088-7744333

Logo BVT opleiding advies
Searching Onderwerp Naar Keuze

Uw zoek resultaat voor: Onderwerp Naar Keuze

Cursus Verkoop Binnendienst BVT :: In-Company Opleider

... afdelingen? Dan is de training Commerciele Binnendienst zeer geschikt voor u. Alle vaardigheden om uitstekend als commercieel binnendienstmedewerker te kunnen functioneren, komen in deze veelzijdige training aan de orde. U ontwikkelt uzelf naar een hoger niveau. Onderwerpen Wat Is Een Succesvol Verkoopgesprek; VerkooptechniekenEffectieve CommunicatieVraag- En Luister TechniekenProactief HandelenKlantgerichtheid Als AttitudePersoonlijke Uitstraling En EnthousiasmeOmgaan Met Klachten En Lastige SituatiesPersoonlijke EffectiviteitTime ManagementPlanning En Organisatie Van Uw Werkzaamheden. Resultaten Na afloop van deze intensieve training verhoogt u uw verkoopresultaten aantoonbaar als gevolg van een aanscherping en verbetering van uw communicatieve en commerciele vaardigheden. U verbetert uw persoonlijke aanpa...
175 /training_cursus/commerciele-binnendienst/commerciele-binnendienst-training.php

Cursus Interview Technieken BVT :: In-Company Opleider

...oert als uitschrijft. De uiteindelijke artikelen worden gezamenlijk besproken. Bij het schrijven van een interview moet je veel keuzes maken. Kies je voor de vraag-antwoord vorm, of voor een verhaal met citaten? Hoe bouw je je verhaal op? Hoe maak je een spannend begin? Onderwerpen Interviewtechnieken, Behandeling Van InterviewcriteriaStrategie Structuur En StijlFocus Op Het InterviewPraktijkoefening InterviewAandachtspuntenLastige Rollen (casus)Evaluatie, Persoonlijk Actieplan. Resultaten Goede vragen stellen, het aanscherpen van je intuitie bij het interviewen en je bewust worden van de kwaliteit van de taal: dat leer je in deze interviewcursus. De training biedt een goede basis voor personen die zich meer willen verdiepen in het interview. Heel leerzaam is dat we veel stilstaan bij het communicatieproces d...
170 /training_cursus/cursus-interviewtechnieken/cursus_interviewtechniek.php

Cursus Quality Manager Kwaliteit QHSA BVT :: In-Company Opleider

...eleid. De materie is complex, er zijn talloze valkuilen, de organisatie moet er nog aanwennen, de functionaris heeft ernaast nog een taak, etc. Kortom reden temeer om de betreffende functionaris praktische hulp te geven bij het uitoefenen van zijn/haar taak. Onderwerpen Managementsysteem, Kwaliteitsbeleid UiteengezetHoe Organiseer Je De Uitvoering Van De SysteemprocessenInterpretatie Van De Norm Naar PraktijkOmgaan Met Knelpunten In De SamenwerkingOptimale Rapportage Voor AuditorsPersoonlijk Actieplan. Resultaten Effectief vorm en inhoud kunnen geven aan `kwaliteitsdenken` in de eigen organisatie is de hoofdbekommernis van deze training. We willen u inzicht geven in kwaliteitsconcepten maar bovendien de nodige hulpmiddelen en vaardigheden aanreiken om als kwaliteitscoordinator professioneem aan de slag te kun...
167 /training_cursus/cursus-kwaliteit-coordinator/De-kwaliteitscoordinator.php

Cursus Competentiebegeleiding BVT :: In-Company Opleider

...f te leren en naar uw eigen situatie te kijken. Tevens werkt u praktisch en doelgericht aan het verbeteren van uw functioneren. Het mes snijdt daarmee aan twee kanten: deze competentie coaching biedt meer voldoening en tegelijkertijd uw organisatie een competente medewerker. Onderwerpen Intake & Assessment, 360 Graden FeedbackCompetenties ErkennenCompetenties OntwikkelenPersoonlijk ActieplanElk Traject Is Maatwerk. Resultaten Uw coachingdoelen (gekoppeld aan de werkpraktijk) vormen de leidraad van het coachingtraject. De werkwijze is gebaseerd op de principes van bewustwording, ervarend leren en empowerment en integratie in de praktijk. Hierbij maakt de coach gebruik van uiteenlopende methodieken, zoals NLP, RET , feedback, kernkwadranten, praktijkopdrachten en rollenspelen. Coaching en feedback op de werkple...
160 /training_cursus/competentie_begeleiding/competentie_coaching.php

Cursus Solliciteren UWV BVT :: In-Company Opleider

...kan plaatsvinden in het kader van het vervolg van de loopbaan, bijvoorbeeld als onderdeel van een loopbaan orientatie traject of bij een outplacement procedure. De persoon leert hoe hij zich het beste kan presenteren, zowel schriftelijk als in een gesprek met potentiele werkgevers. Onderwerpen Vacatures Zoeken, Hoe Doe Ik Dat, Hoe Schrijf Ik Een Juiste SollicitatiebriefDe Juiste CV Welke Leesbaar IsDe Eerste IndrukPersoonlijke AandachtPresentatietechniekenDe Juiste VoorbereidingOptimale Communicatie. Resultaten Aan de hand van praktische opdrachten wordt gewerkt aan alle stappen in het sollicitatieproces vanaf inzicht verkrijgen in het eigen `product`, de koopmotieven van de werkgever, de presentatie van uzelf, het schrijven van uw brief, het maken van een curriculum vitae, het telefoneren, netwerken en het o...
161 /training_cursus/training_solliciteren/sollicitatie_training.php

Cursus Mediatraining BVT :: In-Company Opleider

... uitleggen. Met andere woorden: expertise op zich volstaat niet. Een saaie spreker kan in de krant nog boeiend overkomen, maar op televisie lukt dit niet. Hoe kunt u een boeiend interview geven, waar beide partijen een goed gevoel aan overhouden? U leert dit tijdens de mediatraining van BV&T. Onderwerpen Uw Organisatie Of Persoonlijke Doelstelling Wat Is Nieuws?Inzicht In De Journalist En Het MedialandschapNieuwswaarde En KernboodschapPresenteren En Profileren Voor De CameraAan De Slag Met De PersHet PersberichtHet Interview Reageren En Proactieve WoordvoeringCrises En Responsstrategie?nInteractieMedia En RechtPersoonlijk Actieplan: Do?s And Don?ts Resultaten Na deze mediatraining bent u in staat om goede interviews te geven of af te nemen, afhankelijk van uw doelstelling. U bent beter in staat om adequa...
159 /training_cursus/cursus-media-techniek/mediatraining.php

Cursus MT Lid Management Communicatie BVT :: In-Company Opleider

...e certificering daarvan essentieel. In deze cursus wordt er ingegaan op verschillende kwaliteitsmanagementsystemen. In de cursus worden beknopt de principes, de werking en de voor- en nadelen van het werken met de verschillende systemen behandeld. Onderwerpen Doelstelling Van Uw Organisatie KwaliteitsbeheerssystemenISO 90012015 EFQM En INKBalance Score CardInvoeren Van BeheersystemenProgrammeringBegeleiden Van VeranderprocessenSuccesfactoren Resultaten Na afloop van deze cursus hebben de deelnemers inzicht gekregen in de praktische toepassing van de behandelde managementbeheer- en kwaliteitssystemen en kunnen de deelnemers beoordelen welk systeem voor hun bedrijf het meest effectief is. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact...
153 /training_cursus/training-management-systeem/training-kwaliteit-managementsysteem.php

Cursus Zakelijk Japans BVT :: In-Company Opleider

... Spreken en verstaan. In deze cursus Japans leert u effectief en gedegen gesprekken te voeren over alledaagse en zakelijke onderwerpen. U leert onder andere inkopen doen, de weg te vragen, hoe u een hotel boekt, hoe u uw zaak kunt promoten en hoe u uw product neer kan zetten. Dit kan zowel telefonisch als zakelijk. Lezen en schrijven Het schrift dat u leert lezen en schrijven is het Kana. Het Kana is het meest gebrui...
166 /training_cursus/cursus-japans/japanse-cursus.php

Cursus Lean By Kaizen Verbetermanagement BVT :: In-Company Opleider

... uw organisatie. Aansluitend op deze cursussen is het mogelijk om onder leiding van onze ervaren expert door middel van workshops en small group activities het geleerde direct in praktijk te brengen. De inhoud van deze workshops wordt altijd in overleg met u vastgesteld. Onderwerpen Lean Manufacturing; Traditioneel Management Versus Lean ManagementDe Piramide Van MaslowVisie En MissieInnovatie Versus KaizenKaizen WerkwijzeHeilige Huisjes VSM-VSD En Resultaten. Resultaten Daarbij weet u wat Lean by Kaizen is en wat u als manager moet doen om uw organisatie succesvoller te maken. Een logisch vervolg is de cursus Lean by Kaizen procesverbetering waarin de technieken worden behandeld om deze filosofie efficient en effectief toe te passen op de processen binnen uw organisatie. De praktijk wijst uit dat organisatie...
169 /training_cursus/LEAN_by_KaiZen/cursus-toc-lean-kaizen.php

Cursus Bedrijfs Onderzoek E-Learning BVT :: In-Company Opleider

...rzoek, welke mening uw medewerkers hebben over de interne communicatie. Wij garanderen de anonimiteit van uw medewerkers bij elk onderzoek die wij uitvoeren. Zo ontstaat er een realistisch beeld van de huidige interne communicatie en de gewenste situatie. Onderwerpen Wat Vinden Mijn Medewerkers Van De ~tone Of Voice~ Waarmee Wordt Gecommuniceerd; In Hoeverre Komt De Boodschap Over Zoals Ik Deze Beoogd HebWelk Percentage Van Mijn Medewerkers Leest Daadwerkelijk De Nieuwsbrieven/memo`sTegen Welke Knelpunten In De Interne Communicatie Lopen Mijn Medewerkers AanWat Vinden Mijn Medewerkers Van De Interne Communicatie; Resultaten De resultaten van het onderzoek geven u een helder beeld van de waardering van de interne communicatie. Deze uitkomsten vertalen wij voor u in heldere en functionele adviezen. Nu kunnen wi...
163 /training_cursus/communicatie_onderzoek/medewerker_betrokkenheid_onderzoek.php

Cursus Effectieve Telefoon Verkoop BVT :: In-Company Opleider

...uw voordelen onder de aandacht brengen en (potentiele) klanten overtuigen. U verhoogt uw vaardigheden in deze waardevolle en praktische training. U leert hoe u op een effectieve wijze klanten kunt benaderen en uw verkoopresultaten kunt verbeteren. Onderwerpen Telefoneren Vanuit Persoonlijke Kracht; Openingen Van Een GesprekVraagtechnieken En LuistervaardighedenHet Gebruik Van TelefoonscriptsUw Overtuigingen En BelemmeringenBehoeften OnderzoekenOvertuigend PresenterenEffectief CommunicerenOmgaan Met Weerstand. Resultaten Na afloop van de cursus heeft u uw kwaliteiten op het gebied van telefonische verkoop verbeterd. U bent in staat om, in een eigen stijl, op efficiente en effectieve wijze telefonisch contact te leggen en om klantgerichte en overtuigende telefoongesprekken te voeren. Aansluitend op alle niveaus...
176 /training_cursus/telefonische-verkoop-en-acquisitie/telefonische-verkopen-acquisitie.php

Cursus Frans Voor Beginners BVT :: In-Company Opleider

... U leert om telefoongesprekken te houden, zakelijke gesprekken te voeren en teksten te schrijven in het Frans. Daarnaast leert u Franse uitdrukkingen en begrippen. Met de cursus Frans voor beginners van BV&T leert u de basis om Frans te communiceren in een zakelijke omgeving. Onderwerpen Intaketoets Om Het Niveau Te Bepalen Afgestemd Op Uw Organisatie Of Persoonlijke DoelstellingFranse EtiquetteSprekenLuisterenGrammaticaSchrijven Resultaten Tijdens deze cursus leert u de Franse taal vloeiender te spreken. Uw luistervaardigheid neemt toe en uw woordenschat wordt uitgebreid. U spreekt met meer zelfvertrouwen Frans. Tijdens de cursus staat uw werksituatie zoveel mogelijk centraal. Hierdoor kunt u het geleerde gemakkelijk toepassen in uw dagelijkse praktijk. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en ni...
128 /training_cursus/cursus-frans-voor-beginners/basiscursus-frans.php

Cursus Frans Voor Gevorderden BVT :: In-Company Opleider

...isschien wilt u zich richten op het schrijven van zakelijke brieven in het Frans? In deze praktijkgerichte cursus verbetert u uw zakelijk Frans op een zeer effectieve wijze. U leert de taal snel en effici?nt en zult met meer vertrouwen Frans communiceren in uw zakelijke omgeving. Onderwerpen Intake En Niveaubepaling Franse Taal Gericht Op Uw Organisatie Of Persoonlijke Doelstelling(Branchespecifieke) WoordenschatUitdrukkingen En ZegswijzenGrammaticaFranse EtiquetteConversaties Voeren In Het FransUitspraakZakelijke Brieven SchrijvenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts Resultaten Na deze cursus kunt u zowel zakelijke als priv?gesprekken voeren in het Frans. U heeft uw uitspraak verbeterd en zal de communicatie tussen Franstalige mensen onderling, dat soms erg snel gaat, beter kunnen volgen. Na de cursus bent ...
129 /training_cursus/cursus-frans-gevorderden/franse-cursus.php

Cursus Verkoop En Acquisitie BVT :: In-Company Opleider

... uw commerciele en communicatieve vaardigheden. U leert hoe u een salesgesprek systematisch resultaatgericht aanpakt en hoe u volgens een professionele structuur kunt werken. U leert welke vaardigheden het verschil maken tussen een mislukt en een geslaagd verkoopgesprek. Onderwerpen Het Verkoopmodel En Gesprekstechnieken, Effectief KlantencontactVerkoopkansenWeerstandDemonstreren En PresenterenOmgaan Met Bezwaren En KlachtenEen Gesprek Afsluiten. Resultaten U heeft inzicht in het verkoopproces en in de psychologie van het verkopen. U stemt uw gedrag af op de belangen en de behoeften van de klant. U gaat met vertrouwen en plezier met klanten om en behaalt meer resultaten uit uw verkoopgesprekken. Verder bent u in staat uzelf, uw diensten en uw organisatie goed onder de aandacht te brengen. En dat doet u met pl...
162 /training_cursus/training_verkoopvaardigheden/commerciele_training.php

Cursus Beginnend Leidinggeven BVT :: In-Company Opleider

...ilt. Toch kan het soms lastig zijn mensen mee te krijgen. Hoe wordt ~ja~ zeggen nu ook daadwerkelijk ~ja~ doen? In deze inspirerende training staat u als leidinggevende centraal. U vergroot uw persoonlijke invloed en leert uw omgeving te inspireren en te motiveren. Onderwerpen Wat Is Beinvloeden; Zelfanalyse BeinvloedingsprofielDe Juiste InteractieVaststellen En Hanteren Van StrategieenWederzijdse Invloed Van PerceptieEffectieve CommunicatieMotiveren En InspirerenOmgaan Met Weerstanden En ConflictenSamen Succes CreerenPraktijksituaties En VoorbeeldenPersoonlijk Actieplan. Resultaten Na afloop van deze training: 1. Kunt u effectief invloed uitoefenen, 2. Bent u in staat om mensen mee te krijgen, 3. Bent u in staat om helder en overtuigend te argumenteren, 4. Heeft u zicht op uw eigen beinvloedingsstijl, 5. Wee...
172 /training_cursus/effectief_beinvloeden/cursus_leidinggeven_beinvloeding.php

Page generated in 0.0377 seconds.