de orde. Daarbij schrijft u tijdens deze cursus veel brieven, memo`s, persberichten, brochures, e-mails, presentaties en/of rapportages. Dit wordt gedaan vanuit uw praktijksituatie. Op deze manier kunt u het geleerde direct toepassen in de dagelijkse praktijk. Onderwerpen Grammatica Werkwoorden VervoegenSpellingsregelsInterpunctieTaalbeheersingStijlfouten VoorkomenSchrijven Van Zakelijke Brieven En E-mailsOptimaal Corresponderen Resultaten Na deze cursus kent u de grammaticale bijzonderheden, zakelijke terminologie?n, zegswijzen...177 /training_cursus/zakelijk-nederlands/training-workshop-zakelijk-nederlands.php
...g in het aanscherpen van uw competenties? Bij competentie coaching krijgt u intensieve begeleiding aangeboden bij uw functioneren. Op deze manier creeert u bewust reflectie momenten om vanuit een breder perspectief te leren en naar uw eigen situatie te kijken. Tevens werkt u praktisch en doelgericht aan het verbeteren van uw functioneren. Het mes snijdt daarmee aan twee kanten: deze competentie coaching biedt meer voldoening en tegelijkertijd uw organisatie een competente medewerker. Onderwerpen Intake & Assessment, 360 Graden FeedbackCompetenties ErkennenCompetenties OntwikkelenPersoonlijk ActieplanElk Traject Is Maatwerk. Resultaten Uw coachingdoelen (gekoppeld aan de werkpraktijk) vormen de leidraad van het coachingtraject. De werkwijze is gebaseerd op de principes van bewustwording, ervarend leren en empowerment en integratie in ...160 /training_cursus/competentie_begeleiding/competentie_coaching.php
...an is deze training interessant voor u. Om een succesvolle relatie op te bouwen, moet u initiatief nemen, afspraken maken, uw voordelen onder de aandacht brengen en (potentiele) klanten overtuigen. U verhoogt uw vaardigheden in deze waardevolle en praktische training. U leert hoe u op een effectieve wijze klanten kunt benaderen en uw verkoopresultaten kunt verbeteren. Onderwerpen Telefoneren Vanuit Persoonlijke Kracht; Openingen Van Een GesprekVraagtechnieken En LuistervaardighedenHet Gebruik Van TelefoonscriptsUw Overtuigingen En BelemmeringenBehoeften OnderzoekenOvertuigend PresenterenEffectief CommunicerenOmgaan Met Weerstand. Resultaten Na afloop van de cursus heeft u uw kwaliteiten op het gebied van telefonische verkoop verbeterd. U bent in staat om, in een eigen stijl, op efficiente en effectieve wijze telefonisch contact te le...176 /training_cursus/telefonische-verkoop-en-acquisitie/telefonische-verkopen-acquisitie.php
... 15224 voor Zorg en Welzijn is een kwaliteitsnorm voor zorg- en welzijnsinstellingen. Voor veel organisaties biedt dit nieuwe kansen en daarbij ook betere documentatie!Het betekent namelijk dat er eindelijk een volgende stap gezet kan worden als het gaat om meer praktische vormen van kwaliteitszorg.We mogen inmiddels concluderen dat HKZ een aantal organisaties zeker geholpen heeft om kwaliteitsmanagement systematischer aan te pakken, maar helaas blijkt ook dat HKZ inmiddels voor veel medewerkers en leidinggevenden synoniem is met 'regeltjes, regeltjes' en 'het moet nu eenmaal van de HKZ'.En dat is best jammer, want een goed kwaliteitsmanagement systeem draagt bij aan het centraal zetten van de cli?nt en het op een gestructureerde manier leveren van goede zorg- en dienstverlening. Onderwerpen Documentatie; Wet En RegelgevingContinu?...291 /training_cursus/kwaliteit_15224/audit_omtrent_15224_zorg_en_welzijn.php
Page generated in 0.0533 seconds.