088-7744333

Logo BVT opleiding advies
Searching Organisatie Rapporten

Uw zoek resultaat voor: Organisatie Rapporten

Cursus Verandermanagement In-Company Trainingsbureau

... Binnen organisaties is altijd beweging. Stilstand is meestal ten opzicht van concurrenten achteruitgang. Grote veranderingen zijn meestal ingewikkeld. Om te komen tot een vergaande verandering is een stevige basis nodig. De vraag die wij stellen is meestal, wanneer is een verandering succesvol? Deze training bestaat uit verschillende fases. Intake (huidige status), wat wenst de organisatie en deelnemers. Voorbereidin...
282 /training_cursus/verandermanagement/training-veranderen-in-de-organisatie.php

Cursus Facilitator BVT :: In-Company Opleider

... Kwaliteitseisen, resultaten halen, klantgericht werken - deze en andere ontwikkelingen vragen van u als manager wellicht andere kennis en vaardigheden dan die waaraan u tot nu toe gewend bent. Over coachend leiding geven, zelfsturende teams en resultaatgerichte afspraken maken hoort en leest u tegenwoordig steeds vaker; hoe uw eigen aanpak hiermee vorm krijgt, is nog niet zo duidelijk omlijnd. In de cursus werkt u sa...
157 /training_cursus/organisatie_leermeester/mentoren_training.php

Cursus Lean By Kaizen Verbetermanagement BVT :: In-Company Opleider

... Vrijwel elke organisatie is voortdurend op zoek naar mogelijkheden om haar resultaten te verbeteren. Iedereen wil graag een voorsprong op zijn concurrenten hebben en houden. Om dat te kunnen moeten wij beter zijn dan onze concurrent en moeten wij onze prestaties verbeteren. Innovatie is daarvoor een vertrouwde oplossing maar vraagt enorme investeringen in tijd en geld. En wij hebben vaak alles, behalve tijd en geld! ...
169 /training_cursus/LEAN_by_KaiZen/cursus-toc-lean-kaizen.php

Cursus Lean By Kaizen Procesverbetering BVT :: In-Company Opleider

... Elke organisaties kent zijn eigen productieprocessen. Voor bedrijven die tastbare goederen produceren is dit heel duidelijk zichtbaar, maar ook zorg- en dienstverlenende organisaties kennen processen. Hetzelfde geldt voor afdelingen die indirect betrokken zijn bij de productie, zorg of dienstverlening. Denk aan de schoonmaakdienst, de receptie, de engineering, het bedrijfsbureau, de inkoop of verkoop, de administrati...
168 /training_cursus/LEAN_by_KaiZen/cursus-lean-by-kaizen.php

Cursus Intensief Kwaliteitsbeleid BVT :: In-Company Opleider

... Voor zowel de organisatie als voor de zaak, bedrijf of organisatie is het belangrijk dat er een duidelijke (verander)opdracht is. Welke effecten moeten worden nagestreefd en bovenal: op welke wijze? Een objectieve kijk is noodzakelijk. Dat laatste wordt vaak impliciet gelaten, maar vormt steeds meer de kern van de professionaliteit van onze aanpak. Welke interventies passen het beste bij de organisatie? Een kernvraag...
146 /training_cursus/Kwaliteitstrainingen/kwaliteitsbeleid.php

Cursus Bedrijfs Onderzoek E-Learning BVT :: In-Company Opleider

... Goed verlopende interne communicatie is de succesfactor van uw organisatie. Niet alleen om het bedrijfsgevoel te stimuleren en medewerkers te betrekken bij het functioneren van uw organisatie, maar ook voor een positieve uitstraling naar uw klanten en omgeving. Om communicatie goed te laten verlopen, is gedegen onderzoek nodig. Question Degree meet voor u de effectiviteit van de interne communicatie in uw organisatie...
163 /training_cursus/communicatie_onderzoek/medewerker_betrokkenheid_onderzoek.php

Cursus Quality Manager Kwaliteit QHSA BVT :: In-Company Opleider

... Steeds meer organisaties gaan over tot het voeren van een structureel Kwaliteits-, Arbo- en/of Milieubeleid. Naast een aantal wettelijke verplichtingen komt dit voort uit verzoeken van opdrachtgevers of vanuit beleidsoogpunt. De functie van Kwaliteit coordinator is geen eenvoudige. De functionaris wordt veelal belast met complexe taken zoals het opzetten en/of onderhouden van een zorgsysteem en het uitvoeren van het ...
167 /training_cursus/cursus-kwaliteit-coordinator/De-kwaliteitscoordinator.php

Cursus Zakelijke Brieven Schrijven BVT :: In-Company Opleider

... In uw organisatie of bedrijf worden dagelijks veel brieven geschreven. Een juiste brief en de juiste inhoud is lang niet altijd eenvoudig. In deze training leert u vlotter en met volledige overtuiging een uitstekende zakelijke brief te schrijven. Iedereen die deze training heeft gevolgd, is verbaasd over zijn eigen kunnen en over de enorme stap die hij/zij gezet heeft in het verbeteren van het samenstellen van zakeli...
137 /training_cursus/training-schrijven/zakelijke-brieven-schrijven.php

Cursus VCA Voor Leidinggevenden VCA-VOL BVT :: In-Company Opleider

...aan in hoeverre leidinggevende medewerkers en ZZP?ers weten hoe zij zelf en andere medewerkers op een veilige manier hun werkzaamheden dienen uit te voeren. Met een cursus VCA-VOL bij BV&T haalt u vertrouwd, snel en gemakkelijk uw VCA-VOL certificaat. BV&T komt naar uw organisatie of bedrijf toe om de cursus te verzorgen. De cursus wordt volledig afgestemd op de werksituatie en het niveau van uw medewerkers. Wij zullen hen volledig begeleiden tot het examen. Het VCA-VOL examen wordt afgenomen door een erkend examenbureau. Voordat dit examen plaatsvindt zal er een proefexamen worden gedaan. Onderwerpen Afgestemd Op Uw Werksituatie Arbeidsomstandigheden- En MilieuwetgevingOntstaan Van OngevalBevorderen Veilig WerkenMotivatietechnieken Om Veilig Werken Te BevorderenOpstellen En Invoeren Van VeiligheidsproceduresT...
134 /training_cursus/in-company-vca-vol-cursus/cursus-vca-vol.php

Cursus MT Lid Management Communicatie BVT :: In-Company Opleider

...el. In deze cursus wordt er ingegaan op verschillende kwaliteitsmanagementsystemen. In de cursus worden beknopt de principes, de werking en de voor- en nadelen van het werken met de verschillende systemen behandeld. Onderwerpen Doelstelling Van Uw Organisatie KwaliteitsbeheerssystemenISO 90012015 EFQM En INKBalance Score CardInvoeren Van BeheersystemenProgrammeringBegeleiden Van VeranderprocessenSuccesfactoren Resultaten Na afloop van deze cursus hebben de deelnemers inzicht gekregen in de praktische toepassing van de behandelde managementbeheer- en kwaliteitssystemen en kunnen de deelnemers beoordelen welk systeem voor hun bedrijf het meest effectief is. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van d...
153 /training_cursus/training-management-systeem/training-kwaliteit-managementsysteem.php

Cursus Balie En Receptie Medewerker BVT :: In-Company Opleider

...atietechniekenPresentatie En RepresentatieTelefoontechniekenPersoonlijk Actieplan Do`s And Don`ts. Resultaten Na afloop bent u een zelfverzekerd receptioniste en hebt u gewonnen aan zelfbewustzijn en zelfkennis. U bent zich bewust van de belangrijke rol, die u binnen uw organisatie vervult. U beheerst de centrale thema`s en u hebt geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze cursus bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, uw benadering, uw rol en uw communicatie. Hierdoor weet u voortdurend op welke punten u uw aandacht moet richten. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt...
148 /training_cursus/cursus-receptioniste/training-receptioniste.php

Cursus Klantgericht Denken En Handelen BVT :: In-Company Opleider

...gericht dan theoretisch. Korte inleidingen wisselen we af met rollenspelen, oefeningen, discussies en groepsopdrachten. Voor de implementatie van de ideeen in uw praktijk maakt u een actieplan. We gebruiken herkenbare voorbeelden en cases, die aansluiten op de praktijk in uw organisatie. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonlijke doelstellingen de verwachting in kaart. Op deze wijze weten wij goed hoe wij de kennis moeten overbrengen. Cursus Klantgericht Denken en Handelen, bij ...
156 /training_cursus/klantgerichtheid/klantgerichtdenken.php

Cursus Verkoop Binnendienst BVT :: In-Company Opleider

...Verkoopgesprek; VerkooptechniekenEffectieve CommunicatieVraag- En Luister TechniekenProactief HandelenKlantgerichtheid Als AttitudePersoonlijke Uitstraling En EnthousiasmeOmgaan Met Klachten En Lastige SituatiesPersoonlijke EffectiviteitTime ManagementPlanning En Organisatie Van Uw Werkzaamheden. Resultaten Na afloop van deze intensieve training verhoogt u uw verkoopresultaten aantoonbaar als gevolg van een aanscherping en verbetering van uw communicatieve en commerciele vaardigheden. U verbetert uw persoonlijke aanpak bij het voorbereiden en het voeren van gesprekken met (potentiele) klanten. U onderhandelt doelmatiger waardoor u sneller en effectiever de onderhandeling met goed resultaat afsluit. Bovendien weet u beter om te gaan met stress tijdens presentaties. Kortom, in commercieel, communicatief en socia...
175 /training_cursus/commerciele-binnendienst/commerciele-binnendienst-training.php

Cursus Frans Voor Gevorderden BVT :: In-Company Opleider

...ieven in het Frans? In deze praktijkgerichte cursus verbetert u uw zakelijk Frans op een zeer effectieve wijze. U leert de taal snel en effici?nt en zult met meer vertrouwen Frans communiceren in uw zakelijke omgeving. Onderwerpen Intake En Niveaubepaling Franse Taal Gericht Op Uw Organisatie Of Persoonlijke Doelstelling(Branchespecifieke) WoordenschatUitdrukkingen En ZegswijzenGrammaticaFranse EtiquetteConversaties Voeren In Het FransUitspraakZakelijke Brieven SchrijvenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts Resultaten Na deze cursus kunt u zowel zakelijke als priv?gesprekken voeren in het Frans. U heeft uw uitspraak verbeterd en zal de communicatie tussen Franstalige mensen onderling, dat soms erg snel gaat, beter kunnen volgen. Na de cursus bent u bovendien in staat om Franstalige teksten te lezen en programma...
129 /training_cursus/cursus-frans-gevorderden/franse-cursus.php

Cursus Frans Voor Beginners BVT :: In-Company Opleider

... voeren en teksten te schrijven in het Frans. Daarnaast leert u Franse uitdrukkingen en begrippen. Met de cursus Frans voor beginners van BV&T leert u de basis om Frans te communiceren in een zakelijke omgeving. Onderwerpen Intaketoets Om Het Niveau Te Bepalen Afgestemd Op Uw Organisatie Of Persoonlijke DoelstellingFranse EtiquetteSprekenLuisterenGrammaticaSchrijven Resultaten Tijdens deze cursus leert u de Franse taal vloeiender te spreken. Uw luistervaardigheid neemt toe en uw woordenschat wordt uitgebreid. U spreekt met meer zelfvertrouwen Frans. Tijdens de cursus staat uw werksituatie zoveel mogelijk centraal. Hierdoor kunt u het geleerde gemakkelijk toepassen in uw dagelijkse praktijk. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten ex...
128 /training_cursus/cursus-frans-voor-beginners/basiscursus-frans.php

Page generated in 0.0248 seconds.