088-7744333

Logo BVT opleiding advies
Searching Praktijk Situaties

Uw zoek resultaat voor: Praktijk Situaties

Cursus Effectieve Marketing (Praktijk-gericht) In-Company Trainingsbureau

... Bent u werkzaam (Toekomstig) op de afdeling Marketing of Communicatie die op een effectieve wijze u en uw collega`s naar een hoger plan willen trekken en hun kennis en vaardigheden in dit vakgebied verder willen ontplooien. Vooraf aan de training zal een persoonlijk intake of doelstelling worden gevraagd.In deze training leert u met concrete tools en voorbeelden om op een effectieve wijze met marketing en (marketi...
286 /training_cursus/verkoop-marketing-praktisch-effectief/training-effectieve-marketing.php

Cursus Adwords Effectief Leren In De Praktijk In-Company Trainingsbureau

... Met een AdWords-advertenties bereikt u zeer doelgericht en op korte termijn uw specifieke doelgroep. In deze training krijgt u alle facetten die nodig zijn om een effectieve campange op te zetten. De docent is een Google Veteraan en weet u in korte en effectieve tijd klaar te stomen. U zult de kosten laag houden omdat BV&T beschikt over geavanceerd software genaamd IPMsolution. Beheers optimaal de campange en beki...
260 /training_cursus/adwords_campange/effectief_training_adwords.php

Cursus Competentiebegeleiding BVT :: In-Company Opleider

...biedt meer voldoening en tegelijkertijd uw organisatie een competente medewerker. Onderwerpen Intake & Assessment, 360 Graden FeedbackCompetenties ErkennenCompetenties OntwikkelenPersoonlijk ActieplanElk Traject Is Maatwerk. Resultaten Uw coachingdoelen (gekoppeld aan de werkpraktijk) vormen de leidraad van het coachingtraject. De werkwijze is gebaseerd op de principes van bewustwording, ervarend leren en empowerment en integratie in de praktijk. Hierbij maakt de coach gebruik van uiteenlopende methodieken, zoals NLP, RET , feedback, kernkwadranten, praktijkopdrachten en rollenspelen. Coaching en feedback op de werkplek behoort tot de mogelijkheden. Afhankelijk van uw werkthema`s ontvangt u schriftelijk materiaal of krijgt u het verzoek een specifiek boek aan te schaffen. Er is uiteraard overleg en afstemmi...
160 /training_cursus/competentie_begeleiding/competentie_coaching.php

Cursus Klantgericht Denken En Handelen BVT :: In-Company Opleider

...ert u tijdens deze training! Onderwerpen Wat Is Klantgerichtheid; Klantgericht CommunicerenUw Rol En VerantwoordelijkheidKlantgerichtheidInterne KlantgerichtheidLastige Klanten En KlachtenafhandelingKlantgerichtheid Versus Beleefdheid. Resultaten Het programma is bewust meer praktijkgericht dan theoretisch. Korte inleidingen wisselen we af met rollenspelen, oefeningen, discussies en groepsopdrachten. Voor de implementatie van de ideeen in uw praktijk maakt u een actieplan. We gebruiken herkenbare voorbeelden en cases, die aansluiten op de praktijk in uw organisatie. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons s...
156 /training_cursus/klantgerichtheid/klantgerichtdenken.php

Cursus Onderhandelingstechniek BVT :: In-Company Opleider

... Persoonlijke Effectiviteit in Onderhandelingen, is een intensief, praktijkgericht programma dat bestaat uit twee twee dagen. De training is bestemd voor personen die regelmatig zijn betrokken in onderhandelingssituaties. Van `zware` contractbesprekingen tot `simpele` inkoophandelingen. De menselijke, relationele en inhoudelijke factoren die een rol spelen bij elke onderhandeling, staan centraal in het programma On...
164 /training_cursus/training_onderhandeling_techniek/onderhandelingstechnieken.php

Cursus Correspondentie BVT :: In-Company Opleider

...nd Don`ts. Resultaten Voor de training vult u een persoonlijk doelstelling in om uw leerdoelen te formuleren en stuurt u enkele brieven op die u zelf heeft geschreven. De trainer gebruikt ze om het programma nog beter hierop af te stemmen. Tijdens de training wisselen theorie en praktijk elkaar af. U beoordeelt brieven onder meer op zinsniveau, geeft een oordeel over de alinea-indeling en discussieert over de opbouw. U schrijft brieven op basis van verschillende situaties. De andere deelnemers en de trainer geven u feedback. De trainer brengt u op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in zakelijke correspondentie. Voortaan schrijft u verzorgde zakelijke brieven. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de lee...
149 /training_cursus/correspondentie-cursus/training-correspondentie.php

Cursus Beginnend Leidinggeven BVT :: In-Company Opleider

...iveren. Onderwerpen Wat Is Beinvloeden; Zelfanalyse BeinvloedingsprofielDe Juiste InteractieVaststellen En Hanteren Van StrategieenWederzijdse Invloed Van PerceptieEffectieve CommunicatieMotiveren En InspirerenOmgaan Met Weerstanden En ConflictenSamen Succes CreerenPraktijksituaties En VoorbeeldenPersoonlijk Actieplan. Resultaten Na afloop van deze training: 1. Kunt u effectief invloed uitoefenen, 2. Bent u in staat om mensen mee te krijgen, 3. Bent u in staat om helder en overtuigend te argumenteren, 4. Heeft u zicht op uw eigen beinvloedingsstijl, 5. Weet u wat u belemmert om invloed te hebben, 6. Kunt u met minder inspanning meer bereiken, 7. Bent u zelf de succesbepalende factor. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact ...
172 /training_cursus/effectief_beinvloeden/cursus_leidinggeven_beinvloeding.php

Cursus Notuleren En Rapporteren BVT :: In-Company Opleider

... Een helder gestructureerd rapport of een goed leesbaar verslag leidt de lezer als het ware vanzelf door de tekst. In deze cursus leert u op een praktijkgerichte manier hoe u zich voorbereidt op uw schrijftaak, hoofd- en bijzaken te onderscheiden en een heldere structuur in uw rapport of notulen aan te brengen. U analyseert uw schrijfstijl en krijgt tips aangereikt om bondiger en duidelijker te schrijven zodat u de...
152 /training_cursus/workshop-cursus-notuleren-en-rapporteren/notuleren-en-rapporteren.php

Cursus Soepel En Effectief Communiceren BVT :: In-Company Opleider

...acten met anderen zoals medewerkers en leidinggevenden zijn essentieel voor een goede samenwerking en functioneren. Als de communicatie soepel en optimaal verloopt dan kun je pas resultaat boeken. In deze training worden korte stukjes theorie afgewisseld met praktijkopdrachten. We werken met een groot aantal modellen, vaardigheden en technieken om doelstreffend te leren denken en handelen. Onderwerpen Onderhandelen; SamenwerkenAssertief OpstellenDoelgericht Vragen StellenEffectief Opkomen Voor JezelfFeedback Geven En VragenCommunicatieplan Voor Betere AfstemmingPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Deze training is voor iedereen die de eigen communicatieve vaardigheden wil verbeteren. Dit kan gebeuren aan de hand van duidelijke richtlijnen welke u krijgt van onze docent(en). U krijgt na de traini...
131 /training_cursus/cursus-nederlands/soepel-en-effectief-communiceren.php

Cursus Presentatie Voor Groepen BVT :: In-Company Opleider

...shop is speciaal ontwikkeld voor u, die de Engelse taal volledig wil beheersen. Binnen een kort tijdsbestek leert u om ook in een vreemde taal professioneel te functioneren. Deze workshop is een aanvulling op de cursus Engels voor gevorderden. Deze workshop is praktijkgericht, dynamisch, interactief; een garantie voor een hoog rendement en een grote klanttevredenheid. Onderwerpen Uw Gewenste Taal, In Het Openbaar Durven Te SprekenLichaamshouding GebarenStemgebruik AdemhalingOverlevingstechniekenTot Zaken Komen De Juiste OpbouwVragen Stellen Feedback Ontvangen. Resultaten Een overtuigende presentatie in een vreemde taal? Spontaan en zelfverzekerd? In deze inspirerende workshop krijgt u de noodzakelijke technieken en praktische vaardigheden aangereikt. Bovendien heeft u tijdens de workshop de gelegenheid al h...
143 /training_cursus/workshop-presenteren/presentatie-training-engels-of-duits.php

Cursus Interview Technieken BVT :: In-Company Opleider

... Iemand proberen te doorgronden en spannend portretteren. Beweegredenen boven tafel krijgen en treffend beschrijven. Daar gaat het om bij het journalistieke interview. Op het oog lijkt het makkelijk, in de praktijk blijkt het knap lastig. Het is meer dan een paar trucjes toepassen. In een journalistiek interview gaat het erom dat je goede vragen stelt en betrouwbare en relevante informatie krijgt. Maar het is ook b...
170 /training_cursus/cursus-interviewtechnieken/cursus_interviewtechniek.php

Cursus Lean By Kaizen Verbetermanagement BVT :: In-Company Opleider

...t en Lean by Kaizen procesverbetering vormen samen de basis voor het succesvol verbeteren van uw organisatie. Aansluitend op deze cursussen is het mogelijk om onder leiding van onze ervaren expert door middel van workshops en small group activities het geleerde direct in praktijk te brengen. De inhoud van deze workshops wordt altijd in overleg met u vastgesteld. Onderwerpen Lean Manufacturing; Traditioneel Management Versus Lean ManagementDe Piramide Van MaslowVisie En MissieInnovatie Versus KaizenKaizen WerkwijzeHeilige Huisjes VSM-VSD En Resultaten. Resultaten Daarbij weet u wat Lean by Kaizen is en wat u als manager moet doen om uw organisatie succesvoller te maken. Een logisch vervolg is de cursus Lean by Kaizen procesverbetering waarin de technieken worden behandeld om deze filosofie efficient en effec...
169 /training_cursus/LEAN_by_KaiZen/cursus-toc-lean-kaizen.php

Cursus Lean By Kaizen Procesverbetering BVT :: In-Company Opleider

...ursus Lean by Kaizen (verbetermanagement). Samen vormen zij de basis om uw organisatie succesvol te verbeteren. Aansluitend op deze cursussen is het mogelijk om onder leiding van onze ervaren expert door middel van workshops en small group activities het geleerde direct in praktijk te brengen. De inhoud van deze workshops wordt altijd in overleg met u vastgesteld. Doelgroep: Lean by Kaizen procesverbetering richt zich op alle medewerk(st)ers binnen uw organisatie. Onderwerpen Lean; Kaizen WerkwijzeVerspillingenLerende Organisatie5S-methodeJIT Small Group Activities. Resultaten Daarbij kunnen de deelnemers de werkwijze van Kaizen succesvol toepassen in de dagelijkse praktijk. Ook kennen zij de 5S-methode en worden verspillingen in de organisatie vermeden. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en ...
168 /training_cursus/LEAN_by_KaiZen/cursus-lean-by-kaizen.php

Cursus Frans Voor Beginners BVT :: In-Company Opleider

...anse taal vloeiender te spreken. Uw luistervaardigheid neemt toe en uw woordenschat wordt uitgebreid. U spreekt met meer zelfvertrouwen Frans. Tijdens de cursus staat uw werksituatie zoveel mogelijk centraal. Hierdoor kunt u het geleerde gemakkelijk toepassen in uw dagelijkse praktijk. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonlijke doelstellingen de verwachting in kaart. Op deze wijze weten wij goed hoe wij de kennis moeten overbrengen. Cursus Frans voor beginners, bij deze cursu...
128 /training_cursus/cursus-frans-voor-beginners/basiscursus-frans.php

Cursus Balie En Receptie Medewerker BVT :: In-Company Opleider

...n een goede (eerste) indruk geven bij bezoekers, maar vaak bent u als receptioniste ook de spil binnen het bedrijf. Uw verantwoordelijkheden reiken veel verder dan de ontvangstbalie alleen. Onderwerpen Bedrijfsuitstraling, Nederlandse Taal En CorrespondentieSecretariaatspraktijkCommunicatietechniekenPresentatie En RepresentatieTelefoontechniekenPersoonlijk Actieplan Do`s And Don`ts. Resultaten Na afloop bent u een zelfverzekerd receptioniste en hebt u gewonnen aan zelfbewustzijn en zelfkennis. U bent zich bewust van de belangrijke rol, die u binnen uw organisatie vervult. U beheerst de centrale thema`s en u hebt geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze cursus bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, uw benadering, uw rol en uw communicatie. Hierdoor weet u voortdurend op welke ...
148 /training_cursus/cursus-receptioniste/training-receptioniste.php

Page generated in 0.0201 seconds.