... Binnen organisaties is altijd beweging. Stilstand is meestal ten opzicht van concurrenten achteruitgang. Grote veranderingen zijn meestal ingewikkeld. Om te komen tot een vergaande verandering is een stevige basis nodig. De vraag die wij stellen is meestal, wanneer is een verandering succesvol? Deze training bestaat uit verschillende fases. Intake (huidige status), wat wenst de organisatie en deelnemers. Voorbereiding n...282 /training_cursus/verandermanagement/training-veranderen-in-de-organisatie.php
... Kwaliteitseisen, resultaten halen, klantgericht werken - deze en andere ontwikkelingen vragen van u als manager wellicht andere kennis en vaardigheden dan die waaraan u tot nu toe gewend bent. Over coachend leiding geven, zelfsturende teams en resultaatgerichte afspraken maken hoort en leest u tegenwoordig steeds vaker; hoe uw eigen aanpak hiermee vorm krijgt, is nog niet zo duidelijk omlijnd. In de cursus werkt u samen...157 /training_cursus/organisatie_leermeester/mentoren_training.php
... Vrijwel elke organisatie is voortdurend op zoek naar mogelijkheden om haar resultaten te verbeteren. Iedereen wil graag een voorsprong op zijn concurrenten hebben en houden. Om dat te kunnen moeten wij beter zijn dan onze concurrent en moeten wij onze prestaties verbeteren. Innovatie is daarvoor een vertrouwde oplossing maar vraagt enorme investeringen in tijd en geld. En wij hebben vaak alles, behalve tijd en geld! De ...169 /training_cursus/LEAN_by_KaiZen/cursus-toc-lean-kaizen.php
... Elke organisaties kent zijn eigen productieprocessen. Voor bedrijven die tastbare goederen produceren is dit heel duidelijk zichtbaar, maar ook zorg- en dienstverlenende organisaties kennen processen. Hetzelfde geldt voor afdelingen die indirect betrokken zijn bij de productie, zorg of dienstverlening. Denk aan de schoonmaakdienst, de receptie, de engineering, het bedrijfsbureau, de inkoop of verkoop, de administratie e...168 /training_cursus/LEAN_by_KaiZen/cursus-lean-by-kaizen.php
... Steeds meer organisaties gaan over tot het voeren van een structureel Kwaliteits-, Arbo- en/of Milieubeleid. Naast een aantal wettelijke verplichtingen komt dit voort uit verzoeken van opdrachtgevers of vanuit beleidsoogpunt. De functie van Kwaliteit coordinator is geen eenvoudige. De functionaris wordt veelal belast met complexe taken zoals het opzetten en/of onderhouden van een zorgsysteem en het uitvoeren van het bel...167 /training_cursus/cursus-kwaliteit-coordinator/De-kwaliteitscoordinator.php
... Goed verlopende interne communicatie is de succesfactor van uw organisatie. Niet alleen om het bedrijfsgevoel te stimuleren en medewerkers te betrekken bij het functioneren van uw organisatie, maar ook voor een positieve uitstraling naar uw klanten en omgeving. Om communicatie goed te laten verlopen, is gedegen onderzoek nodig. Question Degree meet voor u de effectiviteit van de interne communicatie in uw organisatie.BV...163 /training_cursus/communicatie_onderzoek/medewerker_betrokkenheid_onderzoek.php
... Voor zowel de organisatie als voor de zaak, bedrijf of organisatie is het belangrijk dat er een duidelijke (verander)opdracht is. Welke effecten moeten worden nagestreefd en bovenal: op welke wijze? Een objectieve kijk is noodzakelijk. Dat laatste wordt vaak impliciet gelaten, maar vormt steeds meer de kern van de professionaliteit van onze aanpak. Welke interventies passen het beste bij de organisatie? Een kernvraag di...146 /training_cursus/Kwaliteitstrainingen/kwaliteitsbeleid.php
... In uw organisatie of bedrijf worden dagelijks veel brieven geschreven. Een juiste brief en de juiste inhoud is lang niet altijd eenvoudig. In deze training leert u vlotter en met volledige overtuiging een uitstekende zakelijke brief te schrijven. Iedereen die deze training heeft gevolgd, is verbaasd over zijn eigen kunnen en over de enorme stap die hij/zij gezet heeft in het verbeteren van het samenstellen van zakelijke...137 /training_cursus/training-schrijven/zakelijke-brieven-schrijven.php
... andere woorden: expertise op zich volstaat niet. Een saaie spreker kan in de krant nog boeiend overkomen, maar op televisie lukt dit niet. Hoe kunt u een boeiend interview geven, waar beide partijen een goed gevoel aan overhouden? U leert dit tijdens de mediatraining van BV&T. Onderwerpen Uw Organisatie Of Persoonlijke Doelstelling Wat Is Nieuws?Inzicht In De Journalist En Het MedialandschapNieuwswaarde En KernboodschapPresenteren En Profileren Voor De CameraAan De Slag Met De PersHet PersberichtHet Interview Reageren En Proactieve WoordvoeringCrises En Responsstrategie?nInteractieMedia En RechtPersoonlijk Actieplan: Do?s And Don?ts Resultaten Na deze mediatraining bent u in staat om goede interviews te geven of af te nemen, afhankelijk van uw doelstelling. U bent beter in staat om adequaat om te gaan met o...159 /training_cursus/cursus-media-techniek/mediatraining.php
...gericht dan theoretisch. Korte inleidingen wisselen we af met rollenspelen, oefeningen, discussies en groepsopdrachten. Voor de implementatie van de ideeen in uw praktijk maakt u een actieplan. We gebruiken herkenbare voorbeelden en cases, die aansluiten op de praktijk in uw organisatie. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonlijke doelstellingen de verwachting in kaart. Op deze wijze weten wij goed hoe wij de kennis moeten overbrengen. Cursus Klantgericht Denken en Handelen, bij dez...156 /training_cursus/klantgerichtheid/klantgerichtdenken.php
...n in hoeverre leidinggevende medewerkers en ZZP?ers weten hoe zij zelf en andere medewerkers op een veilige manier hun werkzaamheden dienen uit te voeren. Met een cursus VCA-VOL bij BV&T haalt u vertrouwd, snel en gemakkelijk uw VCA-VOL certificaat. BV&T komt naar uw organisatie of bedrijf toe om de cursus te verzorgen. De cursus wordt volledig afgestemd op de werksituatie en het niveau van uw medewerkers. Wij zullen hen volledig begeleiden tot het examen. Het VCA-VOL examen wordt afgenomen door een erkend examenbureau. Voordat dit examen plaatsvindt zal er een proefexamen worden gedaan. Onderwerpen Afgestemd Op Uw Werksituatie Arbeidsomstandigheden- En MilieuwetgevingOntstaan Van OngevalBevorderen Veilig WerkenMotivatietechnieken Om Veilig Werken Te BevorderenOpstellen En Invoeren Van VeiligheidsproceduresTaak...134 /training_cursus/in-company-vca-vol-cursus/cursus-vca-vol.php
...het verkoopproces en in de psychologie van het verkopen. U stemt uw gedrag af op de belangen en de behoeften van de klant. U gaat met vertrouwen en plezier met klanten om en behaalt meer resultaten uit uw verkoopgesprekken. Verder bent u in staat uzelf, uw diensten en uw organisatie goed onder de aandacht te brengen. En dat doet u met plezier. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonlijke doelstellingen de verwachting in kaart. Op deze wijze weten wij goed hoe wij de kennis moeten ove...162 /training_cursus/training_verkoopvaardigheden/commerciele_training.php
...el. In deze cursus wordt er ingegaan op verschillende kwaliteitsmanagementsystemen. In de cursus worden beknopt de principes, de werking en de voor- en nadelen van het werken met de verschillende systemen behandeld. Onderwerpen Doelstelling Van Uw Organisatie KwaliteitsbeheerssystemenISO 90012015 EFQM En INKBalance Score CardInvoeren Van BeheersystemenProgrammeringBegeleiden Van VeranderprocessenSuccesfactoren Resultaten Na afloop van deze cursus hebben de deelnemers inzicht gekregen in de praktische toepassing van de behandelde managementbeheer- en kwaliteitssystemen en kunnen de deelnemers beoordelen welk systeem voor hun bedrijf het meest effectief is. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de i...153 /training_cursus/training-management-systeem/training-kwaliteit-managementsysteem.php
...even in het Frans? In deze praktijkgerichte cursus verbetert u uw zakelijk Frans op een zeer effectieve wijze. U leert de taal snel en effici?nt en zult met meer vertrouwen Frans communiceren in uw zakelijke omgeving. Onderwerpen Intake En Niveaubepaling Franse Taal Gericht Op Uw Organisatie Of Persoonlijke Doelstelling(Branchespecifieke) WoordenschatUitdrukkingen En ZegswijzenGrammaticaFranse EtiquetteConversaties Voeren In Het FransUitspraakZakelijke Brieven SchrijvenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts Resultaten Na deze cursus kunt u zowel zakelijke als priv?gesprekken voeren in het Frans. U heeft uw uitspraak verbeterd en zal de communicatie tussen Franstalige mensen onderling, dat soms erg snel gaat, beter kunnen volgen. Na de cursus bent u bovendien in staat om Franstalige teksten te lezen en programma?...129 /training_cursus/cursus-frans-gevorderden/franse-cursus.php
...or alle deelnemers aan de vergadering het belangrijkste is om te weten. Daarnaast moet u dit bondig formuleren zodat voor iedereen duidelijk is wat is afgesproken. Tijdens de cursus Notuleren versterkt u uw vaardigheden als notulist. Onderwerpen Afgestemd Op Uw Organisatie Of Persoonlijke Doelstelling VergadervormenRichtlijnen Voor Beter LuisterenHet Trainen Van Uw GeheugenSoorten NotulenVerslagvormenHet Model Voor De NotulenTijdschemaBeknopt SchrijvenNederlandse Taal Grammatica Resultaten Na afloop van deze cursus heeft u uw vaardigheden als notulist verbeterd. U kunt zich goed voorbereiden op een vergadering en weet waar u tijdens de vergadering op moet letten. U kunt de besproken onderwerpen helder en transparant noteren. Daarnaast weet u wanneer u een uitvoering verslag, beknopt verslag of besluiten- en actie...139 /training_cursus/cursus-notuleren-cursus-rapporteren/cursus-notuleren-cursus-rapporteren.php
Page generated in 0.0423 seconds.